Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie silnik zalało :P a i tak dalem ciala bo zjechalem po SM a wyjechalem na KM bo za bardzo sie podjaralem wiec tego P4 i tak bym nie dowiozl haha

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie podobalo choc sporo band,trawy i spinow zaliczylem czasem braklo koncentracji a czasem za szybko chcialem pojechac. Pobilem chyba swoj rekord w najszybszym rozwaleniu auta po pit stop wyjechalem na 24? Okr i odrazu w bande zajeb..m po drugiej stronie uszkodzone kolo itd. Ale ogolnie wyscig fajny a deszcz mi sprzyjal bo wyprzedzilem jeszcze falo na koniec :) sorki piotras za przytrzymanie gonilem kogos i nie patrzylem w lusterko ;)

pamietam ten tor z Granturismo 2 :)
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spodziewałem się, że będzie źle ale żeby aż tak - niekoniecznie :) To były najdłuższe 24 okrążenia w mojej karierze :D Fakt, że tor masakryczny ale doświadczeń masa. Nawet nie próbowałem zabierać się za manuala, tego może spróbuję wdrożyć na moim ulubionym BH. Pierwsze co rzuca się w oczy to większe zaangażowanie fizyczne - noga od gazu musiała czasami chwilę odpocząć, już wiem dlaczego Yogi niekiedy odpuszcza trening mając problemy z kończynami :)

 

Ponownie, przepraszam wszystkich za moją postawę, szczególnie za to co działo się na starcie - z niewyjaśnionych przyczyn maszyna nie ruszyła i dostałem w plecy (sam nie wiem od kogo, Pela? Black?). Potem chyba w miarę sensownie puszczałem wszystkich, którzy pojawili się na radarze ale przestraszyłem w sytuacji kiedy nagle obudziłem się chyba z Nervusem na ogonie a ten za chwilę wyszedł z pokoju. Mam nadzieję, że to nie z powodu vqurvu na mnie. Obiecuję pracować nad sobą i nie dopuszczać do niebezpiecznych sytuacji.

 

Z uwagi na słabą frekwencję wpadło P8, przyda się w tabeli ale jadąc na kierownicy zauważyłem, że to co często wspomina Laker (czyli sama radocha z jazdy) nagle zaczęło mieć znaczenie a nie występowało przy padzie, tam była tylko czysta rywalizacja.

 

Graty podium!

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyscig bardzo fajny jak dla mnie dzieki wczesniejszemu treningowi. Tor jest tak trudny ze nie da sie poprostu wpasc i pojechac:) Szkoda ze tak malo osob postanowilo go w niedziele przetrenowac. Start udany, mijam kogos z falstartem, uff.Dalej smigam i juz na 1 kolku , zjazd w dol i lapie uszkodzenia. Przede mna spinuje Nervus i Black , nie mialem gdzie uciec nawet:) Lekko rozwalony przod ale da sie jechac.

Az do deszczu utrzymuje p2 lub p3 nie pamietam :) Zaczelo padac, zjezdzam po km. Zakladam , wyjezdzam z boksu i dzwon na zjezdzie w dol. Czlapanie do kolejnego pitu i strata pozycji na zecz Peli i Buggarka. Dalej to juz walka z deszczem i super sciganko pod koniec gdy juz wyschlo:)

Ogolnie uwazam ze tor jest chyba za trudny dla nas , amatorow;)

Graty Jaski , Piotras , Pela:)

Mega szacun Cienglasz za postawe. Jechales do konca:) a przepuszczales perfekcyjnie:) Z czasem bedzie coraz lepiej i ciesze sie ze odkrywasz essencje miodnosci scigania na kierze:)

Dzieki wszystkim za odwage i stawienie sie na tym trudnym torze:)

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potem chyba w miarę sensownie puszczałem wszystkich, którzy pojawili się na radarze ale przestraszyłem w sytuacji kiedy nagle obudziłem się chyba z Nervusem na ogonie a ten za chwilę wyszedł z pokoju. Mam nadzieję, że to nie z powodu vqurvu na mnie.

Nic podobnego. Jechało mi się koszmarnie ciężko. Wiele wirowań zaliczyłem. Kilka pitstopów już na samym początku, ale byłem zdeterminowany i chciałem za wszelką cenę dojechać do końca. W momencie DC wyprzedziłem właśnie rozbitego blacka i lalka (chyba) i awansowałem na bodajże 3-4 pozycję od końca. Cieszyłem się tym i nagle DC. Wczoraj jednak mój net mocno szwankował. Kilka razy wywalał mnie z PSNu, więc to ewidentnie wina po mojej stronie :( Szkoda.. Tor faktycznie jest wyzwaniem. W takich autach, to była chyba misja samobójcza trochę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to i o nowym Mini napisz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde wrzuciliby jakas nowa beeme z literka M a nie racza nas ciagle Miniowkami:P

Wracajac do wyscigu. Start przyjemny. Ulokowalem sie za Lalkiem i tak pare kolek zrobilismy. W miedzyczasie Error z Piotrasem poganiali moja zabe no i gdzies wkoncu sie wylozylem zjezdzajac z gorki. Szybki PIT i zaraz z 2 kolka pozniej sie rozbilem i znow PIT. Znow gdzies sie porozbijalem ale po przekatnej i dalo sie RUFa opanowac wiec zjechalem w sumie na deszcz na zmiane gum. Oczywiscie zaraz tam z gorki rozwalilem przod na szczescie deszcz sie wzmogl i mi to nie przeszkadzalo. W deszczu dogonilem Errora pozniej Yogiego i przestalo padac. Nie dosc ze przespalem zjazd gdy nagle zaczelo suszyc. Gdy juz zjechalem to zalozylem przez przypadek komfortowe miekkie i gdy sie wsciekalem na siebie to zlapalem DC

Ogolnie mysle ze ten tor od czasu do czasu jest potrzebny ;)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@cienglasz

w plecy to nie ode mnie :-) No ale miałem ciepło na starcie. Falo przede mną miał falstart, ale zobaczyłem, to zanim zgasły czerowne światła, wiec byłem przygotowany. Odbiłem w lewo i przejechałem miedzy bandą a nim.... a tu nagle cienglasz ląduje na bandzie przede mną....zdążyłem zahamować tuż przed twoimi lewymi drzwiami :-) mniejszą czujnąścią wykazał się, chyba Falo, który po falstarcie ruszył na końcu i to chyba on w ciebie wjechał...tym samym zwolniło się miejsce dla mnie i mogłem pojechać do przodu :-) zabawne to nawet było ...zabawne, bo dla mnie bez najmniejszej ryski, na drogocennym lakierze mojego GTO (kolor oryginalny :)

==offtopic==

Kierownica T300 cały czas w pudle. Dziś mają mi wysłąć nowe pedały :-) czyli jest postęp :) W miedzy czasie z podpowiedzią matamana (pm) kupiłem fanatec csr z pedałami csr elite. Jak moja kobieta połapie się że w domu są 3 kierownice to mniej zabije :) ... a jest inteligentna bestia wiec się pewnie połapie że Logitech to co innego niż Thrustmaster i Fanatec. Muszę się zabrać za sprzedawanie :)

@piotras

ty jesteś zawsze w temacie. Ile moge wołąć za Fanatec CSR + 2 shiftery (bez pedałów)? €100??

za G25 liczę że dostane €100 - €130...życie pokażę

Edytowane przez pela222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym samego CSR-a wystawił za 100€. Już Ci zazdroszczę tych pedałów ;) Miałem kiedyś okazję przejechać się na pierwszych clubsportach i to było coś fantastycznego, a te elity są porównywalne.

Ja narazie kombinuje jakby tu najwięcej wyciągnąć z t3pa. Za miękkie to wszystko jest dla mnie, a podobno są praktycznie takie same w działaniu jak te od T500.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja bym samego CSR-a wystawił za 100€. Już Ci zazdroszczę tych pedałów ;) Miałem kiedyś okazję przejechać się na pierwszych clubsportach i to było coś fantastycznego, a te elity są porównywalne.

Ja narazie kombinuje jakby tu najwięcej wyciągnąć z t3pa. Za miękkie to wszystko jest dla mnie, a podobno są praktycznie takie same w działaniu jak te od T500.

Może pojutrze będę już miał tego fanatec i wtedy sprawdzę. Pedałow na razie nie podłącze niestety do t300...zapisalem się na cpx adapter, ale będę czekał ok 1-2 miesięcy zanim przyjdzie. Będę więc chyba używał na razie cały zestaw fanatec.

@mataman

Chyba będę miał kupca na same shifters... Myślisz ze sprzedać i zostawić sama kierownicę? Czy lepiej w zestawie? Jestem za tym żeby sprzedać osobno... Póki jest ktoś chętny. Chce zawołać 50 eur za dwa... Nie wiem czy realna cena?

Edytowane przez pela222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobno napewno będzie korzystniej cenowo dla Ciebie ;) Wołaj 50€ za shiftery, najwyżej opuścisz jakby były jęki :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Cienglasz jak kupilem kiere to wyszlo GT5 i pamietam ze mialem radoche jak udalo mi sie opanowac poslizg w suzuki cappucino w enzo ferrari robilem spiny przy ruszaniu z miejsca,a w standardzie byly opony SM :)

Do manuala namowili mnie dopiero w GTbN i juz po 2 tyg. nie potrafilem wrocic na automat ,szczerze mowiac dopiero wtedy odkrylem ile dodatkowej przyjemnosci daje manual i GT6. A pomiedzy prowadzeniem poszczegolnych aut wyostrza (pojawia) sie roznica.

Tak wiec zapomnij o GTO lub R5 :) i zacznij od podstaw ,suzuki cappucino to dobry poczatek wylacz tcs zostaw standardowe komforty srednie wskakuj na matterhorn lub BH i baw sie dobrze :)

Ps.post poczciwy nie zlosliwy

Edytowane przez Nie_znam_Lakera
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Odebrałem go pozytywnie, bez obaw :) Dziękuję za rady, czekam teraz na trening by popróbować :)

Ps. Tcs nigdy nie używałem więc problemu nie powinno być :)

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj szanse na trening mam 50/50. Jutro chciałbym standardowo się pojawić, w końcu studencki czwartek ;) Wpiszę się w wątku jak się będę szykował, dla porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja będę chciała zrobić test fanatec ;)

Ale wcześniej niż 22.00 nie będę

Edytowane przez pela222
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja i moje GTO będziemy dzisiaj po 22. Znowu muszę prosić kogoś o końcową klasyfikację z poniedziałkowego wyścigu. Dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się już powoli grzeje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klasyfikacja koncowa po Motebote;

1) Jaski

2) Piotras

3) Pela , gratki:)

4) Yogi

5) Error

6) Laker, gratki:)

7) Falo

8) Buggarek ( DC na 32 kolku z p4)

9) Cienglasz, mega gratki:)

10) Black ( DC na 29 kolku)

Oki zaraz wbijam na tor:)

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Przepraszam za wczorajsze wybryki :) Start sprintu na wstecznym przebija chyba wszystko z ostatniego roku :D Jeśli kogoś wypchnąłem, nie puściłem itd. - miejcie świadomość, że w mojej głowie auto ma teraz nieograniczoną szerokość (o tym niżej) i jeśli zboczę choć na milimetr w daną stronę - wisi nade mną widmo spina na trawce :)

2. Laker, Jaski - dzięki za pomysł jazdy na zegarach :) Jak pisałem, od razu po zmianie z widoku maski urwałem 3 sekundy, auto lepiej wyczuć, jeździ się inaczej. Jest lusterko, jest obrotomierz. Prawie same zalety. Do tej pory nie wiem jak poradzić sobie z tym co wyżej - nagminnie łapię spiny przez brak czucia granic auta - pakuję się delikatnie na trawę i w tym aucie jest pozamiatane. Wcześniej jeździłem na widoku z zewnątrz - tam widziałem co gdzie i jak a co więcej orientowałem się w miarę w położeniu przeciwników. Teraz nie mam zielonego pojęcia kto i gdzie czai się z tyłu a jedyne wskazanie to migający czujnik-strzałeczka (póki co to za mało by poczuć się rockowcem).

3. Laker - automat leży w rowie na BH. Wywaliłem badziewie :) Dzięki za zajawkę, na manuala przesiadłem się dość gładko i szybko złapałem w czym rzecz. Wiadomo, że jest co poprawiać ale mogę jechać płynnie i to najważniejsze.

4. Tempo. Wczorajszy BL to 1:32:5XX. Nie wiem jak się to ma do wyczynów kierowców spoza czuba stawki ale wydaje mi się, że nie jest to już strata gigantyczna. Przez chwilę korciło mnie by sprawdzić ile bym zrobił na padzie ale wybiłem sobie ten pomysł z głowy. Jak się przesiadać to na całego, trzeba odciąć sobie wszystkie ścieżki powrotu. Jedno jest pewne - na padzie nie miałem tak ogromnych problemów ze stabilnością. Na padzie, przy zachowaniu odpowiednich zasad - o spina raczej trudno. Na kierce - chwila nieuwagi i amen (a bogobojny nie jestem!).

 

Jest nad czym pracować. Dziękuję GTbN :)

 

Co do drugiej części wczorajszego treningu, rozumiem, że zmieniliście fury na nieco inne. Czy to jakaś zajawka kolejnego eventu? :) Ja bym nieśmiało zasugerował coś FF, może jakie hot hatche?  :pardon:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@cinglasz

No to z mojej strony jeszcze powiem ze myślę że musisz się MNIEJ skoncentrować na innych, na zastanawianie czy kogoś nie spowalniasz, blokujesz. Sam wiem, że jak się myśli za dużo o innych to nie można pojechać samemu dobrego czasu. No więc jedziesz wolniej. Wiec spowalniasz... I kółko się zamyka ;). Ci, co są za Tobą, widzą dokładnie co robisz i to oni muszą na ciebie uważać i kombinować jak ciebie wyprzedzić. Twoje wolniejsze tempo nie zmienia twoich praw. I o tym pamiętaj. ...mowie tu oczywiście o sytuacji, gdy jedziesz na torze (nie spinujesz).

Wszyscy to wiemy ale wiadomo jak jest. Nie chcesz popsuć komuś, etc etc. Mysle że większy "egoizm" pozwoli Ci na zwiększenie tempa i problem sam zniknie.

Dodam na koniec, że jestem trochę w podobnej sytuacji. Tak kierownica fanatec jest TAK inna niż g25, że też jakbym się uczył.

@mataman masz rację ze g25 wydaje się przy tym jak zabawka. I pewnie masz rację ze t300 będzie jeszcze lepsza. Choć to czego niestety nie ma thrustmaster to możliwość konfiguracji (poza opcjami gry). W tym fanatec można ustawić z 8-10 parametrów i steruje się firmware kierownicy wiec nie zależy to od gry (no w skrócie nie zależy bo trochę zależy ;) ). Wczoraj na treningu mówiłem ze kierownica tak jak by miała mała wrażliwość w pierwszym momencie. Osobno usuwania się dead zone, ale jest jeszcze taki parametry linear setup i tam można ustawić czy czułość rośnie czy maleje wykladniczo razem ze zwiększeniem obrotu. Drgania ABS, wyboje poprzez dodatkowe silniki w obręczy kierownicy. Naprawdę to robi wrażenie. To że jestem niezorientowany, to tez prawda mataman ;) Dopiero teraz się lekko zorientowałem. Ale jestem mega pozytywnie zaskoczony tym sprzętem. Po części żałuję że już kupiłem ta t300, bo z chęcią pobawilbym się więcej tym kółkiem... No ale tak wyszło jak wyszło...

Edytowane przez pela222
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×