Skocz do zawartości
Żywy

PlayStation 4

Rekomendowane odpowiedzi

Czy aby na pewno jest to dobry ruch? Mam nadzieję, że nie dotyczy to gałek analogowych i triggerów. Co prawda stoi jak byk -->buttons<--, ale kto wie jak oni to rozwiążą.

Na bank chodzi o :triangle: :x: :square: :cicle: , które w dualshockach są analogowe i rozpoznają siłę nacisku. I faktycznie nikt tego nie używa.

S4 controller: 1920×900 resolution on the analog touchpad

Co my na tym filmy będziemy oglądać ? :)

Ja myślę że to bardziej przyszłościowy ruch. Bo na obecne standardy to przegięta rozdziałka na wyświetlacz na padzie. Ale za 2-3 lata się okaże że warto było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie nie wiem o czym wy tu prawicie :D Touchpad też ma swoją rozdzielczość czujników, pionową i poziomą. Nie wiem jakie montują w Laptopach, więc ciężko porównać jaką faktycznie ma czułość ten touchpad. Wydaje się, że sporą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest ekran?? :) Byłem przekonany że ma wyświetlacz. Pewnie jakiś fotomontaż :fool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśnienie powyższej dyskusji - analogowe przyciski zamienione na cyfrowe to 4 podstawowe przyciski. Np. w LBP mocniej naciskając :x: oddawało się wyższy skok. Więcej zastosowań nie widziałem, więc spokojnie mogą na tym ciąć koszta. Gałki i triggery na pewno zostają analogowe. A rozdzielczość touchpada nie ma nic do wyświetlania, bo to będzie tylko wejście (tak jak wyżej - odpowiednik touchpada z laptopa). Według mnie aż taka dokładność jest niepotrzebna na tak małym obszarze i w takim średnio wygodnym miejscu. Pewnie mało wykorzystywane to będzie, ale kto wie, obym się mylił. Byle tylko ktoś miał fajne pomysły co do tego, a nie typu akcelerometr w DS3 do uruchamiania ładunków w Killzone. Słabe to było :P

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nacisk działał też bardzo dobrze w GT5 grając na padzie i mająz ustawiony gaz np. na X. W nowych będzie na pewno przeniesiony na triggery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Np. w LBP mocniej naciskając :x: oddawało się wyższy skok. Więcej zastosowań nie widziałem, więc spokojnie mogą na tym ciąć koszta.

To oczywiste, nic na tym nie stracimy i tak większość gier się opiera na długości wciśnięcia przycisku. Tak więc niech w takich patentach tną koszty ile mogą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozdzielczosc touchpada 1920x900 oznacznia, ze bedzie on zajebiscie precyzyjny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To akurat bardzo dobra opcja. Pewnie będzie to coś w stylu ładowania indukcyjnego.

Heh :) , też o takim rozwiązaniu ostatnio myślałem . Ktoś niedawno wrzucał jakiś projekt Ps4 , na którym wyglądało jak zwykły odtwarzacz dvd , małe , płaskie pudełeczko , po skończonej grze odkładasz pady na Playkę i ładują się , byłoby to bardzo bajeranckie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadne indukcyjne, po prostu konsola nawet po wyłączeniu będzie zasilać port USB. Tak samo jak w kompie można to zrobić np. po uśpieniu (konfigurowalne w BIOSie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to oba sposoby ładowania są możliwe, zarówno indukcyjne, jak i przez kabel. Jeśli Sony bardzo będzie chciało błysnąć innowacyjnością i zajebistością to postawi na ładowanie bezprzewodowe. Póki nie ujrzymy ostatecznego modelu konsoli, możemy jedynie gdybać. ;)

A co do rozdziałki touchpada, to po prostu takowa jest zastosowana w celu maksymalnej precyzji na dotyku. A to też dobre posunięcie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche niepokojący jest ten spadek fps w pokazówce na PS4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pewnie youtube. Swoją drogą, chyba na PC parę szczegółów lepiej oddanych - spływająca lawa, pancerz. Ale nie ma się co podniecać na zapas, zobaczymy jak będzie w grach. Przy pierwszym kontakcie te demo "Diablo" robiło na mnie większe wrażenie niż aktualnie. Tak samo to nowe z GDC. Niby robi wrażenie, ale czy aż taki kosmos? Chyba nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiecie, demo z PC chodzilo na GTX680 (3.1 TFLOP), a PS4 ma "tylko" 1.8, wiec i tak wielki szacun za to, ze majac zaledwie ~60% tej mocy uzyskali 90-95% tego co na PC. A kto wie, Sony dopiero co oglosilo pelna specyfikacje PS4, wiec mozliwe ze dojdzie jeszcze dalsza optymalizacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pewnie youtube.

To nie wina youtube niestety. Spadki animacji są wielkie, a to tylko tech demo. Strach pomyśleć co by było, gdyby była to pełnoprawna gra.

Edytowane przez vann

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekaw jak oni to demo tam puscili, czy tech demo było od nowa napisane pod hardware ps4, czy po prostu odtwarzane na chama

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gickr.com_60c4a261-dbqzx9p.gif

gickr.com_e081fb3a-f1asxxr.gif

gickr.com_4c9ef4f9-92idb1z.gif

Jeszcze jedno ujęcie (góra z PC, dół z PS4):

ue4.jpg

Edytowane przez PonurakPS3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche dziwne te gify, w pierwszym PC vs PS4 to w ogole inna pora dnia tak jakby, w 2 tlo wydaje sie troche inne a w 3cim na PC jakis strumien swiatla z prawej. Wystarczy sobie obejrzec te 2 filmiki wyzej (wlaczyc razem) zeby zobaczyc male roznice w natezeniu oswietlenia. Ktos sie nie postaral.

edit: ten 4ty screen to w ogole zryl mi beret, spojrzcie na brame za tym rycerzem, czegos tam "brakuje".

Zreszta na cholere to porownywac, i tak gier takich nie zobaczymy na PS4 ani na PC, jesli czegos mnie poprzednie generacje konsol nauczyly, to ze Tech Demo pokazuje do jakiego poziomu gry na pewno nie dojda w obecnej generacji :biggrin: (pamietne tech demo T-Rexa z PSX1 np, albo Motosrtorm/KZ3 na PS3 xD). Nie ma sie co spuszczac nad tech demami, trzeba zobaczyc pokaz gier na zywo bez rezyserki, wtedy bedzie mozna ocenic jaki skok nastapil.

Marzy mi sie na E3 zobaczyc gre od ND, Uncharted 4 na next-genie, pewnie galki oczne mi sie rozplyna...

Edytowane przez Bansai

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten ostatni screen jest z wersji PS4 ale z PS Meeting a nie GDC. Takze tym bardziej pokazuje to jaki postep mozna zrobic w tak krotkim czasie dzieki temu ze na PS4 programuje sie bajecznie latwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko ze Nvidia jest juz nieobecna na rynku konsol, co widac po np. przejsciu EA/DICE na partnerstwo z AMD, i w sumie kazda gra chcac nie chcac bedzie musiala byc robiona pod sprzet AMD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też nvidia wszędzie pluje się jakie to ich sprzęty są potężne, a konsole słabe.

Wiedzą, że omija ich spory kawałek tortu i robią pod siebie z tego powodu, a przy okazji chcą zniechęcić innych do konsol.

Było myśleć wcześniej, a nie robić tylko coraz to mocniejsze karty grafiki, które i tak pewnie nigdy nie będą wykorzystane w 100% :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, jakby nie patrzec ich sprzet jest potezniejszy od konsol, to jest akurat fakt ;).

Ale pluc pluja pluja, bo ich sprzet jest o wiele drozszy i ani sony ani ms nie chca sie w to ladowac (negocjacje byly prowadzone, ale nie doszli do porozumienia z powodu $$). Nvidia robi wiec swoja "konsole" Shield ktora bedzie drozsza niz PS4 i X720 razem wziete, szkoda ze pewnie nie bedzie nikt na to gry chcial robic :biggrin:.

@Zywy

Na PS4 projektuje sie bajecznie prosto bo to zamkniety PC. Sony wreszcie poszlo po rozum do glowy, teraz devowie nie beda skupiac sie na Xboxie, a na PS4 ktore bedzie mialo podobna architekture oraz mocniejsze bebechy (jak wskazuje powyzszy screen) co niezmiernie cieszy, bo pomimo posiadania wielu konsol ten sentyment zawsze jakos stal po stronie Sony. Nie dosc jeszcze ze pierwsi zapowiedzieli konsole, to ma wyjsc ona w tym roku, i od razu z grami startowymi, milo wiedziec ze nie powtorzy sie sytuacja PS3.

Edytowane przez Bansai
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×