Emir 2 Napisano 2 Marzec 2008 Tytuł, który znalazł 2 miliony nabywców, musiał doczekać się kontynuacji. Po porcji plotek, w końcu znamy oficjalne stanowisko Sony w sprawie najpopularniejszego sieciowego FPS’a na PS3. Japoński gigant zarejestrował nazwę Resistance 2, co może oznaczać tylko jedno, Chimery zaatakują ponownie. Źródło: ps3site.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jagrubek 0 Napisano 3 Marzec 2008 jedynka byla taka sobie chociaz w nia pogralem mam nadzieje ze 2 bedzie dluzsza i bedzie cop-story Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wonx 0 Napisano 3 Marzec 2008 jedynka byla taka sobie chociaz w nia pogralem mam nadzieje ze 2 bedzie dluzsza i bedzie cop-story Dwie sprawy... 1. Nie "cop-story" a "coop(od cooperation/cooperative/kooperacja)-story" 2. Będzie. Oj będzie Będzie miał oddzielny scenariusz i będzie nawet do 8 graczy online ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
froniu 0 Napisano 3 Marzec 2008 i multii na 60 osób już się doczekać nie mogę coś pięknego jedynka mnie wciągał masakryczne... mam nadzieje ze dwójka będzie jeszcze lepsza.. czekam na jakiś pierwszy filmik z gameplay'u !! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WarDziU 0 Napisano 3 Marzec 2008 Na gierkę czekam z niecierpliwością, jedynka była masakryczna multi cudo. nowy multi na 60 osób będzie wymiatał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZetBe 1 Napisano 4 Marzec 2008 Deathmatch na 60 osob ? Nie dziekuje to bedzie padaczne . Domination i temu podobne to jeszcze bym zrozumial ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malyr 14 Napisano 4 Marzec 2008 obrazki (Resistance 2 Artworks) zapraszam do galerii Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilek38 0 Napisano 4 Marzec 2008 Eeeee wypas bedzie na 60 osob!!! Duza mapa i masa ludu bedzie sie kosila cos pieknego Tylko pytanie jak to uciagna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMichal 20 Napisano 4 Marzec 2008 Eeeee wypas bedzie na 60 osob!!! Duza mapa i masa ludu bedzie sie kosila cos pieknego Tylko pytanie jak to uciagna takie duże bitwy wcale nie są dobre - straszny chaos wtedy jest. Pozatym jak 20 osób rzuca granatami w jedno miejsce nie sposób się przedrzeć. Optymalną ilością graczy do walki jest imo 32 albo 40 osób. 48 to już absolutne minimum i muszą być duże mapy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darnok 0 Napisano 4 Marzec 2008 Michał jeżeli będziesz chciał grać na mniejszych mapach, to na pewno takie znajdziesz. Lepiej chyba mieć opcję gry dla 60 osób i od czasu do czasu zaszaleć (a nóż się okaże fajne?) niż nie mieć? Imho res to narazie najlepsza gra multi na Ps3 i pewnie do momentu Battlefielda i Killzone 2 nic tego nie zmieni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMichal 20 Napisano 4 Marzec 2008 Michał jeżeli będziesz chciał grać na mniejszych mapach, to na pewno takie znajdziesz. Lepiej chyba mieć opcję gry dla 60 osób i od czasu do czasu zaszaleć (a nóż się okaże fajne?) niż nie mieć? Imho res to narazie najlepsza gra multi na Ps3 i pewnie do momentu Battlefielda i Killzone 2 nic tego nie zmieni. Ja już zaszalałem w BF2142 na PC - liczyłem na niezwykle dynamiczną akcję i dużą zadymę, ale chaos jest jednak zbyt duży. Nawet na dużych mapach - ciężko dostać się do pojazdu, na mniejszych deszcz granatów i bezsensowne bieganie ludzi po mapie (bo w tak dużych drużynach nie da się niczego sensownego zorganizować, bo zrobią się dwie drużyny a reszta sobie sama lata gdzieś, a mówię o BFie gdzie jest opcja formowania w drużyny, w RFOM chyba nie ma, oby było w dwójce) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilek38 0 Napisano 4 Marzec 2008 Chaos panować musi jak to na prawdziwej wojnie a nie, że spokojnie można sobie pójść na drugi koniec mapy. Pewnie zrobia jakieś ograniczenie , że nie na każdej mapie bedzie można grac na 60 os. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 4 Marzec 2008 Chaos panować musi jak to na prawdziwej wojnie a nie, że spokojnie można sobie pójść na drugi koniec mapy. Pewnie zrobia jakieś ograniczenie , że nie na każdej mapie bedzie można grac na 60 os. Chaos musi być, ale w trybie dla jednego gracza. Multiplayer to przede wszystkim taktyka, zgrana paczka no i skill Jeżeli grałem w pierwszą część Resistance to głównie w meczach góra do 8-10 graczy w jednej drużynie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMichal 20 Napisano 4 Marzec 2008 Chaos panować musi jak to na prawdziwej wojnie a nie, że spokojnie można sobie pójść na drugi koniec mapy. Pewnie zrobia jakieś ograniczenie , że nie na każdej mapie bedzie można grac na 60 os. chaos jest spoko, ale w grach typu CoD4 albo SW: Republic Commando tylko na singlu. Tam chaos opiera się o skrypty, jesteśmy prowadzeni za rączkę, ale walki jakie się odbywają są bardzo widowiskowe i fajnie pomyślane. W multi na tak dużych serwerach ludzie biegają bez ładu totalnie, a jak napisał pokrytysniegiem jednak skill i zgranie jest najważniejsze w grach sieciowych, a nie to, że biegnę sam (bo reszta drużyny jest gdzie indziej, pomimo mojego rozkazu) i ktoś co chwila mnie zdejmuje bo przy takiej ilości graczy mapa jest wypełniona ludźmi a wynik zależy od szczęścia - dwoma,trzema granatami można sobie kilkanaście fragów nabić nawet... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Perkel 0 Napisano 4 Marzec 2008 granat z racji swojej istoty jest zbudowany by zadawać śmierć więcej niż jednej osobie. Co do chaosu. jeśli levele zostaną odpowiednio skonstruowane to nie ma mowy o chaosie. mnie za to denerwuje jak np w CoD4 rzuca granat przez całą planszę by trafić całą grupkę zaczynających walkę. Wszystko zależy od wielkości planszy i jej struktury. Operation Flashpoint moim zdaniem miał idealną strukturę wojskową Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilek38 0 Napisano 4 Marzec 2008 Powoli zaczynamy porównywać R2 do CS'a hehe w Cs to o taktyke chodzi ale to calkiem inna bajka. W takich jak Resistance liczy sie ostra jadka i duza ilsoc fragow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMichal 20 Napisano 5 Marzec 2008 granat z racji swojej istoty jest zbudowany by zadawać śmierć więcej niż jednej osobie. Co do chaosu. jeśli levele zostaną odpowiednio skonstruowane to nie ma mowy o chaosie. mnie za to denerwuje jak np w CoD4 rzuca granat przez całą planszę by trafić całą grupkę zaczynających walkę. Wszystko zależy od wielkości planszy i jej struktury.Operation Flashpoint moim zdaniem miał idealną strukturę wojskową no tak, sam używam granatów i jak nawet ktoś mnie zabije nim to nie mam nic do tego - w końcu to wojna. Ale na serwerach dla tak dużej ilości osób granatów jest zdecydowanie za dużo. Najgorzej jest w BF2 na Strike at Karkand - bardzo szybko tam się rzuca granaty, kilku rzuci amunicję i w każdej sekundzie jest z 5 eksplozji granatu - można tylko stać za osłoną i strzelać szybko od czasu do czasu, albo pobiec na pełną śmierć Pozatym na takich dużych serwerach grają nooby, bo w takim chaosie jakieś wyniki mają, na serwerach 16 czy 32 osobowych gdzie liczy się celność i reakcja po prostu zostaliby zmiażdżeni. Dobra...koniec tego pośredniego offtopicu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emir 2 Napisano 7 Marzec 2008 With multiplayer we saw an opportunity to up the game to 60 players with not a whole lot of pain on our end. The challenge for us is not technical at this point. It’s design. We’ve got to make sure that when you’re in a 60-player game it doesn’t feel like unmitigated chaos. Według tego co mówi Ted Price (Insomniac Games president) robią wszystko by chaosu nie było mimo tak wielu graczy na jednej mapie. Pełny wywiad znajdziecie na łamach serwisu: MTV multiplayer Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
estro_pajo 0 Napisano 9 Marzec 2008 Najgorzej jest w BF2 na Strike at Karkand - bardzo szybko tam się rzuca granaty, kilku rzuci amunicję i w każdej sekundzie jest z 5 eksplozji granatu - można tylko stać za osłoną i strzelać szybko od czasu do czasu, albo pobiec na pełną śmierć Pozatym na takich dużych serwerach grają nooby, bo w takim chaosie jakieś wyniki mają, na serwerach 16 czy 32 osobowych gdzie liczy się celność i reakcja po prostu zostaliby zmiażdżeni. Dobra...koniec tego pośredniego offtopicu Wiesz, BF2 bylby swietna gra, gdyby nie byl tak spieprzony. Nie wiem kto zajmowal sie systemem gry, ale musiala to byc osoba zupelnie bez wyobrazni. BF2 polecam tylko w formie Project Reality. Wtedy przynajmniej jest grywalne. A teraz na temat. Wiemy, ze w R2 bedzie specjalna kampania coop, bedzie mozna grac w nia online, beda klasy postaci etc. Ale o czym nikt nic nie wspomina to to, czy bedzie tez dostepna kampania SP w wersji coop zrobiona tak na doczepke jak w R1. Ktos cos wie na ten temat? Bylo by bardzo szkoda gdyby z tego zrezygnowali, kupa zabawy poszlaby w las. (mnie jakos nie bawi granie samemu. Uwazam, ze split screen to dar niebios!) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 21 Marzec 2008 Szkice przedstawiające medyka i snajpera. http://www.ps3site.pl/nowe-materialy-z-r2 Podchodzę z dystansem do tych klas, mam nadzieje, że Insomniac wie co robi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 27 Marzec 2008 Zapowiedź Historia opowiedziana w Resistance 2 będzie kontynuacją wydarzeń z pierwszej części gry. Gwoli przypomnienia: w latach 50. XX wieku ludzkość zmaga się z atakami mutantów, zarażonych Chimerą – wirusem wyhodowanym gdzieś w sowieckich laboratoriach. Sytuacja wymknęła się spod kontroli i choć II Wojna Światowa nie wybuchła, apokalipsa i tak jest blisko. Ty nazywasz się Nathan Hale i jesteś sierżantem amerykańskiej armii, wybrańcem – jednym z nielicznych ludzi odpornych na działanie wirusa. Dotychczas walczyłeś z Chimerą w Europie, jednak po zniszczeniu bazy na Islandii wróciłeś ledwo żywy do USA. Tutaj stałeś się częścią projektu „sentinels”, szkolącego oddziały żołnierzy zdolnych do walki z zarazą. Szkolenie z pewnością się przyda, bowiem Chimera właśnie zbliża się do amerykańskiego wybrzeża. Więcej info - http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=4762&STR=1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 8 Kwiecień 2008 W piątek trailer! http://www.ps3site.pl/chimery-w-ten-piatek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamaniek 0 Napisano 8 Kwiecień 2008 W zapowiedzi w GT TV powiedzieli, że będzie to Teaser Trailer więc gameplaya bym nie oczekiwał. Oglądam GT TV co piątek Już się nie mogę trailerka doczekać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 8 Kwiecień 2008 Mam nadzieje ze coś zobaczymy prosto z gry, Insomniac nigdy nie prezentowało renderów. Jeżeli ktoś pyta gdzie obiecany trailer... "Don't forget, either, that the first trailer for Resistance 2 should be all over the web by early tomorrow morning UK time!" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 12 Kwiecień 2008 WOW 0_____________0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach