Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gratulacje dla podium, no i dla Tomka sceptyka :) mam nadzieje ze jak bedzie zimno to czasy Ci spadna ;)

Dla mnie wyscig mega, chociaz po wyniku trudno tak myslec :) ale dla mnie to wyscig rekordow :D

Pierwszy raz sie nie rozbilem. Pierwszy raz pojechalem wedlug zaplanowanej wczesniej strategii. Pierwszy raz mialem w miare tempo wyscigowe. P ierwszy (chyba) raz skonczylem z tak mala roznica do P1 :)

Wreszcie jazda z odrobina pewnosci siebie z mojej strony. Mowie tu oczywiscie o jezdzie defensywnej :) mam nadzieje ze bylo czysto.

Dzieki Yogi za chwile super walki.

Jechalem na 3 pity i na drugim jeszcze byla szansa na nawiazanie walki na kilka pozycji wyzej. Z tego co kojarze to dwa pierwsze pity pojechalem tak, ze Nervus wyjezdzal jak ja sie meldowalem u mechanikow.

Pozniej juz kilka drobnych bledow i moje modlitwy o deszcz :) nie wyszlo ;)

P.s. Artexx, liczylem ze jeszcze jeden pit na koncu zrobisz :)

Dzieki wszystkim za super sciganie...jak zwykle ;)

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P.s. Artexx, liczylem ze jeszcze jeden pit na koncu zrobisz :)

 

Tak miałem uczynić , ale po raz pierwszy miałem szansę nie być ostatni , opony przednie w ogóle nie miały przyczepności na ostatnich dwóch okrążeniach , uszkodzone koło na 3 okr. i musiałem zjechać do pitu, a tu taka szansa nie być na końcu :) , "za wszystko inne zapłacisz kartą"

Edytowane przez artexx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super, gratki.

Teraz karta to nawet w Biedronce ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze wrócę na chwile do sytuacji Nervus , Artexx z 3 kółka . W ostatniej szykanie rozgrywa się pojedynek Nervus , Smokey , Pela,  Na prostej S/M podłącza się Artexx , i korzystając z zamieszania ładnie atakuje po wewnętrznej. Mija Pelę ale nie zdąża wskoczyć przed Nervusa. Nervus jako auto uprzywilejowane składa się w zakręt jadąc swoim torem i dochodzi do zderzenia .

W rzeczywistości Nervus kątem oka czy ruchem szyi dostrzegł by Artexa który ułamki sekund wcześniej pojawił się na wewnętrznej i nie doszło by do kontaktu. Gra ma jednak swoje ograniczenia i dla tego mamy zasadę że overlap uprawniający do wewnętrznej jest wtedy gdy nick atakującego przeskoczy nad nick atakowanego jeszcze przed zakrętem. Pamiętaj Artexx o tej zasadzie:) Początki z nowymi ścigantami są ciężkie, w obie strony:) Trzeba poznać swoje style jazdy i dotrzeć się na torze , a sytuacji zapalnych będzie coraz mniej:) 

 

 Trochę wczoraj  pocwiczyłem do TC i 1.52.400 wpadło. Juz tylko sekunda -dwie  straty do czołówki. Jakoś to będzie:biggrin:

Panowie brakuje nam jednego zawodnika na wieczór, są jacyś chętni?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety wczoraj cały dzień nie mogłem. Wszedłem ok 2 w nocy, ale nikogo nie było, jednak pomyślałem, że tym razem muszę choć trochę potrenować a nie praktycznie z marszu jak to było w pierwszym wyścigu TC. Udało mi się rozgryźć trochę punkty dohamowań. Przejechałem się 2 okr. + 12 + 2 i już wiem ile pali i na jaką strategię przewiduję jechać ten wyścig. Udało się też sporo zejść z czasem i robić je w miarę regularnie (w tym 12 okr. stincie). Nie liczę na jakiś mega wynik bo jednak niektórzy trenują już od 2 tyg, ale jeśli nie spierdzielę kwali i 1 okr. wyścigu :laugh: powinno być lepiej niż w poprzednich. 

Yogi, nie wiem czy sobie poradziłeś z tym zakrętem, na którym ciągle wypadałeś szeroko. Chodzi mi o tą szybką szykanę pod górę. Znalazłem dobrą linie i można tam wchodzić z pełnym gazem nawet na 6-5 z przodu(jednak wtedy jest zdecydowanie trudniej). Testowałeś może to auto z usztywnieniem? Nie próbowałem, ale może w tym aucie to pomaga? Ty  ostatnio lubisz przetestować sobie tą sztywność :biggrin: dlatego pytam.

Postaram się być przed 21, ale pewnie mi się nie uda. 

Edytowane przez piotras3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem się 2 okr. + 12 + 2 i już wiem ile pali i na jaką strategię przewiduję jechać ten wyścig. 

Może podzielisz się tą wiedzą...?

 

Panowie brakuje nam jednego zawodnika na wieczór, są jacyś chętni? :)

Znajdzie się jeden chętny do reprezentowania GTbN w dzisiejszym wyścigu TC 2014? Brakuje nam czwartego kierowcy do składu. I tak punktuje tylko trzech, ale zawsze lepiej jak naszych jest więcej  :biggrin: Zapraszamy!

 

Tutaj za to macie fotorelację z ostatniego wyścigu na Silverstone. Miłego oglądania  :thumbsup: ==> https://www.facebook.com/media/set/?set=a.275744842613189.1073741919.141213779399630&type=3

 

Tabelki zostały już uaktualnione  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co to jedziecie i o której jakie auto tor i dystans ? skuszę się jak godzina będzie pasowała.

 

PS zdjęcia 28 i 34 najładniejsze Nervus

Edytowane przez Gustaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co to jedziecie i o której jakie auto tor i dystans ? skuszę się jak godzina będzie pasowała.

 

PS zdjęcia 28 i 34 najładniejsze Nervus

Hehe Gustaw , dzisiaj jedziemy mistrzostwa zespołowe , organizowane przez Lucasa z GTL. Startuje w nich Twój rodzimy zespół , GTPL, więc chyba nie powinieneś reprezentować GTbN ;)  :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co to jedziecie i o której jakie auto tor i dystans ?

? Edytowane przez plebann

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tor - Tokyo odwrócony, auto - Honda Integra TC, opony SM, start 22:00.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia!!!

Ja jutro mam rajd gdansk-sandomierz-gdansk.

Gram epizod w "Ojcu Mateuszu" ;)

Godspeed Panowie!!! Wrzuccie relacje po wyscigu. Zawsze fajnie zaczac dzien "prasówką" :)

Edytowane przez SMokey76er
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to spalam trochę więcej jak inni. U mnie na 12 okr. spalił ok 49-50L. Czyli na 1 okr. pali ponad 4l.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie sie smigalo po Ascari szkoda ze nie pojade tego wyscigu bo czuje ze tutaj mustangiem moglbym podjac walke z astonem czy corvette poniewaz znam i lubie ten tor.

Jeszcze 5 tyg. Mamy dluzej otwarta restauracje potem moze bedzie mi dane pojechac caly event.

Ech...pecha mam do moich ulubionych torow

Edytowane przez laker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj przejechałem raptem kilka okrążeń, które dały mi pojęcie ile mogę pojechać na baku. Dodatkowo stwierdziłem, że opony też dość mocno lecą i zastanawiam się czy nie trzeba będzie ich wymienić zanim skończy się paliwo :) Wpadł Nervus i Pleban - żałuję, że nie mogłem pośmigać dłużej ale z dzieciakiem, który wyrywa pada jest to ciężkie :) Jakie czasy wykręciliście? Do ustawienia mam jeszcze skrzynę, widzę, że tam szybciej niż 220 to chyba auto nie poleci. Mam rację?

 

Dzisiaj mam plan cokolwiek pojeździć, standardowo na początku sam a potem dołączę do ekipy. Jeśli oczywiście goszcząca u mnie rodzina nie pokrzyżuje tych planów :) Ascari jest bardzo fajnym, zróżnicowanym torem a RBR to z kolei chyba jego zaprzeczenie ale chyba jeszcze bardziej miodne - nie wyobrażam sobie, że nie jadę na którymś z nich w wyścigu. TVR!

 

Smokey: jesteś aktorem/statystą? :)

 

Nerv: ile okrążeń jedziemy w piątek?

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojedziemy 28 okrążeń. Start 10:00, czas x6 i pogoda 10.

Mi wczoraj udało się zejść do 2:18:0xx Jeśli będę chciał zjechać na koniec paliwa, to opony są chyba na 4. Wczoraj na treningu zaczęło padać, więc trzeba się psychicznie przygotować na taką opcję. Tor jest rewelacyjny, ale też mocno techniczny. Wystarczy raz się zagapić i leci się daleko w kartofle. A taki wyjazd może kosztować nawet anulowanie okrążenia :shok:

Laker, może przy piątku poczekamy na Ciebie chwilę? Na którą możesz się wyrobić?

Przypominam, że na Ascari szykany jedziemy tak, jak na każdym innym obiekcie, czyli tor wyznacza biała linia, a dwa koła muszą być na asfalcie. Wystarczy odpowiednio zwolnić i nie ma problemu.

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak by co to ja bym chciał się do jakiejś listy rezerwowych na piątek dopisać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko plebann   :thumbsup: Miejsce powinno być. 

 

Ja mam wolne, więc za jakąś chwilę wpadnę na Ascari  ;)

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie gryzie jedno - mamy chyba zasadę, że deszczówki zakładamy kiedy wilgotność na torze będzie nie niższa niż 11%. Z drugiej strony w deszczu można bez obostrzeń jechać na SM. Co taki przepis ma na uwadze? Wydaje mi się, że nie bezpieczeństwo bo nie sądzę bym był bardziej niepewny w deszczówkach na suchym niż w SM na mokrym :) A gryzie to dlatego, że kiedy na torze mamy już 10% wilgotności a ja przewiduję (wszak to część strategii i czytania wyścigu), że lada moment będzie dużo więcej to muszę pokonać kolejne okrążenie bez miany opon mimo, że jestem w zasięgu pit stopu. Irytujące to tym bardziej w sytuacji kiedy dodatkowo kończy się paliwo - jadąc i tak do boksu muszę mieć świadomość, że za chwilę muszę zjechać ponownie, tylko po opony. To straszna świadomość :) Nerv, możesz wyjaśnić?

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy pojadę wyścig w piątek. Zmieniam kiere i po zdemontowaniu g27 okazało się, że muszę sporo poprzerabiać stelaż. Dzisiaj cały dzień zajęty a po nocy nie będę wiercił i piłował więc okaże się w piątek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cholera, to teraz ja muszę wygrać wyścig. Aleś mnie urządził. Piłuj może szybciej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie gryzie jedno - mamy chyba zasadę, że deszczówki zakładamy kiedy wilgotność na torze będzie nie niższa niż 11%. Z drugiej strony w deszczu można bez obostrzeń jechać na SM. Co taki przepis ma na uwadze?

Przeczytaj ten zapis jeszcze raz, tylko powoli  ;) Zasada >10% wilgotności ma zastosowanie tylko w seriach, gdzie jest wymóg użycia dwóch różnych mieszanek. Nawiązuje on do przepisów z F1, gdzie w trakcie mokrego wyścigu przestaje obowiązywać zasada konieczności użycia dwóch rodzajów mieszanek.

 

W obecnej serii możesz już założyć opony Wyścigowe Deszczowe Pełne, gdy wilgotność osiągnie >1%. Możesz też jechać w deszczu na Sportowych, Twój wybór. Mam nadzieję, że pomogłem i wszystko już jest jasne  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Git, w takim wypadku jeden z ostatnich wyścigów pojechałem niezbyt optymalnie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie - czy są jakieś regulaminowe przeciwskazania przeciwko używaniu w tym evencie opon innych niż sportowe miękkie?

Czy (jeżeli odpowiedź na pierwsze pytanie to tak) mogę używać różnych mieszanek na obu osiach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz zakładać wszystkie słabsze od wymaganych (np. ST) i nie możesz mieć różnych mieszanek na dwóch osiach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że jest dzisiaj ktoś po 22 :) Dzisiaj pojeździłem trochę sam, jest co szlifować ale barierę 2:17 złamałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×