Skocz do zawartości
DigitalMan_PL

WIzard Of Legend

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

hero_img.jpg

Ciekawe czym to się je, naprawdę nie mam pojęcia "jak to się gryzie"...

Jak o swoim dziele napisali twórcy:

FAST PACED ACTION

Wizard of Legend is a fast paced dungeon crawler with rogue-like elements that emphasizes dynamic magical combat. Quick movement and even quicker use of spells will allow you to chain spells together to unleash devastating combinations against your enemies!

OVER 100 SPELLS

Unlock over a hundred unique spells and discover powerful spell combinations and synergies! A wide variety of elemental spells allows you to create a hand best suited to your playstyle. Dive head first into the fray or stand back and let your minions do the work for you, the choice is yours!

LOCAL CO-OP

Grab a friend and tackle the Chaos Trials together in Wizard of Legend's couch co-op mode! Jump head first into the action in an all out offensive or strategically equip your wizards with spells and items that compliment each other's playstyle. The battle is not over when your friend is downed in battle. Defeat multiple enemies in a display of skill to grant your partner a chance to rejoin the battle!

No i jeszcze filmik z wersji "Słiczowej" :

Ja wiem, że są mariany,rabitsy, zeldziaki, splatoony i wiele innych... Ja należę do tej grupy którą jednak Marios nie kręci, jedyne co to Zelda mnie zaciekawiła (i do niej kiedyś przysiądę), a Switcha mam jako awaryjny system w 99% przenośny i tutaj takie produkcje myślę, że sprawdzają się idealnie :)

Ciekawi mnie i będę obserwował losy gry tak samo jak Dead Cells i Octopath (must have na Switcha)... Jedyne co mnie smuci to cały czas co-op, co-op ale ani słowa o coopie przez sieć (tylko lokal :( )...

Jest teraz po 50-60zł, więc pewnie na wyprzy po 20-30 będzie można wyrwać, czas pokaże, no i ktoś tu z forumków też pisał, że obserwuje tytuł :) Czyli mam rozumieć, że nie samym Marianem człowiek żyje??

Edytowane przez DigitalMan_PL

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi