sharent 174 Napisano 13 Wrzesień 2012 (edytowane) Dobra, więc tak. Podeszłem do gry na świeżo. Tym razem zwróciłem uwagę na podsterowność i przyczynę przez którą ona występuje - rzeczywiście przy zbyt mocnym skręcie auto zaczyna się ślizgać i mamy podsterowność. Przeanalizowałem onboard schumachera na monzy i zauważyłem, że nigdy np. na parabolice nie daje on pełnego skrętu w prawo, tylko tak na 3/4. Zacząłem jeździć tak samo, i już w pierwszym wyścigu zająłem 3 miejsce :) (bo startowałem z ostatniego :P ale czasy i tak o 1 sek. lepsze od czołówki) Tak więc muszę stwierdzić, że chyba się myliłem - teraz naprawdę jeździ mi się z przyjemnością, choć inaczej, mniej arcadowo. Zapowiada się ciekawy sezon :] KOWI - zrób to samo co ja i zobaczysz, że będzie zajebiście. Wydaje mi się, że u nas obojga pokutuje model jazdy z 2011, gdzie auto skręcało tym lepiej, im mocniej skręciło się kierownicą. Teraz jest inaczej. PS - z mojego tematu na forum codemasters, wypowiedź steva hooda. This was posted by T4RG4 else where: "Pre-release demos are always created earlier than you'd really want, simply because you have a big list of things that might be annoying you that you want to look into... but don't have the time to resolve for an early demo. Add in the fact that tinkering with the demo means a retest and you can see why it can go out earlier than we might want. It's not as if we 'fixed' anything or found a problem - after the recent hands-on day in Southam we did pick up on a few comments to do with understeer. This had been bugging me for a while and had been something Lee and I were discussing. In amongst a billion other things we were doing at the time Lee trialled a couple of things and one of them worked really well. I won't go into detail as to what it was/is but we much preferred the change. It makes quite a meaningful difference to the handling consistency, the grip levels and massively reduces understeer frustrations (especially so when racing). I hated the Lemo's prior to this (I couldn't find any consistency) but now I'm able to whip through them as I'd hoped. I stopped raging. It even improved FFB (to get where we'd like to be with this will take a little more work and therefore time but I was finally starting to feel the front tyres). We were getting a little too clever and, much like Jenson Button, decided to go back to basics and work up from there. I'd like this in as soon as possible but perhaps more sensible types wanted to thoroughly test everything before making it available. We aren't updating the demo and I can't really say what our plans are with regards to the full game but simply know that I want this 'change' to make it through as soon as possible. Certainly before we join up for some racing ;-)" Edytowane 13 Wrzesień 2012 przez sharent Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MateoF1 59 Napisano 13 Wrzesień 2012 Ja rzadko kiedy skręcam do oporu na jakim kolwiek zakręcie i na jakim kolwiek torze, stąd moje zdziwienie że tak wam źle idzie, czekam aż KOWI to potwierdzi co napisałeś. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 13 Wrzesień 2012 Na pewno nie zrobię tego przez najbliższe dwa dni, za bardzo mnie ta gra zdenerwowała. Może coś później pojeżdżę, ale nie zmienia to faktu o który mi tutaj chodzi, a mianowicie, że w porównaniu do pada na kierownicy nie da się jeździć mając fun z tego. Takie moje zdanie, po prostu męczy mnie jak lata ten bolid po całym torze, bo jest tak czule sterowanie, że nawet FF nie zdąży zadziałać a bolid już skręca jak wariat. Jeżeli w pełnej wersji poprawili ten element to czapki z głów, tylko mogli od razu napisać, że sterowanie to beta bety... Ja czekam na wyjście pełnej gry i jak wtedy zobaczę co i jak dokładnie, a demo niegrywalne dla mnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sharent 174 Napisano 13 Wrzesień 2012 (edytowane) Kowi - myślałem tak samo jak ty o wyjebaniu tego wszystkiego w pizdu, ale zaufaj mi. W ustawieniach kierownicy daj tylko steering linearity na 30%, resztę zostaw na zero - bolid nie będzie latał po torze. Pokonuj zakręty mniej agresywnie. U mnie pomogło i wreszcie zacząłem odczuwać fun z jady, a czasy od razu skoczyły mi o 3-4 sek. I obejrzyj koniecznie prawdziwy onborad. Edytowane 13 Wrzesień 2012 przez sharent Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszasada 43 Napisano 13 Wrzesień 2012 (edytowane) Zapomniałem o tym co było we wtorek i środę. W skutek pierwszych okrążeń na Monza anulowałem preorder. Dzisiaj jednak podszedłem do gry jakbym włączył ją pierwszy raz, na spokojnie. To co sharent napisał chyba się sprawdza. Jeśli dokręcimy kierownicę na maxa wtedy często bolid wpada w podsterowność. Ponadto wydaje mi się, że teraz znacznie większe znaczenie ma korelacja między hamowaniem a skręcaniem (z wyłączonymi asystami). W F1 2011 bolid jakoś przejeżdżał zakręt na hamulcu, teraz kończy się to wypadnięciem z toru. Chciałem poczekać do Waszych opinii o pełnej wersji jednak zdecydowałem dzisiaj po 1,5h jeździe w demo, że kupuję na premierę. Zapowiada się ciekawy sezon. Co do polskiej wersji językowej chyba wszystko zostało już powiedziane. Symboliczne "opcjonalne" opony z F1 2010 wracają w F1 2012. Szkoda, że biorą się za tłumaczenie ludzie, którzy nie mają nic wspólnego z F1. No i jeszcze słówko co do ustawień kierownicy. Odczułem dużą różnicę w jeździe korzystając z ustawień z forum CM. Mój najlepszy czas na Monza to 1:24:27. Edytowane 13 Wrzesień 2012 przez lukaszasada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roki-81- 2 Napisano 13 Wrzesień 2012 Fajni jesteście najpierw to jest shit, a po 2 dniach jak wam podniecenie opadło to się okazuje że to demo jest ok, powtarzam DEMO. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fuczak 43 Napisano 13 Wrzesień 2012 i tak będziemy narzekać, więc póki co to czekamy na pełną wersję, byśmy mogli narzekać dalej :] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Palpatine_79 220 Napisano 13 Wrzesień 2012 Fajni jesteście najpierw to jest shit, a po 2 dniach jak wam podniecenie opadło to się okazuje że to demo jest ok, powtarzam DEMO. No dokładnie....takie uniesienia zwalam na wiek :P Ja pograłem wczoraj w demo...to moje pierwsze F1 na PS3. Na wysokim poziomie trudności zająłem 5 miejsce...nie za łatwo? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matijad 173 Napisano 13 Wrzesień 2012 Łukasz też to zauważyłem ze hamowanie jest bardzo ważne ,bardziej dokładne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sharent 174 Napisano 13 Wrzesień 2012 Fajni jesteście najpierw to jest shit, a po 2 dniach jak wam podniecenie opadło to się okazuje że to demo jest ok, powtarzam DEMO. Chyba lepiej tak, niż jakby miało być odwrotnie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
musiek01 0 Napisano 13 Wrzesień 2012 Łukasz też to zauważyłem ze hamowanie jest bardzo ważne ,bardziej dokładne A zauważył ktoś jeszcze, że podczas quala trzeba wcześniej hamować niż w wyścigu? Chyba, że mnie się tylko tak wydaje... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 13 Wrzesień 2012 A zauważyłeś, że w qualu masz większą prędkość przez DRS? 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa502 3 Napisano 13 Wrzesień 2012 mistrz cietej riposty xd 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MateoF1 59 Napisano 13 Wrzesień 2012 No dokładnie....takie uniesienia zwalam na wiek :P Ja pograłem wczoraj w demo...to moje pierwsze F1 na PS3. Na wysokim poziomie trudności zająłem 5 miejsce...nie za łatwo? Gdyby tak było to by było mega trudno, wczoraj zrobiłem czas o prawie 2 sekundy lepszy od kolejnego zawodnika, oczywiście PP, po czym wygrałem bez większych problemów wyścig. Samo to świadczy że gra podobnie jak poprzednia jest dziecinnie prosta, ale jak wiadomo, w demo AI są z wersji 2011 więc mam nadzieję że w pełnej wersji będzie mega trudno. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 13 Wrzesień 2012 (edytowane) Może i trzeba skręcać mniej (co jest troche nie logiczne i nie naturalne) ale nie zmienia to faktu że FF jest beznadziejny (na pc jest niebo lepiej) i kierownica praktycznie "nie trzyma" w środkowym zakresie. Dopiero mocniejsze wychylenie załacza FF. Nie mam funu z jazdy na kółku, przynajmniej narazie. Poza tym dlaczego kąt obrotu jest ograniczony do 180 stopni? Przecież powinno byc 270. Edytowane 13 Wrzesień 2012 przez mataman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MateoF1 59 Napisano 13 Wrzesień 2012 (edytowane) Może i trzeba skręcać mniej (co jest troche nie logiczne i nie naturalne) Zaraz mnie krew zaleje, pooglądaj sobie onboardy z prawdziwej F1 i pokaż mi chociaż jeden filmik gdzie kierowca daje do oporu kierownice na jakimś zakręcie... rzecz jasna mówie o szybszych zakrętach a nie o nawrocie na monaco. Edytowane 13 Wrzesień 2012 przez MateoF1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeX 631 Napisano 13 Wrzesień 2012 Pierwszy raz gram w F1 na padzie,gra mi się w sumie spodobała tylko mam pytanie do tych co grali w f1 2011,są jakieś znaczne zmiany w porównaniu do wersji poprzedniej?Bo nie wiem czy opłaca mi się wydawać 2 stówki na nową gre,jeśli nie wnosi wiele nowego.Mega fanem f1 nie jestem i bede grał dla zabawy.Grać będę padem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 13 Wrzesień 2012 (edytowane) Mateo, idocznie nie ma takiej potrzeby żeby w realu skręcał na max. Ta gra to nie symulator, C.A.R.S. Jest sporo lepsze pod tym względem i jakoś mocniejszy skręt nie powoduje takich objawów. Skoro przez większy skręt kierownicą bolid wpada w podsterowność to dlaczego tak się nie dzieje na padzie? Powiem ci dlaczego, na kółku jest załączony speed sensitivity czyli zaleznosc czulosci od predkosci, typowe ustawienie pod pada (im szybciej jedziemy tym slabszy mozna wykonac skret.) Na pc można to wyłączyć"override input device" Na ps3 tego nie ma. Edytowane 13 Wrzesień 2012 przez mataman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 13 Wrzesień 2012 sluchaj zmian... co tu wymieniac... wszystko jest nowe... boildy nazwiska teamy... prowadzenie... kontrowersje.. wszystko nowe :) aaa no i najwazniejsze nowy rok jest... 2012 :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 13 Wrzesień 2012 Zaraz mnie krew zaleje, pooglądaj sobie onboardy z prawdziwej F1 i pokaż mi chociaż jeden filmik gdzie kierowca daje do oporu kierownice na jakimś zakręcie... rzecz jasna mówie o szybszych zakrętach a nie o nawrocie na monaco. Wiesz co z tymi onbordami to też tak nie szalej bo na każdy tor inaczej jest ustawiony stosunek skrętu kierownicy do skrętu kół. Zauważ, że na Monaco kręcą dużo bardziej niż na innych torach. Na ten moment większość łuków pokonuje się nie czując FF bo przy takiej czułości nie skręcę na tyle mocno kierownicy. Lepiej skończmy ten temat bo widzę, że nie możesz mateo pojąć, że komuś taki model może być gówniany/zajebisty w zależności od osoby. Dla mnie jest nieakceptowalny i nie dający funu. Tyle z mojej strony KOWI out. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszasada 43 Napisano 13 Wrzesień 2012 @mataman, sprawdź czy masz wszystkie opcje FF poustawiane na 100%(nie wiem jak jest na PC, nie sprawdzałem). Jak dla mnie jest lepiej niż w F1 2011. Przykład, jazda nie po linii optymalnej jazdy a po zabrudzonych odcinkach toru, FF daje radę w tym przypadku. Przynajmniej mnie zadowala. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 13 Wrzesień 2012 (edytowane) No to posmigalem i ja... 5 minut ustawiania :) i moje force pro smiga az milo...zeby bylo smieszniej jezdze bez trakcji.. w zeszlym roku jezdzilem z TC. Ogolnie bardzo fajnie jest. Zaraz zarzuce moje testowe video bo i narzedzie do nagrywania sie zmienilo... Edytowane 13 Wrzesień 2012 przez Sir Siekier Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 13 Wrzesień 2012 Mam wszystko na 100% i nie jest to ten efekt co trzeba. Na kompie przy takim ustawieniu cieżko kierownicę skręcić ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MateoF1 59 Napisano 13 Wrzesień 2012 KOWI, większość która narzekała po ponownym przetestowaniu gry mówi że jest dobrze i mają racje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kasper 29 Napisano 13 Wrzesień 2012 Ja też jestem zdziwiony kontrolą trakcji. Teraz to już żadne wyzwanie jeździć z wyłączoną ( przynajmniej na sucho ) skoro mi na padzie jeździ się wygodniej i szybciej póki co. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach