Skocz do zawartości
Patricko

Mała Liga F1

Rekomendowane odpowiedzi

Naprawdę nie widzę niczego złego w tym, żeby jeździć w składach z 1 sezonu. Pomyślcie...znów spotkanie z ludźmi po prawie roku, a w 1 Lidze to już padały stwierdzenia, że taka mała rodzina się nam zrobiła.

Każdy wie jak kto jeździ i czego można się spodziewać po nim. Ja osobiście nie wyobrażam sobie, żebym jeździł w innej lidze niż Error, nasze pojedynki to po prostu pojedynki pomiędzy Alonso i Hamiltonem, dodatkowe emocje, jako że walczymy od zawsze ze sobą w większości samochodówek.

To samo z resztą naszej ekipy. Dublowanie Verbatimka to po prostu tradycja, hehe (żart oczywiście :))

Oto prawdziwa esencja pierwszego sezonu F1 :)

Co do dublowania to po jakimś czasie idzie się już do niego przyzwyczaić, hehe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówię, najpierw ankiety w poszczególnych tematach ligowych, potem będzie się myśleć nad tym.

No tak, ale to kolejne kombinowanie, cudowanie, obserwowanie innych lig, wysłuchiwania skarg, że dlaczego w Lidze np. 4 jeździ ktoś kto powinien spokojnie w Lidze 1 jeździć, itd.

Wybierając tą opcję dokładamy sobie tak naprawdę więcej niepotrzebnej roboty.

Naprawdę nie widzę niczego złego w tym, żeby jeździć w składach z 1 sezonu. Pomyślcie...znów spotkanie z ludźmi po prawie roku, a w 1 Lidze to już padały stwierdzenia, że taka mała rodzina się nam zrobiła.

Każdy wie jak kto jeździ i czego można się spodziewać po nim. Ja osobiście nie wyobrażam sobie, żebym jeździł w innej lidze niż Error, nasze pojedynki to po prostu pojedynki pomiędzy Alonso i Hamiltonem, dodatkowe emocje, jako że walczymy od zawsze ze sobą w większości samochodówek.

To samo z resztą naszej ekipy. Dublowanie Verbatimka to po prostu tradycja, hehe (żart oczywiście :))

I tak jak mówiłem wcześniej. Opcja ze składami z 1 sezonu i np. osobnicy, którzy naprawdę będą chcieli jeździć w innych składach i za wszelką cenę będą chcieli zmian, mogą dostać możliwość założenia swojej ligi na swoich zasadach. Czyli dobranie uczestników wg tam jakiegoś okrążenia przejazdowego czy tam wg numeru buta.

Wtedy powinni być wszyscy zadowoleni. Bo Ci co chcą zostać to zostaną, a Ci co chcą za wszelką cenę zmian dostaną swoją własną ligę na swoich własnych zasadach.

no tak, racja za duzo kombinowania by bylo, pewnie jeden wielki balagan by sie zrobil, no ale teraz jest czas na propozycje i tak tez robimy, trzeba obgadac wszelkie opcje :) ale tak jak mowisz, chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie poprostu granie w starych skladach i mysle ze tak pewnie będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako, że nie mam za bardzo czasu na rozpisywanie się, gdyż jestem obecnie na wyjeździe w Trójmieście, to krótko, zwięźle i na temat.

Jestem za tym, żeby jeździć w takim składzie jak w sezonie 1. Wszyscy się tam znamy, wiemy jak kto jeździ, czego po kim można się spodziewać, może mamy cos innym do udowodnienia ( ;) ) dlatego nie widzę sensu na wprowadzanie jakichś popapranych systemów rekrutacji. Dobrać ewentualnie kilku ochotnikow, żeby uzupełnić sklady i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma co dyskutowac apropos zgloszenia do lig i wyboru bolidow bo sposob bedzie taki sam jak w sezonie pierwszym. O tym decyduje i wykonuje ja, zatem licze na czytanie ze zrozumieniem.

Co do podzialu na ligi to mysle ze zadamy pytanie ludziom w ligach sezonu 1 i w ligach sezonu 2.

Osoby ktore chcialby sprobowac swoich szans w innych ligach liczac na dobry czas w kwalifikacjach i na awans do szybkiej ligi to my musimy przysiasc z patricko i zastanowic sie ktora liga byla najszybsza... zrobimy to pewne wybierajac jakis tam wyscig z sezonu 1... i wowczas po prostu ta liga ktora go przejechala najszybciej bedzie najszybsza liga. Tak bowiem tez nie da sie wybrac ligi najszybciej jesli wiekszosc bedzie chciala jezdzic po staremu to wowczas tylko jednostki sie pozmieniaja...

Nie mniej jednak piszcie i kombinujcie moze ktos znajdzie idealne rozwiazanie...

a co do poznania na szybko waszego zdania na temat czy po staremu czy kwalifikacje chcecie to zapraszam do zaglosowania tutaj i tylko tutaj... to nic nie zobowiazujace glosowanie.

http://www.siekierezada.fora.pl/hyde-park,19/ankieta,491.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, ja to widzę inaczej Error, ale pogadamy jeszcze kiedyś normalnie na GG o tym wszystkim.

Robimy głosowanie w każdej lidze. Np. Liga 1 chce starych składów, także zostajemy z tymi składami jak w sezonie 1 i potem tylko dobieramy nowych, ewentualnie nowych z sezonu 2, żeby dobić do naszej liczby czy to 14 czy to 16.

Zaś np. liga, która chce zmian + nowi chętni będą sobie robić kwalifikacje i podzieli się ich potem na 2 czy 3 ligi w zależności od ilości osób.

Nie ma sensu wybieranie najszybszej ligi, bo i tak tego nie zrobisz bo wynik wynikowi nie równy.

Gdzieś mogły być przelotne deszcze, gdzieś mogła być spora kolizja na którymś zakręcie, ktoś mógł komuś przeszkodzić, ktoś jechał dłużej na twardszych oponach, itd. Także ten sposób na moje oko odpada.

Wracając jeszcze do tych całych kwalifikacji to do podanych przeze mnie powyżej powodów można dodać jeszcze to, że takich kwalifikacji trzeba by przeprowadzić kilka, bo w jednej się ludzie nie pomieszczą.

I wtedy również wynik wynikowi nie jest równy ponieważ w jednej sesji może ktoś komuś przeszkodzić, ktoś może rozwalić się, itd. Wiadomo jak było podczas normalnych naszych kwalifikacji...

Tak jak mówię, głosowanie w każdej lidze i potem będziemy dyskutowali dalej.

Kiedy założę ankiety to nie wiem, zapewne dopiero początkiem września lub coś w tych okolicach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kochany, widze ze jestesmy coraz blizej jakiegos rozwiazania. Ogolnie to moze i fakt jak punkt wyjsciowy bedziemy mieli nasze ligi 1-4 i ewentualnie te 1-2 z sezonu 2. Byc moze sie stanie tak ze np ludzie z ligi 1 z sezonu 2 beda chcieli jechac razem i wowczas oni beda liga pierwsza.. bo beda kompletni. Nastepnie uzupelnimy sobie ludzmi znanymi. Generalnie bowiem wychodze z zalozenia ze jesli najpierw ustawimy wszystkich znanych nam ludzi to wowczas bedzie juz jakas podstawa. Tak zapewne utworzymy min 5 lig. Nowi zupelnie ludzie beda tworzyc ligi kolejne... sorki ale no nie chcemy ladowac nowych do starych... troche obawy jest...

Nie mniej mysle ze te wszystkie kombinowania raczej beda zbedne... bo ludzie beda woleli scigac sie z tymi co kiedys.. Ewentualne mozna rozpatrywac wnioski o przeniesienie. Np Mateo chce dolaczyc do ligi nr 3 bo costam... i wowczas jesli ktos bedzie chcial to mozna bdedize wymenic sie miejscami... Tylko to wszystkio jesli bedziecie chcieli zrobic to przed startem pierwszego wyscigu... Dodatkowo znacie sie dobrze juz wiec jesli macie np 12 osob ktore chce sie scigac razem to odrazu piszcie i tworzymy taka lige z automatu. Byc moze bowie w takim towarzystwie sie czujecie najlepeij. Ewenutalnie ktos moze chce zrobic rekrutacje do ligi swojej (w sensie np klacza chce robic lige i szuka ludzi do niej... jesli uzbierasz 12-16 osob to tworzymy taka) Mysle ze to moze byc ok rozwiazanie... Tym samym np mozecie sobie stworzyc lige najszybszych. Wydaje mi sie ze to najlepszy pomysl na jakies tam kwalifikacje, po prostu sami sie zorganizujcie.

Teraz troche o karach.

Ogolnie bardzo podoba mi sie ten temat poniewaz to ja wraz z Patricko przyznawalismy kary wiec nasze zdanie bylo najwazniejsze i to bylo fajne :D Nie mniej teraz mysle ze nawet zanim gra wogole jest wydana mozna ustalic pierwsze rzeczy na temat kar.

Ewentualne kary beda rozpatrywane tylko jesli ktos przedstawi material dowodowy. Nie podobalo mi sie bowiem takie gadanie ze oj ty jezdzisz do bani i ja chce abys kare dostal. Nie takie czegos juz nie bedzie. Jesli nie masz dowodu na czyjes przewinienie to po prostu uwagi zachowaj dla seibie... Jesli bowiem bedziesz cisnal na ta kare dla kogos a nie bedziesz umial zaargumentowac to kare.... dostaniesz ty. Dlatego zastanowcie sie 2 razy.

Pozatym uwazam ze nalezy niezaleznie od gry wprowadzic kare 1 okrazenia. Jesli ktos spowoduje wypadek i bedziemy to w stanie udowodnic chocby materialem filmowym to kara idzie z automatu. Tutaj bedziemy bardzo czesto dawac kary, bowiem wyscig ma np 30 kolek i nie mozna wygrac wyscigu na 1 zakrecie... Dlatego tez lepiej przejedzmy pierwsze kolko gesiego i spokojnie i miejmy wlaczone myslenie.

Bedzie temat z karami jak w sezonie 2, to naprawde trafiony pomysl.

Co do skladu zespolu sedziowskiego to mysle ze poza mna i Patricko wysylam oficjalnie zaproszenie dla Milczara i Klaczy... oraz czekam na zgloszenia na jeszcze jedno miejsce. Musimy miec nieparzysta liczbe.

Mysle ze z takim skladem bedziemy w miare sensownie rozwiazywac problemy. Mamy bowiem chyba poki co wachlarz roznorodnych styly jezdzenia i myslenia...

Taki krotki opis osob:

Patricko mysle ze bedzie wyraznie nastawiony na czystosc jazdy... wiec jakies niebezpieczne jezdzenie bedzie u niego bardzo rygorystycznie trakowane.

Siekier, no ja raczej bede faworyzowal agresyny styl jazdy, Fair ale agresywny, Taki Lewisowy styl jak najbardziej otrzyma moje wsparcie.

Milczar, z mojego doswiadzczenia wiem ze on bedzie patrzal na kary przez pryzmat strategicznej konsekwencji danego zdarzenia. Czyli jesli ktos tak wykona cos nie fair to on bedzie patrzal jaki to mialo wplyw na strategie w calym wyscigu...

Klacza, no on wydaje mi sie ze bedzie patrzal przez pryzmat praktyki jaka kazdy powienien wykonac przed kazdym weekendem... Czyli jesli ktos jedzie na zywca to wiadomo ze kara od klaczy jest bardzo prawdopodobna. Natomiast ten co by trenowal moze byc potraktowany lagodniej przez niego.

Ogolnie pisze z zalozeniem ze chlopaki nie beda mieli nic przeciwko aby do nas dolaczyc.

Zatem to mysle ze jest pokryte calkiem dobrze,

czy sa jeszcze jakies sugestie apropos nowego sezonu? zapraszamy do dyskusji... Btw mozna zmienic/dodac numerek 2011 do nazwy tematu...??

Edytowane przez Sir Siekier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra kary spoko, tylko co,jak dajmy na to nie będę nagrywał wyścigu, dostane strzała i nie będzie to uwiecznione na żadnym filmie u osób które to nagrywają. Nie mam dowodu nie mogę o kare wnieść, sprawca pozostaje bezkarny mimo, że jakieś tam kary są przewidziane. Tak to jakiś tam przywilej mają ci co nagrywają, a osoby bez możliwości są stratne. Jakby była możliwość zapisu powtórki to jak najbardziej jestem za systemem kar, ale tak to jest to dla mnie nie fair w stosunku do osób które nagrywać nie mogą bo nie mają do tego sprzętu czy z jakiegoś innego powodu.

Od razu też trzeba by taryfikator kar ustalić jak chcecie to wprowadzić. Dawanie jakiś tam +20 sekund mija się z celem przy stracie powyżej 1 okrązenia. Tak jak ty proponujesz to też nie może być zawsze taki wymiar kary, są różne sytuacje na torze i jedna kara równa 1 lap nie zawsze jest sprawiedliwa.

Ja nie jestem przekonany, do wprowadzenia karania. W drugim sezonie nie działa to idealnie, a moim zdaniem powinno działać zanim zostanie taki system wprowadzony.

Taki może trochę wariacki pomysł mi przyszedł do głowy :P jakby w lidze jeździło 12 czy 14 osób można by wprowadzić sędziego który czuwałby nad dawaniem przejazdów przez boksy po incydentach. Ale to taka czysta fantazja bo nie ma szans na wprowadzenie takiego czegoś :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra kary spoko, tylko co,jak dajmy na to nie będę nagrywał wyścigu, dostane strzała i nie będzie to uwiecznione na żadnym filmie u osób które to nagrywają. Nie mam dowodu nie mogę o kare wnieść, sprawca pozostaje bezkarny mimo, że jakieś tam kary są przewidziane. Tak to jakiś tam przywilej mają ci co nagrywają, a osoby bez możliwości są stratne. Jakby była możliwość zapisu powtórki to jak najbardziej jestem za systemem kar, ale tak to jest to dla mnie nie fair w stosunku do osób które nagrywać nie mogą bo nie mają do tego sprzętu czy z jakiegoś innego powodu.

Od razu też trzeba by taryfikator kar ustalić jak chcecie to wprowadzić. Dawanie jakiś tam +20 sekund mija się z celem przy stracie powyżej 1 okrązenia. Tak jak ty proponujesz to też nie może być zawsze taki wymiar kary, są różne sytuacje na torze i jedna kara równa 1 lap nie zawsze jest sprawiedliwa.

Ja nie jestem przekonany, do wprowadzenia karania. W drugim sezonie nie działa to idealnie, a moim zdaniem powinno działać zanim zostanie taki system wprowadzony.

Taki może trochę wariacki pomysł mi przyszedł do głowy :P jakby w lidze jeździło 12 czy 14 osób można by wprowadzić sędziego który czuwałby nad dawaniem przejazdów przez boksy po incydentach. Ale to taka czysta fantazja bo nie ma szans na wprowadzenie takiego czegoś :P

Ja powiem tak z mojego doświadczenia odnośnie kar.

Przed drugim sezonie było takie same nastawienie, że nie każdy może nagrywać wyścigi itp.

Co z tego wyszło, myślę że z 2 sezonu większość osób chwali ten system, a nawet ci co nie mogli zaczęli nagrywać wyścigi.

Ja mam do nagrywania sprzęt o wartości 100zł(aparat cyfrowy który ma 5lat), jakość słaba ale wszystko widać.

Powiem tak, w tych czasach raczej mało kto nie ma takiego sprzetu.

Do sędziów proponuje Slama- Doświadczony z 2 sezonu, o ile będzie jeździł w sezonie 3, albo kogoś mobilnego, czyli takiego co forum odwiedza codziennie, tak jak np. Patrico, Error

Error co do podziału ligi, jednak jestem za sprawdzonymi graczami i ja jestem za tym żebym jeździł z tymi co jeździłem, a np 2 ligi utworzyć z graczami nowymi, nam nie znanymi. Czyli tu dałeś bardzo dobre rozwiązanie.

Że tak jak Error napisał: np. 5 lig z tymi co się znamy z sezonu 1 i 2, a dwie z nowymi.

Ja z swojej strony mogę dodać że:

Mogę zrobić listę osób z drugiego sezonu, na których możemy zawsze liczyć i lige traktują w sposób poważny.

Co do systemu Kar dodam tylko że, nie sprawdza on się w stosunku karania osób, które w wyścigu zajęły ostatnie miejsce(przykład kierowcy Kisiela). Tu jednak wystarczy zmiana regulaminu karania np. że osoba która zajęła ostatnie miejsce i już nie da się ukarać, nie może startowac w kwalifikacjach przed następnym wyścigiem itp.

Edytowane przez Kamil908

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z listami i sprawdzaniem tego kto tam ma zamiar kupić poczekajmy jeszcze.

Ale podoba mi się to, że dochodzimy do kompromisu jeśli chodzi o wybór składów ligi.

Jeśli chodzi o numerki lig potem, itd. to już będziemy ustalać jak już reszta będzie ustalona.

Ale myślę, że numerki po staremu z sezonu 1, a potem po prostu kolejne ligi będziemy tworzyć.

Co mi się rzuciło w oczy z nowych pomysłów to:

  • Pomysł ze starymi składami + dodanie sprawdzonych ludzi z sezonu 2. Czyli np. nasza Liga 1 i dodajemy sprawdzone i nowe osoby z sezonu 2.
    Czyli np. taki Kryman, który jest nowy w sezonie 2, ale jeździł (chyba) regualarnie to można go spokojnie dodać do Ligi 1 lub jakiejkolwiek innej.
    I w ten sposób zapełniamy ligi ze starymi składami sprawdzonymi ludźmi, przez co mamy ligi pełne ludzi, którzy się znają i można im tą odrobinę zaufać.
    Ale to tak naprawdę było już obgadane powyżej i widzę, że się podoba co mnie bardzo cieszy.
    Za to Klacza dopisał po prostu to czego ja nie dopisałem, czyli nowi ludzie mają swoje nowe ligi.
    Ewentualnie jeśli ktoś bardzo będzie chciał, może tam pójść jako organizator, itd.
    Ale głównym zamierzeniem jest to, żeby osoby niesprawdzone miały swoje własne miejsce.
  • KARY, nasz słaby punkt i to przyznaję z wielkim bólem.
    Tutaj jestem otwarty na jakikolwiek pomysł. Ale co prawda to prawda, bez nagrania przeważnie nie jesteśmy w stanie nic zrobić sensownego.
    Sam będę starał się coś nagrać w miarę możliwości, ale tego nie mogę obiecać.
    Ale karanie punktowe raczej nie ma sensu, bo to nikogo nie boli. Kary czasowe przy następnym wyścigu to dobre rozwiązanie jest i mi się osobiście podoba.
    Można ustalić tam 10, 20, 40, 1 okrążenie, a w skrajnych przypadkach zakaz udziału w kolejnym wyścigu.
    Ale jeśli chodzi o kary to tutaj czeka nas sporo dyskusji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patricko co do mnie to ja regularnie uczestniczyłem w wyścigu jeśli tylko sprzęt pozwalał, ostatnio kiedy byłem na wakacjach to niestety nie mogłem wystartować, ale nie sądzę żebym poza sezonem się gdzieś wybierał także na mnie możecie liczyć:thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Skład sędziowski

Nie będę ukrywał, że schlebia mi to zaproszenie od Errora :) Nie wiem czy wypada mi odmówić. Nie dość tego opisał trafnie mój sposób rozumowania przy rozpatrywaniu incydentów.

Tak jak wielu mnie już z tego zna, nie wnoszę nigdy o kary, bo nie lubię, a może nie mam śmiałości. Jednak jeśli moje oko na coś się przyda, to jestem do dyspozycji.

Przy okazji muszę poprzeć Klaczę w sprawie dopuszczenia Slama do składu sędziowskiego. Zawsze gdy był obecny poważnie podchodził do spawy i był bardzo stanowczy. Decyzje były podejmowane w zasadzie w jednym poście, bez żadnych długich dyskusji.

@Kary

O tym będzie dyskusja za miesiąc - półtora, ale od razu pochwalić muszę zasady z 2 sezonu. Ten sezon w porównaniu do 1 sezonu jest naprawdę czysto "przejechany". Ludzie się pilnują, mają jasność jakie kary mogą ich dotknąć. (a na pewno było tak w Lidze 2 i chyba jej członkowie się ze mną zgodzą). Nie wykluczam jednak, że po 1 sezonie ludzie nauczyli się jeździć w obecności tuzina żywych grajków :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Milczar

ja sie z tobą zgodzę, też zauważyłem że w 2 sezonie jest jakby mniej dyskusji na temat jakichś tam incydentów (jeśli chodzi o 2 lige bo niewiem jak z 1) co oznacza że było ich i miejmy nadzieję będzie jak najmniej, najlepiej wcale :D więc pod względem kultury jazdy i ogólnie ostrożności to jest duuuża poprawa w porównaniu z 1 sezonem gdzie ludzie moim zdaniem dopiero uczyli się jazdy z "żywą materią" :D

Edytowane przez MateoF1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko weźcie pod uwagę, że w F1 2011 będzie zmieniona fizyka, KERS, DRS, także na starcie jeden może używać KERS'u, a inny nie, przez co prawdopodobieństwo wjazdu w zad jest bardzo duże.

Tutaj znowu będą się wszyscy uczyć od nowa gry, itd. Także system kar musimy dopracować do perfekcji.

Swoją drogą mam nadzieję, że w online w końcu będzie normalna praktyka, czyli każdy sobie jeździ i testuje i ma innych gdzieś, a nie w formie wyścigu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą mam nadzieję, że w online w końcu będzie normalna praktyka, czyli każdy sobie jeździ i testuje i ma innych gdzieś, a nie w formie wyścigu.

Nie tego trybu nie będzie w online, było potwierdzone parę dni temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że tego nie będzie nie wiem co im szkodziło dać po prostu zwykły trening tyle, że w online...

Edytowane przez Kryman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka sugestii, ligi powinny być dostosowane do poziomu w niej startujących bo np taki Mateo czy Komarzycho są poza zasięgiem i wiadomo, że jadąc z nimi na pewno nie wygra się wyścigu, tak więc sądzę, że to jest to najważniejsze w składach lig, druga sprawa to podział na kierownice i pady chociaż tutaj zawsze ktoś może oszukać ale mimo wszystko sądzę, że to powinien być drugi czynnik do składu lig. Trzecia sprawa to system wpomagaczy tutaj również nie powinno być taryfy ulgowej i jeżdzimy na wyłączonych jakichkolwiek wpomagaczach (poza skrzynią biegów :P przynajmniej dla padowców :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ma skrzynia biegów do padów już chyba bardziej kontrola trakcji jest potrzebna? Mnie nie obchodzi, że ktoś chce mieć łatwiej i chce jeździć tylko w lidze z graczami którzy mają pady. Sam gram na padzie i nie chcę żeby takie coś było. Ja chcę żeby wspomagacze były takie jakie są nie chodzi mi o to żebym miał w jakiś sposób łatwiej, ale po prostu po wyłączenia tego spinuje na każdym zakręcie i chociaż na medium muszę mieć, Nie jestem taki pro jak niektórzy tj. taki Mane którzy chcą mieć wszystko off poza skrzynią:laugh:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mane i cała reszta, którzy planują zaatakować nas swoimi postami.

Przeczytajcie UWAŻNIE całą stronę 39 i kawałek 40 tego tematu. Jest tam masa konkretnych informacji.

Myślę, że po przeczytaniu każdy będzie już wiedział jak będziemy rozwiązywać co poniektóre kwestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kryman - w prawdziwej F1 nie ma kontroli trakcji i jestem cały czas za tym aby było to zbanowane, co do skrzyni sądzę, że na padzie manual to za duży hardkor do ogarnięcia :P, co do składu lig widzę, że jest tendencja do zachowania z sezonu 1 ok jeżeli wszystkim to pasuje to spoko ale trzeba zwrócić uwagę, że nie którzy mogą specjalnie za tym być w uwagi, że np wiedzą, że mogą spokojnie w tej lidze wymiatać i nikt im nie zagrozi :P

Edytowane przez Mane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mane, a w prawdziwej F1 jeżdżą i bez kontroli trakcji i na manualnej skrzyni biegów. Ja na padzie normalnie jeżdżę na manualu i jest dużo fajniej niż z automatem choćby dlatego, że mam większą kontrolę nad bolidem. Ale teraz rozmawiamy o F1 2010, a nie wiemy co nam zafunduje 2011 także to mogą być dwie inne bajki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciał bym się spytać czy będą możliwe zapisy do ligi f1 2011 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beda.

co do ulatwien w wyscigu to mysle ze nowe elementy jak Kers czy DRS beda na full manualu.

Edytowane przez Sir Siekier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beda.

co do ulatwien w wyscigu to mysle ze nowe elementy jak Kers czy DRS beda na full manualu.

no i git, co do asyst to sie zobaczy jak gra wyjdzie, wtedy sie przetestuje fizykę jazdy i będzie wiadomo czy zostajemy z takimi asystami jak dotąd czy wszystko na off, ja osobiście jestem za tą drugą wersją, jeżdze na kierownicy więc w 2010 też nie mam zbytnio problemów podczas jazdy bez trakcji, chodz fizyka jest jaka jest, myśle że f1 2011 będzie pod tym względem dużo lepsze sądząc po filmikach, no ale f1 2010 przed premierą też wyglądało "cudownie", poczekamy zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym DRS na manualu to może być problem, jak będzie on automatycznie się załączał. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Z tego co zrozumiałem czytając 39 i 40 stronę "rekrutacje" do F1 2011 będą wyglądały tak, że zakładacie 4 tematy ligi od 1 do 4 i ludzie z pierwszego sezonu tam się zgłaszają (odpowiednio, jak jeździli w pierwszej to piszą w temacie pierwszej ligi, żeby "rodzina" była w komplecie), że chcą nadal jeździć i jak zostaną wolne miejsca to dorzucicie ludzi z sezonu 2 i nowych?

(tak sobie to wyobrażam, jeśli źle to poprawcie mnie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×