adick007 872 Napisano 25 Styczeń 2011 Mam troszkę laickie pytanie :) Wiele wyczytałem w tym wątku, że można "źle rozłożyć exp" i trzeba robić postać od nowa. Hmm... w takim razie czy dana statystyka posiada jakiś limit LVL? Jeżeli w trakcie rozgrywki uznam, że za mało dałem do np. magic to istnieje możliwość, że już jestem w czarnej du**e i muszę tworzyć postać od nowa? Tak wnioskuję z niektórych wypowiedzi. Jeżeli uznam, że za mało dałem soulsów w daną profesję, to mogę chyba troszkę pofarmić i wzbogacić statystyki, które uważam za niskie? Jeżeli każda statystyka posiada np max lvl 99 to można chyba dwie strategie na grę obrać; 1 - od początku planujemy jaką postać chcemy stworzyć i bazujemy na pchaniu soulsów w daną statystykę [np według buildów] 2 - nastawiamy się na wyssanie z życiorysu wielu setek godzin i chcemy zaliczyć NG+, NG++, NG+++, platynę... więc wtedy możemy każdą statystykę wygórować na maxa niekoniecznie trzymając się ściśle taktyki budowania magika czy też wojownika. Dobrze to pojmuję? Przy NG+ LVL pozostaje z końca poprzedniej gry? Niewykorzystane przedmioty, uzbrojenie? Pozostaje to wszystko czy zaczynamy od zera? W Nexusie jest depozyt. Jeżeli przed zakończeniem gry wrzucimy tam przedmioty to przy NG+ będą na nas tam czekać? Zaczynam dopiero przygodę z DS więc wybaczcie prostackie pytania :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrtwister 4 Napisano 25 Styczeń 2011 (edytowane) Pytanie nie są wcale takie laickie, jednakże podchodząc do tej gry trzeba trochę zmienić punkt widzenia na rozbudowę postaci. W praktyce nie polecam rozwoju postaci ponad level ok. 120-130, dlatego każda rozbudowa powinna kończyć się uzyskaniem najbardziej satysfakcjonującej postaci na tym poziomie. Ładując dodatkowe levele twoja postać będzie miała ograniczone pole manewru w multi, gdyż stosunkowo mało graczy rozwija swoje postaci powyżej pewnego pułapu. Mając to na uwadzę wybierasz najbardziej odpowiedniego builda, dajmy na to temple knighta, który będzie nosił określony ekwipunek (czyli Tobie odpowiadający w walce). liczysz sobie maksymalny ciężar, który nie spowoduje utraty szybkości i rozwijasz siłę do niezbędnego poziomu, dex. do niezbędnego poziomu, magię do niezbędnego poziomu a resztę ładujesz w życie i faith. Jeśli dodatkowo będziesz cudami dawał sobie dodatkowe życie, to punkty życia też rozwijasz w sposób umiarkowany. Na poziomie ok.120-130 będziesz posiadał postać, która będzie zadawała optymalny wysoki damage, przy określonej zwinności i wystarczającej ilości hp, bez zbędnych umiejętności typu czary. W praktyce mi najlepiej grało się postaciami na levelu ok. 100, mogłem spokojnie pokonać postaci z wyższego pułapu levelowego (nie pamiętam ale chyba wtedy było to ok. +/- 30 leveli). NIejednokrotnie byłem w stanie pokonać 2-3 graczy naraz. Jeżeli dopiero rozpoczynasz przygodę, to i tak trudno będzie ci stwierdzić a priori, jak rozwinąć postać, aby się najlepiej sprawdzała. Dlatego też pierwszą postacią graj dla przyjemności, próbuj różne bronie itd. a jak się już zapoznasz z mechanizmami rozgrywki, to stwórz nową postać. Oczywiście możesz spróbować za pierwszym razem, w praktyce sugeruję właśnie temple knighta. Przy NG wszystko zostaje. Edytowane 25 Styczeń 2011 przez mrtwister Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omar 3 Napisano 25 Styczeń 2011 czołem! wiadomo coś nowego a propos project dark, czy w ogóle jakiś kontynuacji naszego ulubionego tytułu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adick007 872 Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) Dzięki mrtwister za odpowiedź i rozjaśnienie umysłu :) W takim razie pierwsze przejście poświecę na zapoznanie się z czarami, cudami i bronią, a przy kolejnym bardziej taktyczny sposób na grę obiorę :) Swoją drogą zauważyłem, że platynke wyhaczyłeś :) gratuluję i od razu zarzucam kolejnym pytaniem [do ogółu hardcorowców platynowych]... Jeżeli chciałbym osiągnąć 100% to kilka przejść potrzeba. Najlepiej chyba sobie wszystko rozrysować co, gdzie, kiedy, od kogo i za co :) Czy znajdzie ktoś chwilę, aby w punktach mniej więcej opisać co jest niezbędne przy pierwszym przejściu, drugim etc. aby przez przypadek nic nie przeoczyć? Np. komu dać duszę demona, komu nie, kogo mogę zabić, a który NPC jest mi niezbędny :) Myślę, że grę przejdę wielokrotnie, ale chciałbym uniknąć frustracji, gdy okaże się, że brakuje mi jednego cudu, dla którego muszę zaliczyć całą grę od nowa. I jeszcze jedno pytanie; czy kamienie do upgrade'u wyposażenia posiadają pod koniec gry sklepikarze czy tylko i wyłącznie pozostaje drop przeciwników? Jeżeli teraz muszę tłuc przeciwników aby zebrać np chunk of hardstone, a będę mieć pewność, że taki przedmiot ktoś w późniejszym etapie mi zaoferuje to mogę odpuścić na chwilę obecną oczekiwanie na szczęśliwy drop. Z góry dziękuję za odpowiedź. P.S. Poproszę również o kilka słów na temat Crystal Lizard. Czasami [ale bardzo rzadko] trafiam na jaszczurkę, ale ciężko ją zabić bo ucieka. Jakaś strategia? :) P.S.2. Jeszcze jedno pytanie: Jeżeli chcę zebrać wszystkie unikalne bronie, aby zaliczyć za to pucharek to muszę posiadać je wszystkie jednocześnie, czy wystarczy, że daną broń zdobędę i odnotowywane jest to w statystykach a następnie mogę się tej broni pozbyć? Edytowane 26 Styczeń 2011 przez adick007 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyni 8 Napisano 26 Styczeń 2011 PAL 1 DS to jaki region dokłądnie EU? będę grał na EU serverach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziarmag 3 Napisano 26 Styczeń 2011 ja mam takie pytanie, czy warto w ogóle tworzyć te unikalne bronie? ja póki co zrobiłem tą spraping spear i nie wiem czy to nie był błąd... normalna włócznia rozwinięta do wyższego poziomu byłaby chyba lepsza teraz się zastanawiam nad tym Lava Bow, mój Compound Short Bow +7 wydaje się lepszą bronią ;) tak przynajmniej pokazują statystyki w grze, ale ponoć dodatkowo łuk dodaje +100 obrażeń od ognia mam jeszcze takie pytanie, przypadkowo zabiłem Patches, the Hyena (oberwał niechcący i przestał mnie lubić, musiał zginąć ), wiele straciłem? ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyni 8 Napisano 26 Styczeń 2011 to jak to jest z PAL1? zastanawiam się nad grą, serwery stabilne? ma jakieś wady? widzę, źe trzeba mieć sporo wiedzy żeby się za nią zabrać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oski 5 Napisano 26 Styczeń 2011 mam jeszcze takie pytanie, przypadkowo zabiłem Patches, the Hyena (oberwał niechcący i przestał mnie lubić, musiał zginąć ), wiele straciłem? ;) Co do Patches - niewiele straciłeś :] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrtwister 4 Napisano 26 Styczeń 2011 ja mam takie pytanie, czy warto w ogóle tworzyć te unikalne bronie? ja póki co zrobiłem tą spraping spear i nie wiem czy to nie był błąd... normalna włócznia rozwinięta do wyższego poziomu byłaby chyba lepsza teraz się zastanawiam nad tym Lava Bow, mój Compound Short Bow +7 wydaje się lepszą bronią ;) tak przynajmniej pokazują statystyki w grze, ale ponoć dodatkowo łuk dodaje +100 obrażeń od ognia mam jeszcze takie pytanie, przypadkowo zabiłem Patches, the Hyena (oberwał niechcący i przestał mnie lubić, musiał zginąć ), wiele straciłem? ;) Scraping spear to moja ulubiona broń do multi, niszczysz zbroję i doprowadzasz do frustracji, potem zamieniasz na inną broń i dobijasz. to jak to jest z PAL1? zastanawiam się nad grą, serwery stabilne? ma jakieś wady? widzę, źe trzeba mieć sporo wiedzy żeby się za nią zabrać. Ja miałem wersję PAL i była mega cool, serwery działały pięknie, żadnych lagów. Niestety obecnie wypadłem z obiegu i nie mogę powiedzieć, że się nic nie zmieniło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m0rph 3307 Napisano 26 Styczeń 2011 to jak to jest z PAL1? zastanawiam się nad grą, serwery stabilne? ma jakieś wady? widzę, źe trzeba mieć sporo wiedzy żeby się za nią zabrać. Ja jeszcze tylko uzupelnie wypowiedz twistera: Przyrost wiedzy w tej grze, jest wprost proporcjonalny do ilosci zgonow. Pozdrawiam :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fingo 25 Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) @dziarmag Pisali w tych poradnikach, ze "goly" unikalny luk jest gorszy od nieunikalnego, dopiero jak sie zrobi go na +5 to jest lepszy (ponoc duza roznica wlasnie jest przy skoku z+4 na +5) @adick007 Zawsze mozesz wrocic do miejsca z ktorego farmisz kamienie i znow je zbierac, wiec bez przeszkod graj sobie dalej, a jak bedziesz mial juz bron ktora chcesz ulepszac to wrocisz i wtedy nazbierasz kamykow, tylko uwazaj bo niektore ulepszenia zaczynaja sie od +0, +3, +6 itd, takze sprawdz sobie jakie ulepszenie chcesz dla broni tak aby pozniej na nowo nie musiec tej broni robic podstawowymi kamyczkami. Mozna np w grze co-op rzucic na ziemie bron, druga osoba podnosi i po kilku minutach ma zaliczony puchar, po czy moze oddac bron Najlepiej sie robi World Tendency Events za pierwszym przechodzeniem gry bo przeciwnicy sa slabsi niz w NG+ Zestawilem sobie miejscowki na zebranie Colorless Demons Souls: The number of Colorless Demon's Soul are limited per game cycle.They can be obtained from: 1. Primeval Demon at Pure Black WT (1 per world). Drop rate is not 100%. 2. Exchange with crow in 4-1 using Gold Mask and Talisman of God. 3. Mephistopheles quest. You get 1 each for killing Biorr and Patches. 4. In 1-1, on a beam at the stairwell with Miralda can be found. Thus, the maximum you can get per game cycle is 10. Primeval Demon locations: 1-3 at the rooftops near the big stairs leading to the Penetrator (at the area over looking the 3 Red Eyes Knights) 2-1 down near where the miners where chucking rocks at you (at a area below the moving platform below the 2 Rock Throwers) 3-2 at one of the cliffs in the Lake of Blood (in the swamp below) 4-2 on a hill, the hill you're looking for is the one that can be accessed by the secret passage in one of the staircases near where you killed the first Reaper, beware of the Dual Katana Skeleton. Located in a hidden area. There are 2 sets of staircase next to the first Reaper. Stand at the Reaper position facing the exit, the correct staircase to take is the one on your right. Look at the wall carefully, one of them is moving slightly. Just attack it with a weapon and a passage will appear. Kill the dual katana Skeleton guarding the path. The Primeval Demon can be found if you follow the path. 5-2 near the Slug Nest. Troche o mechanice WT (World Tendency) +3 Pure White+2 White +1 Neutral 0 Neutral -1 Neutral -2 Neutral -3 Black -4 Black After being offline in game then Login to psn - reset World Tendency to +0 Neutral (-A-) Towards White >Kill a Demon (boss) in a particular World (+1) (-B-) >Kill the Red Dragon (+1) in 1-2 >Kill the Blue Dragon</a> (+1) in 1-4 >Kill the Black Phantom Form of one of the 5 special named NPCs that appear in Pure Black World Tendency: Defeat Black Phantom Executioner Miralda (+3) in 1-1 Defeat Black Phantom Scirvir, the Wanderer (+3) in 2-2 Defeat Black Phantom Lord Rydell (+3) in 3-1 Defeat Black Phantom Satsuki (+3) in 4-1 Defeat Black Phantom Selen Vinland (+3) in 5-2 Defeat a Primeval Demon (+3) (once per world per game) Defeat Black Phantom NPC (see above) and 1 Primeval Demon without returning to Nexus. (+6) (once per game) Defeat Black Phantom NPC (see above) and Primeval Demon without returning to Nexus, and then defeat 1 Boss. (+7) (once per game) >Kill an invading Black Phantom >Ressurect a summoned Blue Phantom Note: To maintain White Tendency after defeating a boss (approx 45% shift to White), then go to the Nexus and commit suicide in the Nexus. Death in body form in a world equates to a (30%) shift back to black tendency, undoing all the effect of killing the boss. (-C-) Towards Black >Die in the world while in Body form (-1) (-D-) >Kill Old King Doran (-2) in 1-1</li> >Kill the Body Form of one of the 5 special named NPCs that appear in Pure White World Tendency >Kill Body Form Executioner Miralda (-3) in 1-1 >Kill Body Form Scirvir, the Wanderer in 2-2 >Kill Blue Phantom Lord Rydell (-3) in 3-1 >Kill Body Form Satsuki (-3) in 4-1 >Kill Body Form Selen Vinland (-3) in 5-2 Kilka slow podsumowania o WT. Za pierwszym przechodzeniem gry wszyscy przeciwnicy na Black WT beda znaczaco slabsi niz w NG+, dlatego najlepiej od razu to zaliczyc za pierwszym przejsciem gry. Aby niczego sobie nie pochrzanic robimy tak: - wylogowujemy sie z psn i gramy offline - jak sie pojawimy pierwszy raz w nexusie to robimy sobie sepuku skaczac z wysokosci i dopiero po tym wlazimy do 1-1 (-C-) - za kazdym razem jak pokonamy bosa to wracamy do nexusa i robimy sepuku (-C-) - jak zalatwimy wszystkich bosow to zabieramy sie za robienie White WT (-B-) - po zrobieniu wszystkich eventow na White WT logujemy sie do psn i dzieki temu resetujemy WT do Neutrala (-A-) - znow wlaczamy gre ofline - uzywamy kamykow do wskrzeszania naszego ciala (z postaci Soul na postac Body) po czym dla kazdego swiata musimy 5 razy zginac w postaci cielesnej (-D-) - robimy wszystkie eventy Black WT - teraz mozemy sobie grac online Powodzenia :) Edytowane 26 Styczeń 2011 przez fingo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziarmag 3 Napisano 26 Styczeń 2011 @dziarmag Pisali w tych poradnikach, ze "goly" unikalny luk jest gorszy od nieunikalnego, dopiero jak sie zrobi go na +5 to jest lepszy (ponoc duza roznica wlasnie jest przy skoku z+4 na +5) o. a można ten Lava Bow apgrejdować? ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fingo 25 Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) @dziarmag Uzywasz Colorless Demon's Soul edit. sam sie zamieszalem, porownanie bylo dobre :P kasuje ta nieszczesna wypowiedz Edytowane 26 Styczeń 2011 przez fingo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Valchall 141 Napisano 26 Styczeń 2011 @figo bardzo fajnie napisany poradnik. Mam tylko jedno pytanie, gdzie mogę znaleźć tak dużo tych kamieni do wskrzeszania z phantoma do formy ciała. Jakiś czas temu nie wiedziałem o tym resecie po wyjściu z gry i na jednym świecie zmarnowałem 10 tych kamyków. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fingo 25 Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) kamyki do wskrzeszania z postaci duszy na postac ciala http://demonssouls.w...al-eyes-farming farmienie colorless kamykow uzywajac glitcha z black stone: Edytowane 27 Styczeń 2011 przez fingo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adick007 872 Napisano 30 Styczeń 2011 Do wszystkich, którzy mają wątpliwości czy zagrać: GRA REWELACYJNA! BRAĆ W CIEMNO!! Na liczniku mam jakieś 30h gry, połowa bossów rozpracowana a już.... tęsknie za odwiedzeniem początkowych lokacji :D I kolejny raz skopać dupe poprzednim przeciwnikom :) Po zapoznaniu się ze schematem rozgrywki, poznaniu wszystkich smaczków chce się grać coraz więcej. W chwili obecnej w trakcie gry czuje się jak w FF8 gdy dostałem Ragnarock [o ile dobrze pamiętam]. Ogromna chęć przeczesania poprzednich leveli, ubicia przeciwników aby possać dusze i zdobyć przedmioty. Gra wymusza backtraking, ale bardzo przyjemny. Właściwie nie wiem co mnie bardziej teraz przyciąga; chęć dobrania się do kolejnego bossa i zaliczenia nowego etapu, czy przetestowania i wzbogacenia ekwipunku. Ta gra to nie jest pozycja, która daje możliwość wyładowania frustracji czy odprężenia się. To nie jest pozycja, która po prostu leży na półce i co jakiś czas sobie po nią sięgamy. Ta gra to jest fascynujące przeżycie, które pozostaje w głowie długo po wyłączeniu konsoli. Ostatni raz taką magię z gry dał mi pierwszy Metal Gear Solid i FF8. Zachęcam do gry. Rewelacja. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fingo 25 Napisano 30 Styczeń 2011 (edytowane) Zdecydowanie mozna nazwac ta gre "diablo obecnej generacji konsol". Btw mam juz 73 lvl mojego Thief'a. A ekwipunek w zasadzie prawie jak na poczatku gry. lewa reka: (knight shield +8) (baby's nail +2) woden stick <- podstawa (bede to upgredowal do Iinsanity Catalist, ale jeszcze nie ubilem tego demona) prawa reka: +4 sharp secret dagger <- podstawa (ale zeby znalezc pure bladestone to masakra, trzeba bedzie farmic dual katana szkielety, na szczescie rozwalam je w kilka sekund backstab wymiata) +3 sticky compound long bow (+ heavy arrows, quest na tego npc co je sprzedaje jest niezly, czulem ze tak sie skonczy zagladanie w ta dziore :P ) czary: cursed weapon - 3sloty - podstawa (enchant weapon + warden - 1+2sloty, dobre zanim dostaniemy cursed w.) (cloack + demon prank - 1+1sloty, wypasiona kombinacja do zabawy w backstabowanie) (second chance - zastanawiam sie czy rozwijac faith do 16 pkt by to wziasc, ale chyba trzeba bedzie) zbroja: startowa - black armor set ringi: clings - podstawa, caly czas w zasadzie w formie soul biegam thief - najczesciej tego uzywam jako drugiego ringu (<zapomnialem nazwy> - do uzupelniania staminy, dobre na bosow gdzie caly czas uniki musimy robic - 4-3, 4-4) (rats - 30%hp i bonus do obrazen, do tego luk i mozna pieknie kosic wszystko z dystansu) staty docelowe: 18 sila (do zabawy dual katanami i do off-hand katany) 40 zrecznosc 40 vitality 40 endurance 10 magia 18 int (3 sloty dla cursed weapon) 16 faith (dla second chance) to daje postac ok 120 lvl Red Eye Knightow rozwalam tak ze wbijam im sie w ich kombinacje daggerem trzymanym dwurecznie, dzieki czemu dostaja krytyczne obrazenia, jak mam cursed weapon wlaczony to padaja na 2 - 3 strxzaly :) Z dual katana szkieletami to inna bajka, jak moge to zachodze od tylu i nie maja szans, jak trzeba frontalnie sie z nimi konfrontowac to trzeba uniki robic jak szalony bo maja cholernie wielki zasieg tymi katanami. Chetnie poznal bym opinie bardziej doswiadczonych odnosnie tego builda. @adick007 Walczyles juz z przedostatnim i ostatnim bosem w pierwszym swiecie? Ja tego paskudnika rozwaliem samym nozem, jak robilem unik po wczesniejszym oberwaniu i z pozostawionym skrawkiem zycia to az mi sie goraco robilo. Ale jak tych typow zaszlachtujesz to masz jeszcze jeden motyw niezly w tym swiecie do zrobienia. Pamietasz tego Red Eye Knighta na samej gorze w pierwszym levelu? Jak odbierzesz klucz od Ostrawi (to ten ktorego ratujesz kilka razy) to mozesz pojsc tam gdzie jest ten Red Eye Knight i otworzc drzwi do Mausoleum. Tutaj masz kolejnego masakrycznego przeciwnika. Jak zjedziesz mu 50% zycia to dopiero gosciu przestaje sie z toba bawic i zaczyna sie walka. Polecam. Na koniec dam dwie przezajefajne walki z bosem: uzywaja tam ringa i off-hand sword, ktore przy 30% zycia daja masakryczny bonus do obrazen, ale ma nerwy ze stali, zeby tak uniki przez cala walke trzaskac Edytowane 30 Styczeń 2011 przez fingo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry-ex 6 Napisano 30 Styczeń 2011 (edytowane) Może to i Diablo lecz moim jest zbyt prosta i zbyt krótka. Rozłożenie dobrze statów o uzbieranie pewnych broni przy 1 przechodzeniu owocuje tym, że magiem możemy siać lament i zniszczenie. Np. Na NG+ walcząc chociażby z 1 bossem przy posiadaniu około 80SL oraz używając firestorma(mając na sobie uleprzający siłę magii kunszt) kładziemy go w 10 sek. Przy NG++ z moving soul arrow oraz FS kładziesz wszystko i wszystkich mając opcjonalne soul light. Ten wyżej zachaczony sposób był opisywany nawet przeze mnie parę stron temu i dokładnie opisuje jak zdobyć magiczne 1298 mocy ataku, więc to żaden news :/ Edytowane 30 Styczeń 2011 przez harry-ex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fingo 25 Napisano 30 Styczeń 2011 (edytowane) Nie chodzi o to ze to jakas nowosc. Te dwa filmiki wywarly na mnie niesamowite wrazenie. Jak sie gra pierwszy raz i dostaje becki od tego bossa, a pozniej zobaczysz jak ktos go kladzie przy 30%hp nie obrywajac ani razu, do tego dodal klimatyczna muzyke na podklad. Racja, ze mozna gre przechodzic na easy-mode, dlatego od razu wiedzialem ze nie bede robil maga (podobnie mialem w age of conan, gdzie magowie byli op). Na gamefaqs gosciu w sekcji pvp napisal - daggery jako main jedna z najtrudniejszych do opanowania w grze broni. I juz wiedzialem co biore jako maina. To ze gra moze miec easy-mode nie oznacza ze musisz go wybierac. Zapewniam cie, ze grajac wymagajacym buildem, gra daje duzo satysfakcji (lol i frustracji tez przy okazji, ale jest ciekawie). Przynajmniej w moim przypadku tak jest. Mozesz mi powiedziec jak na tym pierwszym filmiku gosciu robi odpychanie przeciwnika (robi unik-przewrot z atakiem R1 i nastepnie odpycha przeciwnika)? Edytowane 30 Styczeń 2011 przez fingo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adick007 872 Napisano 31 Styczeń 2011 fingo... a kojarzysz Vagrant Story z PSone? Mi się DS bardzo z tą pozycją kojarzy. Też macie podobne skojarzenia? W Boletarian Palace jeszcze z tymi bossami nie walczyłem. A ten przeciwnik o którym mówisz to King Doran. Można go pokonać już podczas pierwszego podejścia do gry w pierwszym levelu :) Zabijamy Ostravę i zdobywamy klucz. Knighta, który pilnuje wejścia do Masouleum zwabiamy do przeciwległej wieży i sprawiamy aby spadł na dół [+2k dusz, jak na początek to kilka lvl-up]. No i pozostaje walka z Kingiem. BANALNA pod jednym warunkiem - cierpliwość. Sposób na rozprawienie się nim bez straty życia: gdy już stanie się agresywny podbiegamy do niego i cofamy się. Przez jakiś czas będzie za nami podążać, ale po kilku metrach ucieczki zrezygnuje i zacznie wracać się do Masouleum. Wtedy z Thief Ringiem skradamy się za nim i cios w plecy. Znowu uciekamy i znowu skradanka. I tak do znudzenia :) Zostawia lekką zbroję i dostajemy bronze trophy. Pozostał mi ostatni świat i końcówka Boletarian od Tower Knight Archstone. A później zabawa w zaliczenie czarów, cudów i broni :) Oczywiście nie obejdzie się bez kilkukrotnego ukończenia gry :) Polecam upgrade jakiejś broni dystansowej. Ułatwia grę w stopniu ogromnym. Mam Short Bow + 7 i z dystansu 2 heavy arrow każdego [poza bossami oczywiście] wysyłam na drugi [trzeci?:)] świat. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry-ex 6 Napisano 31 Styczeń 2011 (edytowane) Nie chodzi o to ze to jakas nowosc. Te dwa filmiki wywarly na mnie niesamowite wrazenie. Jak sie gra pierwszy raz i dostaje becki od tego bossa, a pozniej zobaczysz jak ktos go kladzie przy 30%hp nie obrywajac ani razu, do tego dodal klimatyczna muzyke na podklad. Racja, ze mozna gre przechodzic na easy-mode, dlatego od razu wiedzialem ze nie bede robil maga (podobnie mialem w age of conan, gdzie magowie byli op). Na gamefaqs gosciu w sekcji pvp napisal - daggery jako main jedna z najtrudniejszych do opanowania w grze broni. I juz wiedzialem co biore jako maina. To ze gra moze miec easy-mode nie oznacza ze musisz go wybierac. Zapewniam cie, ze grajac wymagajacym buildem, gra daje duzo satysfakcji (lol i frustracji tez przy okazji, ale jest ciekawie). Przynajmniej w moim przypadku tak jest. Mozesz mi powiedziec jak na tym pierwszym filmiku gosciu robi odpychanie przeciwnika (robi unik-przewrot z atakiem R1 i nastepnie odpycha przeciwnika)? Nie mówię tu, że grałem tylko magiem lecz każdym możliwym buildem z każdą bronią i skillem. Moim zdaniem najciekawszy jest nie thief ale light knight, ponieważ jeżeli umiesz grać to z north regalią będziesz czynił cuda, a z wielomiesięcznego doświadczenia wiem jak słabi i ciency są kolesie z daggerami. Ich szybkie ataki sprawiają tylko, że można im bez trudu wpakować kontrę która kończy zabawę. I teraz do ciebie wolę osobiście aby w grze takiej jak ta zabijało się na hita, ponieważ ma to być HC, a nie jak thief dźga mnie i dźga i końca nie widać. WTF!! Jak lubisz takie coś to pozdro ci:/ W RPG-ach jak i JRPG-ach chodzi chyba oto aby twoja postać była jak najmocniejsza poprzez pakowanie w jej atrybuty, lv jak i eq, a nie pogarszanie jej poprzez ekwipowanie najgorszego orężu. :/ Edytowane 31 Styczeń 2011 przez harry-ex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fingo 25 Napisano 31 Styczeń 2011 (edytowane) To ciekawe co mowisz bo ja Red Eye Knighta potrafie rozwalac 2 - 3 uderzeniami daggera, mowie o frontalnym ataku. Odpowiedni backstab i od razu schodzi ze swiata. Nie chodzi o to, ze masz zadawac male obraazenia, tylko zeby robic uniki, albo zakradac sie do przeciwnika. Albo frontalnie wyczuc timing i wejsc w kombinacje przeciwnika zadajac krytyczne obrazenia. Do tego mozna probowac DOT'y. Jeszcze nie ogarniam jak dzialaja poisony/bleedy/acid/plague itd. Na pewno nie wybieralem daggera ze wzgledu na najmniejszy atak jaki mozna by nim zadac. Jak juz to glownym minusem bedzie tu maly zasieg. Pozwole sobie zacytowac czlowieka opisujacego daggery w DS: ------------Dagger Pros: ------------ - Fast as hell. Impossible to punish. - Best weapons for applying Negative Status. - Solid backstab/riposte damage. Great for fishing for BS/ripostes too. - Unreal stamina economy. You always have plenty. - Great for jamming slower weapons, R1 swipes punish like every DBS swing. - Rolling thrust is decent for harassing. 2-handed WR R1 > R1 is two of em' in a row! - Fast push speed... can be used in off-hand Katana locks. 2-handed pushes can actually make a shove combo like a claw. - Interesting choice when used with 30 Magic iCat/Light Weapon combo. - Good punishing on whiffs. - Funnest Hyper Mode weapon in the game. - Mad style when used as a straight-up blunt instrument. - R1 spam punishes slop BS with a lock, providing the game is lag-free. - Sharp Cursed Secret Daggers are no joke. <- ja tego uzywam i wcale nie jest to maly smieszny dmg ------------ Dagger Cons: ------------ - Short range can make Poles/Spears/Large Swords very difficult. - Narrow, short-range swings all over the place for punishing backstab attempts. Since the range is so short, your opponent often goes into Hyper Frames, even while you score consecutive hits in lagged games. - Engaging Large Axe/Large Blunt weapons head-on is exceptionally unwise. - Weak against shields. - Aggressive style is nuts. Goes completely against traditional DS PvP of waiting for well-timed and ranged pokes/locks/BSes, in favor of mostly insane ferocity. - Despite medium to even considerably good damage, decent stunlocks, and solid BS damage, lack of range likely make Daggers so-so main (unless used with a katana). Style is incredibly precise, but extremely punishing if executed poorly. Likely the hardest viable main in DS except for Spears. Edytowane 31 Styczeń 2011 przez fingo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry-ex 6 Napisano 31 Styczeń 2011 Red Eye Knight to żaden przeciwnik, mówię tu raczej o pvp, a to ma być kwintesencją tego typu RPG. Jak chcesz w grze skradania i fatal ataków od tyłu to raczej kieruje w stronę Ezia, a tu zauważ, że najprostszym sposobem ubicia thiefa jest jeden zamach z Bone Smashera i nawet twój unik nic ci tu nie da. Jeden strzał z moving soul arrow, które mogą polecieć wprost za tobą po twoim uniku kończy zabawę. Cóż thief jest słaby ale to pozostawiam tobie. Idź na pvp z jakimś mocnym magiem czy wyekwipowanym wojem, a dowiesz się o czym mówię. :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fingo 25 Napisano 31 Styczeń 2011 (edytowane) Red Eye Knight to żaden przeciwnik, mówię tu raczej o pvp, a to ma być kwintesencją tego typu RPG. Jak chcesz w grze skradania i fatal ataków od tyłu to raczej kieruje w stronę Ezia, a tu zauważ, że najprostszym sposobem ubicia thiefa jest jeden zamach z Bone Smashera i nawet twój unik nic ci tu nie da. Jeden strzał z moving soul arrow, które mogą polecieć wprost za tobą po twoim uniku kończy zabawę. Cóż thief jest słaby ale to pozostawiam tobie. Idź na pvp z jakimś mocnym magiem czy wyekwipowanym wojem, a dowiesz się o czym mówię. :/ To jak sobie radzi light knight z north regalią vs mag? Nie widze tu zadnej roznicy. Tez moge sobie wziasc tarcze antymagiczna jako druga bron. A co z tym skilem, ktory blokuje uzywanie magii? Edytowane 31 Styczeń 2011 przez fingo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adick007 872 Napisano 31 Styczeń 2011 harry-ex i fingo... a może zamiast polemiki ustawcie się na PvP i po potyczce opiszcie jak wrażenia :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach