EgZePL 22 Napisano 1 Grudzień 2014 Przecież Destiny 2 to będzie to samo co teraz tylko na czterech innych planetach i Dlc rozbite na rok. O czym wy gadacie. O jakim potencjale? Pomysl fajny ale za szybko wbijamy i maksujemy postac do tego po jednym skillu na kazda postac. Bronie egzotyczne od zwyklych bialych różnią sie malowaniem i kopem. Nawet egzotykow wyjatkowych nie chcialo im się zaprojektować...Przez parę ostatnich stron nic tylko hejtujesz, może warto byłoby oszczędzić sobie bólu dupy i przestać pisać w tym temacie. Nie żebym zabranial wygłaszać własną opinię, ale wydaje mi się ze każdy kto był nia zainteresowany, już ja dobrze zna. Co do potencjału gry, to biorąc pod uwagę twoja argumentację równie dobrze można by próbować tłumaczyć osobie niewidomej od dziecka czym są kolory. Mimo wszystko żeby nie być goloslowny spróbuje. Gra od początku umieszcza swoją akcje w układzie słonecznym z założeniem, że nie jest to jedyny funkcjonalny system wszechświata. Gatunek gry nie jest jasno określony i czerpie z wielu innych typów gier (vide dyskusje czy to mmo czy nie). Mechanika gry jest prosta i opiera się na grindzie, przez co łatwo w nią wejść jednocześnie i dążyć do prostego celu (ulepszenia postaci do możliwych granic). Ze względu na wyżej opisane powody, twórcy gry mają właściwie nieograniczone pole manewru dla nowego contentu. Nowa lokalizacja? Nowa planeta? Nowy tryb gry (np walki statków w kosmosie)? Wszystko można dodać i pasuje w ramach świata przedstawionego do tej pory. Z destiny równie dobrze może stać się to co ze star warsami, które przecież też zaczynały tylko od jednego filmu, a teraz są przeogromnym uniwersum filmów, książek, komiksów gier itd. Oczywiście potencjał gry nie implikuje, że zostanie on kiedykolwiek wykorzystany, a już na pewno ze jest on wykorzystany należycie w chwili obecnej. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sakosusz 169 Napisano 1 Grudzień 2014 Sorry ale nie chce mi sie czytac twojej litanii. Nie hejtuje tylko pisze jak jest. Kupilem na premiere i chciałbym zwrotu pieniędzy. Nawet sprzedac jej nie moge bo nikt jej niechce... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
redlumek 41 Napisano 1 Grudzień 2014 Miałem tego nie pisać bo można mieć własne zdanie ale napiszę NIE KARMCIE TROLA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mardok_1986 18 Napisano 1 Grudzień 2014 No to masz pecha. Od premiery było wiadome, czym ta gra jest i jak będzie wyglądała. Sami jesteście sobie winni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sakosusz 169 Napisano 1 Grudzień 2014 Przyłączam sie zeby trolla nie karmic i zakonczyc na tym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Castiel 262 Napisano 1 Grudzień 2014 Traktujecie to jakby facet was obrażał. Mi też ciągle wlewali miód w uszy na temat tej gry i w końcu głupi posłuchałem by po kilku godzinach gry odinstalować ją z konsoli. Nie da się w to grać na dłużej. Powtarzalność do bólu, a sprzęt wszelakiego rodzaju w wielu przypadkach różni się tylko kolorami. A ja myślałem, że to Killzone jest słaby...znaczy tak mi mówili, a jest na odwrót. Widać trzeba wszystko sprawdzać samemu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mardok_1986 18 Napisano 1 Grudzień 2014 (edytowane) Gra miała swoją premierę już dawno. Mogłeś czytać, to byś się nie zawiódł. Gta5 też nie kupuj, bo to jeszcze gorsze niż Destiny. Edytowane 1 Grudzień 2014 przez Mardok_1986 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EgZePL 22 Napisano 1 Grudzień 2014 (edytowane) Nie obraża tylko koleś od kilku stron próbuje usilnie nawrócić wszystkich żeby popełnili masowe samobójstwo bo destiny takie złe i nie może pojąć ze gra się niektórym podoba. Podobnie zresztą jak ty. Nie mów ze się nie da, skoro jednak ludzie to robią. Dla ludzi którzy grają w grę, bungie nieźle zanieszalo w balansie egzotycznych broni. Chyba warto spróbować pograć chwile thornem i bad juju. No i ponac koniec ze spychaniem templara tym razem Edytowane 1 Grudzień 2014 przez EgZePL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Castiel 262 Napisano 1 Grudzień 2014 Gra miała swoją premierę już dawno. Mogłeś czytać, to byś się nie zawiódł. Oj uwierz mi - czytałem itd. Tylko ciągle myślałem, że ta powtarzalność nie będzie aż tak dotkliwa itp. Zbiorowa masturbacja przed premierą była ogromna. Po premierze duża ale trochę mniej. Zrobiłem błąd bo dałem wiarę ludziom, a nie jak zwykle - sobie. Na szczęście błąd ten kosztował mnie jedynie 30zł także niewielka strata. Oddam tego gniota, dopłacę 30zł i wezmę The Evil Within. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yogurt2006 65 Napisano 1 Grudzień 2014 Nie obraża tylko koleś od kilku stron próbuje usilnie nawrócić wszystkich żeby popełnili masowe samobójstwo bo destiny takie złe i nie może pojąć ze gra się niektórym podoba. Podobnie zresztą jak ty. Nie mów ze się nie da, skoro jednak ludzie to robią. Dla ludzi którzy grają w grę, bungie nieźle zanieszalo w balansie egzotycznych broni. Chyba warto spróbować pograć chwile thornem i bad juju. A to wyszedł jakiś patch? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EgZePL 22 Napisano 1 Grudzień 2014 (edytowane) Destiny Update - 12/01/2014 Dec 1 2014 Created by Destiny Dev Team 1.1 : The one about Exotics. And the Raid! Today's patch includes the long-awaited arrival of Exotics weapon buffs, additional acquisition paths for destination upgrade materials, along with additional changes to exotic gear node upgrading in preparation for the soon-to-be-released expansion, The Dark Below. We're also correcting issues induced by our more recent update to the Raid. Weapons Exotics Exotic Weapons are designed to look, feel, and sound overpowered. At the same time, they are not supposed to break the balance of the game. We hope these weapons challenge the way players think about their loadouts. Exotics will be a constant work in-progress! General In preparation for the Dark Below, Exotic Armor and Weapons no longer require Ascendant Materials to upgrade The final upgrade node of all Exotic Gear will require an Exotic ShardExotic Shards can be obtained by one of the following means:Dismantling unwanted ExoticsPurchased from Xur for 7 Strange CoinsExotics now start at a higher base Attack value and have a narrowed upgrade range to compensate Thorn Projectiles now briefly highlight targets on impact Mark of the Devourer DoT (damage-over-time) upgrade increased against PvE enemy targets Reload Speed increased Magazine Size increased Ammo inventory size increased Stability and Weapon Handling increased Bad Juju Magazine Size increased to 8 bursts (was 5) Ammo inventory size increased String of Curses now also decreases the cooldown of your Super on kill Adjusted effects to not block first person reticle Hard Light Stability increased Perfect Balance upgrade replaced by Fitted Stock (increases maximum possible weapon Stability) Suros Regime Lowered total damage at the end of the mag on SUROS Regime upgrade to be more in line with the Glass Half Full perk on Legendary Auto Rifles Monte Carlo Stability increased Range slightly decreased Monte Carlo Method upgrade now also has a chance to fully charge melee ability on kill MIDA Multi-Tool MIDA rounds now have increased knockback against targets in both PvE and PvP Hawkmoon Send It upgrade (which was redundant) replaced by Speed Reload Red Death Rate of Fire increased slightly, but Burst Damage reduced to compensate Plan C Weapon Handling speed increased Player Speed increased while Plan C is in hand Pocket Infinity Speed Reload upgrade replaced by Extended Clip which allows the option to increase magazine size (5 bursts) Vex Mythoclast Attack Power increased to 323 (from 300) Base Damage increased, fixing bug we introduced in previous patch Enhanced Battery upgrade by Extended Mag (this change still allows for a significant upgrade to Magazine Size, but less than before) Invective Reload Speed increased significantly, auto fires slightly slower Ice Breaker Send It upgrade replaced by Lightweight (which was redundant as Icebreaker already had maximum range) New effects for enemies killed by Ice Breaker upgrade Patience and Time Snapshot upgrade replaced by Custom Optics (provides a lower zoom option) Super Good Advice Stability increased Truth Magazine Size increased to 3 (was 1) Activities Raid Fixed an issue we introduced in a previous patch, in which Atheon did not correctly send 3 players through the time gates Fixed an exploit where the Templar could be forced off its platform Daily Heroic Story Destination Materials now drop from completing the Daily Heroic Bounties Removed the ‘Relic Hunter’ Bounty Destination Materials now drop from completing the Daily Patrol Bounty Vendors Reduced Cryptarch reputation gain from Engrams, but reputation reward packages now have an increased chance for Legendary Engrams Players will now be able to use Vanguard Marks and Crucible Marks to purchase Spinmetal, Relic Iron, Spirit Bloom, and Helium Filaments from the Vanguard and Crucible Quartermasters in the Tower Xur now sells a new material, Exotic Shards, to upgrade the final node of Exotics for 7 Strange Coins Faction Class Items (ex: FWC Cloak, Dead Orbit Mark, etc.) are now replaced by Faction Emblems in the rank-up reward packages from Faction Vendors Technical Networking fixes, which should reduce the instance of the Bee family of KTOs Fixed an issue in which using Xbox One party chat induced a slower frame rate Edytowane 1 Grudzień 2014 przez EgZePL 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 1 Grudzień 2014 Czyli koniec zrzucania Templara :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat_eyo 511 Napisano 1 Grudzień 2014 Będzie można za marki kupować surowce, w końcu! 100 razy wolę zrobić kilkanaście strików niż farmić materiały na patrolach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yogurt2006 65 Napisano 1 Grudzień 2014 Fajnie, że utrudnili maxowanie gratów. Ciekawe jak to się sprawdzi w praktyce. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 1 Grudzień 2014 No nie wiem czy utrudnili, kupisz parę tych Exotic Shardów i jesteś ustawiony :) Ascendant już tylko do legend, bo w dodatku pewnie nowe wejdą przedmioty do ulepszania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mardok_1986 18 Napisano 1 Grudzień 2014 Wreszcie! Koniec nudnego zbierania matsów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ognista sucz 26 Napisano 1 Grudzień 2014 Nie rozumiem po co ludzie wchodzą na temat Destiny i hejtują grę.Kupili w dniu premiery,sprzedali gdy się nie spodobała i szafa gra.Jesteście zwolennikami innego gatunku to tam się udzielajcie a nie wkoło wałkujecie jakie to Destiny jest złe,jakie powtarzalne i inne pierdoły. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mandi 121 Napisano 1 Grudzień 2014 Gra w folii za 99 zł. No nieźle z ceną w dół , a gra ma dopiero 2,5 miesiąca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggi 56 Napisano 2 Grudzień 2014 Gra w folii za 99 zł. No nieźle z ceną w dół , a gra ma dopiero 2,5 miesiąca. za taką cenę warto kupić :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mardok_1986 18 Napisano 2 Grudzień 2014 Czy ja wiem, czy warto. Na pewno nie warto "bawić się" w nią posiadając tylko podstawową wersję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggi 56 Napisano 2 Grudzień 2014 Czy ja wiem, czy warto. Na pewno nie warto "bawić się" w nią posiadając tylko podstawową wersję. na pewno nie warto... wszyscy już ograli 10 DLC i podstawki nie ruszają... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frredy 0 Napisano 2 Grudzień 2014 Siemka. Czy może mi ktoś po krótce przybliżyć jakie bronie najlepiej używać na Weekly heroic, weekly nightfall czy na raid. Z jakimi obrażeniami powinn one być , jakie najlepiej się sprawdzają., staram się ogarnąć ten temat ale mi coś nie wychodzi. Pozdro i z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wszebor 610 Napisano 2 Grudzień 2014 (edytowane) Żal mi tej gry strasznie. :( Bardzo mi się podobała i nadal podoba ale w pewnym momencie trzeba mieć zgraną ekipę i często być pod ręką. Niestety ja jestem zbyt randomowo dostępny a z randomami albo nie ma sensu albo się nie da grać. :( ...gra leży i się kurzy ale sprzedać tez mi żal :D To jest już dwóch randomów :-P Możemy kiedyś się złapać w mieśc.... Pomyłka w tej dziurze zabitej dechami i pobiegać razem. Samemu nudno się biega i skacze po drzewie. We dwóch zawsze raźniej :-DPS: Jak nie wyschły do tej pory kałuże to się można poślizgać jak za starych dobrych czasów ;-) Edytowane 2 Grudzień 2014 przez Wszebor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffee88 57 Napisano 2 Grudzień 2014 (edytowane) Siemka. Czy może mi ktoś po krótce przybliżyć jakie bronie najlepiej używać na Weekly heroic, weekly nightfall czy na raid. Z jakimi obrażeniami powinn one być , jakie najlepiej się sprawdzają., staram się ogarnąć ten temat ale mi coś nie wychodzi. Pozdro i z góry dzięki Na raid zawsze zabieram atheon's epilogue, ice breaker i corrective measure. Dobry jest też fatebringer, ale te bronie są raidowe (poza ice breakerem), więc jak ich nie masz to polecam na przykład suros regime i jakiś karabin na voida (świetny jest swarm, jolder's hammer, zombie apocalypse). Z obrażeń na raidze ważny jest w zasadzie tylko void. Co do weekly heroic i nightfall to wszystko zależy od obrażeń jakie są zwiększone. W tym tygodniu na przykład jest solar, więc przyda się vision of confluence, vex (z raidowych), ice breaker lub gjallarhorn (lub inna wyrzutnia na solar lub karabin maszynowy). Generalnie bierzesz bronie, które odpowiadają zwiększonym obrażeniom, które można sprawdzić w opisie nightfalla. Jeśli nie ma zwiększonych obrażeń na Weekly heroic, to wtedy warto zabrać bronie, które poradzą sobie z tarczami przeciwników, czyli na minotaury void, na wizardy - solar, harpie - arc, knighty - arc itp. Troszkę to chaotycznie opisałam. Mam nadzieję, że się doczytasz sensu ;) Edytowane 2 Grudzień 2014 przez coffee88 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frredy 0 Napisano 3 Grudzień 2014 Na raid zawsze zabieram atheon's epilogue, ice breaker i corrective measure. Dobry jest też fatebringer, ale te bronie są raidowe (poza ice breakerem), więc jak ich nie masz to polecam na przykład suros regime i jakiś karabin na voida (świetny jest swarm, jolder's hammer, zombie apocalypse). Z obrażeń na raidze ważny jest w zasadzie tylko void. Co do weekly heroic i nightfall to wszystko zależy od obrażeń jakie są zwiększone. W tym tygodniu na przykład jest solar, więc przyda się vision of confluence, vex (z raidowych), ice breaker lub gjallarhorn (lub inna wyrzutnia na solar lub karabin maszynowy). Generalnie bierzesz bronie, które odpowiadają zwiększonym obrażeniom, które można sprawdzić w opisie nightfalla. Jeśli nie ma zwiększonych obrażeń na Weekly heroic, to wtedy warto zabrać bronie, które poradzą sobie z tarczami przeciwników, czyli na minotaury void, na wizardy - solar, harpie - arc, knighty - arc itp. Troszkę to chaotycznie opisałam. Mam nadzieję, że się doczytasz sensu ;) Bardzo wielkie dzięki. Tak po krótce przybliżyłeć mi to ;) Czy czas zacząć zbierać więcej broni i końcu ogarnąć jakiś raid ;) Jeśli ktoś jest chętny na jakiś raid to zaprasza do dodania mnie do znajomych psn id: Frredy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach