Skocz do zawartości
Sithman

WWE 2K16

Rekomendowane odpowiedzi

Premiera 30 października i cisza na forum?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


Jeśli rzeczywiście tryb kariery tak będzie wyglądać to chyba skuszę się też na tą część. W końcu to wygląda tak, jak powinna wyglądać kariera w grze wrestlingowej. Edytowane przez Samowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli rzeczywiście tryb kariery tak będzie wyglądać to chyba skuszę się też na tą część. W końcu to wygląda tak, jak powinna wyglądać kariera w grze wrestlingowej.

W 15 już było trochę lepiej, ale brakowało jakiejś konkretnej linii fabularnej i feudów.

Oby tutaj to lepiej wyglądało i przede wszystkim było dłuższe niż do Wrestlemanii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

noo w 15 szybko ogarniała nuda, przynajmniej mi się szybko znudziło. W karierze brakuje mi feudów z losowymi wrestlerami, losowych storyline'ów, interwencji w walkach, itp. a w trailerze który podałem wyżej wygląda jakby to wszystko było dostępne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam takie pytanie, jak moge do gry wgrać swoją muzykę? Nie mam gry, brat ma i nie wie jak to zrobić :)

Wysłane z mojego kota

Edytowane przez ajuszczyk82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypas :) Kariera podobnie jak w 15 generyk ale są tam jakieś konferencje prasowe żywcem przebiesione z nba , można atakować przeciwnika przy wchodzeniu na ring no najważniejsze że ńie ma tego schematu trening,walka,trening + plus jescze kampania 2kshowcase ze stone coldem ...

Giera podobnie jak poprzedniczka super się gra z kumplami , tego żadna gra nie da mortal czy killer instinct pachnie def jam rozbudowali delikatnie ten system przechwytów z r2 easy to learn hard to master polecam :)

edit: Arnoldowi model z t1 nie da się nošić kultowej kurtki na ringu :) detal ale jeden z moich znajomych ostro z tego brechtał :)

Edytowane przez Danielski_82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ogarniam tego kręcenia gałką w tej edycji przy niektórych chwytach.

Ktoś coś może podpowiedzieć?

Chodzi o te kręcenie kółek razem z przeciwnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa półkola są jeden twój drugi przeciwnika , jak zakładasz dźwignię musisz jak najdłużej utrzymaç kolor w "polu" twojego przeciwnika żeby odklepał analogicznie on ucieka od tej strefy , przez chwilę pod lewym spustem ma się dopalacz tzw.boost żeby szybciej operować tym polem w krytycznym momencie .

Generalnie strasznie spartolony ten motyw imo przypominają mi się gry mma , pierwsze co zrobiłem szukałem mojemu zawodnikowi innych finisherów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa półkola są jeden twój drugi przeciwnika , jak zakładasz dźwignię musisz jak najdłużej utrzymaç kolor w "polu" twojego przeciwnika żeby odklepał analogicznie on ucieka od tej strefy , przez chwilę pod lewym spustem ma się dopalacz tzw.boost żeby szybciej operować tym polem w krytycznym momencie .

Generalnie strasznie spartolony ten motyw imo przypominają mi się gry mma , pierwsze co zrobiłem szukałem mojemu zawodnikowi innych finisherów

Czyli mam go "ganiać" po tym polu i być cały czas na jego półkolu, tak?

W zeszłej edycji było coś podobnego, ale szukało się momentu, w którym pad wibruje i wtedy gała w daną stronę.

A tego nowego patentu nie kumam za grosz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie , najlepiej chwytać pod sam koniec staminy wtedy pole twoje jest na 3/4 kólka i ławto to zrobić no ale właśnie całą walkę trzeba czekać z finisherami bezsens dla mnie ale jak mówię ja miałem zawsze problemy z takimi systemami największe chyba w ufc od thq , możliwe że w tej części też jest jakaś podpowiedź jeżeli chodzi o wibracje

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie , najlepiej chwytać pod sam koniec staminy wtedy pole twoje jest na 3/4 kólka i ławto to zrobić no ale właśnie całą walkę trzeba czekać z finisherami bezsens dla mnie ale jak mówię ja miałem zawsze problemy z takimi systemami największe chyba w ufc od thq , możliwe że w tej części też jest jakaś podpowiedź jeżeli chodzi o wibracje

Poćwiczę i zobaczę. Finiszera na pewno nie wezmę takiego.

Na razie miałem to coś na sali treningowej i wyszedłem, bo nie ogarnąłem :biggrin:

 

aaa no i Swagger mnie tak załatwił podczas walki, bo nie wiedziałem jak uciec.

Edytowane przez Sithman
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityka prywatności.