Skocz do zawartości
Emir

Resident Evil 5

Rekomendowane odpowiedzi

Widocznie jest ono dla ciebie zbyt trudne jak nawet do tego nie podchodzisz, większość potrafiła to opanować w 15 min a jeżeli tobie sie nie udało to ewidetnie masz jakis problem

Bo to jest survival horror !!!! nie Debilny Shooter (ET, COD itp) Jak nie wiesz jak to wszystko odbywało sie w serii gier RE to sie nie zabieraj za granie żeby potem marudzić na brak czegoś czego nigdy nie bylo.

I to jest własnie realizm , mozliwość ładowania tylko w bezruchu. Za dużo Szklanej Półapki sie naoglądałeś , to że Bruce Willis umi przeładowywać skacząc z wierzowca to nie znaczy że to jest takie banalnie proste.

no wiec drogi kolego nie ma potrzeby byc nei milym -.- nie narzekam na cos czego nei bylo tylko na cos czego nie ma a jest standardem w kazdej grze pojawiajacej sie na rynku Oo a poza tym nie mow mi ze nei da sie przeladowac podczas zwyklego chodu OO zwlaszcza ze nasz bohater prezentuje sie na niezlego badassa... a jesli to jest survival horror... wystarczy spojzec na DEADSPACE. tam jakos mogo byc napiecie i normalne sterowanie... a nie jakies utrodnianie gry na sile... to ma powodwac wieksze emocje? ehhh...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo to jest survival horror !!!! nie Debilny Shooter (ET, COD itp) Jak nie wiesz jak to wszystko odbywało sie w serii gier RE to sie nie zabieraj za granie żeby potem marudzić na brak czegoś czego nigdy nie bylo.

Ja grałem we wszystkie możliwe części RE (oprócz "zero" na GC), i uważam że sterowanie jest zrypane. Owszem jest prawie takie samo jak kiedyś, ale realia gry się zmieniły. Nawet w 4 nie otaczało mnie tyle Los Ganados w ciasnym pomieszczeniu, tylko grzecznie właziły przez okna i strych. Albo można je było zdjąć z bezpiecznej odległości. Można było nad tym jakoś zapanować stojąc w miejscu. Myślisz, że po co Chris dostał teraz jakiś ultra-punch? Zresztą uruchamiany w momentach w jakich się grze podoba?. Bo byś nie nadążył z zabiajniem tych wszystkich głupków spawnujących się bez końca za elementami krajobrazu. Nie wyjdziesz z budynku to Cię zjedzą. To ma być realizm?

I to jest własnie realizm , mozliwość ładowania tylko w bezruchu. Za dużo Szklanej Półapki sie naoglądałeś , to że Bruce Willis umi przeładowywać skacząc z wierzowca to nie znaczy że to jest takie banalnie proste.

Bez komentarza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy wie ktoś ile zajmie mniej więcej przejście całej gry .

Co-op fajny w kit ale jak to będzie wyglądać w całości gdy będziemy chcieli przejść grę od początku do końca .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
no wiec drogi kolego nie ma potrzeby byc nei milym -.- nie narzekam na cos czego nei bylo tylko na cos czego nie ma a jest standardem w kazdej grze pojawiajacej sie na rynku Oo a poza tym nie mow mi ze nei da sie przeladowac podczas zwyklego chodu OO zwlaszcza ze nasz bohater prezentuje sie na niezlego badassa... a jesli to jest survival horror... wystarczy spojzec na DEADSPACE. tam jakos mogo byc napiecie i normalne sterowanie... a nie jakies utrodnianie gry na sile... to ma powodwac wieksze emocje? ehhh...

Standardem każdej gry typu shooter to jest !!! a to nie jest shooter. Może idzie przeładowywać podczas chodu ale zwykły handgun, a co powiesz o przeładowywaniu snajperki czy shotguna ? W biegu wsadzic 6 pocisków do małej komory nie gubiąc zadnego , powodzenia i ile by to trwało. A co do napiecia i tego czy jest to survival horror , to przecież to jest doopiero DEMO !!! 5 min gry zajmuje przejscie obu leveli !!! 

Ja grałem we wszystkie możliwe części RE (oprócz "zero" na GC), i uważam że sterowanie jest zrypane. Owszem jest prawie takie samo jak kiedyś, ale realia gry się zmieniły. Nawet w 4 nie otaczało mnie tyle Los Ganados w ciasnym pomieszczeniu, tylko grzecznie właziły przez okna i strych. Albo można je było zdjąć z bezpiecznej odległości. Można było nad tym jakoś zapanować stojąc w miejscu. Myślisz, że po co Chris dostał teraz jakiś ultra-punch? Zresztą uruchamiany w momentach w jakich się grze podoba?. Bo byś nie nadążył z zabiajniem tych wszystkich głupków spawnujących się bez końca za elementami krajobrazu. Nie wyjdziesz z budynku to Cię zjedzą. To ma być realizm?

Bez komentarza...

Sterowanie jest banalne do opanowania i nielicznym juz chyba tylko sprawia problemy. A masz tylu Los Ganados do zabicia bo dali ci pole do popisu do przyzwyczajenia sie do gry, od tego jest w końcu demo !!! Zdejmowania z bezpiecznej odległosci napewno bedzie dużo w Full Wersji o to sie nie bój, masz dwie lokacje które nie za bardzo nadają sie do gry snajperką. Lecz ja uwazam że pierwszą lokacje można zwojować Snajperką , bez problemu możesz wejsc na dach oddajesz shot guna Shivie ona sie ostłania a ty walisz ile chcesz w pajacy na dole. A ultra punch wcale nie jest uruchamiany kiedy sie grze podoba , wystarczy strzelic raz w brzuch gościa i odrazu podbiec i do ręką dobić nie tracąc amunicji. i co to twojego ostatniego zdania , to konieczne jest wyjście z tego domku w pierwszej lokacji, skoro sie tego nie domysliłes to nieźle pogrywasz :D. Przy bramie w lini prostej od tego domku czeka nawet na ciebie Machine Gun który ułatwia sprawe zabijania :P

Edytowane przez winiar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
konieczne jest wyjście z tego domku w pierwszej lokacji, skoro sie tego nie domysliłes to nieźle pogrywasz :D . Przy bramie w lini prostej od tego domku czeka nawet na ciebie Machine Gun który ułatwia sprawe zabijania :P

Chyba właśnie to napisałem, że trzeba wyjść z budynku, bo cię zabiją wiecznie spawnujący się Ganados. Czy tak ma wyglądać gra, że na początku się ginie, potem odkrywa zaskryptowany przez twórców dalszy ciąg gry i wreszcie można grać dalej? A ja chcę zabić wszystkich w domku, spokojnie się rozejrzeć , ocenić sytuację i dopiero wyjść. A nie, panika, ojej, szybko wyjść, bo mnie skrypt zabije. Niezły survival horror. Właśnie teraz to jest głupia strzelanka z dużym naciskiem na elementy zręcznościowe, spowodowane słabą widocznością i utrudnionym sterowaniem. W zasadzie całe to demo polega na strzelaniu i uciekaniu, strzał , cofka, strzał cofka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba właśnie to napisałem, że trzeba wyjść z budynku, bo cię zabiją wiecznie spawnujący się Ganados. Czy tak ma wyglądać gra, że na początku się ginie, potem odkrywa zaskryptowany przez twórców dalszy ciąg gry i wreszcie można grać dalej? A ja chcę zabić wszystkich w domku, spokojnie się rozejrzeć , ocenić sytuację i dopiero wyjść. A nie, panika, ojej, szybko wyjść, bo mnie skrypt zabije. Niezły survival horror. Właśnie teraz to jest głupia strzelanka z dużym naciskiem na elementy zręcznościowe, spowodowane słabą widocznością i utrudnionym sterowaniem. W zasadzie całe to demo polega na strzelaniu i uciekaniu, strzał , cofka, strzał cofka.

to nawet nie jest pierwsza  misja , tylko demo !!! w Full Wersji bdzie wszystko co potrzeba. To własnie jest survival horror, przetłumacz se na polski słowo survival to moze zrozumiesz :D . Są też misje w których chodzi sie samemu po jakis opustoszałych ruinach grze spokojnie mozna pomysleć , jest tak nawet w drugiej lokacji. Ale jezeli ma to byc survival horror to muszą byc tez , misje w których trzeba poprostu przetrwac. A w pierwszej lokacji idzie wszystkich wystrzelac tak ze juz sie nie spawnuja . ja tylko czekam az ten duzy rozwali brame i lece na dachy bo ten grubas nie moze tam wejsc, tylko Te boroczki mogą, wtedy tylko ich wykańczam shotgunem a duzego wale ze snajperki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

kazdej gry typu shooter? np taki MGS4 chyba nie kwalifikuje sie na FPS... a co powiesz na wspomnainy DEADSPACE? shooter? czy sh w najlepszym wydaniu? ale widze ze jestes bez krytycznym fanem re i na wszystko znajdziesz odpowiedz a ja nie mam ochoty sie z toba flamowac.

Edytowane przez c00kiemonstah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba właśnie to napisałem, że trzeba wyjść z budynku, bo cię zabiją wiecznie spawnujący się Ganados. Czy tak ma wyglądać gra, że na początku się ginie, potem odkrywa zaskryptowany przez twórców dalszy ciąg gry i wreszcie można grać dalej? A ja chcę zabić wszystkich w domku, spokojnie się rozejrzeć , ocenić sytuację i dopiero wyjść. A nie, panika, ojej, szybko wyjść, bo mnie skrypt zabije. Niezły survival horror. Właśnie teraz to jest głupia strzelanka z dużym naciskiem na elementy zręcznościowe, spowodowane słabą widocznością i utrudnionym sterowaniem. W zasadzie całe to demo polega na strzelaniu i uciekaniu, strzał , cofka, strzał cofka.

Popieram ;)

IMO ta gra to niewypał ... kupię jak spadnie do 100 zł by sobie zagrać z kolegą w co-op. Po demie mam pewne wątpliwości co chcieli osiągnąć twórcy tego jakże ciekawego gniota. Ja jeszcze sterowanie przeboleje ale gorzej jest właśnie z tymi skryptami walającymi się dookoła. Skoro Chris ma piąchę wysyłających ludzi w powietrze na 1,5m to dlaczego nie mógł od razu skręcić karku topór-man'owi jak się pierwszy raz zdezorientował. Padanie synchroniczne, kółka różańcowe, spawn w nieskończoność dopóki nie przejdziesz tej niewidzialnej linii.

5,5/10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kazdej gry typu shooter? np taki MGS4 chyba nie kwalifikuje sie na FPS... a co powiesz na wspomnainy DEADSPACE? shooter? czy sh w najlepszym wydaniu? ale widze ze jestes bez krytycznym fanem re i na wszystko znajdziesz odpowiedz a ja nie mam ochoty sie z toba flamowac.

Jasne że MGS nie kwalifikuje sie na FPS. a o DeadSpace sie nie wypowiem bo nie grałem :). Jestem fanej serii Re ale bez przesady, demo ma błędy np. no Kamera jest za blisko bohatera , ogranicza widocznosc w ten sposób ale da sie przeżyc, mam nadzieje że poprawią. 

Ja tylko nie rozumem tylko czemu niektórzy tu krytykują Re nie wiedząć na czym ta gra ma polegać i jaką ma historiee, krytykuja takie szzegóły no te przeładowywanie. Zawsze ktos nie doswiadczony tak kytykuje demo, zaczynajac od kolacji, A potem przy pełnej wersji nie moze oderwać sie od pada gry gra sie rozwinie

Demku dał bym 8/10 , minusy za zbyt bliską kamere , i szybkość celowania mogli by odrobine przyśpieszyć. Jestem pewny że poprawią kilka szczegółów i spokojnie bede mógł pełnej wersji dac wyższą ocene.

Nie ma co naranie marudzić na lokacje i na to że nie ma dreszczy. to tylko demko , jestem pewny żę w full zobaczymy wiele ciekawych i mrocznych stron Re5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma co naranie marudzić na lokacje i na to że nie ma dreszczy. to tylko demko , jestem pewny żę w full zobaczymy wiele ciekawych i mrocznych stron Re5

Trzymam za słowo ... ciekawe co wymyślą na pustyni ;) może walka na górze Ayers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Kurde, ale sie porobilo... od RE1 stalem sie fanem serii. Gralem w sumie tylko w RE1, RE2, RE3 i RE4. Ale za to spedzilem z tymi grami wiele czasu i nie moglem sie doczekac premiery RE5, ktora co chwile byla opóźniona...

Sterowanie jest bardzo podobne do RE2... ruchy, sposob strzelania i reloadu. W pewnym sensie jest to jakiś minus, ktory wplywa na dynamike akcji. po RE4 myslalem, ze 5 bedzie robiona na ten styl... jednak tworcy sie minimalnie cofneli.

No ale nie ma co narzekac tylko trzeba poczekac te kilkanascie dni do pelnej wersji i zobaczymy jak to wyjdzie w praniu :) bez wzgledu na wszystko kupie RE5 i licze,ze bedzie to dobry kąsek jak poprzednie czesci.

Edytowane przez RaY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Full Wersja ma nie byc taka droga. Widziałem już na allegro Pre-order za 169zł wiec nie jest najgorzej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jasne że MGS nie kwalifikuje sie na FPS. a o DeadSpace sie nie wypowiem bo nie grałem :). Jestem fanej serii Re ale bez przesady, demo ma błędy np. no Kamera jest za blisko bohatera , ogranicza widocznosc w ten sposób ale da sie przeżyc, mam nadzieje że poprawią.

Ja tylko nie rozumem tylko czemu niektórzy tu krytykują Re nie wiedząć na czym ta gra ma polegać i jaką ma historiee, krytykuja takie szzegóły no te przeładowywanie. Zawsze ktos nie doswiadczony tak kytykuje demo, zaczynajac od kolacji, A potem przy pełnej wersji nie moze oderwać sie od pada gry gra sie rozwinie

Demku dał bym 8/10 , minusy za zbyt bliską kamere , i szybkość celowania mogli by odrobine przyśpieszyć. Jestem pewny że poprawią kilka szczegółów i spokojnie bede mógł pełnej wersji dac wyższą ocene.

Nie ma co naranie marudzić na lokacje i na to że nie ma dreszczy. to tylko demko , jestem pewny żę w full zobaczymy wiele ciekawych i mrocznych stron Re5

no teraz gadasz bardziej sensownie. ale tak czy siak juz nie uzyje slowa sterowanie tylko interfejs ejst bardziej bliski w tym wypadku a mianowicie IMHO jest... malo przystepny... coz tylko moje zdanie. a co do deadspace, to polecam i to geba cala ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie jak to będzie jeżeli gramy w co-pa i nas zabija to juz koniec gry dany level gramy od początku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gadacie ciągle o tym realizmie , mi sie właśnie podoba jak zombiak odlatuje daleko ;0 .

Fajny jest ogólnie efekt , gdzies walnie cos potrąci itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

no Jesli zabija ci partneera to koniec i level od nowa, niewiadomo jak to bedzie w pełnej.

A co do realizmu to ja osobiscie niewiem jak w realu np w iraku wyglada jak ktos dostanie kule w łep. Ale jezeli biegnie na ciebie zoombiak a ty trafisz go prosto w czoło to myśle że powinien byc jakis odrzut w przeciwnym kierunku do kierunku biegu :P mysle ze w Iraku mają także podobny odrzut, dobrze z tym trafili ludzie z capcoma bo podoba mi sie to równiez w re5

Edytowane przez winiar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale tak na dobra sprawe trudno rozmawiac o realizmie w grze w ktorej glownym zadaniem jest walka z zombie OO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale tak na dobra sprawe trudno rozmawiac o realizmie w grze w ktorej glownym zadaniem jest walka z zombie OO

dobre spostrzeżenie :D, jak chcecie super realizm to bohater musiał by pewnie czasem nawet do kibla isc w czasie gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PlayStation Official Magazine US 3/1/2009 5 out of 5 100.0%

Hah! I kto tu jest ślepy, ja, czy Hamburgery? :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobre spostrzeżenie :D, jak chcecie super realizm to bohater musiał by pewnie czasem nawet do kibla isc w czasie gry

Sika w majty ze strachu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO bardzo fajna gra. Wprawdzie wkurzaja mnie bugi graficzne, ale od strony gameplaya prezentuje sie bardzo dobrze. Jedyne, co mi sie nie podoba, to ekwipunek (dodali szybka zmiane broni, ale zmuszaja do jej uzywania nie pauzujac gry przy wybieraniu. Rowniez wolalem system walizek z RE4 zamiast dziewieciu slotow w tej czesci) oraz noz (za maly zasieg, czy cos. W poprzedniej czesci byl przydatny kiedy nie miales juz amunicji. Tutaj wlasciwie nadaje sie chyba tylko do rozwalania beczek i skrzynek).

Osobiscie wolalbym tez, zeby choc jedna misja (i kilka w pelnej) byla tylko dla jednej osoby, ale watpie, ze sie tak stane po tym jak bardzo jes reklamowany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta gra naprawde byla by fajna. naprawde gdyby ktos wlozyl w nia interfejs z MGS ehhh... aha maly szczegol. Co powiecie o wybuchach i ogniu? imho fenomenalne OO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogień przy rozwaleniu beczki jest naprawdę piękny. Wygląda relistycznie nie to co latające tekstury w niektórych grach (no cóż, tutaj mgs4 się niestety nie popisał, a szkoda, ale pewnie silnik gry by nie wyrobił przy i tak świetnej grafice).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Heheh, Resident z każdą kolejną częścią staje się coraz bardziej kuriozalny. Teraz dali rozpuszczające się trupy przeciwników, w następnej części będą zapewne eksplodowały serpentyną.

No i jeszcze brak możliwości chodu podczas celowania...

Ale poczekajmy na pełną wersję...

Edytowane przez covalt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×