Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

kill

PLAYSTATION 4/SLIM/PRO

9395 postów w tym temacie

@kazikosky

Nie tylko na PC ale tez na PS3 ;) Wszystko bylo by OK, gdyby samo Sony nie krzyczalo przy kazdej mozliwej okazji jak to PS4 bedzie mialo najlepszy lineup startowy w historii konsol, a ostatecznie daja nam AZ dwie gry, z czego jedna jest ewidentnie skierowana do najmlodszych. Zarty zartami, ale chyba rzeczywiscie bylo by lepiej, gdyby PS4 mialo premiere dopiero w Q1 2014 z cala masa gier z kazdego gatunku, a tak to odnosze wrazenie, ze maja kompleksy po poprzedniej generacji i nawet nie to, ze nie chca byc znowu z tylu, tylko za wszelka cene jako pierwsi wypuscic konsole. Szkoda, ze PS4 nie bedzie kompatybilne z grami na PS3, bo bylo by w co grac.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dla mnie osobiscie gry multiplatformowe sa o wiele ciekawsze niz to co prezentuje Sony.Oczywiscie pogram w Uncharted,GOW,Tlou,killozna I to sa fajne gierki.

Wiem,ze w tytuly powyzej  pogram na ps3,tylko mnie ta generacja juz nudzi.Niektore gry nie maja nawet 720p oraz stalych 30fpsow.

Nie jestem graczem,ktory lubi jakies ambitne gry.Od nowej generacji oczekuje fajnych strzelanek przez siec.ktora napewno bedzie BF4.Nastepnie kolejne mordowanie Helgastow w zajebistej grafice jaka prezentuje Killozne.

I na koncu w cos pograc z kumplami na kanapie i od tego jest Fifa,szkoda,ze nie ma kopanki od Konami.

Mi taki lineup odpowiada bo na ps3 nie pogram w przyzwoitej grafice,60fps,64 graczach w Bfa,nie pogram w nowego Killozna oraz nie doswiadcze nowej pilkarskiej atmosfery w Fifie w FULL HD

Dla kogos kto lubi ambitne gry z zajebista fabula te tutuly,ktore wymienilem to sa dla "przyglupow" bo nie rajcuje go zabijanie ludzi przez siec oraz ogladanie nowych animacji,bramek,kibicow i calego tego klimatu.

Wiec gdybym byl osoba,ktora nie lubi strzelac czy to do ludzi,czy do bramki tez bym napisal "nie ma w co grac"

4 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak tak, sygnowane śrubki :D

Tam było więcej zdjęc które pokazują jak wymienić dysk.

Wie ktoś jak to będzie z wymianą dysku a gwarancją?

Co do samego kontrolera, to DS3 waży prawie połowe mniej (137gram według wikipedii).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hah sklePe.pl sprzedaje pre ordery ps4 w cenie 1799 zł  na oficjalnej stronie wyraźnie pisząc, że nie gwarantuje dostawy na premierę, a wystawia pre ordery na allegro w cenie 1999 zł (50 sztuk) gwarantując dostawę na premierę...dla mnie to jest żart. Daje linki:

 

http://www.sklepe.pl/konsola-sony-playstation-4-500gb-rezerwacja-ps4-p1518.html

 

http://allegro.pl/konsola-playstation-4-500gb-ps4-juz-29-11-2013-i3624842253.html

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@up to się wczytaj w tą listę dokładniej i zobaczysz, że od Sony (exy) są tylko 2: Knack dla dzieci i Killzone. Kolejne gry gdzieś w 2014 roku dopiero a po drodze jest okres świąteczny, który ludzie mieli chęć spędzić z Drive Clubem czy odwołanymymi przez ubi grami między innymi a nie z indykami i shitem od EA pokroju kolejny BF czy NFS. Na premierę poza Killzonem nie ma w zasadzie nic porządnego i nic czEgo by nie można ograć na ps3,

Dla jednego BF to shit,dla drugiego to gra na długie kilkaset godzin grania,ja na Bf3 gram już grubo ponad 1000 godzin i dalej mnie  ta gra rajcuje jak młodzieniaszka,choć mam już czwartą dychę na karku i nie uważam się za "shitowca".Widzisz...,dla mnie "kilzon" to gra w którą nie zamierzam grać,ale szanuję tych ,którym ta gra się podoba i tyle.Też nie jestem zadowolony z startowych tytułów,ale jak sie nie ma co się lubi to się lubi co się ma.A tak serio to faktycznie lekka kicha z tymi grami,ale mimo wszystko i tak polecę do sklepu w dniu premiery z nadzieją,że ściągnę z półki pudełeczko z pachnącą świeżym plastikiem "peeską" :biggrin: no i złapię w łapki BF4.

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Computer Bild podaje:

 

Napisy widniejący na HDD: „HGST 2.5″, 5400 RPM”.

 

HGST- Western Digital

Rozmiar- 2.5"

Prędkość obrotowa- 5400RPM

Prędkość przesyłania danych 80 do 100 MB na sekundę.

 

Informacje z innego serwisu ;]

 

http://www.computerbild.de/artikel/cbs-News-Playstation-4-7712087.html

Edytowane przez Pusiek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

z tego co udało mi się na szybko znaleść to te dyski mają maksylanie 500gb , a 1TB wydaje się byc minimum

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chyba na odwrot... Tez patrzylem wczoraj za dyskami 2.5", i z tego co widze to wlasnie 1TB to jest poki co max dla tego rozmiaru , troche malo, raptem 2x wiecej niz standardowy, kilka gier, patchy i DLC i juz trzeba bedzie sie zastanawiac, co by tu usunac. No i ciekawe jaki w koncu interface bedzie w PS4, SATA2 czy juz SATA3?

Edytowane przez Żywy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

15mm, a z tego co wiem do PS4 wejda dyski o wysokosci najwyzej 12mm. Najlepsza opcja bylby dysk zewnetrzny na USB, ale na to Sony nie za bardzo pozwala (instalki gier) :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mysle ze najlepiej bedzie poczekac do 15 listopada az amerykanie dostaną konsole :) wtedy napewno ktos poda nawet jaki kupic :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak tak, sygnowane śrubki :biggrin:

Tam było więcej zdjęc które pokazują jak wymienić dysk.

Wie ktoś jak to będzie z wymianą dysku a gwarancją?

Co do samego kontrolera, to DS3 waży prawie połowe mniej (137gram według wikipedii).

 

DS3 waży 190 gramów.

 

Do PS4 wchodzi dysk o wysokości 12,5mm, Według jednego z komentarzy wynika że dysk to Travelstar Z5K500 czyli Sata II ale nie widzę żeby zostało to potwierdzone przez Computer Bild.

 

PS4 nie odtwarza płyt Audio-CD.

 

Rozruch PS4 trwa 21 sekund.

 

PS EYE będzie podłączone przez wejście AUX.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kamera przez AUX to chyba dobre rozwiązanie bo nadal mamy 2 porty USB wolne.

Co do płyt audio to chyba od samego początku o tym mówili. Nawet była dłuższa dyskusja na ten temat.

Co do wagi pada, dzięki za poprawę. W takim razie różnica nie jest duża.

Dysk - trochę przesadzili z ograniczeniem wielkości. Nie będzie się dało wsadzić dużo większych dysków albo czekać na dedykowane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli jaka maksymalna pojemność dysku w cywilizowanych cenach wchodzi w gre w tym momencie jeśli to SATA II i 12,5mm?

 

Jak kamerka może być przez aux? Chodzi o to wejście słuchawkowe?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1TB to koszt okolo 250-300zl, 450-500 za 1,5TB lub hybryde 1TB, i ta ostatnia opcja wydaje mi sie najciekawsza.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

 

 

Do PS4 wchodzi dysk o wysokości 12,5mm, Według jednego z komentarzy wynika że dysk to Travelstar Z5K500 czyli Sata II ale nie widzę żeby zostało to potwierdzone przez Computer Bild.

 

miejmy nadzieję, że to tylko oszczędność sony na dysku a nie ograniczenie całego PS4 bo wrzucanie SATA2 (3GB/s szybkość transferu) gdy standardem od ponad roku jest SATA3(6GB/S) byłoby głupotą. Te standardy są zgodne- tzn porty SATA3 wspierają dyski SATA2 więc nadzieja jest. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przypomnę tylko że nie jest to potwierdzone przez Computer Bild i traktował bym to w ramach plotki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wczoraj  pisałem o tym na FB jako o niespodziance.

 

ScreenSho_nahphxr.jpg

 

I spodziewałem się czegoś więcej niż takiego zdjęcia jako informacji o bundlach.

 

ScreenSho_nahphxn.jpg

 

Więc jak na razie mamy potwierdzone 2  zestawy  ale forma w jakiej sony to zrobiła to troche  żenuła.

 

Na osłodę puszczam wam oko ;]

 

PlayStationCamera-640x360.jpg

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

miejmy nadzieję, że to tylko oszczędność sony na dysku a nie ograniczenie całego PS4 bo wrzucanie SATA2 (3GB/s szybkość transferu) gdy standardem od ponad roku jest SATA3(6GB/S) byłoby głupotą. Te standardy są zgodne- tzn porty SATA3 wspierają dyski SATA2 więc nadzieja jest. 

 

 

No i ? Wiesz ze transfer na poziomie SATA3 oferuje tylko i wylacznie szybki SSD a to i tak nie jest idealne rozwiazanie (sam mam w kompie 2 SSD (Samsung 840 250 i OCZ Vertex 3 120GB) plus zwykle dyski) i transfer nie bedzie staly na poziomie 4Gb/s (NIE GB/s !!!!)

 

Dysk w PS4 i inne zwykle talerzowe nie oferuja generalnie wiecej niz 800Mb/s - 1200Mb/s (wg. specyfikacji dysku ktory pokazali ma 80-100MB/s czyli 640-800Mb a Sata 1 wspiera do 1.5Gb/s).

 

Rownie dobrze moga dac i SATA3/SATA1, a roznicy i tak nie bedzie. (przepustowosc max. i tak jest wyzsza niz to co w PS4, jedyne roznice w PC wynikaja z lepszych kontrolerow na plytach), oczywiscie jesli chce ktos wsadzic SSD no to poczuje sie roznice :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.