ONE 698 Napisano 19 Sierpień 2008 Pierwsze informacje i trailer. Robi wrażenie! http://www.ps3site.pl/fuel-czyli-motorstor...ug-codemasters/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koosa666 0 Napisano 19 Sierpień 2008 Najbardziej podobaja mi się te tornada wow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiopuchatek 0 Napisano 19 Sierpień 2008 Co Wy z tymi tornadami? Fani Twistera czy jak?! A tak na serio. CM udowadnia, że są mistrzami kodu. Na jednym silniku (jeśli się mylę to poprawcie mnie) robią już trzecią grę, a będzie pewnie jeszcze F1, i co gra to wychodzi im lepiej. I co najważniejsze nie ma różnic pomiędzy wersjami X360/PS3. Ciekawe tylko jedno: Dirt, Grid, Fuel, F1.. Dwóch literek mi brakuje, chyba że zrobią Form Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 19 Sierpień 2008 Co Wy z tymi tornadami? Fani Twistera czy jak?! A tak na serio. CM udowadnia, że są mistrzami kodu. Ale grę FUEL robi studio Asobo korzystające z technologii Mistrzów Kodu, a nie Codemasters!!! Co do gry, jak dla mnie MS ma przerąbane. Z resztą tak myślałem już z tydzień, a konkretniej od info o zaangażowaniu się Codemasters w projekt firmy Asobo Studios. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiopuchatek 0 Napisano 19 Sierpień 2008 Hmmmm to w takim razie mam nadzieję, że wszystko pójdzie tak jak przy Dirt i Grid Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 19 Sierpień 2008 Ciekawe tylko jedno: Dirt, Grid, Fuel, F1.. Dwóch literek mi brakuje, chyba że zrobią Form Moze "Race" . Choc mysle ze troche hajsu wylozyli za licencje wiec F1 na bank bedzie w tytule. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 20 Sierpień 2008 Moze "Race" . Choc mysle ze troche hajsu wylozyli za licencje wiec F1 na bank bedzie w tytule. SONY płaciło ile? Rocznie 35 mln $? No, ale skoro Codemasters stać było na EGO wart ponad 200 mln zł, DiRT'a i GRiD'a wartych też bardzo dużo to czemu nie na F1? Codemasters jest moją ulubioną firmą od 2003/2004 roku i od wtedy jej kibicuje. Mimo, że robią gry co rok utrzymują niezwykle wysoki poziom, nie to co NFS'y od EA. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 22 Sierpień 2008 Tak sie przyjrzałem zwiastunowi i stwierdzam, że grafika w niektórych lokacjach jest paskudna jak na EGO. Może to wynika z tego, że nieutalentowane studio nie zrobi świetnej gry nawet korzystając z najlepszych technologii albo z tego, że dopiero co grę przerzucili na nowy silnik (lub nadal pracują nad tym), a do premiery pozostało jeszcze sporo czasu. Przydałby sie ktoś taki jak Codemasters studiu tworzącemu grę Baja Edge of Control, która zapowiada sie świetnie z jednym ale... grafiką. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frosty-PL 0 Napisano 22 Sierpień 2008 Mnie jednak bardziej przekonuje ms bardziej efektowny mimo braku tornad poprostu kocham ten chaos i rozwalke w MS No ale poczekamy zobaczymy konkurencja dla nowego ms raczej nie bedzie bo fuel wyjdzie duzo pozniej po dziele evolution. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 23 Sierpień 2008 Mnie jednak bardziej przekonuje ms No tak, co innego, gdyby gra powstawała w Codemasters. ASOBO już o bodaj 4 lat tworzy nowe projekty, których nie dokańcza, bo brak kasy. M.in. Grand Raid Offroad (10000 km kwadratowych!!) i FUEL. Jak widać, nowy FUEL to połączenie tych dwóch projektów w jeden. Developer ma na koncie kilka gier, niby dobrych, ale czy gra o tytule Garfield moze być dobra? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 5 Wrzesień 2008 Nowe screeny prosto z PS3!!! Grafika wymaga jeszcze trochę dopracowania (ale co się dziwić kiedy dopiero od 2 miesięcy(?) pracują na silniku EGO). Co do zapewnień producenta jeżeli chodzi o widoczność (40 km) już widać, że panowie z Asobo dotrzymają obietnicy. A to tornado... miazga. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMichal 20 Napisano 6 Wrzesień 2008 Drzewa w oddali bardzo brzydkie - już w World in Conflict na PC z detalami terenu na średnio ustawionymi było lepiej, ale mają jeszcze czas na odpicowanie wszystkiego. Ale sam design i pomysł bardzo mi się podobają... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 6 Wrzesień 2008 Drzewa w oddali bardzo brzydkie - już w World in Conflict na PC z detalami terenu na średnio ustawionymi było lepiej, ale mają jeszcze czas na odpicowanie wszystkiego. Ale sam design i pomysł bardzo mi się podobają... Powinna się prezentować tak jak GRiD czy Operation Flashpoint 2, więc sporo pracy przed nimi. Choć niebo, tornado, a także, już teraz, niektóre miejscówki prezentują się wyśmienicie. Wiążę z tą grą wielkie nadzieje, mimo że dostaniemy PURE czy MS: PR. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koczownik 1 Napisano 6 Wrzesień 2008 Heja! Na początku, przy okazji trailera, sądziłem, że zapowiada się klimatyczny tytuł. Padły skojarzenia typu Mad Max i ogólnie post-apo klimacik. Bardzo to lubię. Liczyłem na coś pokroju gry Interstate '76 na PC (nie wiem czy kojarzycie ten tytuł). Ale po tych ostatnich screenach widać, że będzie to raczej kolejny Motorstorm... widzę "Checkpoint"... czyli ścigamy się w kółko niestety Samo tornado mi nie wystarczy. Pozdr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 6 Wrzesień 2008 Ale po tych ostatnich screenach widać, że będzie to raczej kolejny Motorstorm... widzę "Checkpoint"... czyli ścigamy się w kółko niestety To kup sobie Motorm4x i w trybie PATHFINDER (prawdopodobnie tak to się tam nazywa) masz dojazd do mety trasą wybraną przez siebie. Ja uważam to za nudziarstwo. Dobrze, że są checkpointy, przez które i tak nie bedziesz musiał przejechać (wystarczy obok), a same trasy będą oferowały różne trasy przejazdu (jak to jest w Pure i Motorstorm). Samo tornado mi nie wystarczy. + grad i burze piaskowe Cykl dzień/noc i zmiany pogodowe robią wrażenie. Fajnie by było, gdyby podczas deszczu z wyschniętej ziemi powstawało istne bagno. I tak podczas jednego wyścigu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koczownik 1 Napisano 6 Wrzesień 2008 Nie, nie. Nie o to mi chodzi, żeby był dojazd do mety według własnego pomysłu. Chodzi mi o zupełnie inną koncepcję gry... nie wiem jak Ci to wytłumaczyć... tak jak to było w Interstate '76.... była fabuła i kolejne wątki do zrealizowania, a wszystko działo się na trasie w miarę jak bohaterowie przemierzali drogi Ameryki wzdłuż i wszerz Chciałbym coś takiego na next-genach..... może kolejną część... siakiś Interstate '85 czy coś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 6 Wrzesień 2008 Interstate '85 czy coś Rok temu bodajże było jakieś info, ze może powstać, ale nie pamietam kto producentem, kiedy premiera... właściwie to nie wiem nawet czy na pewno o tą grę chodziło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FreQ 0 Napisano 7 Wrzesień 2008 Najbardziej podobaja mi się te tornada wow zgadzam sie co do tornad. Bomba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 7 Wrzesień 2008 Interstate '76 na PC (nie wiem czy kojarzycie ten tytuł). Yeaa. Interstate '76 to byla giera! Groove, Taurus i Jade .. I ta muuuza.. Mogliby zrobic remake na PS3 Coby offtopa nie bylo: Fuel musi duzo innowacji wprowadzic zeby konkurowac z Motorstormem. Same tornada nie wystarcza. Moze jakies bronie czy cus.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem_2010 1 Napisano 7 Wrzesień 2008 Same tornada nie wystarcza. Moze jakies bronie czy cus.. Tak, mogliby zrobić z tego coś na wzór Vigilante 8 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 25 Wrzesień 2008 Pomysł gry samochodowej z terenem, który można dowolnie eksplorować po wydaniu gier Test Drive Unlimited i Burnout Paradise nie dziwi już tak bardzo. Zdziwić może natomiast David Brickley z firmy Codemasters, który twierdzi, że świat tej drugiej w porównaniu do tego, co pokaże Fuel wygląda jak mały znaczek pocztowy położony na dużej mapie. Francuskie studio Asobo, zajmujące się tym tytułem, spędziło cztery lata na opracowywaniu wykorzystanej w nim technologii streamingu tekstur. Skutkiem ich poświęcenia jest robiąca wielkie wrażenie wielkość terenu gry - osiem tysięcy kilometrów kwadratowych. Jak będzie z jego jakością? Na razie mamy tylko zapewnienia, że bardzo dobrze. David ujawnił, że gdyby chciano opracować cały ten kawał świata tradycyjnymi metodami, to zająłby on cztery płyty Blu-ray. "Gigantyczna ilość danych, naprawdę niesamowita. Wielkim wyzwaniem było udowodnienie, że możemy zapełnić ten teren pełnoprawnymi wyścigami, generowanymi zgodnie z pewnymi algorytmami, które nie będą odstawać jakością od tych ze z góry ustalonymi trasami" - powiedział. Dla przypomnienia - podobnie jak w Burnoucie, w Fuelu po pierwszym załadowaniu się gry ma nie pojawić się ani jeden ekran wczytywania. Twórcy obiecują dodatkowo bardzo zróżnicowane efekty pogodowe (łącznie z burzami piaskowymi i tornadami!) i wiele rodzajów pojazdów do wyboru, zarówno dwu- jak i czterokołowych. Warto tez zwrócić uwagę na to, że chociaż off-road jest ważną częścią nowego produktu w portfolio Mistrzów Kodu, to zaoferuje on również wyścigi na terenach nieco bardziej zabudowanych. W końcu to tysiące kilometrów, więc urozmaicenie być musi. Data premiery gry jest ustalona na drugi kwartał przyszłego roku. Fuel pojawi się w wersjach na PC, PS3 i Xboksa 360. ~ żródło: gram.pl ~ Burnout Paradise - znaczek pocztowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tofik 0 Napisano 27 Wrzesień 2008 Niedawno wróciłem z londynu i gdy byłem w jakimś sklepie z grami to był stand z tą właśnie grą. Grało się nawet przyjemnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 28 Wrzesień 2008 Niedawno wróciłem z londynu i gdy byłem w jakimś sklepie z grami to był stand z tą właśnie grą. Grało się nawet przyjemnie. A ja byłem w Paryżu i grałem w Heavy Rain. Gra się obłędnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pips 16 Napisano 28 Wrzesień 2008 8 tysięcy kilometrów mnie nie powala, w Just Cause mamy 1000km kwadratowych tam by z jednego końca do drugiego końca dojść leciało się 15 minut w realu, więc 8 tysięcy to dla mnie jakoś mało ;/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 28 Wrzesień 2008 8 tysięcy kilometrów mnie nie powala, w Just Cause mamy 1000km kwadratowych tam by z jednego końca do drugiego końca dojść leciało się 15 minut w realu, więc 8 tysięcy to dla mnie jakoś mało ;/ Ahahahahahahahaha... a 8 tys to chyba 8000 czyli 8x więcej niż 1000 hahahahaha, a tak poza tym to niektóre źródła podają 12 tys km kw. hahaha Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach