Markus1985 24 Napisano 8 Marzec 2012 - CSI Miami - CSI New York - NCIS - NCIS LA - Hawaii Five-0 - Castle - White Collar - Nikita - The Big Bang Theory - Human Target (szkoda że już się skończył) - Lie to me - Person of interest - Criminal Minds - Terra Nova - Game of Thrones - Spartacus Kiedy mam na to czas? :D nie mam - ale chwała za pojemny dysk :D i bezsenność :D hehe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Myron 24 Napisano 8 Marzec 2012 Sherlock 2 sezony po 3 odcinki. Każdy odcinek trwa 90 minut. Coś pięknego i genialnego. Sherlock filmowy w porównaniu z tym to amerykańskie popłuczyny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pg5frankie 13 Napisano 9 Marzec 2012 person of interest, hawaii five-0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny Boy 407 Napisano 14 Marzec 2012 Ostatnio, wraz z moją rudowłosą, obejrzeliśmy wszystkie 3 sezony "Deadwood". Rewelacyjna rzecz, daaawno żaden serial tak nie przypadł mi do gustu. Niby western, ale jak sięnad tym chwilę zastanowić to zupełnie nie-westernowy. Raczej takie obyczajowe studium formującej się w ówczesnych niespokojnych czasach, osady. Do tego ogólnie kapitalna obsada z genialną rolą Iana McShane'a. Irytował jedynie bad guy z ostatniego Die Hard - chodząca tragedia aktorska i nawet wąsy na Biehna/Ringo z Tombstone to nie pomogą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OddThomasPL 61 Napisano 14 Marzec 2012 Walking Dead i Family Guy nic mi więcej w temacie seriali nie potrzeba. Kiedyś Zagubieni jak jeszcze serial miał jakiś poziom. Tak samo Prision Break. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stey 60 Napisano 16 Marzec 2012 Sherlock! To co mnie ostatnio podpaliło. Niesamowity serial. Wszystkim gorąco polecam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Myron 24 Napisano 17 Marzec 2012 Tak jak pisałem Ja oraz Stey - Sherlock jest królem seriali. Film Shelock jest zdecydowanie gorszy niż ten serial Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robotyk 433 Napisano 21 Marzec 2012 (edytowane) W kolejność chronologicznej od najdawniej oglądanego: -Prison Break -Lost -Dexter -How I Met Your Mother -Kompania Braci -Gra o Tron -Pitbull -Spartakus Krew i Piach -Spartakus Bogowie Areny -Breaking Bad Edytowane 21 Marzec 2012 przez pio_89 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mihajasz 1 Napisano 28 Marzec 2012 Siemanko, przez 3 lata oglądałem Chuck'a , ale niestety w tym roku zakończono serial, tak samo przez pare lat oglądałem Scrubs (hoży doktorzy), w tej chwili oglądam : Dexter, The Mentalist, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, przyjemnie się ogląda , polecam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Milan_ 1 Napisano 6 Kwiecień 2012 Gliniarz i prokurator. Klasyka dobrych seriali kryminalnych. Szkoda, że teraz już takich nie robią :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun 1522 Napisano 6 Kwiecień 2012 (edytowane) seriale to strata czasu dla mnie... Istnieje tylko jeden który oglądam nałogowo (powtarzam sezony) od 20 lat!!! latający cyrk !!!!!!!!!!!!! przykładowy ulubiony skecz - należy podkreślić najlepszy dubbing jaki mógł powstać !!!!!!! i niezapomniana kreacja johna jako hitlera! Edytowane 6 Kwiecień 2012 przez zdun1983 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisPora_PL 145 Napisano 13 Kwiecień 2012 Jako, że Admin. w pierwszym poście nie określił sztywnych ram tego tematu jako tylko i wyłącznie top seriali zapytam: jak tam 2 osłona gry o tron ??? ps. SUGESTIA: przydałby się w podpiętych temat o serialach do wymiany doświadczeń, poglądów, opinii (a nie tylko Ulubione, w domyśle: jakie lubicie ?) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mentos1987 9 Napisano 13 Kwiecień 2012 Dexter Prison break Dr House Breaking Bad Spartacus Gra o Tron The Walking Dead Z Archiwum X Pamiętniki Vampirów Once Upon the Time Gotowe na Wszystko Herosi Lost Homeland Kyle XY Supernatural Dużo tego było.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wsioq 56 Napisano 23 Maj 2012 Ja właśnie skończyłem 6 sezon i moge każdemu polecić The Office, genialne :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ghostbuster 56 Napisano 25 Maj 2012 Ulubione: - LOST - Grey's Anatomy - The Walking Dead - Dr.House - The Simpsons - Futurama - Family Guy - South Park - American Dad - The Cleveland Show Ostatnio zacząłem oglądać "Dr.Martin" - ktoś ogląda/oglądał ? jaka opinia ? jestem w 1 sezonie na odcinku 3. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny Boy 407 Napisano 25 Maj 2012 Muszę się kiedyś zmusić i dać Dr. House'owi jeszcze jedną szansę - ja naprawdę mam sentyment do Hugha Lauriego i to od zamierzchłych czasów Black Addera, ale te odcinki Doktora, które widziałem, strasznie zamulały. Mam również w planach wreszcie obejrzeć "Firefly", pokazać mojej ukochanej "Gwiezdną Eskadrę" i może sprawdzić jak próbę czasu zniósł "Seaquest" ostatni raz widziałem go w okolicach 92-3 roku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Melman 13 Napisano 26 Maj 2012 "Gwiezdna Eskadra" puszczana na Polsacie to był serial... niestety mam wrażenie że w pewnym momencie okazał się za ambitny i zamiast ciągłych akcji w kosmosie zaczął pokazywać ta mniej poularną stronę wojny a to już widownie znacznie zmniejszyło. Co by nie mówić jest to dla mnie klasyk. Obecnie czekam na trzeci sezon "SG: Universe", który klimatem jak i samą historią zdecydowanie mi podpasował. Mam trochę skojarzenia z "ST: Deep Space Nine", gdzie również nic nie działało jak należy i w każdym odcinku walczyło się z obcą technologią bazy bo pomagać w życiu to ona za cholerę nie chciała. Poza tym lubię od czasu do czasu usiąść sobie przy "Mentaliście"... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
berserker30 0 Napisano 27 Maj 2012 Tylko 2 seriale :) X-Files Walking Dead-fenomenalny jeśli ktoś lubi klimaty zombie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Quii 5 Napisano 27 Maj 2012 Walking Dead i Dexter świetny klimat w obu ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ulik10 40 Napisano 27 Maj 2012 The Walking Dead- dla fanów zombie obowiązkowy Dr House- Już niestety zakończony...;/ Jak Poznałem Waszą Matkę-chyba nie trzeba przedstawiać:D najlepszy serial komediowy ever Spartakus-nie oglądam co tydzień każdego nowego odcinka tylko co jakiś czas ponieważ drugi(trzeci) sezon na początku jak dla mnie trochę zawodzi odstawiłem na chwilę Pamiętniki Wampirów- serial typowy dla nastolatek ale coś mnie przy nim mocno trzyma :D I oczywiście Gra O Tron- pierwszy sezon zawierał trochę za mało akcji jednak drugi się mocno rozkręcił i oby to szło dalej w tym kierunku i przydałoby się w końcu zobaczyć jakąś bitwę... Większość z tych seriali ma w tym momencie między sezonowe przerwy tak więc czekam z niecierpliwością do września a w międzyczasie chyba zacznę oglądać Dextera ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motoko 36 Napisano 28 Maj 2012 Dr House- Już niestety zakończony...;/ Wreszcie! Ten serial stał się tragiczny od ostatnich 3 sezonów i aż szkoda mi było patrzeć, jak jeden z moich ulubionych seriali mocno spada w dół. Robiła się już z tego Moda na Sukces. Czas na emeryturę dla doktorka. Od siebie polecę Walking Dead, które w sumie niedawno odkryłem, a obejrzałem oba sezony w dwa dni. Bardzo fajny. Jedyny minus to niektórzy(a może i nawet większość) irytujący bohaterowie, których powinno się wbić na pal, a raczej aktorów... Kto oglądał pewno wie o jakie postaci mi chodzi :). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bass_x 0 Napisano 2 Czerwiec 2012 Gra o Tron, Teoria Wielkiego Podrywu, PitBull, Glina, Breaking Bad, Prawo Ulicy, Czas Honoru, Spartakus, Odwróceni, Rzym, Dexter, Rodzina Soprano... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeadTormau5 9 Napisano 16 Czerwiec 2012 ulik10 Pamiętniki Wampirów są całkiem spoko, dużo akcji, fajne laski ;d Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 17 Czerwiec 2012 Gra o Tron, House MD, Big Bang Theory, How I Met your Mother,Walking Dead,South Park... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dejvid1234 124 Napisano 21 Czerwiec 2012 Lost Prison Break Świat według Kiepskich Pierwsza Miłość :P Dexter Do tego dochodzi jeszcze: Friends (że ja tego wcześniej nie znalazłem..) Zdecydowanie topka u mnie Breaking Bad How i met your mother Californication Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach