Skocz do zawartości
Tomo

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dopiero ostatnio obczailem tego USASA ...myslalem ze do mnie z czolgu strzelaja a ja nie wiedzialem gdzie biegnac :biggrin: ...

Edytowane przez dannykato

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, ostatnio mam duży problem ze znalezieniem gry. Przynajmniej tak mi się wydaje, ponieważ szukając serwera z wybranym podbojem bardzo często wyskakuje mi komunikat z błędem o treści "Nie udało się dołączyć. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie.". Z internetem u mnie wszystko w porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, ostatnio mam duży problem ze znalezieniem gry. Przynajmniej tak mi się wydaje, ponieważ szukając serwera z wybranym podbojem bardzo często wyskakuje mi komunikat z błędem o treści "Nie udało się dołączyć. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie.". Z internetem u mnie wszystko w porządku.

Korzystaj z przeglądarki serwerów i wchodź tylko na te 'Official EA server' czy coś tam, a nie te '7fhgf2382', bo z tymi drugimi coś jest nie tak, bo mnie do nich nie łączy i pojawia się komunikat, który opisałeś. A przez 'szybką grę' czy jak to tam się zwie to loteria, raz próbuje Cię wrzucić na te 'Official..." a raz na te '192hdu91dh2', stąd problemy, tak empirycznie zauważone :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mam jeszcze pytanie bo do kazdej broni typu shotgun jest rozna amunicja mozesz powiedziec jaka twoim zdaniem jest najlepsza ?

srut jest dobry w bezposrednim starciu na bardzo bliskie odleglosci ale to bardzo bliskie 5-10m potrafi seria polozyc grupe szturmujaca m-com

odlamkowa jest slabsza, ma mniejsza sile obalajaca, ale jej ogromny plus to jej "wybuchowosc" kladzie wrogow schowanych za roznymi oslonami dodatkowo ma ogromne przygwozdzenie wykorzystane z odpowiednim peckiem sprawia ze przeciwnik praktycznie nic nie widzi nawet jak trafisz sporo obok, dobry zasieg nawet do 70m (trafilem goscia w glowe, to byl fart bo walilem na oslep, ale zawsze :))

strzalkowa bardzo slaba ale ma dobre wlasciwosci przebijajace, przydaje sie np na Metrze tam gdzie sa m-comy za blachami, nie trzeba ganiac do okola jak ktos podklada pake tylko walimy w blachy :) potrafi tez polozyc goscia ktory schowal sie za drzewem, ogolnie w/g mnie nie warta uwagi trzeba duzo wpakowac zeby zabic

sabot prawde powiedziawszy nie gralem nim specjalnie za wiele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrzę na battlelog'u i tam w statystykach są takie informację jak "leczenia, reanimacje, zaopatrzenie". U mnie w statystykach jest wszędzie 0, a u innych jak patrzę to mają grubo ponad 1000 nawet.

Nie wiem o co chodzi. Gram w zespołowy deathmatch zazwyczaj. Proszę łopatologicznie wyjaśnić bo to dopiero 1sza gra tego typu u mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobry zasieg nawet do 70m (trafilem goscia w glowe, to byl fart bo walilem na oslep, ale zawsze :))

myślę, że zasięg odłamkowej jest mega duży, tylko pocisk szybko opada. Ja na wyspie ghark strzelałem z usasa + odłamki z pod ogrodzenia na białym murku (wzgórze obok stacji benzynowej) na skałki miedzy stacją a biurami i koleś po 5 strzałach padł, fakt trzeba strzelać z odstępami na wycelowanie i dużo wyżej nad głowa wroga niż ze snajperki, ale dolatuje bez problemu :)

(tylko nie myślcie, że kampie z usasem i zoom 8x :D byłem tam zadźgać snajpera i ktoś mi podświetlił wroga )

@cor72z

musisz grać supportem i rozrzucać amunicję wtedy będziesz miał zaopatrzenie/ressuply lub medykiem i rzucać apteczki - leczenie/heals. Oczywiście członkowie zespołu muszą skorzystać z Twoich "paczek". Modyk ponadto po zdobyciu 4000 pkt odblokowuje defibrylator. Możesz nim reanimować zabitych członków drużyny - reanimacja/revives.

Edytowane przez rejczu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie stała się tragedia. Wziąłem dziś do łapy rachunek za bf3 oczywiście limitowana edycja patrze na kody a tu... ten cienki paseczek urwany i widnieje tylko jeden kod który już wykorzystałem.... I teraz pytanie czy jest szansa jakoś odzyskać te dwa zgubione kody potrzebne do Karkand ??? Czy sprzedawca ma gdzieś zapisane te kody które rozdał ?? Błagam HELP!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karkand jest w online pass'ie Przepadły ci kody na broń, chyba że nie wykorzystałeś OP :/

Edytowane przez szyma45

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykorzystałem tylko online pass (czyli będę miał Karkand za free?) :// czyli nie ma opcji odzysku ??

Edytowane przez Kosa1989

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak będziesz miał Karkand, myślę, że nie odzyskasz kodów, bo po 3 kody na 1 BF :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to spoko, jak będzie Karkand to git.

Ps. Pochwalę się moim dotychczasowym rekordem!! :) Wyspa Chark - conquest :D

Ps2. Oczywiście pie**olona menda kolejny booster zabrał mi baretkę najlepszego gracza... :( (gram na HC i myślę że średnio 5/10 meczy są boosterzy)

20111129123921.jpg

Wstawiajcie Wasze rekordy ! :) tylko oczywiście UCZCIWIE!!!!

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego wlasnie nie gram na hc... boosterzy. Moj osobisty rekord to na sekwanie 58/9 na cq. Niestety nie mam zwyczaju robic zdjec scoreboard'owi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale nie chodzi o kille tylko o punkty 29 killi to teoretyczne tylko 2900 pkt =) ale przyjmowanie i obrona flag czyli to o co chodzi odgrywa największą rolę.

Ps. Sorki nie widziałem że jest taki temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zobaczyłem kolegów pod koniec rundy którzy robili tak : 1zjechał czołgiem który zrobił fikołka i go naprawiał ten drugi, chyba czołg tak się psuje bo pkt im biły na szczęście było to pod koniec rundy to raczej nie byli boosterzy ale po prostu idioci ....

:pinch:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to jest straszne ja grałem chyba z boostem który grał normalnie wypadł słąbo był 9 czy 8 nie pamiętam ale faktycznie to jest co najmniej wredne...

A słuchacie jak wypada to sg za coop opyla się to odblok.??

Edytowane przez iceice33

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro aktualizacja bf3 patch 1.02

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby wszystko było ok

battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654775736306733/

PS. Gdzie jest "naprawiona komunikacja głosowa" i "dodane prywatne mecze". No jaaa.

BATTLEFIELD 3 PLAYSTATION 3 CLIENT UPDATE NOV 30TH

General fixes

• Significant improvements to the Squad Join interface, full details in this earlier blog post

• Removed FIND ME A SQUAD option

• Allow players to join empty Squads alone, thus having 1/4 Squad members

• Change order of options to LEAVE SQUAD, INV A FRIEND, SWITCH TEAM

• Disable Privacy flag when 1 man Squad

• Reset Privacy flag from Private to Public when Squad drops to 1 player

• All occupied Squads will now show up colored blue on the Squad selection screen

• Players who choose not to join Squads will also show up as Blue in the "Not in a Squad” line

• Squads that are currently empty will display as white -- if you wish to join an empty Squad, you can choose the first one marked with white text

• Added round duration and ticket summary at end of round screen

• Fixed sound for when climbing ladders

• Fixed and issue with some weapons' sounds in first person view

• Fixed a swim sound loop error

• You should no longer be able to damage a friendly vehicle when sitting in an open position

• Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it

• Spawn protection now should work in Conquest so you no longer should spawn too close to enemies

• You should no longer spawn too close to enemies in TDM and SQDM

• Fix for missing input restriction during intro movie, causing players to potentially fall and die while watching movie if moving controller (or having a controller with a bad stick zone)

• Combat areas on Kharg Island in Rush mode tweaked in order to disallow defenders to access the carrier ship after first base is taken and being able to enter the AA gun

• Fixed a problem with revived players not being able to get suppressed

• Fixed a problem with the camera when being revived in co-op

• Spotting VO now plays when spotting from MAV/EOD bot

• Fixed several issues regarding the kill card, including showing wrong weapons used for the kill

• Fixed that sometimes you would be stuck on a black screen when kicked from server

• Fixed so when a team captures two flags at the same time, the UI does not show wrong owner of the flag

• Fixed a problem where the capture progress bar was shown as friendly when the enemy was capturing

• Fixed a problem with the bipod deploy sound

• Fixed a problem that you could be spawned in with no weapons after being killed while using the EOD bot

• Fixed problems with health bars not displaying health properly when using EOD bots

• Fixed a problem with flickering name tags

• Fixed a problem where you could damage friendly helicopters

• Fixed a problem where you could get stuck in the co-op menu when attempting to join the session twice

• You should now be able to spot explosives

• You should no longer spawn in home base if your selected spawn point is disabled while waiting to spawn (e.g. if your teammate dies right before you are about to spawn)

• Damage from bullets will now continue to cause damage even after the firing user is dead

• Fixed several client crashes

• Fixed a problem where players could get stuck in the join queue

• Fixed the repair icon on the minimap

• Fixed a problem with changing camera on certain vehicles

• Fixed a problem with the grenade indicator when in guided missile mode

• Fixed a problem where the machine could hard lock when joining a public coop game

• Fixed a problem where the headset attached icon would not show up in the UI

• Fixed a problem with the falling antenna on Caspian Border. It should now more instantly kill anyone in its falling path

• Fixed a problem where tank turrets would turn too slow

• Fixed a bug on co-op mission "Exfiltration" where you could end up outside the vehicle and not being able to enter it again, thus blocking the mission

• Fixed a problem where a user can become invulnerable after being resurrected

• Fixed a problem with the M60 reload sound

• Fixed a hang in terrain streaming, causing the user to get stuck on black screen under special circumstances in single player

• Fixed a problem where the enemy would not be able to get a road kill on a user that was using the SOFLAM

• Fixed soldiers disappearing in the mortar kill cam

• Fix for Type88 and MG36 zoom in animation offset when in supported shooting mode (using bipods)

Balance changes

• Increased the damage of helicopter miniguns, AA guns, and jet cannons against infantry

• Increased the damage of helicopter miniguns against jeeps

• Reduced the physics impact of AA guns and jet cannons so players under attack from these weapons no longer should lose control

• Increased the damage of the 44 Magnum slightly

• Increased the range and minimum damage of the .357 Round from the MP412 Rex

• Increased the range of all .45cal and 9mm weapons

• Slightly increased the range of the P90 and MP7 and PDW-R

• Slightly increased the range of the 5.56mm PDW-R and decreased the minimum damage at long range

• Slightly increased the minimum range of the Mk11, SVD, and M39 EMR 7.62mm rifles

• Decreased the maximum damage and maximum range of the G3 and SCAR-H 7.62mm weapons

• Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft

• Increased the damage and range of the 40mm BUCK rounds

• Reduced the damage .50cal weapons do against helicopters

• Updated T90 canister shell tweaks to match Abrams canister shells

Edytowane przez Kuba_K_2
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A naprawa aimlag`a gdzie??

Albo jestem ślepy, albo nic z tym nie zrobili :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje ze input lag nazwali having a controller with a bad stick zone)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie naprawa wieszania się gry podczas odpalania zaraz przed wyskoczeniem loga EA? Niezauważyłem albo tego nie ma. Dobrze,że chociaż black screen po wykopaniu z serwera naprawią. Ehh.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale nie widzę na liście poprawy komunikacji głosowej - online. ermm.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

• Increased the damage of helicopter miniguns, AA guns, and jet cannons against infantry

• Increased the damage of helicopter miniguns against jeeps

• Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft

Teraz gdy się trafi na dobrych pilotów to już ani czołgiem nie pojeździsz, ani na piechotę nie pobiegasz :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×