Skocz do zawartości
Tomo

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Wyspa Chark na TDM ma zdupione spawn pointy. Pozostałe mapki są ok, ale tu trzeba mieć oczy w dupie :D

Edytowane przez Szlachcic*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie już szlag trafia na te mapki w miastach. Trzeba cały czas z RPG łazić bo jest kampa w budynkach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No pełno snajperów się tam kampi ja dziś jak wbiłem do budynku to aż się zdziwiłem aż 4 snajperów xd a no oblokowałem f2000 ta bron wymiata, nie trzęsie tak jak w bf2 :P no i 15lvl wbity :biggrin:.

Edytowane przez iceice33

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś udało się zalogować na battlelog.battlefield.com posiadając wersję cyfrową BF'a? (Np. ze składki). Konta mam połączone (te z ea/origin, ale gdy próbuję się zalogować to nie ma żadnych efektów)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory zagrywam się tylko w rewelacyjny znany nam z bety tryb RUSH.

Może ktoś przybliżyć mi pozostałe tryby ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[

We are updating our servers

By: zh1nt0 Posted: 13 hours ago 1675 comments

Hello everyone!

It´s sunday night over here at the office. It´s cold and dark outside but inside one of the nicest buildings located in the heart of Stockholm, sits a team that is working on updates. We at DICE are rolling out a new server update and of course, we are posting the change log to you.

For users, this means that you don´t need to update your client since this is a server side update.

- Fix for crashes usually occurring during level switches. Server providers may see a little bit of memory leakage instead in this situation

- Game servers should no longer quit in some situations where the online backend servers are down. Server will reconnect to the backend once it's up again

- Fix for ghost servers which didn't accept connections

- Kick reasons should better match situations where they are issued. This will help battlelog provide more accurate information to the player

- Connection fixes to avoid players sometimes being rejected while joining the game server on one of the last slots

- Security updates

- Improved server logging

http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654774182727981/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekawy jak pokazny changelog bedzie w nadchodzacym patch'u ?

poza tym fajnie ze caly czas cos chlopaki dlubia ...

z drugiej strony od dzisiaj w lapach bede mial u3 za duzo fajnych gier wyszlo rage / bf3 / u3 dobrze ze w tym roku juz nic ciekawego nie wychodzi ... ( no machinarium na psn ale to inna bajka )

Edytowane przez DJYano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekawy jak pokazny changelog bedzie w nadchodzacym patch'u ?

poza tym fajnie ze caly czas cos chlopaki dlubia ...

z drugiej strony od dzisiaj w lapach bede mial u3 za duzo fajnych gier wyszlo rage / bf3 / u3 dobrze ze w tym roku juz nic ciekawego nie wychodzi ... ( no machinarium na psn ale to inna bajka )

Nie grzesz, a AC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi to wytłumaczyć jakim cudem na COOP chat głosowy działa dobrze a na multiku już nie :) Po prostu dziwna sprawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mi się tylko wydaje czy luneta już nie błyszczy tak jak w becie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jak Waszym zdaniem graficznie prezentuje się BF3 na PS3? Owszem gierka kozak - szczególnie multi, ale graficznie jest bardzooooooo średnio moim zdaniem.

Drugie pytanie jest takie czy w multi jest opcja gra na tzw. hardcore jak to było BC2? Wtedy jak ktoś nas zabił to przeciwnik nie był pokazywany i nie było wiadomo skąd strzelał.

Greetz,

Mike

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o grafikę jest bardzo średnio.

Jednak po zagraniu u kumpla na PC powiem, że jest BARDZO brzydko :)

Co do opcji HARDCORE szukałem, ale nie znalazłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opcja HARDCORE jest tylko póki co serwerów brak :) albo mi tylko nic nie znajdywało. Problem u mnie jest taki że w bc2 na 30 gier wyrzucało mnie z 1 a w BF3 na 30 gier 1-2 może uda mi się skończyć bez utraty połączenia.

Edytowane przez Gregor_TSK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znajdz serwer z dopiskiem HARDCORE .przez szybko gre tylko normal znajdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w wyszukiwarce serwerów dajecie filtrowanie i po prawej stronie ostatnia zakładka macie wybór m.in. hardkor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź :)

A grał ktoś na PC? faktycznie taka duża różnica jest?

Bo faktycznie biorąc pod uwagę dzisiejszą technikę i możliwości PS3 to BF3 naprawdę marnie im wyszedł.

Zaryzykuję nawet opinię, że bardzo dużego przeskoku z BC2 nie ma, a szkoda :/

Greetz,

Mike

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak z innej beczki, dlaczego w multi drzewa się nie rozawalają. W BC2 wystarczyło strzelić raz z czołgu i drzewa się kładły. Tutaj łatwiej rozwalić budynek niż drzewo przewrócić.... też tak macie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drugie pytanie jest takie czy w multi jest opcja gra na tzw. hardcore jak to było BC2? Wtedy jak ktoś nas zabił to przeciwnik nie był pokazywany i nie było wiadomo skąd strzelał.

jest, zagralem kilka razy i chyba killcam tam jednak występuje, nie ma za to huda z amunicja, życiem, jest mniej HP - już upadek/skok z piętra budynku potrafi zabić, ... w bc2 w hc byliśmy nagradzani większą ilością pkt, tu tego nie ma :(

Dzięki za odpowiedź :)

A grał ktoś na PC? faktycznie taka duża różnica jest?

Bo faktycznie biorąc pod uwagę dzisiejszą technikę i możliwości PS3 to BF3 naprawdę marnie im wyszedł.

Zaryzykuję nawet opinię, że bardzo dużego przeskoku z BC2 nie ma, a szkoda :/

Greetz,

Mike

moze nie tyle co graficzny co wizualny juz jest, budynki maja bardziej zróżnicowany kształt, pełno wszelkiego rodzaju szczegółów (samochody, krzesła, stoły, kosze na śmieci etc), wyglądają tak bardziej realizstycznie,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

Bo faktycznie biorąc pod uwagę dzisiejszą technikę i możliwości PS3 to BF3 naprawdę marnie im wyszedł.

Zaryzykuję nawet opinię, że bardzo dużego przeskoku z BC2 nie ma, a szkoda :/

Greetz,

Mike

Jak widzę pojawił się kolejny znawca programowania na PS3. Jak rozumiem już kilka gier napisałes i masz znajomość programowania konsoli w jednym palcu - przynajmniej lepiej znasz możliwości PS3 niż ekipa z DICE. Pochwal się swoimi dokonaniami na forum chętnie poznamy, przynajmniej ja chętnie poznam.

Albo jeszcze lepiej napisz do Szwedów obszernego maila z zaznaczeniem co i jak mogli zrobić lepiej - a nuż znajdziesz u nich pracę.

Bardzo dużego przeskoku nie ma, ba nawet dużego przeskoku nie ma, bo być nie może.

I po raz kolejny zastanawiam się ile takich postów jeszcze się pojawi, w których ludziska będą dywagować "a dlaczego to nie wygląda jak na PieCu za 4 klocki"?

Edytowane przez Mori
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak z innej beczki, dlaczego w multi drzewa się nie rozawalają. W BC2 wystarczyło strzelić raz z czołgu i drzewa się kładły. Tutaj łatwiej rozwalić budynek niż drzewo przewrócić.... też tak macie?

Nie gadaj bzdur, bo na mapce przeprawa przez sekwane az te drzewa wkurzaja. Leza na ulicy i tylko blokuja ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie gadaj bzdur, bo na mapce przeprawa przez sekwane az te drzewa wkurzaja. Leza na ulicy i tylko blokuja ..

Nie gadam bzdur bo na mapce Kaspijska Granica jak jestem atakującym i jadę czołgiem od lewej na cel to na polu są drzewa. Strzelam pod nie żeby je przewrócić i muszę idealnie wycelować bo inaczej dalej stoją. W BC2 tak nie było, od razu się rozwalały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta gra wedlug mnie wymiata ..... im dluzej w nia gram tym wiecej dostrzegam w nowym silniku ^^ .... wedlug mnie jesli Elder Scroll nie okaze sie byc krapem to Battlefield powinnien zostac gra roku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź :)

A grał ktoś na PC? faktycznie taka duża różnica jest?

Bo faktycznie biorąc pod uwagę dzisiejszą technikę i możliwości PS3 to BF3 naprawdę marnie im wyszedł.

Zaryzykuję nawet opinię, że bardzo dużego przeskoku z BC2 nie ma, a szkoda :/

Greetz,

Mike

Tak wygląda jak na średnich na Piecu. I każdy na średnich albo niskich będzie grał na Piecu, bo żeby taki Firestorm czy Kaspian odpalić na wysokich to trzeba mieć pluton w procesorze.

A mnie już z 5 razy wywaliło z coopa. Przeszedłem dwie misje (przy okazji nauczyłem się latać heli) i podziękowałem.

P.S: Ktoś próbował coś zrobić z jeta? Ja raz się do takowego dostałem i... katapulta po 10 sek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×