Skocz do zawartości
sieniu

Mała Liga LTE - Mercedes vs Mclaren Event (Start 27.11.2016 - Zapraszamy!)

Rekomendowane odpowiedzi

@yarek i @arsenal, panowie, jak chcecie jezdzic w niedzielnym wyscigu to bardzo prosze o treningi bo tak to troche lekcewazycie nasza lige. z yarkiem nie mialem spotkan na torze, ale arsenal blokowal mnie w Q jak ja wyjechalem na zimnych oponach a on na rozgrzanych mial wolniejsze tempo. trening i znajomosc toru jest obowiazkowa bo inaczej tylko psujecie zabawe innym, ktorzy sie przygotowuja caly tydzien do wyscigu. odnosnie naszych zasad to prosze stawcie sie na jakis trening i na czacie ktos wam dokladnie wytlumaczy co i jak.

Ehh.Historia powstania mojego nicku PSN jest głupsza od niego samego. Podziękować Sony za wspaniałomyślny brak opcji zmiany☺

Co do mojej jazdy. Oczywiście, że w porównaniu do jeżdżących tutaj to ze mnie cienki bolek. Szanuję wasze poświęcenie i zaangażowanie. Naprawdę. Wybaczcie więc błędy nowego. Postaram się wypytać co i jak w tym tygodniu i potrenować. W miarę moich możliwości. Ja bym chciał a życie i pracodawca najczęściej mówi nein. Jak będę wam zawadzał(albo już zawadzam) to dajcie znać. Odpuszczę sobie i po kłopocie. ☺

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pewno nikt cie nie chce wyrzucic, a wrecz przeciwnie. prosba tylko o to zeby sie dobrze toru nauczyc i wycisnac max swoich umiejetnosci, zeby nie odstawac 8s od pionia, ale max 5s ;-).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co zrobisz jak nic nie zrobisz najlepiej było dać sobie spokoj i jechac minute za kolegą,zresztą poczytaj wcześniejsze wypowiedzi kolegi że sorkuje za przedwczesne dochamowania ,na moim miejscu miał byś dokładnie to samo.

ps. nikt nie jest idealny i takie rzeczy w wyścigu zdarzały się i będą się zdarzać,kwestia jest czy poszkodowany poczuje się urażony i poda zdarzenie do sędziów,ja wiem co zrobiłem i w razie czego biorę to nie tylko na klatę :thumbsup:

 

Doczytałem i możliwe, że trochę wczesne hamowanie tam było. Ale wywaliłeś i pojechałeś, jakby nigdy nic. Wątpliwa sytuacja i oboje winni ;)

 

W przyszłą niedzielę nie dam rady jechać. Do uzupełniających tabele - mam #4

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś zaczekać na poszkodowanego ;)

Natomiast z naszego kontaktu widzę jedno. Niepotrzebnie dawałeś tak ostro gaz gdy byłeś kołami na trawie. Wtedy byś spokojnie wyjechał, a tak zespinowałeś centralnie przed nami :P

Ale fakt, faktem Ford jest pancerny. Megane po taki zderzeniu rozleciało by się w drobny 

Wiem dobrze o oddaniu pozycji ,tylko komu oddać jak kolega nam się wycofał z wyścigu,odnośnie oddawania pozycji to wszystko zależy od okoliczności ,jak bym przy oddawaniu miał stracić 10 pozycji to wole dostać kare i jechać dalej ,ale jak jesteśmy sami to no problem sprawa honorowa musi być oddana pozycja

Doczytałem i możliwe, że trochę wczesne hamowanie tam było. Ale wywaliłeś i pojechałeś, jakby nigdy nic. Wątpliwa sytuacja i oboje winni ;)

 

W przyszłą niedzielę nie dam rady jechać. Do uzupełniających tabele - mam #4

Uwierz mi że wtedy nie miałem uśmiechu na twarzy,nigdy nie jest mi to obojętne,serce krwawiło ,ale nic nie poradzisz :yes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie to jest przyklad braku treningu, ja mialem takie sytuacje w Q ze arsenal hamowal duzo za wczesnie, kazdy jadacy za arsenalem wjechalby mu w dupe.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie yelon to nie sciema. Wpadlem zatankowac 10l l. Zerknij na moj filmik

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Hahaha To ci się udało Yelon ;) Jak to jest jechać z krwawiącym sercem? :D

Edytowane przez mataman
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musicie teraz na mnie uważać bo w każdej chwili mogę zasłabnąć i wjechać na wasz tor jazdy (żeby nie było  potem pretensji )   :laugh:  :laugh:  :laugh:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obejrzalem pare akcji z kamery yelona i moge powiedziec, ze skoro yelon jadac za arsenalem w niego uderzyl, to KAZDY by zrobil to samo.

teraz powaznie mowie yelon, za miekko jezdzisz. wydaje mi sie, ze mnie (25:12) po tym jak wypadlem z toru powinienes wyprzedzic.

i jeszcze tak z ciekawosci jak ty mozesz jezdzic bez info takich jak kto przed toba, kto za toba, ktore kolko, mapka???????? chyba ze to wszystko na tej apce masz na telefonie??? jak tak to wygodne takie patrzenie na drugi ekran?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pewno nikt cie nie chce wyrzucic, a wrecz przeciwnie. prosba tylko o to zeby sie dobrze toru nauczyc i wycisnac max swoich umiejetnosci, zeby nie odstawac 8s od pionia, ale max 5s ;-).

Spoko luzik. Ktoś zawsze musi być tym ostatnim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No wlasnie yelon to nie sciema. Wpadlem zatankowac 10l l. Zerknij na moj filmik

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Error to twój błąd , jak wjechałeś do PIT miałeś 16 litrów ,a ty w strategi ustawiłeś zbiornik na 14 litrów i dla tego ci nie dolali,jak chciałeś mieć paliwa o 14 litrów więcej to do tych 16 dodajesz 14 czyli należało ustawić zbiornik na 30 litrów

obejrzalem pare akcji z kamery yelona i moge powiedziec, ze skoro yelon jadac za arsenalem w niego uderzyl, to KAZDY by zrobil to samo.

teraz powaznie mowie yelon, za miekko jezdzisz. wydaje mi sie, ze mnie (25:12) po tym jak wypadlem z toru powinienes wyprzedzic.

i jeszcze tak z ciekawosci jak ty mozesz jezdzic bez info takich jak kto przed toba, kto za toba, ktore kolko, mapka???????? chyba ze to wszystko na tej apce masz na telefonie??? jak tak to wygodne takie patrzenie na drugi ekran?

Apka przyjacielu włączona i jest w miejscu kierownicy bardzo fajne ustawienie polecam

obejrzalem pare akcji z kamery yelona i moge powiedziec, ze skoro yelon jadac za arsenalem w niego uderzyl, to KAZDY by zrobil to samo.

teraz powaznie mowie yelon, za miekko jezdzisz. wydaje mi sie, ze mnie (25:12) po tym jak wypadlem z toru powinienes wyprzedzic.

i jeszcze tak z ciekawosci jak ty mozesz jezdzic bez info takich jak kto przed toba, kto za toba, ktore kolko, mapka???????? chyba ze to wszystko na tej apce masz na telefonie??? jak tak to wygodne takie patrzenie na drugi ekran?

nie raz już za taka odwagę dostawałem po dupie i wole chuchać na zimne,na 100% nie możesz być pewny jak kto się zachowa po powrocie na tor,ale fakt ostrożnie jadę bo słabo czuję to auto,ale to chyba lepiej niż jak na wariata :yes:

kuźwa przez te wpisy zapomniałem o popołudniowej kawie :biggrin:  :thanks:

Edytowane przez yelon65
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Na boki widać tak samo ch....o z każdego widoku poza tym zza furyCi co mają androida powinni spróbować tego https://play.google.com/store/apps/details?id=com.britton_it_ltd.crewchief.full&hl=pl

Działa podobnie jak funkcja spotter w iRacing i na pewno jest bardzo pomocna w sytuacjach stykowych.

Ja używam tej aplikacji od jakiegoś czasu i tak się przyzwyczaiłem, że teraz nie wyobrażam sobie bez niej jazdy. Szczególnie przydatna podczas walki bok w bok, gdzie speaker podaje na bieżąco pozycje przeciwnika. Polecam

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez raynevan35

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Iphone zakladam tez ma ta apke... Pozatym jablka maja wszystko, nawet pestki:)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziala ktos dzis cos??

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja będę coś kręcił

Co do wyścigu wczoraj. Poszło mi nieźle, niewiele błędów własnych, gra o dziwo też bez "bugu". Miałem kilka fajnych wyprzedzeń. Oby passa trwała, to i przekleństw będę mniej puszczał w eter

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Co do widoczności na boki, to ja jadąc ze środka bardzo dobrze sobie daję z tym radę. Stosuję nawet czasami kombinacje tył + bok. Już w GT5 się przyzwyczaiłem do używania przycisków do patrzenia w lewo, prawo i do tyłu. Najlepszym rozwiązanie według mnie były strzałki, które wprowadzili w GT6 i szkoda, że inni tego nie dali(może jakiś patent ma Sony na to?) bo sporo to ułatwiało. Przy jeździe z kabiny przy rozglądaniu na boki powinno być widać dokładnie bok i tak jak przy widoku do tyłu widok tak jak by z  tylnego zderzaka, a nie tak jak jest teraz czyli lekkie skręcenie głowy i wtedy było by idealnie. 

Podczas manewerów gdy ktoś jest w martwym punkcie i nie mamy pojęcia gdzie teraz dokładnie jest, można założyć, że jest obok i zostawiamy mu miejsce. Jeśli ta druga osoba tak zrobi( a też powinna), to można fajnie bok w bok przejechać kilka zakrętów i takie ściganie dużo lepiej smakuje niż manewr na raz.

Edytowane przez piotras3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jakis dodatek???

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

 

 

zarowno w R1 jak i w R2 w tym samym zakrecie mialem starcia odpowidnia z errorem(tutaj malo stracilem) i pioniem (tutaj 17s straty plus kierownica na bok. w ogolnym rozrachunku na pewno jedna pozycja wyzej, moze nawet wiecej). oficjalne protesciki za chwile jak filmy wrzuce. obejrzalem je tylko z mojej perspektywy bo replaya nie moglem zapisac  przez to, ze poprzednie zajmowaly juz ponad 1GB, sedziowie mam nadzieje ze je maja i obejrza dokladnie sytaucje i moze stwierdza, ze to moja wina, chociaz ja nawet obronnie nie jechalem tylko optymalnym torem, plus wyprzedzanie jak dla mnie w tym miejscu jest slabe.

 

   

 

 

 Topru_pl ja nie wnoszę o ukaranie Ciebie bo nie myśle że umyślnie mi tak przyłoiłeś SZEROKOŚCI i do następnego  :thumbsup:

 

 

 

 

 

No to Mataman miałeś mega pecha. Kurwa poprawiają jedno, a pieprzą inne i kupuj DLC.  Przeciągali premierę, aby wydać lepszy produkt, a gra już jest prawie rok z dziesięcioma  łatkami a tu dalej błędy jak z bety.

Mi oprócz FF jeszcze inny ciekawy bug się trafił. Musiałem wyjść z kwali do menu bo po wyjeździe z boksu miałem spieprzony dźwięk(raz już tak miałem w rufie chyba na bathrust), że dźwięk silnika był zupełnie inny i zanikał przy odpuszczaniu gazu i zmianie biegów. Po ponowny dołączeniu wszystko ok. Ale już na starcie wyścigu ten błąd z FF hhehe. 

Pioniu sprawdź 2 ostatnie zakręty 3 okr. w 2 wyścigu. Nie piszę tego złośliwie, ale w tych dwóch zakrętach podcinasz dwa samochody po czym jedziesz dalej, przy czym ten drugi samochód to mój i nie mam za złe, ale nie rozumiem kompletnie tego manewru na poprzednim zakręcie. 

 

TROCHĘ AGRESYWNIE........TOPRU_PL NIE ZOBACZYŁ ŻE KTOŚ JEST WEWNĄCZ ZAKRĘTU NO I PARĘ BUZIAKÓW MIEDZY NAMI, Z MOJEGO PERSPEKTYWY JAK WIDZISZ NIE WYGLĄDA TO NA AŻ TAKI NIEZROZUMIAŁY MANEWR. RÓWNIEŻ SZEROKOŚCI I DO NASTĘPNEGO :thumbsup:

 

Edytowane przez PIONIU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciesze sie pioniu ze pokazales ta druga akcje, bo o niej pisalem wczesniej, tylko ze tym razem mysle ze ona tez nadaje sie do rozpatrzenia.

skoro masz replay pokaz prosze jedna i druga akcje jak wygladaly z mojej perspektywy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do widoczności na boki, to ja jadąc ze środka bardzo dobrze sobie daję z tym radę. Stosuję nawet czasami kombinacje tył + bok. Już w GT5 się przyzwyczaiłem do używania przycisków do patrzenia w lewo, prawo i do tyłu. Najlepszym rozwiązanie według mnie były strzałki, które wprowadzili w GT6 i szkoda, że inni tego nie dali(może jakiś patent ma Sony na to?) bo sporo to ułatwiało. Przy jeździe z kabiny przy rozglądaniu na boki powinno być widać dokładnie bok i tak jak przy widoku do tyłu widok tak jak by z  tylnego zderzaka, a nie tak jak jest teraz czyli lekkie skręcenie głowy i wtedy było by idealnie. 

Podczas manewerów gdy ktoś jest w martwym punkcie i nie mamy pojęcia gdzie teraz dokładnie jest, można założyć, że jest obok i zostawiamy mu miejsce. Jeśli ta druga osoba tak zrobi( a też powinna), to można fajnie bok w bok przejechać kilka zakrętów i takie ściganie dużo lepiej smakuje niż manewr na raz.

 

Ja również sobie daję radę i też zawsze staram się robić jak piszesz, jeśli kogoś nie widzę z tyłu to w zakręcie zakładam że jest obok. Nie w tym rzecz, mnie ciągle chodzi o RÓWNE szanse. 

 

Może zróbmy tak i tutaj prośba do Sienia, naszego majstra, niech edytuję pierwszy post i koło naszych nicków wpiszę kto z jakiego widoku jeździ. Automatycznie druga prośba do każdego niech napisze to na forum.

 

Ja - widok z kokpitu/kasku (bez kasku), wiem że jeździ tak również Sieniu i Yelon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako, że niedzielno-wieczorne seanse z Gwiezdnymi Wojnami się zakończyły rozpoczynam intensywne przygotowania do powrotu na tor. Muszę najpierw zapoznać się z ProjectCars (dołączanie do sesji - przepraszam za wczoraj, opcje ustawienia kamery, grafiki i same ustawienia pojazdu). Pierwsza seria pytań. Jak to jest z ustawieniami samochodu? Jeśli ustawię coś na kwalifikacje (np. zbiornik paliwa 50 litrów a zaleję 25) to w kwalifikacjach jadę z 25 litrami a wyścig zacznę z 50? To samo tyczy się wyboru opon. Czytałem na poprzednich stronach, że ktoś ma podobny problem. Wczoraj na treningu ustawiałem opony przód-twarde, tył-miękkie, a w trakcie wyścigu i tak jechałem na innym zestawie. Można zapisywać wiele setup'ów do jednego pojazdu? Można wyczyścić zapisane już setupy, bo przez przypadek pozapisywałem ustawienia dla wszystkich torów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×