valhalem 2 Napisano 4 Marzec 2011 (edytowane) . Edytowane 26 Kwiecień 2011 przez valhalem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackXP 14 Napisano 4 Marzec 2011 X Mato by nas pokonał Fiatem 500 :sweat: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GTPL_X-Mato 0 Napisano 4 Marzec 2011 Dzięki Panowie :) @machina Nie jezdziłem tym mercedesem wiec nie wiem jak wypada przy audi W trakcie wyscigu zauważyłem że mercedes jest szybszy na prostychy Postaram sie kupić tego merca i go przetestować :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina 0 Napisano 4 Marzec 2011 Dzięki Panowie :) @machina Nie jezdziłem tym mercedesem wiec nie wiem jak wypada przy audi W trakcie wyscigu zauważyłem że mercedes jest szybszy na prostychy Postaram sie kupić tego merca i go przetestować :) Jak chcesz moge ci go pożyczyc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
valhalem 2 Napisano 4 Marzec 2011 (edytowane) . Edytowane 26 Kwiecień 2011 przez valhalem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GTPL_X-Mato 0 Napisano 4 Marzec 2011 @machina Udostępnij je w profilu to zobacze jak jezdzi :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
perek2009 7 Napisano 4 Marzec 2011 @machina Udostępnij je w profilu to zobacze jak jezdzi :) to napisz jaki uzyskałeś czas na deep forest (odwrócony) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina 0 Napisano 4 Marzec 2011 (edytowane) @machina Udostępnij je w profilu to zobacze jak jezdzi :) Ok już udostępniłemm ale musisz jeszcze zaproszenie do znajomych przyjąć Muisz kogoś usunąc ze znjamoych bo nie moge cie dodać Edytowane 4 Marzec 2011 przez machina Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztiff 6 Napisano 4 Marzec 2011 Jedyne co mogę zrobić to przeprosić Harda za blokowanie, czego oczywiście nie robiłem specjalnie. Nie zawsze ogarniałam kto za mną jedzie, a trąbienia nie słyszałem. Jeszcze raz sorry, jeśli zepsułem Ci wyścig. <_< To się więcej nie powtórzy Oczywiście zasługuję na najwyższą karę, czerwoną czy tam czarną kartkę. We mnie też ktoś tam stuknął, Zefir raz mnie tam przycisnął do bandy na prostej start-meta, kiedy byłem wyraźnie szybszy i chciałem go wyprzedzić. Ale nie będę tego zgłaszał. Postaram się lepiej ogarniać tor i przeciwników następnym razem. Graty dla zwycięzców :thumbsup: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawron 4 Napisano 4 Marzec 2011 Sztiff,ciesza mnie twoje slowa.Ja bede twardo kary wlepial,nie ma beztroskiego jezdzenia jak u SUMO w evencie,tym bardziej ze okrazen jest duzo i mozna probowac odrabiac ewentualne straty. Guldek 2 sekundy na okrazeniu,tyle Mato ma przecietnie przewagi nad dobrymi kierowcami.Mial 80kg wieksza mase,ale za to na 4 lapy naped wiec lepiej sie zbieral z zakretow. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina 0 Napisano 4 Marzec 2011 (edytowane) on robil chyba ponizej 1:30 a ja tylko 1:30:8 ale pamietam ze zawsze na zawodach sezonowych był szybszy o przynjamniej 1,5 sek czyli mozliwe ze samochody są podobne. a Audi ma napęd na tył http://mygranturismo.net/car_sheet.php?id=44 Edytowane 4 Marzec 2011 przez machina Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GTPL_X-Mato 0 Napisano 4 Marzec 2011 (edytowane) @machina Wysłałem Ci zaproszenie na PSN :) Raz zrobiłem 1.29.3xx s. @Gawron Audi ma napęd na tył (FR) Max moc - 460KM/5800RPM Max mo - 597/5400RPM Układ napędowy - FR Waga - 1080KG Edytowane 4 Marzec 2011 przez GTPL_X-Mato Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina 0 Napisano 4 Marzec 2011 @machina Wysłałem Ci zaproszenie na PSN :) Raz zrobiłem 1.29.3xx s. @Gawron Audi ma napęd na tył (FR) Max moc - 460KM/5800RPM Max mo - 597/5400RPM Układ napędowy - FR Waga - 1080KG A jaki ma max docisk w ustawieniach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawron 4 Napisano 4 Marzec 2011 O naped na tyl,nie wiedzialem,to mial tylko dodatkowe 80kg,mysle Merolkiem jeszcze by sekunde urwal. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina 0 Napisano 4 Marzec 2011 I jak testy Mato? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GTPL_X-Mato 0 Napisano 4 Marzec 2011 (edytowane) @machina Na maxa mam docisk W nastepnym wyscigu bede troche szybszy bo wyczyscilem potencjometry w pedalach i teraz hamulec nie wciska mi sie samoczynnie i gaz mogę wciskać na fulla :) Kto nie wierzy niech sprawdzi powtórkę :) Edit: Jeszcze nie testowałem bo robiłem te pedały a teraz musze cos innego zrobic :) Za godzine posmigam to zobacze. Edytowane 4 Marzec 2011 przez GTPL_X-Mato Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zefir 0 Napisano 4 Marzec 2011 "Zefir raz mnie tam przycisnął do bandy na prostej start-meta, kiedy byłem wyraźnie szybszy i chciałem go wyprzedzić. Ale nie będę tego zgłaszał. Postaram się lepiej ogarniać tor i przeciwników następnym razem" Stiff masz troche racji , na tej prostej Cie lekko przyblokowałem , ale akurat w tym momencie mialem skierowany obraz do tylu bo chcialem zobaczyc jak daleko jestes i pomyliłem sobie kierunki :teehee: a tak na marginesie miales cala lewą strone do wyprzedzania a ty sie pchales w prawy bok Poza tym drogi kolego pare metrow wczesniej przy manewr ie wyprzedzania uszkodziles mi tylna prawa os :whistling: Co do wyscigu to juz na pierwszej szykanie po wyjeździe tunelu ktoś stanął bokiem , bylo boom i po silniku :laugh: nie zglaszam protestu bo było to nieumyślnie wiec podrostu pech , jednak wyscik dos ciekawy i szybko zlecial czas .... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina 0 Napisano 4 Marzec 2011 @machina Na maxa mam docisk W nastepnym wyscigu bede troche szybszy bo wyczyscilem potencjometry w pedalach i teraz hamulec nie wciska mi sie samoczynnie i gaz mogę wciskać na fulla :) Kto nie wierzy niech sprawdzi powtórkę :) Edit: Jeszcze nie testowałem bo robiłem te pedały a teraz musze cos innego zrobic :) Za godzine posmigam to zobacze. Ale jaki jest ten max docisk? A jaką masz kierownice? Własnie tak ogladałem powtórki i sie dziwiłem dlaczego ciągle gaz puszczas daleko przed zakretem :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackXP 14 Napisano 4 Marzec 2011 nie byłeś przede mną w tej szykanie tylko z boku. Zresztą, jak przeglądnę powtórkę to pogadamy, a to że straciłeś koła i silnik to na własne życzenie. Jeszcze raz odnoszę się do tej sytuacji z 15 okrążenia. Według mnie powinieneś tutaj już odpuścić a nie się przepychać. Analiza sytuacji: (ja Marcedes, zibikiel Vectra) 1. Dojazd do szykany - dojeżdżam blisko Ciebie i opóźniam dohamowanie. 2. Jestem po wewnętrznej, zibikiel stara się "zamknąć mi drzwi" i zjechać przede mną, dość niebezpieczny manewr. 3. Prawie doszło do kontaktu, ale już widać, że jestem przed zibikielem, w tym momencie jeszcze nie doszło do jakichkolwiek uszkodzeń. 4. Tutaj wyraźnie widać, że wyprzedziłem zibikiela i on powinien odpuścić, jednak jak widać koła ma skierowane w lewo na mój samochód i zamiast wyhamowac to jeszcze przyspieszył. 5. W wyniku tego zostałem zepchnięty na bandę w wyniku czego miałem ciężkie uszkodzenia silnika i kół. Napiszcie co o tym sądzicie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina 0 Napisano 4 Marzec 2011 Jeżeli w sutuacji która na zdjęciu 3. CLK nie zapchał astry na prawo to według mnie wina astry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pnabor 29 Napisano 4 Marzec 2011 (edytowane) Cała odpowiedź na sytuację ze zdjęć. Zakręty (Corner Rights) CR-1 Aby mieć prawo do wewnętrznej strony zakrętu, musisz przed jego początkiem wypracować istotny overlap (pozycję do ataku) w stosunku do samochodu przed Tobą. "Istotny overlap" oznacza, że przód Twojego samochodu powinien znajdować się na wysokości miejsca kierowcy samochodu jadącego przed Tobą - jest to niezbędne minimum. W niektórych sytuacjach overlap powinien być większy. Kierowca przed Tobą ma prawo podążać wybranym przez siebie torem, jeżeli przed początkiem jego manewru nie został wypracowany istotny overlap. CR-2 Jeżeli znaczący overlap został ustanowiony przed początkiem zakrętu, to kierowca z tyłu ma prawo do niezbędnego miejsca w zakręcie. Kierowca z przodu ma wtedy obowiązek takie miejsce pozostawić. CR-2-A Samochód po zewnętrznej ma prawo do miejsca na całej długości zakrętu. Nie może więc być przyciskany do brzegu w drodze do końca zakrętu. CR-2-B Samochód po wewnętrznej ma prawo do miejsca na całej długości zakrętu. Nie może więc być przyciskany do brzegu w drodze do wierzchołka zakrętu. Kierowca z przodu może oczywiście walczyć o pozycję, z zachowaniem miejsca dla kierowcy z tyłu. Manewr polegający na wejściu po wewnętrznej samochodu, który rozpoczął manewr skrętu, a bez wypracowanego istotnego overlap'u, jest czasem określany jako "barge passing". Jest to wysoce ryzykowny manewr, zarówno dla Ciebie, jak i dla innych. Jeżeli spowodujesz wtedy wypadek, nie masz żadnych praw. CR-3 Jeżeli kierowca z przodu popełnił błąd stwarzający warunki do bycia wyprzedzonym, to kierowca z tyłu ma prawo zaatakować jego pozycję - z zachowaniem ostrożności - bez względu na wypracowany wcześniej overlap, lub jego brak. Jack podjął niepotrzebne ryzyko, mi w ten sam sposób wjechał na początkowych okrążeniach co było niebezpieczne z jego strony Edytowane 4 Marzec 2011 przez pnabor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Watson20054133 10 Napisano 4 Marzec 2011 (edytowane) Według mnie Astra jechała optymalnym torem jazdy, a CLK się wcisnął na siłę. Tak wygląda sytuacja na zdjęciu nr 2. Ale później po wciśnięciu się CLK na wewnętrzną, Astra nie potrzebnie spychała Jacka na bandę. Wniosek: Wina po stronie jacka, że wciskał się zaraz przy bandzie, nie jadąc optymalnym torem jazdy. Wina po stronie zibiego, który spychał Cię na bandę po manewrze wyprzedzania. Ogólnie lepiej by to przedstawiła powtórka, bo nie wiadomo kto z jaką prędkością jechał i ciężko określić. Stawiałbym na winę jacka, ale skoro sam jest poszkodowanym to sprawę bym umorzył. Ryzykowne wyprzedzanie zakończone niepowodzeniem. Edytowane 4 Marzec 2011 przez Watson20054133 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GTPL_X-Mato 0 Napisano 4 Marzec 2011 Przetestowałem mercedesa i okazuje się że jest o sekundę szybszy na okr. od audi A4 :) Na torach z większą ilościa prostych mercdes będzie jeszcze bardziej uciekac audicy :) Nie wiem czy wiecie ale lepiej zamontować Turbo-2 a nie Turbo-3 wtedy moment obrotowy wzrasta o około 35nm :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawron 4 Napisano 4 Marzec 2011 Ja tez montuje turbo 2 bo daje moc na uzytecznym zakresie,jesli tuningujemy mocne auto w standarcie to lepiej wrzucic turbo 3 by troche mniej kolami mielil. Co do zdjec clk zdecydowanie za pozno zaatakowal,jednak jesli astra Cie juz wpuscila to mozna bylo tego uniknac i poprostu odpuscic.Zibikiel nie ma jeszcze doswiadczenia,trzeba miec to na uwadze podejmujac ryzyko.Jak mam przyznac kare to dajcie filmik bo zadjecia to pol srodek. Ps;Teraz wychodze pod wieczor wracam z nowym bundle packiem GT5 included :laugh: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
perek2009 7 Napisano 4 Marzec 2011 (edytowane) kuzwia znowu nie wylaczylem w aparacie dzwięku eh 1)okr. bolo 2)tyłeczek od valhalemika :) 3)małe gilgotki w bok od valhalemika:) 4)przytulanki od pnabora 5)mardok tam jest jakaś naklejka z tyłu ze tak intensywnie starasz się ją przeczytać :) 6)przednie koła mialem uszkodzone. od mardoka (kup sobie okulary) dostałem w lewy tył 7)r-84 myśle że poprawnie cie wyprzedziłem Edytowane 4 Marzec 2011 przez perek2009 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach