Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

czyli chybił trafił :) To jeszcze zastanowie się z kupnem, zbliża się sesja, może oddanie pada bez kupienia dodatkowego bedzie dobrym pomysłem :) Dziekuje za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da sie gdzies na pudelku sprawdzic jaka seria pada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na padzie jest kod kreskowy a pod nim cyfry. Chyba o to chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria pada to 3 pierwsze cyfry kodu z tyłu obudowy ;) mój 211 poszedł dzisiaj na reklamacje, popsuły sie gałki tzn. przy wciskaniu nie chciała postać biegnąć... Teraz mam 111 zobaczymy jak się spisze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega Dex nie zapytał gdzie znajduję się seria na padzie ani które to cyferki . Jego pytanie brzmiało czy na pudełku od pada DS4 jest napisana seria czyt. czy w sklepie gdzie nie mamy możliwości wyjęcia pada z pudełka można wyczytać jaka to jest seria?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby szlag trafiał lewą gałkę? Konsole mam ponad 2 tyg. Grane codziebnie. Model 211

btw. w razie wycierajacej sie / pekajacej galki niemiecki amazon wysyla do klienta cala konsole (czas wysylki do 2 tyg) i nalezy sobie samemu wymienic zepsute komponenty a reszte odeslac. W razie nieodeslania naliczaja 399 eur. czyli mozna dorwac konsole w rozsadnej cenie :)

post-8865-1389607424,6915_thumb.jpg

Edytowane przez bany1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam nakładki z allegro, niebo a ziemia! O wiele lepiej wyczuć gałkę i łatwiej ją dynamicznie operować, moja juz lewa starta do plastiku, reklamuję jak się szarpnę na drugiego pada. Nakładki załatwiają sprawę w 110%. Zdecydowanie Sony dało dupy przy tych analogach.

Edytowane przez evo666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam nakładki z allegro, niebo a ziemia! O wiele lepiej wyczuć gałkę i łatwiej ją dynamicznie operować, moja juz lewa starta do plastiku, reklamuję jak się szarpnę na drugiego pada. Nakładki załatwiają sprawę w 110%. Zdecydowanie Sony dało dupy przy tych analogach.

 

Jakie te nakładki kupileś?

Możesz podesłać link z allegro, bo też szukałem i się zastanawiam, ponieważ są różne,a wiadomo komfort gry musi pozostać na tym samym poziomie lub się zwiększyć :P

Edytowane przez BartexXx20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rowniez polecam te gumki o wiele lepszy komfort gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jakiś czas temu pisałem że wysłalem pada (seria 211) ze zniszczoną gumką do serwisu Pram, poniżej opiszę całą procedurę jak to u mnie wyglądało.

 

02.01.2014 - zgłoszenie naprawy gwarancyjnej za pomocą formularza internetowego ze strony Pram - po kilku godzinach otrzymałem maila ze wskazówkami jak zamówić kuriera.

Cała procedura zamówienia kuriera jest tez na stronie Pram.

 

02.01.2014 - zamawiam kuriera na koszt serwisu - Dwonię do DPD według instrukcji z w/w maila

03.01.2014 - kurier DPD odbiera odemnie paczkę z padem

07.01.2014 - Pad zostaje dostarczony do Pram (byłby 06 ale było swięto)

10.01.2014 - Dwonię do Pram bo nie dostałem, żadnego maila od nich, a także status na stronie się nie wyświetla. Poinformowano mnie że mają dużo pracy i mam czekać.

11.01.2014 - staus  się zmienił na "czeka na naprawe"

13.01.2014 - dostałem  maila od siudemki że firma Pram nadała przesyłkę

14.01.2014 - kurier dostarczył mi do domu nowego pada seria 111

Na razie status na stronie Pram dalej jest że czeka na naprawę :)

 

Do Pramu trzeba wysłać:

- pada

- ksero rachunku

- formularz z Pramu

- zdjęcie numeru seryjnego konsoli (jerzeli jest to pad z zestawu)

Ja do póki mam gwarancję i sytuacja z padem się powtórzy będę go odsyłał do Pram i wymieniał na nowy, aż dostanę taki który bedzie wolny od wad.

Edytowane przez lukas_sz
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja oddałem do RTV Euro AGD... Czas oczekiwania? Od 2 do 4 tygodni. To sobie poczekam :D

Edytowane przez Karol922

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez zamówiłem te nakladki. Mam naxzieje, że jutro/pojutrze będą to zdam relację. W sumie mi nie schodzi guma, bardziej chodzi o komfort. Mam 2 pady, jeden wszystko ok, w drugim niestety lewa strona sie rusza. Rozkrecilem srubki, powyginalem, skrecilem i bylo ok pare dni i teraz znowu to samo.

Ktoś tu kiedys pisal, ze jest sposób na śrubki aby wygladaly jak nowe i nie odkrecane, może ktoś opisać ten sekret? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jakiś czas temu pisałem że wysłalem pada (seria 211) ze zniszczoną gumką do serwisu Pram, poniżej opiszę całą procedurę jak to u mnie wyglądało.

 

02.01.2013 - zgłoszenie naprawy gwarancyjnej za pomocą formularza internetowego ze strony Pram - po kilku godzinach otrzymałem maila ze wskazówkami jak zamówić kuriera.

Teraz wiem że nie trzeba tego zgłoszenia robic bo nic ono nie daje, tylko info jak zamówić kuriera. Cała procedura zamówienia kuriera jest tez na stronie Pram.

 

02.01.2013 - zamawiam kuriera na koszt serwisu - Dwonię do DPD według instrukcji z w/w maila

03.01.2013 - kurier DPD odbiera odemnie paczkę z padem

07.01.2013 - Pad zostaje dostarczony do Pram (byłby 06 ale było swięto)

10.01.2013 - Dwonię do Pram bo nie dostałem, żadnego maila od nich, a także status na stronie się nie wyświetla. Poinformowano mnie że mają dużo pracy i mam czekać.

11.01.2013 - staus  się zmienił na "czeka na naprawe"

13.01.2013 - dostałem  maila od siudemki że firma Pram nadała przesyłkę

14.01.2013 - kurier dostarczył mi do domu nowego pada seria 111

Na razie status na stronie Pram dalej jest że czeka na naprawę :)

 

Ja do póki mam gwarancję i sytuacja z padem się powtórzy będę go odsyłał do Pram i wymieniał na nowy, aż dostanę taki który bedzie wolny od wad.

Miałeś PS4 już w styczniu 2013 i nic się nie pochwaliłeś?!? Aj nie ładnie :biggrin:

Edytowane przez matispidi
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby szlag trafiał lewą gałkę? Konsole mam ponad 2 tyg. Grane codziebnie. Model 211

btw. w razie wycierajacej sie / pekajacej galki niemiecki amazon wysyla do klienta cala konsole (czas wysylki do 2 tyg) i nalezy sobie samemu wymienic zepsute komponenty a reszte odeslac. W razie nieodeslania naliczaja 399 eur. czyli mozna dorwac konsole w rozsadnej cenie :)

A kolega czasem nie wbija pazurow w galke?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Wili23

 

Nie przesadzaj. Nie będziemy grac w rękawiczkach żeby przypadkiem paznokciem nie zawadzić o analoga. Nie dajmy się zwariować. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wili23 większość osób co ma PS4 miało PS3 i tam z DS3 nie bylo takich problemów, więc nie, to nie wina paznokci ;)

Edytowane przez rafcio007
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ps4 od premiery.Dwa pady,jeden z serii 111,drugi 211.Jak na razie analogi czyściutkie bez żadnych rysek,ani pęknięć itp.Grywam codziennie max 2 godzinki nie więcej.Konsola także śmiga bez zarzutów.Pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kolega czasem nie wbija pazurow w galke?

niemam co wbijać bo niestety obgryzam... Do gałki doszedł wczoraj blokujący się L1. Że tez tak wszystko na raz... Orientujecie się jak jest z wymianą w MM? Od ręki czy trzeba Czekać? Brać całą konsole czy wystarczy kontroler i rachunek? Edytowane przez bany1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby szlag trafiał lewą gałkę? Konsole mam ponad 2 tyg. Grane codziebnie. Model 211

btw. w razie wycierajacej sie / pekajacej galki niemiecki amazon wysyla do klienta cala konsole (czas wysylki do 2 tyg) i nalezy sobie samemu wymienic zepsute komponenty a reszte odeslac. W razie nieodeslania naliczaja 399 eur. czyli mozna dorwac konsole w rozsadnej cenie :)

 

 

niemam co wbijać bo niestety obgryzam... Do gałki doszedł wczoraj blokujący się L1. Że tez tak wszystko na raz... Orientujecie się jak jest z wymianą w MM? Od ręki czy trzeba Czekać? Brać całą konsole czy wystarczy kontroler i rachunek?

W MM bez problemu wymienilem kontroler na nowy z polki. Najpierw sobie otworzylem pudolko z nowym kontrolerem bo chcialem byc pewny ze seria 111 bedzie. Potem dopiero poszedlem z obydwoma kontrolerami do serwisu i dokonalem wymiany. Jak narazie nic nie peka i nic sie nie blokuje...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×