Skocz do zawartości
Patricko

B - Spec

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tak zrobiłem podczas wyścigu wytrzymałościowego 9h tsukuba i ustawiłem zjazd przy 10%.

Po jakimś czasie kierowcy zaczęli zjeżdżać na każdym okrążeniu :)

Teraz pytanie, jestem w trakcie robienia trofeum 'Aura doświadczenia'.

Kierowca którym to robię ma ponad 600 przejechanych wyścigów i pasek kariery jest gdzieś na 70%.

Natomiast kierowca który ma 3 wyścigi przejechane ma pasek kariery na 20%...

Nie mam pojęcia dlaczego, ale może jest jakiś szybszy sposób niż jeżdżenie w kółko Sunday Cup?

Edytowane przez shemaforash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka wszystkim jestem nowy w GT5 ale mam do was pytanie związane z B- Spec : jak jeździć ,jak wygrywać wyścigi nie mam pojęcia na temat wyscigów B-spec pomóżcie nowicjuszowi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował przeczytać cały temat od początku - wiem - żadna porada ale jedyna sensowna....

Wszystkich zagadnień jest zbyt dużo żeby je tu teraz wszystkie na raz opisać a i tak pewnie o czyś się zapomni....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wam i waszym durnym przekomarzaniu, koleszka musi czytać 28 stron w temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc jeżeli jesteś taki mocny w tym temacie to zapodaj koledze pełny poradnik B-Spec i ...... Jesteś Kozak .....

Ten tryb trzeba , że tak powiem - pojąć samemu - bo to tylko 4 i aż 4 ikonki .. w dodatku kolorowe i opisane....

Ale nie będę taki i trochę pomogę na początek....

1. "Nówka" driver to sierota na poziomie 0 i nijak nie przykozaczy w pierwszych wyścigach B-Spec.

2. Trzeba mu jak najszybciej podnieść poziom

3. Zalecam Sunday Cap - (auta dowolne) - i jak najlepszą furę z Twojego garażu - trochę mu to pomoże ale na krótką metę...

4. Zawsze montuj najlepsze opony dopuszczalne w wyścigu

Resztę załapiesz po kilku wyścigach..... bo to jest proste jak drut a czasami nawet robi się nudne na tyle , że będziesz ten tryb omijał szerokim łukiem do puki będziesz miał co robić w A-Spec.

B-Spec jest przydatny w "sezonówkach" ze względu na kasę i tylko dlatego opłaca się maxować kierowców - przynajmniej 2-óch...

Ktoś powie, że przyda się chociażby dla fur, które można zdobyć za poszczególne wyścigi... bo fury "prezenty" są inne dla każdego wyścigu tego samego poziomu A-Spec/ B-Spec.

Z tym, że za kompletny poziom obu trybów są identyczne kupony podarunkowe na samochód danego levelu i można z nich wyjąć każdą furę jaka jest do niego przypisana...

Jednak mimo wszystko warto wbić 40 poziom B-Spec dla samej satysfakcji i dla pucharka, który skraca drogę do platyny.....

Edytowane przez INO1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś wyjaśnić pit stopy w B-Spec ?

Zrobiłem 320km,4h ustawiając pit stop na 10% wartości zmęczenia fizycznej. Wyścigi się skończył, wygrałem więc ok.

Teraz odpalam np. Indy, i po 2h kiedy jego paski zejdą do zera zjeżdza do pit stopu co chwile, tracąc ok.30 okrążeń.

Zjeżdza on automatycznie, nawet gry wyłącze potem już auto pit.

Jakieś rady jak to ustawić ? bo nie ukrywam że chce puścićrano wytrzymałościowe i pojawić się przy nich za jakieś 9h.

A i o co chodzi z ilością kierowców na dany wyścig ?

Moge wystawić 4 którzy będą w nim jechać czy robią zmiany w samochodzie podczas pit stopu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś wyjaśnić pit stopy w B-Spec ?

pit stop na 10% wartości zmęczenia fizycznej.

Ustaw na wyłącz bo będzie zjeżdżał non stop po każdym okrążeniu jak już się zmęczy...

10% można ustawić dla wyścigu, w którym jedzie 3-4 kierowców bo będą się zmieniać przy każdej wizycie w pit-stopie i ich siła fizyczna będzie rosnąć w czasie odpoczynku

Im mięcej kierowców i dłuższe przerwy między pit-stopami tym bardziej wypoczęty Bob... oczywiście ten, który aktualnie nie jedzie ale jest następny w kolejce...

Edytowane przez INO1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustaw na wyłącz bo będzie zjeżdżał non stop po każdym okrążeniu jak już się zmęczy...

10% można ustawić dla wyścigu, w którym jedzie 3-4 kierowców bo będą się zmieniać przy każdej wizycie w pit-stopie i ich siła fizyczna będzie rosnąć w czasie odpoczynku

Im mięcej kierowców i dłuższe przerwy między pit-stopami tym bardziej wypoczęty Bob... oczywiście ten, który aktualnie nie jedzie ale jest następny w kolejce...

Czyli jeżeli mogę wybrać paru kierowców to najlepiej tak robić, a jaka jest optymalna ich ilość (minimum jakie polecacie, bo moje boby często przy zdalnych używane) na wytrzymałe (indy, le mans.)

No to już wiem, a co jeśli moge/chce korzystać tylko z jednego boba ? wtedy w ogóle nie ustawiać pit stopu ? kiedy będzie do niego zjezdzał ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to już wiem, a co jeśli moge/chce korzystać tylko z jednego boba ? wtedy w ogóle nie ustawiać pit stopu ? kiedy będzie do niego zjezdzał ?

Wtedy ustawiaj na - wyłącz - tyczy się to tylko tych % siły fizycznej

Bob tak czy tak będzie zjeżdżał automatycznie na tankowanie i zmianę opon...

No i jadąc w pojedynkę całą pulę XP zgarnia tylko dla siebie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Czyli rozumiem że rano moge odpalić wyścig i spokojnie wyjść, a po odpaleniu wyścigu w ogóle nie zaglądać do sekcji pit-stop a on sam zjedzie ? :)

W tym wypadku będzie zjezdzał kiedy braknie mu paliwa/opon. Nie będzie sie blokował kiedy statystyki spadną do 0 ? bo ostatnio nawet po wyłączeniu kiedy był wyczerpany zjeżdzał co chwile.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też dziś wypadło pucharek Aury Doświadczenia dzięki katowaniu mojego boba w Red Bullu X2011 na 448 wyścigów wygrał 421 i to bez Wyścigów Zdalnych a został mi tylko LeMans i Nurburg 24h i zasłużona emerytura :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje.

Aura doświadczenia to najnudniejsze trofeum jakie wbiłem, ponad 500 wyścigów.

Dziś mój Bob dobije do 40 (właśnie jedzie 9h tsukube w chacie) i zostaje 24h le mans, drift za 10k i jest platyna.

GT5 odkładam wtedy na kilka miesięcy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla wbicia maxymalnej kariery boba polecacie jeździć sunday cup, ale z której klasy ? :)

Mam problem z historyczną, dokładnie drugim wyścigiem.

Próbowałem Toyotą 7, Ferrari i fordem GT. W końcu bob w C 2D jest w stanie zakończyć na 2 miejscu.

C 2J jest nie do wyprzedzania, odjeżdza znacząco na prostych.

W A-spec bez problemu można wygrać toyotą 7 na dohamowaniach.

Jakieś porady ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wbicia to jeździłem tsukube jest trochę szybsza.

Wyścig samochodów historycznych wygrałem właśnie C 2J innymi autami było ciężko.

Spróbuj tak wylosować układ żeby 2J nie był na początku i jak najszybciej go wyprzedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jadę, a właściwie moi trzej bobowie jadą Le Mans 24h w bspec z okazji realnej 80 edycji Le Mans we Francji. Samochód to wymaksowany 908, główny rywal to C60 Hybride, odskoczyłem mu na prawie dwie minuty, później miałem przewagę koło minuty. Obecnie jestem koło 15 godziny i od godziny wspomniany główny rywal głupieje, bo każdy z jego kierowców jest sporo zmęczony (mało paska siły fizycznej) i robi dziką manianę zjeżdżając do pitstopu na zmianę tego kierowcy...zmienia przy okazji nowe opony na kolejne nowe opony i dolewa kilka litrów paliwa...zaciętą walkę szlag trafił, kolo spadł na 3 pozycję, moja przewaga ponad kółko...i stale będzie rosła, bo koleś raczej się nie "odetnie".

Chciałem się pobawić i nie wygrać łatwizną ale AI totalnie skopało sprawę. Szkoda że PD tak dało dupy z tymi skryptami. Już nie wspomnę o tym, że czasem chciałbym zjechać tylko po paliwo lub kierowcę, ale nie, jeszcze przy okazji przymusowo muszę zmienić koła!! Ten tryb jest z deka niedorobiony i o ile nie widać tego w krótkich wyścigach za mocno, tak przy wytrzymałościówkach jest tragedia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U to troche lipa bo o ile na początku wyścigi są krótkie to potem pewnie już dłużej to trwa no cóż

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U to troche lipa bo o ile na początku wyścigi są krótkie to potem pewnie już dłużej to trwa no cóż

mi w tym trybie zostały tylko dwa wyścigi 24 godzinne...tak że trochę czasu zajmują późniejsze wyścigi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale nawet te pierwsze są dłuższe w tybie A-spec są 3 okrążenia a w trybie B-spec w tym samym 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytam te poradniki, niby puszczam jakies tam zdalne wyscigi ale nadal nie potrafie zrobic tego na czym najbardziej mi zalezy.

czy ktos moze mi pomóc jak puścić mojego kierowce z b-specu zeby pojechal wytrzymalosciowke na 24h ?

dodam ze ten kolo ma dopiero 2 lvl bo zalozylem go godzine temu ale na a-specu juz mam wytrzymalosciowki odblokowane

jeszcze jedno: czy bede musial na 24h zostawic odpalony wyscig wytrzymalosciowy zeby moj kierowca go ukonczyl czy tez moge wylaczyc konsole ? w ogole jeden da rade pojechac 24h ? czy musze ich miec kilku do tego wyscigu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×