pack 698 Napisano 7 Czerwiec 2012 Techland robi kolejną część DI. Klik - http://uk.ign.com/articles/2012/06/05/e3-2012-dead-island-riptide-announced Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M Pejn 223 Napisano 7 Czerwiec 2012 DI był... dobrą grą. Nie był przeciętniakiem ale nie był też bardzo dobrą grą ani też hitem. Techland chciało zrobić Borderlands z zombie i to im wyszło, bo gra miała świetnego coopa. Ale podobnie jak BL, singleplayer był beznadziejny, jak się grało samemu to gra się nudziła po kilku h. Mam nadzieję, że w dwójce bronie odegrają ciut większą rolę (bo machanie kijami/pałkami/nożami pod koniec mnie nudziło a każda broń palna była beznadziejna, nawet jak się grało Purną) i że dostaniemy nowe postacie (czyli myk ala BL 2, stare postacie jako NPC). Większa mapa (chciałbym, żeby cała "nowa" wyspa miała setting jak Banoi w Akcie I, bez żadnych dżungli, miast i innych szitów. Plaże, drogie hotele, te lokacje były strasznie klimatyczne). I dual wield!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 7 Czerwiec 2012 Ale podobnie jak BL, singleplayer był beznadziejny, jak się grało samemu to gra się nudziła po kilku h. Może Tobie się nudziło...ukończyłem całą grę w singlu i nie czułem znużenia przez moment. Wręcz przeciwnie, Dead Island mnie tak wciągnęło, że potrafiłem cały dzień siedzieć i grać. Multi mógłby dla mnie nie istnieć. To samo tyczy się Borderlands. Gram teraz DLC i również bawię się świetnie. Co do DI Riptide to czekam na więcej info. Ale niech poprawią sterowanie oraz dadzą w końcu prawdziwą broń, a nie jakieś nożyki i młotki, to nie bob budowniczy. Byle tylko broń palna nie zachowywała się tak jak w pierwszym DI, bo będzie tragedia roku :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kentucky 266 Napisano 16 Lipiec 2012 Mam nadzieję, że w dwójce bronie odegrają ciut większą rolę (bo machanie kijami/pałkami/nożami pod koniec mnie nudziło a każda broń palna była beznadziejna, nawet jak się grało Purną) Co do DI Riptide to czekam na więcej info. Ale niech poprawią sterowanie oraz dadzą w końcu prawdziwą broń, a nie jakieś nożyki i młotki, to nie bob budowniczy. A Dead Island to miała być kopia L4d? Według mnie broń biała w DI jak najbardziej. System obrażeń w pierwszej części był zrobiony w sposób genialny. Młotkiem mogliśmy łamać kości truposzy, wielką kataną odcinać kończyny, kijem bejsbolowym łamać karki, młotem pneumatycznym gnieść czachy. Co było by to za frajda, gdybyśmy naparzali w zombiaki z ak47, shotguna czy z m4? Mam nadzieje, że w Riptide Techland dorzuci więcej śmiercionośnych zabawek . A broni palnej mogłoby zarówno nie być. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 16 Lipiec 2012 Właśnie...techland pomyślał dobrze przy tworzeniu DI...zastanówcie się tak na serio...kto ma większe szanse na przeżycie, człowiek z m16a3 czy ktoś kto ma katane lub inną dobrą broń białą ? Ok czas na zastanowienie się właśnie minął...oczywiście że ktoś z bronią białą...amunicja w końcu się skończy a zanim broń biała się zepsuje to minie więcej czasu...i o to chodziło techlandowi...no i po drugie...to wszystko miało się dziać w kurorcie/wyspie dla turystów...a tam nie ma raczej arsenałów broni palnej zdolnej wyposażyć całe wojsko...dlatego broń palna jest tam niewielkim procentem sprzętu...oczywiście nie wątpię że twórcy w drugiej części DI w ogóle skasują broń palną...baaa nawet pewnie dadzą jej więcej (rodzaje/możliwość ulepszania) ale pewnie ograniczą ilość amunicji...i dzięki temu nie powstanie drugie L4D gdzie będziemy biegać tylko i nawalać łebszoty na odległość... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 18 Wrzesień 2012 Mamy pierwszy zwiastun Dead Island Riptide! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny Boy 407 Napisano 24 Wrzesień 2012 Po raz kolejny, klimatyczny trailer, nie mający nic wspólnego z nużącą, bezmyślną rozgrywką. Jeśli zmajstrują sequel z prawdziwego zdarzenia to na pewno dam mu szansę bo potencjał zarówno w tematyce, jak i developerach jest, ale z racji tego że "Riptide" to w zasadzie dodatkowe chaptery do jedynki to ja po dobroci po to nie sięgnę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lennox 1641 Napisano 30 Październik 2012 (edytowane) Premiera 26.04.2013 Czekamy :P http://www.ps3site.pl/dead-island-juz-oficjalnie-z-data-premiery/131771 Edytowane 30 Październik 2012 przez lennox Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rabbit313 2 Napisano 30 Październik 2012 Z dwa dni temu skończyłem DI i gra przednia ,nie czułem chwili znużenia przechodząc kampanię i robiąc zadania poboczne,multi też bardzo miodne - naprawdę świetna gra :D Dlatego z niecierpliwością czekam na kolejną część ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 30 Październik 2012 Niech będzie więcej grania na wyspie w tropikalnych klimatach. Bo człowiek już się wkręcił i czekał na przemierzanie piaszczystych plaż i podziwianie pięknych widoków z mordowaniem w tle, a tutaj nagle trafiamy do jakiegoś zapyziałego miasta, gdzie spędzamy większość czasu w grze :/ Co do tego przeżycia jak zombi nas atakuje to może i racja. Ale broń biała niech się niszczy co 5 uderzeń, a koszt jej naprawy przeważnie jest nieopłacalny. Biegałem z kataną pod koniec gry i trzeba ją było non-stop naprawiać. Genialna broń, ale szkoda że tyle hajsu trzeba było marnować na te naprawy. Wytrzymałość mogłaby być dużo większa. No i nadal będę obstawał przy tym, żeby było więcej broni palnej :) Powinno być "dla każdego coś miłego", wtedy byłoby już idealnie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rabbit313 2 Napisano 31 Październik 2012 OKŁADKA :happy: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lennox 1641 Napisano 1 Listopad 2012 @Patricko W 100% się zgadzam co do broni. Za szybko się niszczyła i w pewnych momentach było to uciążliwe bo trzeba było kombinować kasę na naprawę. Ja rozumiem, że to survival ale jak już coś dają w grze (broń) to niech to ma jakiś sens. Też mam nadzieję że w DI:R to zmienią. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lordofarcana 17 Napisano 1 Listopad 2012 Czekam na tą gre DI ukończyłem 2razy i bardzo mi sie podobała Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lennox 1641 Napisano 29 Listopad 2012 Nowy news http://www.ps3site.pl/bohaterowie-dead-island-riptide-pokazuja-jak-walczyc-z-zombie-w-zwarciu/134960 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackhawkPL 153 Napisano 29 Listopad 2012 Ja mam tylko nadzieję, że to będzie naprawdę dobra kontynuacja, w każdym aspekcie lepsza od poprzedniczki. Nie dlatego, że "jedynka" była zła. Bawiłem się przy niej wyśmienicie i przeszedłem całość z uśmiechem na ustach, bo radocha z grania tą małą japonką/chinką (nie pamiętam), która specjalizowała się w katanach i wszelkiego rodzaju szablach była ogromna. Ważne by usunięto wszystkie błędy, a jednocześnie utrzymano ducha całej produkcji :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Deminel 0 Napisano 3 Grudzień 2012 (edytowane) Mam przegrane jakieś 3 godziny w tą grę razem z kumplem i powiem ze ta gra mnie nie urzekła, chyba nie moje klimaty zbieranie setki przedmiotów, potrzeba odnowienia broni co chwile po prostu po którymś razie wydaje się nużąca. Edit: Jednak gra na swój sposób ma jakiś potencjał, warto dać jej więcej czasu. Edytowane 5 Grudzień 2012 przez Deminel Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 24 Styczeń 2013 Pierwszy gameplay: Gra mi przypomina Far Cry 3 z zombiakami :) Ale cieszę się, bo widać że w końcu będzie więcej broni palnej do użytku :) W każdym razie czekam, bo bardzo lubię takie klimaty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sakosusz 169 Napisano 25 Styczeń 2013 Jestem fanem klimatow apokaliptycznych wiec grałem w DI i nawet wracam do niej czasami a Raptide napewno zakupie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzmiwtrzcinie 317 Napisano 25 Styczeń 2013 Oczywiście biorę, bo przy pierwszym DI bawiłem się przednio. Mimo to lista nowości w riptide jest naprawdę niewielka (nowy bohater, nieco zmienione otoczenie, korzystanie z łodzi), a i gameplay wygląda po prostu jak dlc do jedynki. Poza tym otoczenie pokazane na gameplay'u średnio mi odpowiada, nie przepadam za mokradłami, kurort z 1szego aktu "jedynki" miał unikalny klimacik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lennox 1641 Napisano 2 Marzec 2013 Kolejne info: http://www.ps3site.pl/bonusy-plynace-z-zamowienia-przedpremierowego-dead-island-riptide-ujawnione/144453 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lennox 1641 Napisano 21 Marzec 2013 I kolejne info z portalu. Czy tylko ja czekam na tę grę ? :P http://www.ps3site.pl/z-martwej-wyspy-nie-ma-ucieczki/146544 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzmiwtrzcinie 317 Napisano 23 Marzec 2013 Również czekam, ale niech stanieję do 100zł, bo mamy tu doczynienia z DI 1.5 (co jest zarówno wadą, jak i zaletą). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KoRnick90 258 Napisano 8 Kwiecień 2013 Jeśli gra nie będzie miała problemów technicznych związanych z graniem ze znajomymi w coop, to będzie to bardzo ciekawa produkcja. :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 22 Kwiecień 2013 Pojawiły się pierwsze recenzje w okolicach 6/10, 7 /10 IGN dał 7,2/10 http://uk.ign.com/ar...-riptide-review Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dwaduzepe 124 Napisano 22 Kwiecień 2013 (edytowane) Szkoda, że split screen nie dołożyli, myslę, że i oceny byłyby wtedy wyższe i sprzedaż większa, bo nie ma co liczyć na tak dobrą sprzedaż jak przy okazji jedynki. Ja na przykład nie kupię, bo drugi raz tego samego nie chcę, już jedynki nie skończyłem ze względu na monotonię. Edytowane 22 Kwiecień 2013 przez dwaduzepe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach