Skocz do zawartości
Patricko

Gran Turismo 6

Rekomendowane odpowiedzi

Takie wozy jak Škoda 105, Dacia 1310 czy Zastava Yugo 45 też można zaliczyć do klasyków. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wg ciebie dodanie nowych samochodów czy porządnych zniszczeń to nie będą kosmetyczne zmiany ? Nowa grafika na PS4 to ma być przełom w serii, tak ? Gówno prawda. W tej serii właśnie takich kosmetycznych zmian potrzeba, bo zmieniając charakter całej gry może wyjść coś co nie będzie miało prawa nazywać się Gran Turismo. 

Forza jest świetną gierką (o ile można to stwierdzić po 2 dniach grania) ale nie ma takiej głębi jak GT. To po prostu gierka pokroju Shiftów tyle, że o klasę od nich lepsza. GT to encyklopedia motoryzacji. 

 

BTW Co do beemek, wieś tuning i BMW jako marzenie każdego dresa - z tym mi się kojarzy twoja wypowiedź. Szkoda, że nie wymieniłeś jeszcze Passata 1.9 TDI kombi i Skody Octavia :biggrin:

BMW wies tuning hmm watpie,dla mnie wies i obciach to robienie 50 civicow czy nisaan micra albo inne podobne gowna  z japoni nikomu nie potrzebne.To chyba bardziej przemawia na 1000 iles tam aut polowa to klony kosiarek i pozniej ci pisza gra z 1200 samochodami.Ja nie lubie jak ktos mnie robi w ch.... a seria GT zaczyna wlasnie tak robic gram w ta gre od pierwszej czesci i mozna powiedziec ze  jestem jej fanem ale nie slepo wpatrzonym w ta gre.Wolal bym 150 aut dobrze zrobionych i odwzorowanych niz te 1200 z czego wiekszosc wyglada jak na ps2.

 

 Co do BMW E30 to chyba ktos tu nie zna historii moto sportow BMW l M3 E30 w przeciągu niecałych 5 lat startów zdobył ponad 50 tytułów oraz 1500 pojedynczych zwycięstw co czyni go najbardziej utytułowanym samochodem klasy GT na świecie M3.Wiec gratuluje wiedzy niektorym haha.Na tym zakoncze moja wypowiedz bo widze ze co nie ktorzy nie maja pojecia o tym co mowia.Dla mnie ta gra powinna pojawic sie na PS4 na PS3 nie ma racji bytu bo poprostu jest to pol produkt za 220 zl.

Edytowane przez PAWEL_VIP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za info - gra zamówiona...

 

Ja również się skusiłem. Płatność przy odbiorze w Empiku więc w razie pojawienia się lepszej oferty można jeszcze anulować.

 

BTW wie ktoś, czy gra będzie dostępna w salonie już 6go? Zamawialiście wcześniej w empiku jakieś gry przed premierą? Pół biedy jakby przysłali np. w sobotę, ale jeśli wysyłają tylko pn-pt to bym chyba umarł czekając do poniedziałku ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMW wies tuning hmm watpie,dla mnie wies i obciach to robienie 50 civicow czy nisaan micra albo inne podobne gowna  z japoni nikomu nie potrzebne.To chyba bardziej przemawia na 1000 iles tam aut polowa to klony kosiarek i pozniej ci pisza gra z 1200 samochodami.Ja nie lubie jak ktos mnie robi w ch.... a seria GT zaczyna wlasnie tak robic gram w ta gre od pierwszej czesci i mozna powiedziec ze  jestem jej fanem ale nie slepo wpatrzonym w ta gre.Wolal bym 150 aut dobrze zrobionych i odwzorowanych niz te 1200 z czego wiekszosc wyglada jak na ps2.

 

 Co do BMW E30 to chyba ktos tu nie zna historii moto sportow BMW l M3 E30 w przeciągu niecałych 5 lat startów zdobył ponad 50 tytułów oraz 1500 pojedynczych zwycięstw co czyni go najbardziej utytułowanym samochodem klasy GT na świecie M3.Wiec gratuluje wiedzy niektorym haha.Na tym zakoncze moja wypowiedz bo widze ze co nie ktorzy nie maja pojecia o tym co mowia.Dla mnie ta gra powinna pojawic sie na PS4 na PS3 nie ma racji bytu bo poprostu jest to pol produkt za 220 zl.

Paweł BMW wieś tuningowcu, my tu mówimy o samochodach klasycznych a nie utytułowanych.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak a ja pisze ze nie ma tu aut ktore powinny byc w pierwszej kolejnosci.Auto ktore jest najbardziej utytulowane na swiecie w wyscigach GT nie ma w grze PARODIA.Mowie mogl bym wymieniac dlugo ale mi sie nie chce podalem najlepszy przyklad.Niektorych przerosla historia i pewnie nawet o tym nie wiedzieli.

Edytowane przez PAWEL_VIP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

M3 E30 i inne BMW M z tego okresu to klasyki. To, co z nimi robią "tuningowcy" to inna sprawa. Popartrz na wyroby Mansory. Większość z nich wygląda okropnie, ale chyba nie powiesz, że bazy to wieś?

Edytowane przez tata_arek
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znów odkryłem ze jestem niedorozwiniety, przecież są dema - ściągnę i przekonam się na własnej skórze.

Dzięki za odpowiedź.

Jeżeli chodzi o GT, to może być cieżko z tym demem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wogole mowienie o tuningowcach i o ludziach z przerosnieta wyobraznia w temacie o grze jest niepowazne.Widzialem chyba kazda zwiesniaczona marke przez ludzi nie przez fabryke wiec takie gadanie co ktos napisal o wiesniackich tjuningach jest smieszne i koles nie ma pojecia o motoryzacji tzw przyslowiowy Janusz..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się tutaj zgodzę z PAWEL_VIP. GT5 to dla mnie nieporozumienie także w kwestii listy aut. Nawet ten obśmiewany przez niektórych tutaj Shift o wiele bardziej mnie zachwycił, bo w wielu aspektach bije GT na głowę. Podobne zdanie mają na gtplanet. Śmiech mnie ogarnia, że pięć lat robili grę, a właściwie sześć, bo w miarę grać dało się po roku i gigabajtach patchy. Natomiast GT6 to jedno wielkie DLC GT5 z patchami. Grałem w demo GT6 i nawet nie chce mi się tego komentować.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Shift lepszy od GT? W czym? W zjebanym modelu jazdy? Czy w tak samo zwalonych kolizjach? Porównywanie tych gier to nieporozumienie.

Tak jak pisałem, siła GT5 tkwi w multi. Jeżeli ktoś grał tylko w singla to nie mamy o czym rozmawiać.

W GT6 ten tryb będzie jeszcze bardziej rozbudowany wiec zabawa na kilkaset godzin zapewniona. Ciągłe wasze klepanie o dlc stało się już nudne, nikt was do kupna nie zmusza.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, grałem nie mało w GT w multi też i powtórzę, że jest tak samo zjebane jak reszta tego przehajpowanego tytułu. O Shifcie względem GT trochę napisałem ostatnio w wątku o Shifcie 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@jets

Przeczytałem to co napisałeś w wątku o Shift 2 i... dobrze, że są ludzie tacy jak Ty, dzięki temu jest ciekawiej, nie ma monotonii, nie każdemu może się podobać konkretna gra  :) .

Piszesz jednak, że przegrałeś w GT5 online kilkanaście godzin, a to wg mnie to jest za mało, żeby poznać wszystkie aspekty ścigania z innymi ludźmi. Nie wiem czy jeździłeś z przypadkowymi graczami czy w cyklicznych wyścigach w zorganizowanej ekipie, a i umiejętności gracza też mają wpływ na odbiór gry.

GT5/6 tworzy społeczność, jazda w singla potrzebna jest tylko do zarobienia kredytów na auta i tuning ( no i może czasem do pojeżdżenia po Nordschleife :P). 

 

Narzekanie na DLC też już nie ma sensu, nie uciekniemy od tego. Nie podoba się to nie kupuję i tylko tak można się temu sprzeciwić. Zobaczcie lepiej co zrobiło T10 z nową Forza 5. Wycięli 280 aut, które były w FM4 w podstawowej wersji gry, wycięli kilka kluczowych torów, wycięli ważne opcje multiplayer itd. A FM4 to była/jest bardzo dobra gra i piszę to po prawie 2-letniej przygodzie zarówno w singlu jak i (głównie) online. Wiadomo, są rzeczy lepsze w GT, są lepsze w FM, kwestia gustu.

 

Szóstka będzie poprawioną piątką i mi to pasuje. Daleki jestem od euforii, ale nie czuję, że kupuję drugi raz to samo, bo poznałem GT5 dość dobrze i widzę zmiany, których może nie dostrzegać ktoś, kto nie poświęcił tyle czasu na grę w GT5 co wszelkiego rodzaju wyścigowcy-nałogowcy w tym ja  :laugh: .

Edytowane przez Ksawery_GT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiece czego przynajmniej mi brakuje W serii GT możliwości stworzenia realistycznych serii wyścigowych takich jak np. WTCC, DTM,GT3, poprostu takich aut tej grze brakuje.. :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auta są, tylko trzeba sobie ludzi poszukać na takie ściganie się w klasach WTCC czy DTM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też zamówiłem Preorder na Empiku, zastanawia mnie tylko czy uda się aby gra doszła 6 czy trzeba będzie czekać do poniedziałku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

caly system multi jest zrobiony arcadowo nie mowie tu o jezdzie autami a o tym wszystkim co jest w okolo ,tzn menu i braqk pomyslu na jakies zawody to mnie glownie zawiodlo w GT5.Nie bylo zadnych zorganizowanych serii zadnych bonusow dla najlepszych,zadnych statystyk na temat gracza i jego wygranych itp rzeczy  to bylo bardzo slabe ze strony polyphony same pojedyncze wyscigi i nic wiecej.Powinni zrobic jakies serie wyscigow z punktami a tu nic nie bylo.Jezdzilo sie bo jezdzilo samemu trzeba bylo organizowac jakies prowizoryczne turnieje tu wielki minus dla GT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To poczekaj na GT6 i później skomentuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maserati 3500 GT, Alfa Romeo Montreal, Iso Grifo, czytaj uważnie cały post a nie tylko ostatni kawałek.

No chyba że te auta są już w gran turismo a ja ich znaleźć nie mogę to sory.

 

CZytałem cały post, o Maserati odpisałem. a czy Ty czytałeś o czym była mowa ? o TOPOWYCH autach, nie o klasycznych GT.

 

Trochę Standardów:

oC6Nyui.jpg

FnT9L9U.jpg

EqLHaKO.jpg

98NGRkl.jpg

Wt5NRxN.jpg

JhEu3VD.jpg

8UfLzjD.jpg

ey2trkd.jpg

 

Najprawdopodobniej część standardów z GT5 zostało upgrade'owane do premium (toyota 2000gt, reno r5 turbo ze screenu powyżej, zexel skyline), a część została tak jak w GT5 :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, każde auto poprawili, nie zostawiają takich samych jak było w GT5, widać różnicę, po prostu nie każde auto ma zrobione wnętrze.

Zdefiniuj jeszcze co znaczy TOPOWE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

caly system multi jest zrobiony arcadowo nie mowie tu o jezdzie autami a o tym wszystkim co jest w okolo ,tzn menu i braqk pomyslu na jakies zawody to mnie glownie zawiodlo w GT5.Nie bylo zadnych zorganizowanych serii zadnych bonusow dla najlepszych,zadnych statystyk na temat gracza i jego wygranych itp rzeczy to bylo bardzo slabe ze strony polyphony same pojedyncze wyscigi i nic wiecej.Powinni zrobic jakies serie wyscigow z punktami a tu nic nie bylo.Jezdzilo sie bo jezdzilo samemu trzeba bylo organizowac jakies prowizoryczne turnieje tu wielki minus dla GT.

To teraz powiedz mi, jaka gra konsolowa to oferuje?

I jaki generalnie widzisz problem w tym że trzeba było organizować się w ligi samemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gimby nieznajo.

Kolega Paweł, kolega poda swój milaż w GT5 oraz jakieś czasy z sezonowek albo akademii - tak, żeby wiedzieć czy te narzekania to narzekania znudzonego kozaka czy gimby w niemocy.

Nazwanie GT6 GT 5,5 to lekka bezczelność i zarozumialosc. Rozumiem ze nie czeka nas żadna rewolucja ale dzisiaj połowa gier to kotlety które od trzech odsłon nie różnią się praktycznie niczym.

Za 11 dni przenoszę się w inną czasoprzestrzeń - niezależnie jakie niedociągnięcia będą w GT6.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech no szybko pokażą dobrej jakości zdjęcia amerykańskich musclecarów, tam mają więcej do poprawienia w wyglądzie. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz powiedz mi, jaka gra konsolowa to oferuje?

I jaki generalnie widzisz problem w tym że trzeba było organizować się w ligi samemu?

Nie chodzi jaka gra to oferje bo nawet w NFS bylo to rozwiazane lepiej chodzi o to ze ten tryb zostal pozostawiony sam sobie a tworzenie samemu sobie jakis tam zawodow zapisywanych na kartce jest smieszne w tych czasach gdzie powinno byc wszystko zrobione przez tworcow gry.Poprostu podeszli niepowaznie do tematu i tyle mam nadzieje ze kiedys sie to zmieni i nie bedzie single race only.

Gimby nieznajo.

Kolega Paweł, kolega poda swój milaż w GT5 oraz jakieś czasy z sezonowek albo akademii - tak, żeby wiedzieć czy te narzekania to narzekania znudzonego kozaka czy gimby w niemocy.

Nazwanie GT6 GT 5,5 to lekka bezczelność i zarozumialosc. Rozumiem ze nie czeka nas żadna rewolucja ale dzisiaj połowa gier to kotlety które od trzech odsłon nie różnią się praktycznie niczym.

Za 11 dni przenoszę się w inną czasoprzestrzeń - niezależnie jakie niedociągnięcia będą w GT6.

Gralem od samego poczatku W GT godzinami, czasy mialem dobre i jezdzic naprawde potrafie nie bede sie tu chwalil....Jak chcesz kotleta i sie na to godzisz twoja sprawa a tak naprawde dopoki GT nie bedzie miala konkurencji to beda odpierd  DLC, a to wystarczy zeby zadowolic plebs taka prawda.Mam nadzieje ze do GT7 podejda z innym nastawieniem i sie troche bardziej wysila.Niedlugo sie okaze co zrobili na PS4 jestem pewien ze gra wyjdzie szybciej niz sie wydaje.Zreszta musza bo ogromna ilosc ludzi sprzedala swoje ps3 albo juz nie bedzie grala bo zakupil PS4 a tam nie ma scigalek.Wiec ja czekam na pelnoprawne GT.

Edytowane przez PAWEL_VIP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×