Skocz do zawartości
Gość

Czego oczekujecie od gier?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Witam

Jestem początkującym użytkownikiem tego forum, ilością postów też nie szokuje, ale chcę wam zadać pytania odnośnie gier: czego Wy, gracze oczekujecie od nowych tytułów (nie koniecznie muszą to być tytuły na PlayStation 3, uwzględnijcie również konkurencje, konsole przenośne, PC). Każdy ma ogromne pole do popisu w tym temacie, zaczynając od grafiki (co się podoba, co się nie podoba, czy oświetlenie jest realne, czy tekstury są genialne itp.), przechodząc przez dźwięk, AI wroga, fizykę przedmiotów, szczegóły obiektów, interaktywność otoczenia i wiele innych rzeczy...

Elementów do opisania jest mnóstwo.

Nie ograniczajcie się do wypowiedzi typu :

Grafika teraz jest cud, miód i w ogóle malina, a z rok będzie ładniejsza. (piszcie co się wam podoba, a co byście chcieli zmienić).

I najważniejsze: co nazwalibyście krokiem milowym w grach (każdy wie że pierwszy krok MILOWY, to przejście z 2D do 3D, według mnie to drugiego kroku nikt jeszcze nie postawił).

Proszę o sensowne posty względem waszych oczekiwań co do gier. (ja nie będę pisał w pierwszym poście co ja bym chciał ujrzeć na ekranie mojego telewizora, napisze to za około 5 dni).

Pozdrawiam Was serdecznie i oby dym nikomu z konsoli nie poszedł (odpukać w nie malowane).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chce , żeby wszystkie gry miały full hd , a nie jakieś podrabiane 720 p .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja chce , żeby wszystkie gry miały full hd , a nie jakieś podrabiane 720 p .

Co Ci z tego FullHD jak i tak przy TV 40" Zobaczysz szczegóły dopiero z 1,5m ...

Ja oczekuję od gier na pewno kreatywności i dobrej fabuły połączonej z niezłym gameplay'em (Uncharted: DF, MGS4), nie za dużo strzelania i nie za dużo zagadek, czegoś wyważonego co pozwoli na mile spędzone godziny z padem w reku!