dr-yogi-reborn 1094 Napisano 3 Czerwiec 2014 Hehe Tomek ,chyba nie do końca mnie zrozumiałeś. W tym momencie miałem zużyte opony i jechałem od Ciebie wolniej. Widziałem Cie w lusterku ale miejsca na atak trochę Ci jednak zabrakło. Na moją wewnętrzną wszedłeś przez opoznione hamowanie(widać kłęby dymu na slajdzie ) i na to też byłem gotowy. Myślałem że płynnie śmigniesz po wewnętrznej a ja zostawiłem miejsca aż nad to:)Byłem wolny i w sumie pogodzony ze stratą pozycji. Jednak dla Ciebie nie wyglądało to tak różowo bo przez to opoznione hamowanie zblokowałeś koła i wpadłeś w mój tor jazdy do którego miałem prawo jako jadący z przodu:) Doszło do kontaktu i w normalnych okolicznościach powinieneś był oddać pozycję:)! Sam zresztą po wyścigu przyznałeś że atak był zbyt agresywny ale wymusiło go ostatnie okrążenie. Nie wnosiłem o karę i nie mam pretensji bo i tak na prostej odcieło by mi gaz ale wiedz że tego typu sytuacje powinny kończyć się oddaniem pozycji. Atak jest uprawniony gdy jeszcze przed zakrętem masz odpowiedni overlap , przy ataku poprzez opóznione hamowanie musisz zrobić to tak by nie przecinać linii atakowanego i nie może dojść do kontaktu:) Pogadamy na torze Yogi daj znac jak ten mod. Spoko Smokey , sprawdze wieczorem i dam znać czy warto:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotras3 224 Napisano 4 Czerwiec 2014 Nervus, aż taki załamany to nie jestem ;) Wiadomo, że w momencie DC leci parę ciekawych wulgaryzmów, szczególnie gdy wyścig układa się bardzo dobrze jak np. na silverstone, ale bez przesady. Od jakiegoś czasu moje treningi polegają na jeździe w sprintach, na których naprawdę dobrze się bawię(czat głosowy,hehe) więc u mnie nie ma mowy o jakiś wkurzeniu się o poświęcony czas na katowanie toru czy setupu. Ustawienia też praktycznie nie ruszane od MP a jedynie skrzynia i drobne zamiany między sprincikami. Jest to też jeden powód z kilku, dla których wolę wyścigi bez tuningu.Ciegło, co do mojego internetu to jadę na modemie 3G wsadzonym w router i podłączonym kablem ethernet do konsoli. Wcześniej było po Wifi, ale jakiś czas po kupnie słuchawek bezprzewodowych zaczęły się gryźć z routerem i były zakłócenia więc musiałem podłączyć kablem. Największy problem tego internetu to dość duży ping, które średnio wynosi ok 100. Być może niedługo przesiądę się na jakiś kabel lub LTE(to będzie łatwiejsze) bo od wczoraj Plus i CP wprowadzili nielimitowany(tylko LTE). Sprawdzałem LTE na Galaxy S4 i jest BD jeśli chodzi o prędkość a co najważniejsze opóźnienia i stabilność jak w dobrym przewodowym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 4 Czerwiec 2014 No właśnie tak się dziwię bo sam mam dostęp kablowy, bardzo stabilny jako taki ale i tak puszczam go przez wifi i w zasadzie nigdy nie miałem problemu. Winny zatem provider u Ciebie, na to wychodzi. Twoje DC - nie ukrywam - obniżają morale :) Jadę sobie swoim słabiutkim tempem ale wiem, że gdzieś przede mną jest stabilny Nervus a na przedzie szalejący Piotras i to mnie dość mocno trzyma w wyścigu. Nagle Twoje DC, trochę jak obuchem przez łeb. Tak co do Ferrari jeszcze, wczoraj miałem okazję pojeździć z chłopakami z LTE i padło na Dino - nie przypuszczałem, że jest taka przepaść w jakości prowadzenia auta. Fakt, że obie maszyny dzieli jakieś 10 lat i sporo kucy ale i tak Dino to naprawdę przyjemne, stabilne auto w porównaniu do naszej Syrenki :) Mam nadzieję, że Dino się jeszcze u nas kiedyś pojawi - niezbyt szybkie ale nie zamula i można się tym fajnie ścigać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotras3 224 Napisano 4 Czerwiec 2014 (edytowane) No niestety moje DC trochę popsuły rywalizację zespołową, która jak dla mnie jest ciekawym dodatkiem. Może to trochę nie skromne, ale gdyby nie DC to Ferrari było by na szczycie tabelki Dino to zupełnie inne, sporo nowsze auto, które chyba było pierwszym Ferrari z centralnie umieszczonym silnikiem więc nie ma co porównywać. Edytowane 4 Czerwiec 2014 przez piotras3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 4 Czerwiec 2014 (edytowane) No niestety moje DC trochę popsuły rywalizację zespołową, która jak dla mnie jest ciekawym dodatkiem. Może to trochę nie skromne, ale gdyby nie DC to Ferrari było by na szczycie tabelki To prawda :D Wierzyłem, że nasza żelazna frekwencja, walka o każdy punkt i z Tobą na czele teamu mocno namieszamy w stawce. Niestety problemy techniczne zniszczyły ten plan ;) Czas na ostateczny atak :D Edytowane 4 Czerwiec 2014 przez NERVUS_PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 4 Czerwiec 2014 Hehe , co ma powiedzieć team BMW , liderujący po 1 wyścigu a potem zmuszony wycofać dwa z czterech startujących aut. Ale to właśnie smaczek rywalizacji zespołowej Przed Nami jeszcze dwa zajebiste wyścigi , klasyczny Nurb i ''nowa'':) Monza. Będzie się działo :) Dodam tez że event bez ABS zajebiście wpłynął na moją jazdę:) Jeszcze nigdy tyle nie trenowałem :yes: I nigdy nie trzeba było się tak narobić żeby przejechać czyste kółko, ''miód i orzeszki'' jak to ktoś znany kiedyś powiedział :whistling: A teraz temat techniczny , Smokey co do części dodatkowej ''Realistic Brake'' to byłem skończonym durniem że tego nie założyłem od razu :wallbash: Powiem tak , straciłem miesiąc na wciskaniu defaultowego hamulca. W jakimś opisie czytałem że '' jeśli nie spodobają Ci się ustawienia wyjściowe to zainstaluj RB'' powinno być napisane '' Jeśli zaraz tego nie założysz , ...będziesz idiotą' Nie będę się rozpisywał jak to działa bo działa tak zajebiście że ciężko to opisać. Fun i precyzja hamowania +1000 :thumbsup: Podkładkę ustawiasz w pozycji z ''dużym skokiem'' tylko wtedy kalibracja dobrze działa , a siła oporu na 14kg . Można 16 kg ale postanowiłem zacząć od mniejszej Spojrzałem właśnie w tabelę i okazało się że nie jesteśmy ostatni, a tak myślałem :P Jeśli Naming będzie również na 2 ostatnich wyścigach to jest szansa żeby powalczyć z Ferrari :thumbsup: , chociaż jeśli Piotras w końcu dojedzie to cienko to widzę . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SMokey76er 119 Napisano 4 Czerwiec 2014 Dzieki Yogi. MOja kierownica byla jak sie okazało powystawowa. Napisalem do sprzedawcy i w przyszlym tygodniu przysle mi nowe kółko, to już na nim to potestuje. Ja z kolej "rozciągnąłem" na boki pedały hamulca i gazu. Duzo łatwiej ułożyć stopy teraz i bez problemu sie hamuje lewą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrandeBombik 66 Napisano 5 Czerwiec 2014 UFC w Wawie ponoć wg najnowszej wersji (jak deal z tv będzie to i polskiego Tufa się doczekamy) :) I tak się miałem wybierać, teraz będzie nawet lepiej bo i nocleg i dojazd lepszy :) Ja sam robię bjj. Ale przy okazji nie znam nikogo kto zbudował zajawkę samym tylko oglądaniem. Na UFC pewnie starałbym się wybrać, tym bardziej jak by było w Wawie :) Zajawkę do oglądania mma mam teraz największą ze wszystkich sportów. Wciąż lubię obejrzeć piłkę, ale jednak zdecydowanie bardziej jara mnie mma. Zobaczymy jak będzie się oglądało Mundial. F1 jakoś bez Kubicy to nie to samo, tym bardziej nudne stało się podczas dominacji Vettela i Red Bulla. Jakoś mam wrażenie, że te zmiany regulaminowe od jakiegoś czasu nie pomagają temu sportowi. Znam kilka osób, które wkręciły się w oglądanie mma, a nie trenują. Co więcej, kiedyś wydawało mi się to niemożliwe, by bez trenowania rozumieć co się dzieje, zwłaszcza w parterze, ale jak widzę po znajomych da się. Może to tak jak np. z hokejem, nie trenowałem, a w miarę czytam grę :) Sam trenuję od wielu lat, od kilku zdecydowanie bardziej rekraacyjnie, ostatnio głównie zapasy i trochę parter bez kimon. Wczoraj pojeździłem Senna's tribute i jestem podjarany :) Dzięki takim pomysłom Gran Turismo jest wyjątkową grą. Widać, że wkładają w to pasję i miłość do motoryzacji. Karty są trudne, choć wiem że trzeba się przestawić na inną jazdę. Świetna jest ta F3, wyrywne autko, szybkie, ale nie za szybkie, trzeba uważać z gazem. No i dzwięk silnika jest super. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 5 Czerwiec 2014 Znam kilka osób, które wkręciły się w oglądanie mma, a nie trenują. Co więcej, kiedyś wydawało mi się to niemożliwe, by bez trenowania rozumieć co się dzieje, zwłaszcza w parterze, ale jak widzę po znajomych da się. Może to tak jak np. z hokejem, nie trenowałem, a w miarę czytam grę :) Sam trenuję od wielu lat, od kilku zdecydowanie bardziej rekraacyjnie, ostatnio głównie zapasy i trochę parter bez kimon. No faktycznie, widzę, że jak już pokonasz wstępny opór i parter przestanie nudzić to jest dużo lepiej, nawet bez dogłębnego czytania gry :) Co do samych treningów to ja też nie mogę się ze szmatami przeprosić i tylko sw jadę :) Te zapasy to niespodzianka, w moich stronach w zasadzie nie da się tego ćwiczyć rekreacyjnie/uzupełniająco. Event Senny pozwala na spory zarobek :) Czekam aż mi się bonus zregeneruje i rzeźbię złoto - ponoć za samo Brands Hatch można 2 mln wyjąć :O Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 5 Czerwiec 2014 HEHE Grande widać że dawno nie zaglądałeś do F1:) Redbull już nie dominuje a Vettell.......hihi , słabiutko. Cienglasz co do MMA to można się wkręcić , nie trenując. Od lat oglądam gale , interesuje się i chociaż nie trenuję to znam i rozumiem wszystkie aspekty walki : od stójki , przez zapasy po BJJ W sennych marzeniach nie jednokrotnie poddawałem ''Minotauro'', jeszcze przed Mirem :whistling: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 5 Czerwiec 2014 Nie musiałeś w marzeniach, wystarczyło w Undisputed zagrać ;) A co do edukacji to swojego czasu na eurosport leciał program zwany (bodajże) Fight Club. Komentował chyba Janisz i pamiętam, że - mimo, że tam chyba tylko stójka była - ludzi, którzy to w moim otoczeniu oglądali było jak na lekarstwo. Pocieszające, że rzadko kto mówił, że to brutalne/złe/niemoralne, dominowały głosy, że nie wiadomo o co chodzi i nuda :) Jak widać pewien poziom edukacji jest wymagany. Może jaki wątek na forum rozkręcimy? :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrandeBombik 66 Napisano 5 Czerwiec 2014 HEHE Grande widać że dawno nie zaglądałeś do F1:) Redbull już nie dominuje a Vettell.......hihi , słabiutko. Choć w tym sezonie nie oglądałem całego zadnego wyścigu to monitoruję sytuację i wiem co się dzieje. Pisałem jednak, że w ostatnich latach znudziła mnie dominacja Red Bulla, a ten sezon po dużej zmianie przepisów tym bardziej utwierdził mnie, że to w zasadzie wyścigi konstuktorów, a nie kierowców. Najciekawsza rywalizacja jest pomiędzy kierowcami jednego teamu, gdzie wiadomo, że szanse są równe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 5 Czerwiec 2014 Ktoś dzisiaj śmiga po Nurbie?? Oprócz mnie . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SMokey76er 119 Napisano 5 Czerwiec 2014 wlasnie sie ogarnalem, zaraz bede na chwile potestowac... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 6 Czerwiec 2014 Yogi, jak Ty to robisz, że zawsze lądujesz nie dość, że na końcu stawki to jeszcze chyba na ostatnim polu startowym? :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 6 Czerwiec 2014 (edytowane) Yogi, jak Ty to robisz, że zawsze lądujesz nie dość, że na końcu stawki to jeszcze chyba na ostatnim polu startowym? :) Hhehe takie fory wam daje w pierwszych sprintach A tak poważnie to gospodarz pokoju w pierwszym wyścigu zawsze ustawiany jest na ostatnim polu startowym. Jak jedziemy w kilku a ja startuje z p16 to śmiesznie to wygląda. Na Nurbie jest tak daleko że ledwo Was widziałem wczoraj Teraz z innej beczki. Tajne służby wywiadowcze ustaliły wczoraj że jest wielce prawdopodobne że Mattaman w tym roku nie organizuje wyścigu LM:( Szkoda i jeśli miało by się tak stać to postanowiliśmy sami coś zorganizować. Pomysł jest taki: W poniedziałek kończymy event klasycznych aut. W sobotę 14.06 startuje tegoroczny wyścig LM24 My Nasze LM24 pojechalibyśmy w kolejną sobotę 21.06. Start np. o 22,30 . Czas wyścigu to 3h. Klasa LMP1 , opony WT i np.700PO limit. 8 zespołów po 2 auta??(w teamie razniej:) , z tuningiem:) Byłby tydzień na dobranie zespołów i aut , oraz tuning. Jakąś mini zajawkę z listą mógłbyś Nervus wrzucić w spoilerze na 1 stronie? Pojechali byśmy jedną klasą aby wszyscy mogli powalczyć ze sobą. Chyba że znalazło by się się silne grono chętne na ściganie w klasie GT?? Wtedy dwie grupy po ośmiu i każdy sobie:) Jednocześnie byłbym za tym zeby już od piątku 13.06 rozpocząć nowy event :shok: . Nervus wyjeżdżasz tylko na weekend 14-15 i wrócił byś na poniedziałkowy wyścig 16.06?? Matta mam nadzieję że Ci się szybko ułoży i będziesz mógł wrócić do częstszego ścigania. Edytowane 6 Czerwiec 2014 przez dr-yogi-reborn Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 6 Czerwiec 2014 Jeżeli do poniedziałku nie będzie tematu o Le Mans to nie będę organizował. Założenia generalnie są następujące: - dwie klasy LMP (700PO) i GT (600PO) - opony dowolne - zmienna pora (24h w ciągu 3h) - zmienna pogoda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lalek 310 Napisano 6 Czerwiec 2014 Przykro mi, ale muszę zawiesić swoje starty przez najbliższe tygodnie. 3mka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
black_cris 42 Napisano 6 Czerwiec 2014 Niestety mam dosc powazna awarie neta i nie dam rady dzisiaj wystartować. Mam nadzieje ze uda mi sie to naprawic do poniedziałku i pojade w ostatnim wyścigu. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laker 117 Napisano 7 Czerwiec 2014 Ja tez mam nadzieje ze na ostatni wyscig w schelby sie zalapie chociaz to bedzie jak indianapolis bez treningu i ustawien jesli sie wyrobie to na" last minute" za to w piatek mam wolne i na liste lemans mnie mozecie wpisac jedziemy wspolczesne lmp1? czy auta grupy C tez sie licza? Jak tak to zaklepal bym rotary-engine jak nie to bmw v12lm :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 7 Czerwiec 2014 Jak wczoraj? Piszcie bom ciekawy! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SMokey76er 119 Napisano 7 Czerwiec 2014 (edytowane) ja zrobilem zyciówkę, byłem 7 :)……na siedmiu :) niestety, po swoich glupich bledach spedzilem wiekszosc wyscigu w samotnosci. Chyba pobilem rekord bo juz drugi raz mi zupy zabraklo na ostatnim kolku :/ Fajna odmiana po wyscigu z tymi GT3 :) Edytowane 7 Czerwiec 2014 przez SMokey76er Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laker 117 Napisano 7 Czerwiec 2014 No fakt bardzo mi sie podoba R8GT3 ale jest trudne w prowadzeniu na lemans za wolne w porownaniu do merca Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 7 Czerwiec 2014 Ja niestety odpuszczam na bliżej nieokreślony czas. Nawał obowiązków, zaliczenia, praca i inne - i na grę nie ma czasu :( Być może okazjonalnie pojeżdżę z wami pod koniec czerwca i początku lipca, później może w sierpniu dopiero ;( Dziś nadgoniłem trochę zaległości w GT, między innymi event Senny. I tutaj pytanie do fanów F1 - na jakim paliwie jeździły w tamtych czasach bolidy F1 oraz czy ktoś dysponuje specem silnika np. właśnie do Lotusa 97T? Nie interesują mnie ogólne dane typu moc max. xxx Km przy yy,yyy obr/min. a raczej ile barów pompowała turbina w peaku, jaka tam turbinka siedziała czy jakie Cr jest tam w cylindrach (stopień sprężania). Gdzieś kiedyś przewinęła mi się fajna stronka z historycznymi materiałami video z różnych wyścigów F1, były tam chyba też opisy bolidów i ich specyfikacje. Być może fani F1 wiedzą o jaką stronkę mi chodzi i podrzucą przy okazji link ?;) Do zobaczenia na torze, mam nadzieję że jak najszybciej. P.S. Strasznie zazdroszczę tych nowych wypasionych kierownic ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 7 Czerwiec 2014 (edytowane) Wyścig całkiem przyjemny:) Najpierw sporo walki z Nervusem , jak zwykle emocjonującej :thumbsup: Potem trochę z Namingiem , ale tu chyba padły jakieś team orders bo mam wrażenie że mnie puścił :)?? Potem po ścigałem się trochę z Piotrasem , był w zasięgu zdecydowanie dłużej niż kiedyś Jaski i Ziemniak odjechali w siną dal. Próbowałem jechać na jeden pit stop i przez to wskoczyć na p3. Niestety okazało się że mimo ekonomicznej jazdy nie dałem rady i pod koniec musiałem zjechać po wachę. Graty Jaski za zwycięstwo:) Super Piotras że zakończyłeś pechową passę awarii silnika i dotarłeś do mety:) Graty Smokey za wytrwałość , dowiozłeś poważne punkty dla zespołu :thumbsup: . Dzięki wszystkim którzy się ''poświęcili'' i wpadli Szkoda że przez różne przeciwności odpadło ze ścigania tyle osób Mam nadzieję że znajdziecie jeszcze kiedyś chwilę na odrobinę przyjemności. Co do sprintów GT3 po wyścigu to było fajnie , jak zwykle. Bardzo przyjemna specyfikacja , szczególnie bez tuningu. Za jakiś czas pewnie pojedziemy taki event:)) Edytowane 7 Czerwiec 2014 przez dr-yogi-reborn Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach