donsarcasm 214 Napisano 8 Wrzesień 2014 Nie oszukujmy się, nie da się ciągnąć tej serii w nieskończoność. Demon był zajebisty bo było to coś nowego i wyróżniało się na tle innych gier pod względem klimatu i przede wszystkim trudności. Dark Souls to już była gra może mniej klimatyczna, ale za to bardziej rozbudowana, więcej lokacji, bossow, broni itp. Za to Dark Souls 2 to już moim zdaniem "budżetówka", zrobiona z wielkim rozmachem, ale już raczej bez klimatu. No niestety, ale ciężko juz wymyślić coś nowego aczkolwiek klimatyczne trailery Bloodborna pokazują, że możemy mieć jeszcze trochę zabawy z grami od Froma. No i mimo wszystko po cichu liczę, że może kiedyś zrobią kontynuację Demona. Pamiętacie Nexusa i te kamienie prowadzące do światów od 1-1 do 5-1? Jeden z nich był rozwalony, kto wie może kiedyś też będzie i o tym historia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 8 Wrzesień 2014 Ja akurat nie mam problemu z klimatem (chociaż zgadzam się, że DkS1 i Demon's nic nie pobije). Chodzi po prostu o ogólne dopracowanie i game design. W DkS2 trochę skopali pewne podstawowe kwestie, które w poprzednich grach działały bez problemu. Tak jak by zapomnieli, na czym ta trudność wcześniej polegała (podpowiadam - nie na zmuszaniu nas do walki z 10 wrogami na raz w każdym kolejnym pomieszczeniu, czy wrzucaniu do gry kolejnych humanoidalnych bossów, których ataki zbijają całą staminę na hita). Akurat wierzę w Bloodborne, a zamiana settingu powinna wyjść grze na dobre. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 10 Wrzesień 2014 Tutaj mam nadzieję przyjdzie z ratunkiem Bloodborne. Gra wiadomo przypomina poprzednie części, ale mam nadzieję że powróci ciężki klimat z Demons Souls. Niestety ani w DS1 ani w DS2 nie udało się nawet zbliżyć do tego poziomu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 10 Wrzesień 2014 To raczej kwestia subiektywna, moim zdaniem DkS1 ma mega klimat, który trafił do mnie bardziej. To nie to samo co Demon's, owszem, ale to nie znaczy, że jest gorzej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dwypij 92 Napisano 14 Wrzesień 2014 No a ja przywiozłem wreszcie plejkę - w bagaży podręcznym co prawda, przez co ledwo się zmieściłem. Nie miałem zbyt wiele miejsca, więc wziąłem tylko Dark Souls, Dark Souls 2, a Demon's mam na dysku...no i do tego Black Ops 2 (ale tu ciiisza)... Kusi mnie znów pomaganie innym - ale w jedynce zostaje w zasadzie DLC, bo gdzie indziej ciężko się gdzieś załąpać. Dark 2 - tu po włączeniu nic nie udało się znaleźć, raz chyba załapałem się na Mirror Knighta - będę musiał trochę podbić postać. Jak działa ta zależność koopa z SL? Jak wiecie przeszedłęm podstawkę tylko raz w te 200 godzinek, teraz będę musiał dorwać jakieś wiki i znaleźć listę "to do" przed przejściem dalej - do NG+. Czeka mnie trochę zabawy z kupnem jakiegoś telewizora o normalnej średnicy, do tego cała kaszanka jest ze znalezieniem jakiegoś samochodu. Ehhh...na starość się mi zachciało zmian hehe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 14 Wrzesień 2014 Jeżeli zrobisz nową postąć w dks, to możemy coś podziałać razem. Jestem w oklicach 70 lvl. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donsarcasm 214 Napisano 16 Wrzesień 2014 No a ja przywiozłem wreszcie plejkę - w bagaży podręcznym co prawda, przez co ledwo się zmieściłem. Nie miałem zbyt wiele miejsca, więc wziąłem tylko Dark Souls, Dark Souls 2, a Demon's mam na dysku...no i do tego Black Ops 2 (ale tu ciiisza)... Kusi mnie znów pomaganie innym - ale w jedynce zostaje w zasadzie DLC, bo gdzie indziej ciężko się gdzieś załąpać. Dark 2 - tu po włączeniu nic nie udało się znaleźć, raz chyba załapałem się na Mirror Knighta - będę musiał trochę podbić postać. Jak działa ta zależność koopa z SL? Jak wiecie przeszedłęm podstawkę tylko raz w te 200 godzinek, teraz będę musiał dorwać jakieś wiki i znaleźć listę "to do" przed przejściem dalej - do NG+. Czeka mnie trochę zabawy z kupnem jakiegoś telewizora o normalnej średnicy, do tego cała kaszanka jest ze znalezieniem jakiegoś samochodu. Ehhh...na starość się mi zachciało zmian hehe. Co-op jest teraz zależny od soul memory a nie od levelu. Leveluj postać ile wlezie inaczej będzie Ci ciężko... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donsarcasm 214 Napisano 17 Wrzesień 2014 Tak samo, tylko na arenach liczy się SL... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 17 Wrzesień 2014 (edytowane) Pierwsze screeny z Crown of the Ivory King: http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Crown+of+the+Ivory+King Potwierdzono również, że droga do DLC prowadzi przez Shrine of Winter (co było w zasadzie oczywiste). Edytowane 17 Wrzesień 2014 przez Numinex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 18 Wrzesień 2014 (edytowane) http://www.polygon.com/2014/9/18/6359181/dark-souls-2-crown-of-the-ivory-king-tgs-2014 W skrócie: - Śnieżyca i wiatr ograniczające widoczność - Temperatura wpływająca na rozgrywkę (np. zamarznięta skrzynia, której na początku nie można otworzyć), początkowo mróz miał także wpływać na zdrowie postaci, ale ostatecznie z tego zrezygnowano - Pojawia się nowy element gry - tzw. Followers. Coś na wzór NPC Phantomów, tyle że tutaj im więcej takich pomocników zbierzemy w trakcie eksplorowania DLC, tym łatwiejsza będzie finałowa walka. Nie wyjaśniono dokładnie na czym to ma polegać - Już na początku mamy dostęp do opcjonalnego bossa, ale walka z nim jest bezcelowa, do póki nie zdobędzie się odpowiedniego przedmiotu - wg. Namco ten dodatek ma być "najtrudniejszy", a boss wyjątkowo wymagający (taaa), powróci również Challenge Route do co-opa I to tyle w tej kwestii. Ja od siebie za to dodam, że do tego ostatniego DLC wyjątkowo mnie nie ciągnie. Na Crown of Old Iron King byłem mocno napalony i mimo że samo mięsko mnie nie zawiodło, tak już niektóre sekcje rozgrywki (Iron Passage, droga do Alonne'a) kompletnie odrzuciły. I boję się, że podobnie będzie z Ivory King. Poczekam tym razem z kupnem dodatku, aż pojawi się więcej recek i gameplayów. Do tego gameplay: http://www.gamespot.com/videos/dark-souls-2-dlc-crown-of-the-ivory-king-preview/2300-6421341/ Edytowane 18 Wrzesień 2014 przez Numinex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 18 Wrzesień 2014 (edytowane) Za tydzień, 24 września. Edytowane 18 Wrzesień 2014 przez Numinex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dwypij 92 Napisano 19 Wrzesień 2014 (edytowane) Co-op jest teraz zależny od soul memory a nie od levelu. Leveluj postać ile wlezie inaczej będzie Ci ciężko... Chwilke pogralem pomagajac innym, ale generalnie ruch slaby w interesie. Weekend nadchodzi, wiec mysle o lakkim nadrobieniu zaleglosci. Po premierze mlocilem 2 tygodnie po 10 godzin, ale potam mialem spora przerwe. I caly swiat mi uciekl niestety. Z DLC to poczekam i kupie kompletna edycje jeszcze raz, chyba ze wydadza na PS4 jakims cudem. jeszcze platyna gdzies daleko w oddali mi sie marzy. Czy przeskok pomiedzy NG a NG+ jest znow najgorszy? SL mojego stefana to 191. Edytowane 19 Wrzesień 2014 przez dwypij Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donsarcasm 214 Napisano 19 Wrzesień 2014 No na pewno jest trudniej na ng+. Standardowo mobki zadaja większe obrażenia + red phantomy pojawiają się od czasu do czasu. No i po zabiciu niektórych bossów dostajesz inne dusze za które możesz wykuc nowe bronie itp Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dwypij 92 Napisano 19 Wrzesień 2014 No na pewno jest trudniej na ng+. Standardowo mobki zadaja większe obrażenia + red phantomy pojawiają się od czasu do czasu. No i po zabiciu niektórych bossów dostajesz inne dusze za które możesz wykuc nowe bronie itp Thx. A czy ten przeskok jest rownie duzy jak w pierwszym DS na przyklad? Bo NG++ juz bylo sporo prostsze - postac byla napakowana juz calkiem sporo. W pierwszym NG+ przechdzilem samotnie, teraz w DS2 pierwsze przejscie mam za soba solo i moze wlasnie pozapraszam sobie jakichs pomocnikow dla relaksu ;). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 19 Wrzesień 2014 (edytowane) Thx. A czy ten przeskok jest rownie duzy jak w pierwszym DS na przyklad? Bo NG++ juz bylo sporo prostsze - postac byla napakowana juz calkiem sporo. W pierwszym NG+ przechdzilem samotnie, teraz w DS2 pierwsze przejscie mam za soba solo i moze wlasnie pozapraszam sobie jakichs pomocnikow dla relaksu ;). Generalnie odczuwalny przeskok poziomu jest niemal identyczny. Zmieniają się jednak pewne rzeczy w mechanice, które nie miały miejsca w poprzednich grach - dochodzą nowi przeciwnicy oraz wspomniane już Black Phantomy, a niektórzy bossowie dostają nowe... nazwijmy to: "przeszkadzajki". Część z nich dostała także dużego boosta do zdrowia i wytrzymałości. W dodatku mam wrażenie, że pancerze tracą na NG+ jakiekolwiek znaczenie (możliwe, że przesadzam, ale moim zdaniem różnica jest zauważalna). Przez co z jednej strony niby można robić speedruna, ale z drugiej jest sporo miejsc gdzie można się ostro przejechać na zbytniej pewności siebie ;). Do tego pojawiają się nowe przedmioty, mocniejsze wersje starych (np. pierścienie +3) oraz kilka innych niespodzianek. Sporo osób na forum krytykowało NG+, ale moim zdaniem naprawdę dużo poprawiono i dodano od czasów Demon's i DkS1, dzięki temu kolejna gra robi się bardziej nieprzewidywalna i ciekawsza. Ja sam jestem fanem mechaniki NG+ wprowadzonej w DS2 i mam nadzieję, że w Bloodborne zastosują podobne rozwiązania. Edytowane 19 Wrzesień 2014 przez Numinex 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donsarcasm 214 Napisano 19 Wrzesień 2014 Thx. A czy ten przeskok jest rownie duzy jak w pierwszym DS na przyklad? Bo NG++ juz bylo sporo prostsze - postac byla napakowana juz calkiem sporo. W pierwszym NG+ przechdzilem samotnie, teraz w DS2 pierwsze przejscie mam za soba solo i moze wlasnie pozapraszam sobie jakichs pomocnikow dla relaksu ;).No ja ambitnie stwierdziłem w którymś momencie, że zdobędę pierścień za przejście gry bez zadnego zgonu, napakowalem postać i zacząłem NG+. Pierwszy raz zginąłem zanim jeszcze dotarłem do tych trzech staruszek w chatce, czyli po jakiejś minucie gry heheheThx. A czy ten przeskok jest rownie duzy jak w pierwszym DS na przyklad? Bo NG++ juz bylo sporo prostsze - postac byla napakowana juz calkiem sporo. W pierwszym NG+ przechdzilem samotnie, teraz w DS2 pierwsze przejscie mam za soba solo i moze wlasnie pozapraszam sobie jakichs pomocnikow dla relaksu ;).No ja ambitnie stwierdziłem w którymś momencie, że zdobędę pierścień za przejście gry bez zadnego zgonu, napakowalem postać i zacząłem NG+. Pierwszy raz zginąłem zanim jeszcze dotarłem do tych trzech staruszek w chatce, czyli po jakiejś minucie gry hehehe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dwypij 92 Napisano 19 Wrzesień 2014 (edytowane) No ja ambitnie stwierdziłem w którymś momencie, że zdobędę pierścień za przejście gry bez zadnego zgonu, napakowalem postać i zacząłem NG+. Pierwszy raz zginąłem zanim jeszcze dotarłem do tych trzech staruszek w chatce, czyli po jakiejś minucie gry hehehe No ja ambitnie stwierdziłem w którymś momencie, że zdobędę pierścień za przejście gry bez zadnego zgonu, napakowalem postać i zacząłem NG+. Pierwszy raz zginąłem zanim jeszcze dotarłem do tych trzech staruszek w chatce, czyli po jakiejś minucie gry hehehe Od jakichś 2 godzin sobie siedzę w Iron Keep i pomagam ziomkom. Do tego udało mi się odeprzeć kilka najazdów. Nice...cydry w lodówce i dusze w konsoli. Prawie ideał ;). SL 195 , SM6563114 - gdzie mam szansę załąpa się na koopa? Póki co Iron Keep dalej...tak raczej pvp rekreacyjnuie. I nie dzie mi tak źle, chyba trafiam na jakichś chłopków roztropków ;). Edytowane 20 Wrzesień 2014 przez dwypij Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 22 Wrzesień 2014 (edytowane) I jednak nie obyło się bez małej wtopy - premiera ostatniego DLC została przesunięta na 30 września (XBL i Steam) i 1 października (PSN). http://www.bandainamcogames.eu/news/2014/09/22/dark-souls-ii-s-crown-of-the-ivory-king-moves-back-to-september-30/4684 Edytowane 22 Wrzesień 2014 przez Numinex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzmiwtrzcinie 317 Napisano 24 Wrzesień 2014 DkS II na ps store za 99zł, biorąc pod uwagę, że zdrapki można kupić za 87zł, oferta wydaje się całkiem niezła. Może w nast. tygodniu będzie zniżka na SP? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 24 Wrzesień 2014 Znicha na sp będzie, choć wiątpie aby już w przyszłym tyg. Po cichu obstawiam, że dks wyląduje w plusie, a wtedy będą chcieli na sp zarobić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 29 Wrzesień 2014 (edytowane) I jedno i drugie. Przecież wszystkie dotychczasowe DLC właśnie z patchem się pobierały - stąd taka waga. W końcu osoby, które nie wykupiły dodatku, też mają dostęp do części zawartości. Potem pobieramy jedynie ważący 100kb klucz. Edytowane 29 Wrzesień 2014 przez Numinex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 29 Wrzesień 2014 (edytowane) DLC, cała jego zawartość, pobrane zostaje wraz z patchem. Natomiast dostęp do niego można zyskać dopiero, gdy w sklepiku pojawi się klucz odblokowujący - przecież od trzech miesięcy jest tak samo (nieważne czy posiadamy Season Passa czy nie, bo unlocka trzeba pobrać tak czy siak). Już po pobraniu patcha można dostać się do pierwszej lokacji z DLC, gdzie gracze mogą zostawiać znaki. Edytowane 29 Wrzesień 2014 przez Numinex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 30 Wrzesień 2014 Gdyby kogoś ciekawiło, co daje zebranie wszystkich trzech Koron: Jeśli mamy założoną jedną z nich, to po śmierci NIE tracimy ludzkiej formy. Tym samym Human Effigies stają się zbędne. I to tyle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 30 Wrzesień 2014 A liczyłem na jakiegoś dodatkowego bossa, tudzież lokację... szkoda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donsarcasm 214 Napisano 30 Wrzesień 2014 No i jak, gracie juz? Ja w pracy jeszcze jeden dzień, więc przysiade dopiero pojutrze... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach