Arvo97 0 Napisano 25 Listopad 2018 Siema to mój pierwszy post na tym forum więc chciał bym się przywitać mam na Imie Kacper mam 21 Lat Posiadam PS4Pro od roku. Od Wczoraj mam problem z moją konsolą.Oglądałem wczoraj serial na Netflixie i nagle konsola mi się sciała więc ją wyłączyłem nie było innego wyjścia niż odłączyć ją od prądu po chwili konsola się uruchomiła tak jak zwykle po odłączeniu od prądu, ale nagle wyskakuje komunikat o update 6.2 Więc pobrałem go przez internet bo przez pendrive nie dało rado wszystkło ładnie sie pobrało zaakceptowałem to co było do zaakceptowania i zainstalowało się po czym konsola się wyłączyła i dalej jest tak samo że mam zrobic update. Zrobiłem ustawienia fabryczne konosli i dalej nic. Doradzcie mi coś W poniedziałek jade ją zawieść na gwarancje ale chciałbym sie teraz dowiedzieć co się dzieje bo troche martwi mnie to czy przejdzie gwarancje. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 6 Grudzień 2018 Teraz ktoś powinien napisać coś o szklanej kuli albo wrzucić mema "wpierdol do ryżu".Wygląda na problem z pamięcią nand albo dysku twardego ale możemy tylko gdybać.Jeszcze bym spróbował przeinstalować całkiem system (nie update tylko pełna instalacja - większy plik i USB - gdzieś na forum chyba kiedyś pisałem nawet instrukcję). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 6 Grudzień 2018 Jak oddasz na gwarancję to i tak Ci wyczyszczą dysk kompletnie więc jak nie masz tam nic wartościowego to możesz zrobić full reinstall systemu. Jak masz inny dysk w domu to też możesz podmienić, żeby sprawdzić czy to rzeczywiście wina dysku i mieć pewność. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach