Skocz do zawartości
UroborosPL

Fight Night Champion

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pytanie co do sterowania, nie wiem czy do dziwne, ale ja bije przyciskami ale też analogiem :P W pełnej wersji będzie można wybrać tylko jedną opcje czy też tak jak tu ? Wie ktoś może ? :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witajcie, fanem serii jestem już od czasów części trzeciej, w którą zagrywałem się jeszcze na ps2. Część czwarta, mimo kilku poważnych wad, m.in. sterowanie i te bzdurne punkty rozdzielane w przerwach również mi się podobała. Demo FNC ściągnąłem najpierw na ps3. Po pierwszych walkach byłem bardzo zawiedziony, z czasem jednak gra mi się coraz lepiej. Co najbardziej mnie zaskoczyło to przycięcia animacji. Pamiętamy, że poprzednia część chodzi w 1080p, a tu taka niemiła niespodzianka. Kilka osób wyraża nadzieję, że zostanie to poprawione w pełnej wersji, otóż, moim zdaniem, nie zostanie. Pobrałem dziś wersję na xboxa i to całkiem inna gra. Zero przycięć i o wiele szybsze ładowanie to jej główne zalety, ale są i inne. Przeciwnicy sterowani przez konsolę walczą w moim odczuciu sprytniej, umiejętniej się bronią i klinczują. Udało mi się też wstać trzy razy w przeciągu rundy, gdzie w wersji na ps3 często jest to niewykonalne już po drugim knockdownie i to wcale nie w jednym starciu. O wyższości grzybków w padach do boxa w porównaniu do tych z ps3 nie trzeba chyba wspominać. Zatem jeśli macie wybór to bierzcie wersje na konkurencyjną konsole, bo to po prostu lepszy produkt. Smuci, że po raz kolejny teoretycznie mocniejsza platforma traktowana jest po macoszemu, chyba, że rzeczywiście ps3 jest tak słabe, czemu jednak przeczą tytuły wydane tylko na nią.

Wracając jeszcze do samej gry, to seria ewoluuje moim zdaniem w złym kierunku. Poprawiana jest grafika, a nie wiedzieć czemu pewne elementy niemiłosiernie uproszczane (blok!), nic nie zrobiono też z tym bzdurnym punktowaniem, dalej liczy się tylko liczba ciosów, a ich waga nie jest brana zupełnie pod uwagę. Czasem, mimo, że przeciwnik jest liczony, a ja nie, przegrywam rundę 10:9.

Ciekawie byłoby, gdyby dodano opcję przekupowania sędziów, punktowania rund na korzyść mistrza, czy też pewnych forów, jeśli walczymy w "swoim" mieście. Póki co, gra nie jest tym, czego się spodziewałem i chyba warto poczekać, aż stanieje.

Edytowane przez Bellatrix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasem, mimo, że przeciwnik jest liczony, a ja nie, przegrywam rundę 10:9.

Przeciwnik jeśli jest liczony nie moze wygrac rundy 10-ma punktami.

Każdy knockdown to -1 pkt dla przeciwnika, podobnie jak faul, unikanie walki lub klinczowanie mimo ostrzeżeń. Sędzia ringowy w tym drugim przypadku może odjąc po - 1 pkt.

Więc nie widzę sytuacji, w której po posłaniu gościa na deski przegrywasz 10:9.

Pozdro!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgoda, mówisz jednak o prawdziwym boksie, natomiast w tej grze, zarówno w czwartej części, jak i w tej takie kwiatki się zdarzają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Miałem przypadek że każdy zawodnik leżał w rundzie raz na deskach a punktacja była 10-9 zamiast 9-8. Mam nadzieje że takie niedoróbki szybko usuną w pełnej wersji.

Edytowane przez pablos_83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Miałem przypadek że każdy zawodnik leżał w rundzie raz na deskach a punktacja była 10-9 zamiast 9-8. Mam nadzieje że takie niedoróbki szybko usuną w pełnej wersji.

Jak się gra z przyjacielem można grać online Pac-man - Cotto. Jak z losowym przeciwnikiem tylko waga ciężka. Jacyś chętni na sparing w wadze średniej to zapraszam do znajomych

PSNid modzerowo40i

A nie ma przypadkiem pod kwadratem przescia do zmiany opcji gry online? Tak jest i w fife i wydajaje mi sie, ze tu tez to widzialem, ale czy dziala to nie wiem.

EDIT: Dziala sprrawdzilem wzrok mnie nie mylil.

Edytowane przez SmaleC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Święta prawda - nie wiem jak niektórzy mogą tego nie widziec. Może rzeczywiście trzeba byc fanem boksu, aby wyłapywac takie niuanse :tongue:

Dla sceptyków - stoczcie kilka walk w demo - bez obciążeń poprzednimi seriami, a następnie obejrzyjcie:

http://www.youtube.c...player_embedded#

lub

#

Może wówcza zweryfikujecie swoje negatywne opinie :ok:

Tylko mistrzu boksu zauważ że oni tutaj trzymają dystans i nie naparzają się jak mortal combat czy street fighter(w końcu prawdziwy boks). W FNR4 stamina schodziła akurat idealnie a tutaj(FN Champion) może lać właśnie jak we wcześniej wspominanych tytułach. W FNR6 niech zrobią od razu że w ogóle nie ma staminy -.-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam w FNR4 było to lepiej rozwiązane. W FN champion można zadać 5-6 ciosów 0,5 sekundy odpoczynku i znowu 5-6 ciosów itd. Taki Pac-man potrafi w rzeczywistości wypuścić kombinację nawet do 10 ciosów z szybkością światła, ale kilka razy na rundę a nie kilkadziesiąt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko mistrzu boksu zauważ że oni tutaj trzymają dystans i nie naparzają się jak mortal combat czy street fighter(w końcu prawdziwy boks). W FNR4 stamina schodziła akurat idealnie a tutaj(FN Champion) może lać właśnie jak we wcześniej wspominanych tytułach. W FNR6 niech zrobią od razu że w ogóle nie ma staminy -.-

To możesz pójśc w grze na wymianę bez dystansu - powiedz mi ile ustoisz bez gleby? Zapraszam do gry:Szopan :verymad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Czy wam też w demie jak gracie z konsolą gra na chwile się zatrzymuje po czym wszystko wraca do normy ? Przerwy takie ostatnio zauważylem w fifie 11 ale już dawno w nią nie gram. Czyżby ea sobie z czymś nie radziło, a może problem dotyczy tylko samej konsoli ? Dodam, że demo posiadam od 3,4 dni i coś takiego zaczęło sie dziać dopiero dzisiaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest żadną nowością że gry multiplatformowe na PS3 potrafią się zaciąć i za chrupać. MI osobiście nigdy się to nie zdarzyło, ale na pewno nie jesteś odosobniony w tym problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Czy wam też w demie jak gracie z konsolą gra na chwile się zatrzymuje po czym wszystko wraca do normy ? Przerwy takie ostatnio zauważylem w fifie 11 ale już dawno w nią nie gram. Czyżby ea sobie z czymś nie radziło, a może problem dotyczy tylko samej konsoli ? Dodam, że demo posiadam od 3,4 dni i coś takiego zaczęło sie dziać dopiero dzisiaj.

Mi też nic takiego się nie zdarzyło.

Natomiast miałem sytuacje w grze online, że nic nie mogłem zrobic,tj. zawodnik nie reagował na pada - Restart konsoli pomógł. Sytuacja jednorazowa, choc niepokojąca :confused:

Pozdro!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To możesz pójśc w grze na wymianę bez dystansu - powiedz mi ile ustoisz bez gleby? Zapraszam do gry:Szopan :verymad:

Ustoi się i to długo. Machasz łapami(bo tutaj inaczej nie da sie tego określić) po czym robisz uniki chwila i znów stamina full i lecisz znowu combo breaker. A grać nie mam zamiaru bo jak widzę tą grę to mi źle się robi. Nie trawie jej.

Btw. Wprowadzili że po jedym ciosie i upadek, gameover z góry. A jest takie coś, spotkał się ktoś z czym takim że oklepuje kolesia ile wejdzie, on nie daje rady i walka zostaje przerwana a my wygrywamy? Też fajnie byłoby takie coś ujrzeć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Chodzi o TKO, gdy sędzia przerywa walkę i ratuje zdrowie mocno obijanego przeciwnika, pomimo że stoi. Niestety ja się nie spotkałem. (Jak ktoś spotkał to poproszę o info) Raczej nie ma takiej opcji, co oczywiście jest dużym uproszczeniem w stosunku do prawdziwego boksu. Wygrać przed czasem można tylko przez KO.

Edytowane przez pablos_83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

czemu sprawa z blokiem jest tak skopana? WIem ze w realu ciosy wchodza przez blok, ale tutaj prawie wszystkie dostaje w miske od CPU. W 3 rundzie wyglada tak poobijany ze hej. W FNR 4 bylo to lepiej rozwiazane gdzie liczyl sie reflleks i potem szla fajna kontra <_<

Edytowane przez beny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o TKO, gdy sędzia przerywa walkę i ratuje zdrowie mocno obijanego przeciwnika, pomimo że stoi. Niestety ja się nie spotkałem. (Jak ktoś spotkał to poproszę o info) Raczej nie ma takiej opcji, co oczywiście jest dużym uproszczeniem w stosunku do prawdziwego boksu. Wygrać przed czasem można tylko przez KO.

Coś takiego na szczęście jest, miałem już taki przypadek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czemu sprawa z blokiem jest tak skopana? WIem ze w realu ciosy wchodza przez blok, ale tutaj prawie wszystkie dostaje w miske od CPU. W 3 rundzie wyglada tak poobijany ze hej. W FNR 4 bylo to lepiej rozwiazane gdzie liczyl sie reflleks i potem szla fajna kontra <_<

Blok nawet nie jest tak zły. Można się szczelnie zakryć oraz płynnie wyprowadzić 3-4 ciosy i schować się za blok. Gorzej wygląda wyprowadzanie ciosów kontujących, gra jest zbyt szybka, nie ma co liczyć, że mimo dobrego refleksu wyprowadzi się skuteczną kontrę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie co do sterowania, nie wiem czy do dziwne, ale ja bije przyciskami ale też analogiem :P W pełnej wersji będzie można wybrać tylko jedną opcje czy też tak jak tu ? Wie ktoś może ? :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko dostanę pełną wersję to chętnie Ci odpowiem. Ale to będzie za ponad 3 tygodnie tongue.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh, 1 marca sam już będę wiedział, ale pytam, bo w FNR 4 chyba wprowadzili takiego patcha, że przyciskami też można grać, a ja w fnra 4 nie grałem i nie wiem czy można tym i tym na raz grać ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można grać i przyciskami i drążkiem. Nie wiem o jaką opcję ci chodzi aby triangle.pngsquare.pngcicle.pngx.png były martwe czy drążek nie działał?

Dali wszystko na raz do wyboru do koloru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to żeby wszystko działało podczas walki, dzięki :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o TKO, gdy sędzia przerywa walkę i ratuje zdrowie mocno obijanego przeciwnika, pomimo że stoi. Niestety ja się nie spotkałem. (Jak ktoś spotkał to poproszę o info) Raczej nie ma takiej opcji, co oczywiście jest dużym uproszczeniem w stosunku do prawdziwego boksu. Wygrać przed czasem można tylko przez KO.

A szkoda bo takie akcje też są dość ciekawe i liczyłem że wprowadzą to w FN Champion. W ogóle walcząć i używająć gałek, losowo jest teraz jaki cios zadamy? Bo jest kilka przypisanych do jednego poruszenia czy coś mi się pomyliło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przecież ktoś napisał wyżej, że jest takie coś, bo mu się to zdarzyło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×