Skocz do zawartości
Patricko

Grand Theft Auto V

Rekomendowane odpowiedzi

tak się zastanawiam, było coś odnośnie tego na czym mieli okazję zobaczyć redaktorzy Gameinformera nowe GTA, na xbox czy na ps3?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiosna 2013

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak się zastanawiam, było coś odnośnie tego na czym mieli okazję zobaczyć redaktorzy Gameinformera nowe GTA, na xbox czy na ps3?

Jako że oglądali w USA to pewnie na X'ie...tam mają szajbę na punkcie tej konsoli tak jak KKW na punkcie Ps3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na PC mieli puszczone GTA. Gdzies tam pisało ostatnio że byli zdziwieni iością szczegółów i bardzo wysokim aliasingiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lol wersja na PC jeszcze nie istnieje. Dopiero teraz się będą zabierali na port z konsoli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hym...a co jeżeli to nie prawda ? w sumie jak dobrze pomyśleć mogli sobie zrobić port jakiegoś kawałka żeby pokazać...hym....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na PC mieli puszczone GTA. Gdzies tam pisało ostatnio że byli zdziwieni iością szczegółów i bardzo wysokim aliasingiem.

Ale, że co? Przecież nawet nie potwierdzili, że gra wyjdzie na PC i nie podali przybliżonej daty premiery, a mieliby dziennikarzom pokazywać grę na PC? Szczególnie, że było to spotkanie z okazji oficjalnego potwierdzenia daty premiery na "wiosna 2013 na PS3 i Xbox". Z resztą Houser w wywiadzie na IGN.com o PC wypowiadał się tak, że wg mnie w ogóle sobie nie zaprzątają tym głowy. Potwierdził przecież, że gra jest robiona równolegle na dwie konsole - PS3 i Xboxa i na tym skupia się 100% ich uwagi. Gra wyjdzie, zbierze zajebiste recenzje, konto Rockstara wzbogaci się o kilka nowych zer, a potem będą myśleć nad portem PC z targetem IMO na koniec 2013 roku. Chyba, że... będzie tak jak z RDR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten aliasing, który na konsolach nie wystepuje... recenzenci byli pod wrażeniem. Nie chce nic mówić, ale raczej nie wierze w super optymalizację by mozna było włożyć wygładzanie krawedzi bez spadków płynności. Jak znajde to wrzuce ten urywek bo pochodzi on chyba od IGN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GTA to nie RDR. Ta marka jest bardzo popularna również wśród PCtowców. Ludzie do dziś grają w multi w GTA IV (sam sprawdzałem). Ja tam wolę poczekać na wersję PC, bo mam już dość tych cięć w animacji i samej grafice. Dotyczy to w głównej mierze sandboksów i ogólnie gier z otwartym światem (Most Wanted, Assassins Creed, Skyrim - to ostatnie to już lipa po całości). Poczekam te kilka miesięcy, chyba się starzeję, bo jakoś specjalnie mnie ta gra nie jara, w przeciwieństwie do poprzednich części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@black

Nie zapominaj ze te gry sa robione na PC, sa tez na PC testowane podczas developingu, dla takich ludzi jak R* to zaden problem zwiekszyc kilka detali i odpalic to na piecu (sam zrobilem podobnie kiedy wyciekla wersja beta Crysisa 2, 1 przycisniecie klawisza, i mialem detale Xboxa, drugie, PS3).

Co do RDR, te gre robilo studio ktore zadnej gry nigdy na PC nie wydalo (nawet pierwszej czesci z serii Red Dead), stad brak wersji PCowej byl raczej oczywisty, GTA to zupelnie inna bajka.

Edytowane przez Bansai
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jara Cię ponieważ to już nie to co kiedyś...teraz jest dużo sandboxów a wtedy było ich mniej a GTA było najbardziej znane...potem dopiero Mafia,True Crime,Saints Row itp itd...teraz już pratycznie nie bedzie w tej grze żadnej większej rewolucji wiec wiesz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Trace... w dzisiejszych grach najważniejsza jest dla mnie innowacyjność, nowości... Żeby GTA mnie zmiażdżyło jak praktycznie każda z poprzednich części musi pokazać pazur w tym aspekcie, czyli mnóstwo i jeszcze więcej nowośći.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten aliasing, który na konsolach nie wystepuje... recenzenci byli pod wrażeniem. Nie chce nic mówić, ale raczej nie wierze w super optymalizację by mozna było włożyć wygładzanie krawedzi bez spadków płynności. Jak znajde to wrzuce ten urywek bo pochodzi on chyba od IGN

Aliasing w grach na konsole często występuje. To wygładzanie, czyli anti-aliasing można np. włączać w grach na pc. :)

Jeśli się nie mylę. :)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież konsolowe gry tworzy się na komputerach. Co za problem ustawić detale na poziomie PS3 czy Xa i puścić filmik. Spece od programowania mają takie rzeczy w małym paluszku. Rockstar wydaje gry na komputer później żeby wpadło więcej kasy od konsolowcow, którzy płacą 2 razy tyle co gracze PC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież konsolowe gry tworzy się na komputerach. Co za problem ustawić detale na poziomie PS3 czy Xa i puścić filmik. Spece od programowania mają takie rzeczy w małym paluszku. Rockstar wydaje gry na komputer później żeby wpadło więcej kasy od konsolowcow, którzy płacą 2 razy tyle co gracze PC.

Serio?

Poczytaj trochę o ilości sprzedanych gier na konsolę i PC i zastanów się dlaczego Rockstar tak niechętnie wydaje gry na PC.

Nawet jakby gry na PC kosztowały 2x więcej niż na konsolę wyglądałoby to tak samo.

Skala piractwa na PC jest tak duża, że jedynym sensownym modelem gier są gry w stylu Diablo 3 (ciągłe podłączenie do serwera).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale głupoty piszecie o tym piractwie. moim zdaniem to nie ma w ogóle wpływu na decyzję o wydaniu gry na PC. zwłaszcza że piractwo na zachodzie nie jest aż tak popularne jak u nas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piractwo piractwem, ale chyba najbardziej decydujący jest fakt, że na zachodzie gry na PC sprzedają się zwyczajnie słabo. "Bo do grania jest konsola" - i tu chyba mają trochę rację :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, jeśli spojrzeć na statystyki sprzedaży to gry mające miliony sprzedanych kopii na konsolach, na PC nie są w stanie wyciągnąć nawet miliona, a czasem nawet i 0,5 miliona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gry na PC sprzedają się słabo, wręcz skandalicznie, nikt nie kupuje oryginałów, a mimo to w każdym markecie półki wręcz uginają się od zawartości. Skoro się nie opłaca to dlaczego takie EA inwestuje w ten rynek ? Dlaczego taki BF3 masakruje wyglądem (i nie tylko wyglądem) wersję konsolową ? Dlaczego Steam czy Origin rozwijają się w tak szybkim tempie ?

Na PCtowych grach mniej się zarabia, ale i mnie się w nie inwestuje. To taka sam platforma do gier jak każda inna. Osobiście zdecydowanie ni powiedział bym tego jeszcze 10 lat temu, bo wtedy olewałem całkowicie rynek PC. Dla mnie nie było tam ciekawych gier, ale teraz sytuacja się zmieniła, a to dzięki Microsoftowi, bo ta firma postanowiła przywrócić PC jako platformę do gier. I bardzo dobrze, bo istnieje alternatywa. Sam skończyłem Skyrim padem od X360 i grało się bardzo dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BF3 PC masakruje BF3 PS3 ponieważ tam mogli sobie pozwolić na więcej gdyż nie ograniczały ich wymagania sprzętowe...kompy można w każdej chwili rozbudować a konsole już nie...spokojnie mogą wywalić grę nawet na 240 graczy z mapami wielkości całego Los Santos itp itd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież mogli zrobić go tak jak na konsolach - prosty port. Ale zainwestowali w szlif graficzny, który po części posłużył jako reklama Frostbite 2.0 "Pozwalanie sobie na więcej" kosztuje grubą kasę, która ma się zwrócić na sprzedaży. Gdyby gry z PCta się nie sprzedawały to EA nie pakowałoby kasy w nierentowny projekt i zrobiłoby grę taką jak ją znamy z konsol.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności przepraszam za offtop.

Ale nie wiem dlaczego dostałem bana za wyrażenie swojego zdania o poście użytkownika Palpiboy.

Wiem że trochę mnie poniosło za co serdecznie przepraszam, ale piszę on posty bez żadnego sensu aby tylko je nabić.

Więc wyraziłem swoje zdanie na temat jego posta w którym napisał że jego bratanek powiedział na gta ''plastelinowe simsy'' jaki to ma związek z tematem i kogo to wgl interesuje. :)

NIE WIEM ZA CO BYŁ BAN !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności przepraszam za offtop.

Ale nie wiem dlaczego dostałem bana za wyrażenie swojego zdania o poście użytkownika Palpiboy.

Wiem że trochę mnie poniosło za co serdecznie przepraszam, ale piszę on posty bez żadnego sensu aby tylko je nabić.

Więc wyraziłem swoje zdanie na temat jego posta w którym napisał że jego bratanek powiedział na gta ''plastelinowe simsy'' jaki to ma związek z tematem i kogo to wgl interesuje. :)

NIE WIEM ZA CO BYŁ BAN !!

Ban był za bardzo chamski post. To co jego bratanek powiedział, jakkolwiek głupie by to nie było, absolutnie nie było powodem do takiego wyzywania na forum publicznym. Jeśli Cię tylko poniosło, to ok, kara odbębniona, wnioski mam nadzieję wyciągnąłeś. Następnym razem więcej kultury proszę. Bo jak nie to są jeszcze bany permanentne.

Koniec offtopu, wracamy do gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę spostuję, bo niezła rozmowa się tu rozkręciła:

Gostek z Game Informera potwierdził na tweeterze, że demo hulało na PS3.

Ploty chodzą ponoć od tych co widzieli :), że w grze występuje bardzo duży aliasing. Jak kolega KorNick90 napisał, nie mylić aliasingu z anty-aliasingiem, bo to dwie przeciwstawne rzeczy. Aliasing to widoczne ząbki na krawędziach spowodowane tym, że obraz składa się z pikseli. Anty-aliasing to różne metody by te ząbki wyeliminować (rozmywanie pikseli i zmiękczanie krawędzi). Skoro demo hulało na PS3 to aliasing wydaje się czymś oczywistym. Przypomnijcie sobie ci co grali GTA IV i RDR. Pomimo, że to w mojej opini dwie najlepsze gry na tą generację, to ząbki były mocno widoczne nie tylko z powodu braku anty-aliasingu (obecności aliasingu), ale też rozdzielczość była poniżej 720p. W GTAV najprawdopodobniej będzie podobnie. Nie martwię się tym zbytnio, bo to i tak będzie piękna gra nie wspominając o grywalności.

Szkoda tylko, że najprawdobodobniej teraz czeka nas cisza w sprawie GTAV przez jakiś czas.

Co do braku GTAV na PC nie wiem, czemu niektórzy są zaskoczeni. Zaskoczenie powinno być, jakby wydali grę razem na trzy platformy. Ja swoje PS3 kupiłem głównie z myślą o nowym GTA, a było to już prawie 3 lata temu :).

Edytowane przez skaposzczet
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×