Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Yogi, ja większość gal oglądam na "żywo" a taka nagrana to już nie to samo. Piszę o tym bo w niedziele będzie jeździł i mam nadzieję, że u ciebie w pokoju z czatem głosowym, więc szykuj się na małe streszczenie :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez spojlera to to samo , heheh. Jaram się i skacze jak na żywo :biggrin:  Skoro jednak tak podchodzisz do tematu to od jutra do wtorku jestem offline :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Berlin na żywo można obejrzeć (także z innych względów :)) ale większość pozostałych to średnia opcja :) Oczywiście sam bronię się przed spojlerami jak mogę i wiem czego innym nie robić :) Głowa spokojna.

Ps. Jeśli ktoś chętny na invitke do branżowego sajtu z torrentami to zapraszam. Często w full hd i kilka minut po zakończeniu gali. Tego stream na żywo nie zapewni ;)

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie był wyscig super ale to tylko do 11 rundy! Yogi niewiem dla czego hamowałes albo odeszłes z gazu tam sie na ful jedzie a ja pszed zakrentem w prawo odpusciłem bylismy na ruwno ale w zakrent wchodzilismy tak ze byłem za tobom i musiałem za reagowac no i poszło Auto bokiem...nie rozumie dlaczego niemam replay....tak sie przez to wkurzyłem ze juz puzniej błond za błendem i wystarczyło....wiem ze mogłem punkty zgarnąc ale to było dla mnie dosc...niemam tyle czasu na treningi i cieszyłem ze jakies 20 min pszed startem udało mi sie Auto tak ustawic jak mi pasuje...Sorka Laker ze tak wyszło....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@lalek, u mnie też problemy z fotorelacją (zwiechy), ale tak się dzieje już od jakiegoś czasu :sad: Czasem udaje się zrobić zdjęcia dopiero od drugiego okrążenia... Będę próbował powalczyć z tym w poniedziałek.

 

Kurcze, próbowałem teraz na losowych kółkach i dalej wiesza konsolę. Oglądałem chwilę powtórkę i u mnie jest tak samo, jak na filmiku Piotrasa. I na mojej powtórce cały wyścig jedziesz bez uszkodzeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok... Trochę mi ulżyło. Bo tak jak pisałem dałem komuś lekkiego klapsa i jak zobaczyłem twój opis to pomyślałem że to jak...

Jeszcze moja jedna uwaga do wyścigu... Gdzieś w połowie wyścigu dublowałem buggarka... No i wylądowałem na bandzie przy probie wyprzedzania (całe szczęście bez uszkodzen) ... Podejrzewam że nie zdawałeś sobie sprawy ze Cię dubluje bo zachowałeś się tak jakbyś walczył ze mną o pozycję. Na przyszłość proszę o więcej uwagi buggarek...

Odnosnie tej sytuacji, to masz na mysli okrozenie 9 i starcie ze Smokeyem (który na dohamowaniu po prostej przed wjazdem w górki Cie nie puscil, tylko jechal dalej swoim torem i odbiles sie od niego taka sama sytuacja z Cienglaszem na 14 kolku ) nie lubie jak sie mnie wymienia w takich brzydkich sytuacjach bez oglądnięcia powtorki ;) co do dublowania mnie, to mam nadzieje ze nikt nie ma powodu do narzekania. Pozdrawiam ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Odnosnie tej sytuacji, to masz na mysli okrozenie 9 i starcie ze Smokeyem (który na dohamowaniu po prostej przed wjazdem w górki Cie nie puscil, tylko jechal dalej swoim torem i odbiles sie od niego taka sama sytuacja z Cienglaszem na 14 kolku ) nie lubie jak sie mnie wymienia w takich brzydkich sytuacjach bez oglądnięcia powtorki ;) co do dublowania mnie, to mam nadzieje ze nikt nie ma powodu do narzekania. Pozdrawiam ;P

Ok. dzieki za sprostowanie i przepraszam za niesłuszne pomówienie ;-) tak jak pisałem nie mam powtórki bo miałem dc zaraz po wyścigu... A że emocji miałem co niemiara wiec najwidoczniej coś mi się pomieszało. (tzw pomrocznosc jasna)

Przepraszam buggarek. Uwaga swoją kieruje w stronę Smokey ;-)

Edytowane przez pela222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie był wyscig super ale to tylko do 11 rundy! Yogi niewiem dla czego hamowałes albo odeszłes z gazu tam sie na ful jedzie a ja pszed zakrentem w prawo odpusciłem bylismy na ruwno ale w zakrent wchodzilismy tak ze byłem za tobom i musiałem za reagowac no i poszło Auto bokiem...nie rozumie dlaczego niemam replay....tak sie przez to wkurzyłem ze juz puzniej błond za błendem i wystarczyło....wiem ze mogłem punkty zgarnąc ale to było dla mnie dosc...niemam tyle czasu na treningi i cieszyłem ze jakies 20 min pszed startem udało mi sie Auto tak ustawic jak mi pasuje...Sorka Laker ze tak wyszło....

Tomku żeby wyrobić się w tym zakręcie BMW , a przynajmniej ja w BMW muszę zacząć hamowanie tuż przed tym łukiem w prawo. Takie auto, wiem że Ferrari mogło zacząć hamowanie za łukiem , Mercedes na łuku , ja w BMW przed łukiem i z tego co zauważyłem Shelby też na łuku lub za . BMW ma chyba najsłabsze hamulce. Do tego Ty byłeś lekko z tyłu na zewnętrznej i nie mogłem opozniać hamowania i przecinać cały tor. Jeśli Cie zaskoczyłem to sorka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałem nie mam powtórki bo miałem dc zaraz po wyścigu... A że emocji miałem co niemiara wiec najwidoczniej coś mi się pomieszało. (tzw pomrocznosc jasna)

A to gdzies mi umknela ta informacja ze nie masz powtórki;)

Generalnie ten wyścig to był wypadek przy pracy:D na monaco celuje w pudło hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Co do powtórki to też mi się zwiesiła , raz :sad:

 

I prośba organizacyjna : w czasie wyścigu obowiązuje całkowity zakaz pisania na czacie. To strasznie dekoncentruje, bronisz się ale kątem oka jednak zerkasz i wielokrotnie kończyło się to wypadkiem. Dla tego prośba , nawet jeśli stanie się coś frustrującego , lub niestety rezygnujemy z wyścigu to nic nie piszemy tylko wychodzimy(oby nie!! :) Opisy zostawiamy na forum :thumbsup:

Edytowane przez dr-yogi-reborn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nervus - takie pytanie, bo nie jest dla mnie jednoznaczne - planujesz jakieś kary w związku z incydentem na 1 zakręcie? Chodzi mi po stronie Jaskiego, Blacka i Lakera?

@Piotras- u mnie na powtorce widać, że najpierw Nervus uderzył w Cieglasza a dopiero po tym Ty w Nervusa.

Edytowane przez plebann

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Wniosek Lakera został uznany i Black dostanie -8 pkt. Innych wniosków nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Moim zdaniem surowo. Nie mój cyrk i nie moje małpy, ale jak się robi event na KM bez ABS to błąd techniczny w 1 zakręcie nie powinien być tak ostro karany. IMHO.

Edytowane przez plebann

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczyło pierwszy zakręt pojechać wolniej/ostrożniej. Nie było to do hamowanie z 200km/h... Jeśli zmasakrowanie komuś auta na pierwszym zakręcie wyścigu nie zasługuje na karę, to co zasługuje? Używanie klaksonu? Opony i ABS nie mają tutaj nic do rzeczy, bo w takim razie mielibyśmy 16 rozbitych aut.

Czy surowo? Musiałbyś się Lakera zapytać, jak się poczuł? Zresztą sam poszkodowany napisał, że składa wniosek dla dobra zespołu, dla którego tylko on wywalczył punkty, a mógłby pewnie zdobyć ich więcej.

 

Dzisiaj szykuję się na trening. Właśnie wróciłem, dzieciaki za 1,5h idą spać, a ja do 23-iej zamierzam pokręcić się koło Grand Hotelu :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jak się poczuł? Pewnie podobnie jak ja gdy mnie Jaski przedstawił, ale co z tego? Gdzie drwa rąbią tam wióry lecą, a jak zakładasz takie kapcie bez ABS to masz 150% więcej szans na zblokowanie kół na hamowaniu (i wszelkie konsekwencje z tego wynikające). Błąd to błąd, tutaj techniczny. Rozumiem barge passing i uszkodzenia, rozumiem niebezpieczny powrót na tor i uszkodzenia, ale takie coś? Liczyłeś, ile kontaktów było w 1. zakręcie? Ty miałeś 2, ja conajmniej 2. Może dla wszystkich kara, bo nam się tylko udało kogoś nie uszkodzić?

W ogóle ten event z podejściem wolno i ostrożnie (albo raczej powoli i bojaźliwie - wyjąwszy oczywiście zapierdalającą czołówkę) ma dla mnie podobnie dużo z ideą ścigania co liczenie zużycia paliwa w bolidach F1.

I koniec już polemiki z mojej strony. Kara jest kara.

Edytowane przez plebann

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W wolnym tłumaczeniu słowa klasyka:

"Wyscigów nie wygrywa sie na pierwszym okrążeniu, ale często można je na nim przegrać"

…chyba idealnie pasuje do incydentu o ktorym rozmawiacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dlaczego wolno i ostrożnie? Wolno to pojęcie względne, ja mam poczucie, że jadę szybko (jak na swoje możliwości) a wciąż jestem kilka sekund za Tobą. Ostrożnie? Każdy event trzeba jechać w ten sposób. Mazda hamuje inaczej niż Ruf, auto z ABS inaczej niż takie bez ABS - do każdego auta trzeba przywyknąć, każde auto trzeba wytrenować. Niektórzy nie mają czasu na treningi ale nie można dawać im taryfy ulgowej - trzeba wymagać od nich wolniejszej jazdy i nawet przesadnej ostrożności jako gwaranta bezpieczeństwa na torze. Ja jechałem właśnie w ten sposób, nie czułem, że jestem w stanie robić więcej na torze mając wyjeżdżone tylko 2h na treningach. Da się? Gdyby nie jeden mały incydent (niezawiniony przeze mnie i bynajmniej nie z winy braku abs) miałbym na koncie wyścig bez choćby najmniejszego uszkodzenia na koncie. Jeśli ktoś jest w gazie to już tym bardziej nie rozumiem nie tyle zderzeń w tłoku co uzasadniania tego warunkami technicznymi.

 

Pleb, moim zdaniem oczekujesz, że będzie można jechać szybko a tymczasem odpowiednie słowo to "adekwatnie". Dla jednego adekwatnie to szybko (mierząc wartościami bezwzględnymi), dla innego średnio lub wolno. Trzeba się dostosować. Jak dla mnie ten event jest o 8 klas bardziej miodny, ambitny, emocjonujący niż zamuła w Mazdach z abs :)

 

Kar nie komentuje, nie wczuwam się :) Niezależnie od warunków, zasad itd. każda sytuacja powinna być rozpatrywana indywidualnie.

 

PS. Od kiedy pamiętam mamy apele o ostrożność (wybitną) na pierwszym zakręcie, czy to krótki Nurb czy inny. To, że czasami nikt nie przypomni (jak w piątek) nie oznacza, że możemy uznać to za nieaktualne. Trzeba o tym pamiętać. Podoba mi się zasada wklejona przez Smokeya, złote słowa.

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się poczuł? Pewnie podobnie jak ja gdy mnie Jaski przedstawił, ale co z tego? Gdzie drwa rąbią tam wióry lecą, a jak zakładasz takie kapcie bez ABS to masz 150% więcej szans na zblokowanie kół na hamowaniu (i wszelkie konsekwencje z tego wynikające). Błąd to błąd, tutaj techniczny. Rozumiem barge passing i uszkodzenia, rozumiem niebezpieczny powrót na tor i uszkodzenia, ale takie coś? Liczyłeś, ile kontaktów było w 1. zakręcie? Ty miałeś 2, ja conajmniej 2. Może dla wszystkich kara, bo nam się tylko udało kogoś nie uszkodzić?

W ogóle ten event z podejściem wolno i ostrożnie (albo raczej powoli i bojaźliwie - wyjąwszy oczywiście zapierdalającą czołówkę) ma dla mnie podobnie dużo z ideą ścigania co liczenie zużycia paliwa w bolidach F1.

I koniec już polemiki z mojej strony. Kara jest kara.

Jak dla mnie kara sie nalezy za kontakt z uszkodzeniem. A zwykły kontakt to przeciez normalka w wyscigach, byle kogos np nie wyslac w piach. Poza tym plebann chyba niejestes adwokatem blacka;) mogl bardziej uważać.

Apropo ktos sie moze pochwalic czasami? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 60 m w podstawówce schodziłem do 7:23 s.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe Plebann , widać że jeszcze żadnej kary nie przyjąłeś:) Gdy dostawałem swoją pierwszą to też byłem zbulwersowany. Potem z każdą następną uczyłem się ich znaczenia. Dla Blacka i innych starych ścigantów to nie pierwszyzna i dobrze że wreszcie jakaś się pojawiła:) Jest to zawsze dobre przypomnienie dla nas wszystkich  o należytej ostrożności jaką mamy przykładać do naszych wyścigów:) Do tego każdy poszkodowany ma prawo domagać się sprawiedliwości i jeśli wniosek jest zasadny to jest uznawany:)

 

Mam nadzieję Plebann że jednak dostrzeżesz jakieś pozytywy w tym evencie , na torze idzie Ci całkiem niezle :) Jeśli nie , to cóż , Twoja strata, już tylko 5 wyścigów i mam wrażenie że szybko zleci:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 60 m w podstawówce schodziłem do 7:23 s.

 

Aż się sofixy rozkleiły i kariera zniszczona. Ale potencjał był :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie w jakies 15 minut wyrabiam. Od rozkruszenia, poprzez skerecenie i spalenie batka :) W czasach wyscigu niestety odbija sie to w druga stronę :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż się sofixy rozkleiły i kariera zniszczona. Ale potencjał był :biggrin:

W zimie i na miękkich Sofixach miałbym z 13:00 s :) Pisałem o warunkach letnich, półsportowe, tekstylne "conversy" - przyczepności nie zrywały ale żywotność miały lichą. Boltem i tak bym nie został a - patrząc z perspektywy - lekkoatletyka nie jest dyscypliną, w której chciałbym robić karierę (nawet jeśli miała by być sportowa).

 

A tak serio, na Panoramie poniżej 2:40 nie zszedłem (podczas wyścigu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem surowo. Nie mój cyrk i nie moje małpy, ale jak się robi event na KM bez ABS to błąd techniczny w 1 zakręcie nie powinien być tak ostro karany. IMHO.

A na ostatnim?

A jak sie poczulem ?- napewno sie nie ucieszylem ale tez jakos specjalnie zly nie bylem bardziej sie przejalem ze sie Jaski na mnie wkurzyl

I mialem tez nadzieje ze jeszcze o cos powalcze jazda w teamie dodala mi motywacji zeby jechac dalej.

Pisalem ze nie mam pretensji do Black moze sie zagapil po kraksie oddal pozycje i bylo ok wiem ze Black jezdzi czysto raczej ale chce ukarac zespol to tez powinna byc motywacja by jechac czysto

Pleban jak bysmy mieli wyscigowe miekkie to bys napisal ze Laker za szybko sie zatrzymal a w deszczu ze to wina pogody?

Jutro wolne wiec jestem niestety w piatek na 100% odpadam :( podobno zadne mustangi nie pojawily sie na treningu :( chyba zle to wrozy na wyscig -smokey ty jedziesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×