Skocz do zawartości
Emir

Gran Turismo 5 - Archiwum

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś powiedzieć mi jak dojśc do opcji tuningu?

Bo sam jestem chyba za mało sprytny i nie mogłem znaleść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed samym wyścigiem masz cztery ikonki. Wybierz tę, która się zwie ''Quick Tune'' i masz opcje tuningowania. Ja głównie zmieniam masę samochodu i ''dostarczam'' mu więcej koni , ale też możesz modelować system jazdy przy pomocy ABSu, czy systemu kontroli trakcji. Możesz nawet grzebać w biegach (przy jakiej prędkości ma zmieniać bieg). Miłej zabawy .

Pamiętaj, że w klasie S nie możesz przesadzać z tuningiem, bo masz ograniczenia w postaci Performance Points .

PS. Dziex Piciu. Zapomniałem nadmienić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Zalicz" klase A to przed wyscigiem bedziesz mial opcje tuningu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra prześwietna - co do aktualizacji to mi nic nie zrywało przy update - szło jak po maśle, tak więc wydaje mi się, że to wina waszych łącz (badź przeciążonych serwerów - ale to raczej mało prawdopodobne, bo wtedy idzie baaaardzo powoli, a nie zrywa - u mnie tak było) Pozdro fani GT!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PS. cwir--> jakim Ferrari jechałeś??

Tym z lewej

ferraris.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie masz cwir;p

Ja zblizam sie do klasy A,zostal mi jeden wyscig i za chiny nie moge go przejs;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ćwir, pozazdrościć Co do głosu to jednak mam zboczenie odnośnie race carów:)ale Cerbera ma homologacje

filmik jak pięknie mruczy cerbera Szatan nie fura

http://pl.youtube.com/watch?v=Ikeyrh9E91w

to z kokpitu

http://pl.youtube.com/watch?v=VPlhU3R3R5k&...feature=related

a tu z zewnątrz

TVR Cerbera Speed 12 "red rain" ten wyżej:) niżej to speed 12 (bez cerbery już)

Spalanie : 2minicoopery/100km

silnik: 2*V6 od sagarisa czyli V12 (ze stali) , 7 z kawałkiem pojemność. Wyprodukowano 5 silników z czego 4 zostało użyte do race carów (speed 12) a jeden do cerberki hamowniaTVR' zepsuła się podczas testownia od nadmiaru mocy i nie zmierzyli poprawnie osiągów (zmierzyli konie do 1000 ale dalej już testownia nie wytrzymała). Prędkość maks też nieokreślona, zaprzestano produkcji z powodu prozaicznego ta fura po prostu za mocna jest na ulice

W zamyśle fura miała pobić legendarnego już Mclarena F1

W GT4 nawet GT2. Forza dla tych gier właściciel pożyczał furę do testów i odwzorowania i teraz się modle by też tak było. tym bardziej, że właściciel ulepsza furę cały czas (jak każdy prawdziwy race car)

szatan szatan szatan i jeszcze raz szatan

@ arab podzielam zainteresowanie, ma świetny "feeling"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nono pozazdrościć.

Mogę się domyślać co to były za doznania.

Ja do dzisiaj jestem w szoku po przejażdżce 350z.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ćwir, pozazdrościć Co do głosu to jednak mam zboczenie odnośnie race carów:)ale Cerbera ma homologacje

filmik jak pięknie mruczy cerbera Szatan nie fura

Ogladalem juz te filmiki kiedys. Ostra bestia i piekny dzwiek. Ale musialbym ze srodka chyba to uslyszec zeby zmienic poglad .

599 to najlepszy samochod w jakim kiedykolwiek dane bylo mi jechac i wrazenia sa po prostu nie do opisania. Dzwiek silnika jest cudowny!! Nie tylko go slyszysz, ale czujesz w kazdym czlonku ciala. Taki bardzo drapiezny i przeplatany bardzo niskim mrukiem. A najlepszy moment jest jak sie go odpala. Jest taki wysoki ryk przez moment jakby gosc noge mial na gazie (a nie ma). Zreszta postaram sie nagrac ten dzwiek nastepnym razem (moze i jutro) tylko sie przyczaic musze zeby jak burak nie wygladac znowu, bo po wspomnianej przejazdzce bylem taki podjarany ze sie ze mnie smiali przez tydzien ze mi banan z ryja nie schodzi .. Chlopca z Polski Ferrarka przewiezli...

A plotka niesie ze szef sprzedaje obie Ferrarki i kupuje SLR 722..... Tragedia...............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostra to mało powiedziane... ma ponad 700NM momentu obrotowego wystarczy musnąć pedał gazu i mamy kocioł z kół

a co do głosu to tak samo jak w przypadku Mclarena słuchawki trzeba mieć bo dB w kokpicie może uszkodzić uszy, ale za głos zmiany biegu jest przecudny

Ja najlepsze czym jechałem to tuningowanym skylinem z ponad 800set kucami i niestety nie kierowałem (zabiłbym się) do tego sliki i tor jako pasażer... Niezapomniane przeżycia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a nowa wersja pięknego cywilnego Mitsubishi Lancera z targów w Genewie jest w GT5: P?? Pięęęęęęękny samochód ^^ Wersja za 107 tys. zł z Dieslem 140KM i moment 300Nm z bajerami jest niesamowita ^^ Cuuuuuudo.

Co do TVR wyżej to nie uznaję takich chorych wynalazków... jedyne słuszne samochody to japończyki + niemieckie Audi i Porsche ^^. One mają duszę, a TVR tylko konie pod maską. A silnik wyje jakby miał się zaraz udławić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki samochod polecacie do klasy A do tych wyscigow gt all stars? Bo jechalem bmw ktore dostalem po ukonczeniu klasy B i bylem dalekooo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ford GT40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do TVR wyżej to nie uznaję takich chorych wynalazków... jedyne słuszne samochody to japończyki + niemieckie Audi i Porsche ^^. One mają duszę, a TVR tylko konie pod maską. A silnik wyje jakby miał się zaraz udławić.

Nie no stary nie przesadzaj . Ja wiem ze najchetniej dalbys sobie oczy przerobic na skosne, ale nie wciskaj japoncykow wszedzie w pierwszy rzad

Chyba ze masz na mysli samochody "zwykle" czyli te dostepniejsze dla szarego uzytkownika. Wtedy ok, lancer, impreza czy skyline to kultowe bryki (pare innych tez by sie znalazlo ale wymieniam legendy tylko). Ale prawdziwe bryki pochodza z Wloch, Niemiec i Anglii (i nie mam na mysli TVR). Mozna by USA jeszcze wymienic ale to jest inna kultura troche wiec czasem trudno je porownywac, bo hamburgery sie jaraja tylko V8 i litrazem powyzej 5000 cc (co nie zmienia faktu ze maja najwiekszy wklad w rozwoj motoryzacji). Racje masz jedynie z Porsche. Sa wspaniale i maja dusze i klimat niesamowity. Audi jest wporzo (R8 widzialem w ten weekend na zywo i przepiekne jest!), ale to i tak nie jest pierwsza liga.

I to nie sa chore wynalazki tylko pasja!

W sumie to takie nasze gdybanie co lepsze i co ma dusze jest tylko oparte na gustach i marzeniach bo tak naprawde trzeba by na torze czy niemieckiej autostradzie przejechac sie tymi furami zeby stwierdzic ktory lepszy. Ale przekonany jestem ze taki Lancer, chocby nawet Evo czterdziesci, NIGDY nie dorowna wrazeniom z jazdy Ferrari, Maserati, Porsche, McLaren (mam na mysli Mercedes-Benz SLR McLaren) czy Aston Martin. Inny poziom, inna klasa. Inne podejscie do samochodu..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie zaliczalem Corvette Z06 ale Viper SRT10 tez sie nadaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ćwir rozpatrujemy jeden temat na dwa różne sposoby w tym leży problem. Mnie nie interesują Ferrari, Zonda, TVR, Dodge czy Chrysler, w których przy 280km/h wszystko trzeszczy i zastanawiam się czy zaraz się nie rozleci (wiem bo sam jechałem). Co do Astonów to DB9/Vanquish naprawdę są niesamowite, ale reszta produkcjii już średnio.

Skyline, Impreza, RX-8, Lancer/Evo, Supra, 350Z i inne japończyki mają duszę, są wykonane z zabójczą precyzją (jechałem 350Z Nismo) i sprawdzają się idealnie nie tylko na prostej i ćwierć mili. Mnie bawią neony, painty, silniki i miasto ^^. Pamiętam kiedy jeszcze ponad rok temu koło mojego bloku co noc o 1 w nocy przejeżdżały maszyny ścigając się na prostej, po prostu nie mogłem nie patrzeć na te cuda ^^. Nie widzę nic ciekawego w wyjących ponad 1000 konnych Dragsterach, które palą samolot na 1km. Ferrari może i ma markę, może i wygląda ładnie, może i ma charakter, ale jest już nudne... i wcale nie tak dobrze wykonane (F50 z doświadczenia).

Oczywiście miejski Tuning to podstawa ^^.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ćwir rozpatrujemy jeden temat na dwa różne sposoby w tym leży problem. Mnie nie interesują Ferrari, Zonda, TVR, Dodge czy Chrysler, w których przy 280km/h wszystko trzeszczy i zastanawiam się czy zaraz się nie rozleci (wiem bo sam jechałem).

CZYM JECHALES??

Pamiętam kiedy jeszcze ponad rok temu koło mojego bloku co noc o 1 w nocy przejeżdżały maszyny ścigając się na prostej, po prostu nie mogłem nie patrzeć na te cuda ^^.

GDZIE TY MIESZKASZ??

Ferrari może i ma markę, może i wygląda ładnie, może i ma charakter, ale jest już nudne... i wcale nie tak dobrze wykonane (F50 z doświadczenia).

Z DOSWIADCZENIA??????????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj dante dante bujasz Już widzę jak dali ci poprowadzić jakąś bestyjke w twoim wieku (15-18 lat) w polsce sekt tunerów nie uświadczysz raczej, jak w japonii, a zobaczyć na żywca f50 to jakbyś wygrał w totka Lepiej ucz się do matury jak chcesz iść do mojej budy Poza tym nie kompromituj się proszę próbując przekonywać że F50 jest niedopracowane. F50/F40 to jedne z najlepszych fur które dostarczają fun factor z jazdy. Akurat F50 ma bardzo dokladne wykonanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Piciu, cała A zaliczyłem Viperem (prócz wyścigu Ferrari - koszmar dopiero po wyłaczeniu wszystkich wspomagaczy samochód zaczął jechać tak jak chciałem) i to bez większych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak naprawde trzeba by na torze czy niemieckiej autostradzie przejechac sie tymi furami zeby stwierdzic ktory lepszy.

no wdg filmikow w GT TV, to na chwile obecna na najpiekniejszym torze swiata najlepszym produkowanym seryjnie samochodem jest Nissan GT-R. 7min 23 sek na Nurburgring Norschleiffe. do tej pory najszybszy czas na tym torze mialo Porsche 911 Turbo - 7min 3x sekund bodajze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze to nieladne, ale chciałem napisac ze ma 2 czas na High speed Ring w BMW135i. Tak wiem ze byl patch i czasy sie skasowaly, za niedlugo pojawia sie killerzy z kosmicznymi czasami, ale w kazdym razie latwo nie było tym samochodem tego zrobic. Oczywiscvie fizyka na Pro, bez systemów.

Prawde mowiac to prowadzenie takiego GT-R to bułka z masłem przy tym BMW. Na "esce" zaraz mostem postawiłem nawet niezłego "boka", jakos sie udało....i jestem drugi. Pozdrawim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kto powiedział, że ja je prowadziłem?! Obecnie w moim posiadaniu jest maluch (mój mój i tylko mój xD szkoda tylko, że mam 17 lat i brak prawa jazdy ^^). F50 widziałem i jechałem (jako pasażer) na targach motoryzacyjnych w Poznaniu. Nie mówię, że jest niedopracowane, czy niedokładnie wykonane, ale brakuje mi w nim głębi... wewnątrz jest strasznie monotonne mimo, że dać po garach umie.

Ćwir co to za samochód był dokładnie to nie wiem, Chrysler jakiś czy Dodge xD Wiem, że amerykański bo karoserie on ma niemal plastikową. Jak chcesz to jutro mu fotkę strzelę, nie znam się na amerykańcach poza Dodge Viperem xD.

Mieszkam w zachodnio-pomorskim. Samochody, które tu się ścigały to głównie Hondy Civic, Nissany Silva, Golfy i Ople, czy inne niszowe wynalazki, ale naprawdę schludnie tuningowane z neonkami i innymi bajerami. W mieście zadyma przez to była, bo nie mogli ich na początku opanować, później się wynieśli... a szkoda ^^.

Zapytam jeszcze raz. Czy w GT5: prologue jest ten piękny model Mitsubishi Lancera wersji cywilnej z targów w Genewie? ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie Vipera kupilem i ładnie śmiga;pp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

de gustibus non est disputandum... :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

esz jakies sugestie jak ogarnac Forda GT na pro bez wspomagajacych ? na daytonie sie jedzie ok, ale high speed ring spin na spinie ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×