Skocz do zawartości

DigitalMan_PL

Użytkownicy
  • Zawartość

    5152
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana DigitalMan_PL w Rankingu w dniu 20 Kwiecień

DigitalMan_PL posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

1176 Boss

O DigitalMan_PL

  • Tytuł
    Głównodowodzący orderu Virtuti Cebulari

Informacje o profilu

  • Wiek
    33
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    L-ca

Kontakt

  • Gamertag
    DigitalManPL
  • PSN
    LambertPL

Ostatnie wizyty

31220 wyświetleń profilu
  1. Dyskusje ogólne

    No paniczu U3, lepiej być nie może... Ba nawet przeplaciles [emoji14] trzeba było pytać Klasa 10 spokojnie by starczyło, dla Ciebie i Switcha przy U3 zero różnicy. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  2. Serial Cleaner

    Życzył Pan sobie? Proszę dodałem info
  3. W co teraz gracie?

    Deus Ex rozpykalem, aż tak się wkrecilem, że zrobiłem trofik za przejście CAŁEJ gry bez ani jednego trupa (łącznie z Bossem, nawet jego nie zabilem).... Za to MadMax mnie ostro zmeczyl, na początku wypas, a pod koniec już się zmuszam do gry... Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  4. Indyki na Switch'a, te tłuste i wątłe.

    Masakra Ty lepiej nic nie pisz o grach, a Ja też Tobie nic nie polecę i Nasze portfele będą zadowolone Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  5. Indyki na Switch'a, te tłuste i wątłe.

    Widział Pan @Strife Dead Cells?? (jak chcesz to mogę kopsnąć alfe na PC u mnie śmiga na biznesówce i grafie zintegrowanej, chyba w 100 fps-ach :P)
  6. Serial Cleaner

    Serial Cleaner to utrzymana w klimatach Ameryki lat 70. oldskulowa skradanka, inspirowana takimi obrazami jak Fargo czy Pulp Fiction Quentina Tarantino. Produkcja ukazała się na platformie Nintendo Switch, a za jej powstanie odpowiada rodzime, krakowskie studio iFun4all, mające na koncie m.in. dwie oryginalne zręcznościówki Red Game Without a Great Name oraz Green Game: TimeSwapper. Fabuła Fabuła stanowi przewrotną wariację na temat opowieści o seryjnym mordercy. Główny bohater gry wkracza bowiem do akcji wtedy, gdy trupy już padły – to tytułowy „seryjny czyściciel”, specjalizujący się w sprzątaniu miejsc zbrodni, czyli pozbywaniu się ciał, wyrzucaniu dowodów i usuwaniu śladów krwi. W Serial Cleaner możemy więc poczuć się jak Winston Wolf z kultowego Pulp Fiction. Wrażenie dodatkowo podkreślone jest przez fakt, że gra podchodzi do tematu z przymrużeniem oka: protagonista nosi „zabójczy” wąsik i nigdy nie wychodzi z domu bez modnych, obcisłych spodni oraz wielkich, przyciemnianych okularów. Mechanika Serial Cleaner jest dynamiczną grą akcji z elementami skradanki, w której poszczególne misje wzorowane są na rzeczywistych miejscach zbrodni z lat 70. W trakcie zabawy celem graczy jest skuteczne „wyczyszczenie” ich w taki sposób, aby nie zostać wykrytym przez patrolujących teren policjantów. Zadanie nieco ułatwia fakt, że zazwyczaj mamy do czynienia z gliniarzami, którzy niespecjalnie przejmują się powagą swojej pracy. Doskonałym tego przykładem może być chociażby fakt, że przestają oni szukać bohatera, gdy tylko stracą go z oczu, tłumacząc sobie, że zarabiają zbyt mało by poświęcać się dla sprawy. Produkcja studia iFun4all pozwala nam na dość dużą swobodę działania, premiując eksplorację oraz umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i eksperymentowania z różnymi rozwiązaniami tego samego problemu, a każdy z poziomów zaliczyć możemy na wiele sposobów. Kwestie techniczne Wydana na platformie Nintendo Switch 4 gra Serial Cleaner odznacza się dwuwymiarową oprawą graficzną w stylu retro oraz izometrycznym rzutem kamery, przez co budzić może skojarzenia z serią Hotline Miami. Styl graficzny sugestywnie oddaje jednak klimat Ameryki lat 70. ubiegłego wieku, czerpiąc inspirację z prac takich artystów, jak Matthew Lyons czy Moebious. Ciekawostkę stanowi fakt, że gra korzysta z systemu Real-World Data, czyli informacji pobieranych ze świata rzeczywistego i za ich pomocą modyfikuje warunki rozgrywki. Przykładowo jeśli zasiądziemy do zabawy w nocy, w wirtualnym świecie również zapadnie mrok, co wpłynie m.in. na zasięg wzroku bohatera oraz zachowanie policjantów. Źródło: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=35836 GRA DOSTĘPNA NA: PC, PS4, XBOX, SWITCH
  7. Octopath Traveler

    Fakt pobujałem się trochę, ale chyba też odpuszczę... Wolę z pełnej wersji pośmigać niż teraz w Demo.... BTW: Na XboxOne X już mam zakupione The Way... Zobaczymy czym to się je (dzięki za fajny cynk)
  8. Stardew Valley

    Zakładam temat bo nie widzę, w sumie NIGDY nie grałem, NIE WIEM czym to się je... ale to podobno klasyk, do kupienia od 27 zł (cena na dzień 22.04.2018)... Stardew Valley to wydana na platformie Nintendo Switch sandboksowa gra RPG, zainspirowana niezwykle popularną serią farmerską Harvest Moon, znaną głównie z przenośnych konsolek firmy Nintendo. Za stworzenie gry odpowiada niezależne, jednoosobowe studio Concerned Ape, założone przez niejakiego Erica Barone. Produkcja powstała początkowo z myślą o komputerach PC, ale jej niezwykły sukces skłonił twórcę także do przygotowania wersji konsolowych gry. Fabuła Fabuła gry Stardew Valley opowiada historię młodego mężczyzny, wiodącego sztampowe życie pracownika dużej korporacji. W przeszłości otrzymał on od swojego dziadka tajemniczą kopertę, z zaleceniem, aby otworzyć ją dopiero wtedy, kiedy uzna, że jego życie stało się monotonne i przestało dawać mu szczęście. Uznawszy, że ta chwila właśnie nadeszła, nasz bohater otwiera ją i dowiaduje się, że otrzymał od dziadka spadek w postaci niewielkiej farmy, położonej gdzieś za miastem. Nie zastanawiając się długo, mężczyzna porzuca swe dotychczasowe życie i nudną pracę, aby stawić czoła zupełnie nowym wyzwaniom. Po przybyciu na miejsce okazuje się jednak, że nie czeka go tutaj żadna sielanka, a mocno podupadła farma to w istocie niewielki domek otoczony skrawkiem ziemi, porosłym gęstymi krzakami i chwastami. Zadaniem bohatera jest zaś przywrócenie gospodarstwa do dawnej świetności. Mechanika Ogólne założenia rozgrywki w Stardew Valley stanowią niemalże kalkę rozwiązań znanych ze wspomnianej serii Harvest Moon. Punktem wyjścia jest tu więc gra ekonomiczna, podczas której zajmujemy się głównie zarządzaniem i rozwojem naszej farmy. Całą zabawę rozpoczynamy od przywrócenia jej do stanu używalności – wykopania kamieni, wycinki drzew i wyplewienia chwastów. Następnie zabieramy się za sadzenie roślin, podlewanie ich oraz zbieranie plonów, z których dochód stanowi nasze główne źródło utrzymania. Z biegiem czasu uzyskujemy możliwość uprawy coraz to nowszych gatunków roślin, a nawet hodowli zwierząt, a zarobione pieniądze możemy zainwestować w rozwój gospodarstwa. Opisywane wyżej realia klasycznej gry ekonomicznej zostały w Stardew Valley oprawione w ramy sanboksowego RPG-a. Tytuł daje nam w tym względzie ogromne pole do popisu, oferując niezwykłą mnogość aktywności i zadań, którym w zależności od preferencji możemy się poświęcić. Oprócz uprawy roli, nasz protagonista może np. udać się na połów ryb, złożyć wizytę w pobliskiej kopalni i poszukać przydatnych surowców, a nawet zapuścić się do lochów, gdzie czekają na niego groźne potwory, ale i cenne skarby. Wszystko to uzupełnia typowy dla sandboksów, zaawansowany moduł rzemiosła oraz system rozwoju postaci, dzięki któremu w miarę awansu na kolejne poziomy możemy doskonalić rozmaite umiejętności naszego bohatera. Niemniej ważnym aspektem gry jest również integracja z lokalną społecznością. W przerwach od prac polowych, nasz farmer może udać się do pobliskiego miasta, wziąć udział w różnego rodzaju imprezach, a także wchodzić w interakcje z napotkanymi postaciami i przyjmować zlecane przez nie zadania. Podobnie jak w Harvest Moon, w grze przewidziano też możliwość nawiązywania romansów, a w dalszej perspektywie również zawarcia małżeństwa i wychowywania dzieci. Tryby gry Wydany na platformie Nintendo Switch Stardew Valley to gra stworzona początkowo wyłącznie z myślą o rozgrywce single player. Po premierze tytułu autor nie zaprzestał jednak prac nad jego rozwijaniem, wprowadzając w późniejszych aktualizacjach gry szereg nowych elementów, w tym m.in. możliwość rozgrywki wieloosobowej w trybie kooperacji. Kwestie techniczne Pod względem oprawy, Stardew Valley mocno nawiązuje do pierwszych odsłon serii Harvest Moon, oferując prostą grafikę 2D w widoku z góry, przypominającym produkcje z epoki konsol 16-bitowych. Mimo pozornej prostoty, gra oferuje jednak niezwykle złożony model rozgrywki, a także całą masę smaczków i dodatkowych możliwości, które odkrywamy stopniowo w miarę postępów zabawy. Twórca nie zapomniał też o takich detalach, jak cykl dnia i nocy, dynamicznie zmieniające się pory roku, a nawet system zmęczenia bohatera, dzięki czemu traci on energię w wyniku „zarywania” nocy czy wykonywania bardziej wymagających czynności gospodarskich. Źródło: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=31504
  9. Indyki na Switch'a, te tłuste i wątłe.

    Tu masz temat o Dead Cells (który założyłem), gra zasługuje na swój kącik, bo jest UBER świetna/trudna/wkurw... i dobra https://ps3forum.pl/topic/85228-dead-cells/
  10. Dead Cells

    Dead Cells jest grą akcji, wzbogaconą o elementy charakterystyczne dla roguelike’ów i produkcji spod znaku metroidvania. Tytuł pojawił się na platformie Nintendo Switch, a został opracowany przez niezależne francuskie studio Motion Twin. Mechanika W Dead Cells gracz trafia do mrocznego, fantastycznego świata. Akcja prezentowana jest w perspektywie bocznej, a trzon rozgrywki stanowi eksploracja posępnego zamczyska oraz walka z napotkanymi po drodze przeciwnikami. Poszczególne lokacje są generowane proceduralnie – na odwiedzenie czekają różnorodne komnaty, dziedzińce, czy choćby podziemne kanały. Poziomy mają nieliniowy charakter, a do wielu miejsc prowadzą diametralnie różne ścieżki. Należy odnotować, że śmierć prowadzonej przez nas postaci ma charakter permanentny, zatem wiąże się z koniecznością rozpoczęcia przygody od początku. Choć sprawy nie ułatwia absencja jakiegokolwiek systemu checkpointów, warto pamiętać, że po każdym odrodzeniu zyskujemy dostęp do nowych części fortecy. Zabawę urozmaicają nieskomplikowane zagadki środowiskowe – pociągnięcie znalezionej dźwigni może zaowocować otwarciem zablokowanego wcześniej przejścia, niekiedy ulokowanego w odległym zakątku mapy. Istotną rolę w grze odgrywają starcia z adwersarzami. W tym przypadku inspirację dla deweloperów stanowiła przede wszystkim seria Souls – pojedynki cechują się wysokim poziomem trudności, a śmiertelne niebezpieczeństwo stanowią nie tylko mocarni bossowie, lecz także pomniejsi przeciwnicy. Kluczem do sukcesu jest zatem rozpracowanie schematów wyprowadzanych przez nich ataków oraz posiadanie odpowiednio rozwiniętej postaci. W potyczkach robimy użytek zarówno z broni białej (miecze, włócznie, bicz), jak i dystansowej, a także z mniej lub bardziej potężnych zaklęć ofensywnych i defensywnych. Kwestie techniczne Dead Cells na platformie Nintendo Switch cechuje się kolorową, dwuwymiarową oprawą graficzną. Choć całość utrzymano w pixelartowej stylistyce, elementy oprawy rodem z ery ośmiu i szesnastu bitów wzbogacono o nowoczesne, zaawansowane efekty wizualne. Źródło: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=37045 Uczciwie napiszę, że z ciekawości liznąłem na PC z szemranych źródeł i JUŻ WIEM, że biorę na premierę... Jakie to dobre
  11. Darkest Dungeon

    U ruskich prawilnie jest za 70 zł bez promo chyba nawet... zaraz sprawdzę... Kurła gdyby nie fakt posiadanie DD na PS4,XboxOne to bym brał
  12. Indyki na Switch'a, te tłuste i wątłe.

    Another był świetny (zrobił na mnie ogromne wrażenie), ale dopiero Flashback wyrywał z kapci, pewnie dlatego że powstał później (sprawdziłem, dzieliło je ponad 1,5 roku)... A tego The Way nie znałem, zaraz obczaję bo na XboxOne jest za 20zł (i to po polsku niby nawet :P) Ahhhhhhhhhhh zapomniałem !!! Łap to: Dead Cells https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=37045 Ja to obserwuję od bardzo dawna (nawet na PC coś zagrałem )... A teraz okazuje się, że będzie na Switch-a Co o tym myślisz?? to takie: połączenie roguelike’ów i produkcji typu metroidvania.
  13. Octopath Traveler

    @Strife dobra fakt ubiłem bez zadyszki za 2 razem gościa, wystarczyło szybko ubić świtę i puścić 2x blok na booscie jak atakował mocno i już A swoją drogą demo jest takie, że można łazić w kółko?? Czy dochodzisz do końca i już?? Bo ubiłem tego bossa a dalej mogę coś tam zwiedzać
  14. Playerunknown's Battlegrounds

    Daj gamertaga to pogramy razem wiesz co 2 lamy to nie jedna [emoji14] będziemy mieli jeszcze ze 2 i może ubieramy razem ze 3 kille [emoji14] Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  15. Indyki na Switch'a, te tłuste i wątłe.

    Uuuuuu kurwa chyba mi stoi właśnie, zaraz sprawdzę... A no the World było git (zawiłe ale sam wiesz, że Flashback to następca AW).. A we Flashback grałem na mojej Amidze 500+ jak dzik... Biorę od razu, kiedy premiera... Ale. Ze flash w dziale indyki? Wstydził byś się Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
×