Skocz do zawartości
Patricko

Liga 1

Rekomendowane odpowiedzi

Mataman zaczyna mnie irytowac twoje biadolenie, widac ze nie potrafisz tego zrozumiec to daj sobie z tym spokoj. Był błąd kierwowcy z przodu i to ewidetnie widac, a tu teraz bedzie pierdolenie o jakis zasadach. Powoli niechce sie nawet wchodzic na ta strone bo ciagle jedno i to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie biadole to po pierwsze, a po drugie przedstawiam tylko jak tego typu sytuacja jest oceniana w poważnych ligach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie mam zamiaru walczyć z czymś co z góry jest skazane na porażkę.Pewnie dla tego nie ma stosowania systemu kar no i sędziów w tej lidze z jakąś tam nazwijmy wiedzą którym nie mylą się zasady( wymyślone i są czysto teoretyczne nie mające żadnego zastosowania w praktyce)które zresztą równie dobrze można stosować w grach typu mario-tu skacz a tam nie skacz bo dostaniesz grzybka który cię pomniejszy. Głową muru nie rozwalisz, nie uleczalnie chorego nie uleczysz, najedzonego nie nakarmisz i tak można by mnożyć,proste myślenie nie walczy się z systemem który toczy rak bo samemu można się raka nabawić.

To ja krótko na koniec ,pozwól Risen :biggrin: Mattaman jakie ty masz pojęcie o poważnych ligach byłeś w jakiejś czy co? Co ty możesz pisać o poważnych ligach jak pojęcia o przepisach nie masz i wstawiasz głodne kawałki o CRC. Poważne ligi bazują tylko i wyłacznie na przepisach FIA, biorąc pod uwagę w ligach włoskich i niemieckich tych poważnych możesz pomarzyć ostatni nie może mieć gorszego tempa w stosunku do pierwszego nie więcej jak 1.5 sek maximum innymi słowy nie wszystko dla wszystkich i w sumie na całe szczęście . PEACE :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z przedmówcą. Gra w gre to poważna sprawa i nie ma to tamto !!! :) Ja myślę, że powinniśmy ustalić kary pieniężne bo w końcu tak jest w regulaminie F1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezłe ten zielony to ty? Przepraszam że się sugeruje ale na fotce obok też masz zielony kask :rofl: Zajebiste przyznaje :rofl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z przedmówcą. Gra w gre to poważna sprawa i nie ma to tamto !!! :) Ja myślę, że powinniśmy ustalić kary pieniężne bo w końcu tak jest w regulaminie F1.

dobre i to najlepiej w euro ;) niektórzy co tydzień do banku by musieli....

Tak to ja ;D

no wkońcu coś na wesoło

Mattaman ale ten drugi to też coś z nim nie tak ,nie znam się ale mi to wygląda na jakieś porażenie mózgowe :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to wszystko to wina Tuska ! pewnie maczał palce w tym regulaminie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

. Poważne ligi bazują tylko i wyłacznie na przepisach FIA, biorąc pod uwagę w ligach włoskich i niemieckich tych poważnych możesz pomarzyć ostatni nie może mieć gorszego tempa w stosunku do pierwszego nie więcej jak 1.5 sek maximum innymi słowy nie wszystko dla wszystkich i w sumie na całe szczęście . PEACE :biggrin:

Zasady FIA to dopiero jest bzdura, siedzi trzech gości i podczas wyścigu debatują czy przyznać karę dla zawodnika, czy nie :), a przykładów na kary z dupy i nie karanie ulubieńców jest od pyty i hoho. Niestety zasady i regulamin FIA jest napisany niejasno i też można go różnie interpretować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mowa o powaznej lidze i zestawienie tego z F1 2012 od CM strasznie mnie smieszy.

MB77 jako, ze jestes w miare nowy w lidze wyjasnie Ci dlaczego panuje taki system a nie inny.

Po pierwsze ligi nie sa dobierane poziomem graczy tylko for fun, tak zawsze bylo i raczej sie to nie zmieni.

Po drugie gry od CM maja tak duzo ograniczenia odnosnie jakiegokolwiek zapisu wideo, ze nie wszyscy nagrywaja wyscigi, a sama gra potrafi rozne rzeczy wymyslic.

Jak najbardziej jestem za tym zeby stosowac wszystkie zasady FIA odnosnie F1 ale tylko wtedy jak bedziemy mieli doczynienia z symulatorem a nie z arcedem z domieszka symulacji.

Kwestia nadrzedna takiego a nie innego rozumowania jest to zeby burdelu na starcie nie robic. Trzeba po prostu przyjac, ze do pierwszego zakretu bierzemy zachwujemy wzmozona ostroznosc bo nikt nie wie jak pojedzie ktos inny.

A z tymi argumentami to chodzilo mi o dokladne punkty regulaminu FIA, bo wybacz ale ekspertem od tych przepisow nie jestem, a warto jednak swoje zdanie popierac jakims regulaminem ktory obowiazuje a nie ogolnikowo takie sa przepisy FIA i zadnego odniesienia do nich.

Trzy lata sie to wszystko sprawdzala wiec po co zmieniac cos co dziala dobrze :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest nie jasny? Nie ważne. Odnośnie kar- te ewidentne są nakładane najdalej kilka okrążeń po incydencie inne bardziej nie stanowiąco o winie a zwłaszcza te z udziałem większej liczby pojazdów po wyścigu. Często skutkuje cofnięcie pozycji na starcie do kolejnego wyścigu lub odebraniem punktów { sytuacja Alonso jest szybszy niż ty przekaz radiowy do Massy} swoją drogą bardzo drogi przekaz i tylko na szczęście dla Alonso że tak się skończyło....

Mowa o powaznej lidze i zestawienie tego z F1 2012 od CM strasznie mnie smieszy.

MB77 jako, ze jestes w miare nowy w lidze wyjasnie Ci dlaczego panuje taki system a nie inny.

Po pierwsze ligi nie sa dobierane poziomem graczy tylko for fun, tak zawsze bylo i raczej sie to nie zmieni.

Po drugie gry od CM maja tak duzo ograniczenia odnosnie jakiegokolwiek zapisu wideo, ze nie wszyscy nagrywaja wyscigi, a sama gra potrafi rozne rzeczy wymyslic.

Jak najbardziej jestem za tym zeby stosowac wszystkie zasady FIA odnosnie F1 ale tylko wtedy jak bedziemy mieli doczynienia z symulatorem a nie z arcedem z domieszka symulacji.

Kwestia nadrzedna takiego a nie innego rozumowania jest to zeby burdelu na starcie nie robic. Trzeba po prostu przyjac, ze do pierwszego zakretu bierzemy zachwujemy wzmozona ostroznosc bo nikt nie wie jak pojedzie ktos inny.

A z tymi argumentami to chodzilo mi o dokladne punkty regulaminu FIA, bo wybacz ale ekspertem od tych przepisow nie jestem, a warto jednak swoje zdanie popierac jakims regulaminem ktory obowiazuje a nie ogolnikowo takie sa przepisy FIA i zadnego odniesienia do nich.

Trzy lata sie to wszystko sprawdzala wiec po co zmieniac cos co dziala dobrze :P

Ja tu nie chcę nic zmieniać regulamin jest dostępny dla wszystkich każdy sam może się pofatygować i sprawdzić co do samej gry mi jakoś nie brakuje uczciwego brania trawą szerokiego łuku na brazylii wiecie o co chodzi i całej masy trików z poprzedniej edycji.I jeszcze jedno poważne ligi korzystają z takich samych kopi gry co my, ale tam nikt nie bierze nawet pod uwagę kar nakładanych przez samą grę. Nieżle co ! Edytowane przez MB77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dlaczego nie jeździsz w "poważnej" lidze tylko zawracasz sobie głowę w naszej niepoważnej ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już na samym początku wiedziałem że jest to na lużno ale trochę zaskakuje fakt że można jednemu czy drugiemu popsuć wyścig i jeszcze szczekać na w/w osobę .Monza prawdopodobnie ostatnia bo na korei nie chcę was szokować :) ( czasy lepsze od stiga nawet 2 sek. na okr.) :biggrin: tylko dla tego że mnie to nudzi ..... poza tym zaczynam grać w Bulder Dasha :secret:

Bo w poważnej lidze nie było by o czym podyskutować... :)

.

bo tam nikt nie dyskutuje tylko jeżdzi tam jest wszystko ustalone i nie marnują czasu na pierdolenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tu wszyscy debatujecie. Zapraszam na jakis trening :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znaczy Marek,że jeździsz na poziomie 1.35? :biggrin:

wiele nie brakuje wiesz że jak korea to niestety jest jak jest :biggrin: i chodziło o wyścigowe tempo nie o kwalifikacje Edytowane przez MB77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiele nie brakuje wiesz że jak korea to niestety jest jak jest :biggrin: i chodziło o wyścigowe tempo nie o kwalifikacje

No Marek troche szacunku do najlepszego obecnie zawodnika w tej lidze, nie ignoruj mnie na Korei!!

Toczycie tu spory odnosnie regulaminu. Jednak jedna kwestia jest w tej lidze identyczna jak w tych najlepszych a nawet prawdziwej f1.

Jezdzi w niej Klacznix, zawodnik pokroju Fernando Alonso i z tego sie cieszcie Panowie! :biggrin:

Edytowane przez Kamil908

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest nie jasny? Nie ważne. Odnośnie kar- te ewidentne są nakładane najdalej kilka okrążeń po incydencie inne bardziej nie stanowiąco o winie a zwłaszcza te z udziałem większej liczby pojazdów po wyścigu. Często skutkuje cofnięcie pozycji na starcie do kolejnego wyścigu lub odebraniem punktów { sytuacja Alonso jest szybszy niż ty przekaz radiowy do Massy} swoją drogą bardzo drogi przekaz i tylko na szczęście dla Alonso że tak się skończyło....

Ja tu nie chcę nic zmieniać regulamin jest dostępny dla wszystkich każdy sam może się pofatygować i sprawdzić co do samej gry mi jakoś nie brakuje uczciwego brania trawą szerokiego łuku na brazylii wiecie o co chodzi i całej masy trików z poprzedniej edycji.I jeszcze jedno poważne ligi korzystają z takich samych kopi gry co my, ale tam nikt nie bierze nawet pod uwagę kar nakładanych przez samą grę. Nieżle co !

To możesz opowiedzieć jak to wygląda dokładnie z systemem kar? Jeżeli system dobry to moglibyście go wprowadzić od następnego sezonu. Ewentualnie podeślij mi jakiś lig które uważasz są poważne na PW to sobie obadam sytuacje bo jestem naprawdę ciekawe jak to wygląda :D Dla mnie gra sama w sobie nie pozwala na zbyt duże manewrowanie jeżeli chodzi o regulaminy i kary ( nie jeden przypadek, że pomimo braku kontaktu wywala kogoś w ścianę), sam chętnie bym zobaczył na PS3 jakieś fajne symulatory, ale oprócz GT5 i F1 nic wartego uwagi nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak jedna kwestia jest w tej lidze identyczna jak w tych najlepszych a nawet prawdziwej f1.

Jezdzi w niej Klacznix, zawodnik pokroju Fernando Alonso i z tego sie cieszcie Panowie! :biggrin:

No faktycznie wyjątkowy jesteś. Po Węgrzech miałeś cały 1 punkt więcej niż Patricko, który od 5 wyścigów nie jeździł :) Gratki, wyczyn na miarę Alonso :rofl:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie wyjątkowy jesteś. Po Węgrzech miałeś cały 1 punkt więcej niż Patricko, który od 5 wyścigów nie jeździł :) Gratki, wyczyn na miarę Alonso :rofl:

Nie odpowiadam za osoby ktore odeszly, to nie moja sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdzielę.... Ale masakrę odwaliliście przez te kilka dni :)

Sporo bzdur się tu naczytałem. Najgorsze jest to, że cały zamęt wprowadziła jedna osoba, która przyszła tu ze swoją uwagą "z boku".

2 ostatnich stron nawet nie czytałem.

Ja napiszę krótko - czym dalsza pozycja startowa, tym wcześniejszy punkt dohamowania. Jest to stara bita prawda.

Jedzie się za kimś, to trzeba wiedzieć, że będzie musiał dohamować wcześniej, bo jeszcze ktoś przed nim także jedzie, a przed tamtym, tak samo ktoś jedzie. To reakcja łańcuchowa. Coś jak uciekanie lidera stawki - co następny bolid, to większa luka między nimi (pierwsze okrążenie).

Ciężko pisać czy była tu wina Errora czy nie. Bardziej podchodzi pod taki wypadeczek. Ani Squbix nie przewidział, że Error w niego w jedzie i stąd jego zmiana toru, ani Error nie przewidział, że Squbix skręci. Jednak Error powinien już wcześniej zwalniać. W każdym razie obydwaj powinni być bardziej przewidywalni, bo w końcu nie jeździmy tu od wczoraj i wiemy, co potrafi się stać na starcie.

Skręt Squbixa jest uzasadniony, bo pewnie nie chciał wjechać w młyn, który zaraz miałby się przed nim zdarzyć i bał się, że ucierpi jakimś hitem z prawej strony. Jednak czy do końca słusznie postąpił, to ciężko powiedzieć, ale na chwilę tamtych ułamków sekund, pozostanie na tej samej linii jazdy było bardziej ryzykowne, niż skręt.

Tak podsumowując:

- Squbix od razu powinien był na starcie obrać sobie tamten tor jazdy, ale pewnie Error zjechałby wtedy do zewnątrz i można teraz gdybać, jak to by się potoczyło.

- Error zaś powinien wcześniej zwalniać.

Pamiętajcie - przewidywalność! ;)

Miało być krótko, a jak zawsze się rozpisałem.

--

Teraz ogólnie o starcie na Spa. Z tego, co się naoglądałem na waszych filmach i na swoim dochodzę do wniosku, że w ogóle mało kto się przygotował do tego toru :) Ja nie piszę o trenowaniu przez cały tydzień całego toru, ale o choćby jakimś zapoznaniu się z nim, a szczególnie o zapoznaniu się jak wygląda start na danym torze.

Bądźmy szczerzy. Przecież gdyby każdy sobie zdawał sprawę z tego, co może się tu wydarzyć, to start poszedłby gładko i czysto. I niech nikt nie pisze, że się nie da, bo się da. Pamiętam na Spa ładne starty.

Na Monzy też się da ładnie przejechać start i pierwszy oraz drugi zakręt, więc panowie... z wyobraźnią!

Ja dostałem karę na pierwszym zakręcie za to, że ktoś mnie popychał. Szkoda mi było czasu na dalszą jazdę, szczególnie, że pojawił się deszcz. Jebać tą grę.

Spoko. Do tego jesteśmy przyzwyczajeni :) Zawsze uciekałeś z deszczowego ścigania.

Edytowane przez MilczaR-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×