Skocz do zawartości
deadmau49

Battlefield 4 [PS3]

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś link ?? :) Mam fajną ekipę i chcielibyśmy spróbować swoich sił w takim turnieju czy też lidze.

Najlepiej znajdź Polski serwer z przypisanym plutonem i napisz do grającego w tym czasie admina tego serwera z propozycją rozegrania takiego starcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zawiesiła się gra podczas kampanii i straciłem savy. Podejrzewam że nie da się ich odzyskać...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bądź offline, kiedy robisz singla. ta gra ma duży problem jeśli chodzi o savy. nie ty pierwszy i pewnie nie ty ostatni który traci kilka godzin gry :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostały mi tylko kilka pucharów. Brązowe- W właściwym czasie, Niszczyciel, Krwawy ślad, żółw bojowy, a także dwa srebrne Jednoosobowe zamieszki, na wysokości zadania i jedno złote pełny Arsenal i pytanie. Czy uda mi się je wbić czy muszę od nowa grę przechodzić znaczy wszystkie znajdźki szukać za które mam już mam puchar, ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak gra się lepiej tzn dobrze. Premium też masz teraz w promocyjnej cenie wiec warto.
Mam do Was pytanie. Od początku Bf4 raz mniej raz więcej (lub ciagle co jest masakrą) wciskajac L3 czyli sprint lewa gałka mój zołnierz oczywiście rusza sprintem ale też rzuca granat, zmienia ustawienia broni z auto na pojedyńczy, czasem wyjmie rakietnice lub rzuci paczke czyli wykonuje jakaś akcję przypisaną krzyżakowi (krzyżak jest ok nie ma luzów). Czy też tak czasem macie czy to wina gry, serwera, pada (testowałem na 3 różnych i efekt losowy raz tak raz nie, oczywiście pady troche ograne ale to mam tylko w BF4 w żadnej innej grze nie mam takich problemów a gier mam sporo...)???? BO ja już zgłupiałem. Raz jest wyszystko ok ani razu nic takiego nie wystepuje a innym co chwila, że b trudno się gra.

Edytowane przez Aerogryf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pad Ci siada lub nawet wszystkie 3 masz zjechane powoli.Możesz go podratować sposobem z YT podklejając taśmę pod gumkę (za późno teraz jest żebym szukał filmiku) ale to pomoże chwilowo.Mi 3 miesiące dalej działał.Trza nowy kupić.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak miałem, po trzech latach zaczął tak świrować. Akcja z taśmą pomogła na miesiąc, góra dwa. Kupiłem nowy i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wskazówki. Jestem tylko zaskoczony, że tylko w BF4 mam takie sytuacje, w innych grach nie zauwazyłem tego problemu.
Jak juz tu jestem  to spytam też o obrone aktywną w pojazdach. Czy chroni przed rakietami kierowanymi laserem, niekierowanymi hydra samolotów i helikopterów? Bo czesto od nich obrywam czy nie chroni czy też w złym czasie ją aktywuje, że nie działa jak trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam tę zagwostkę , jeżdźę z aktywną i czasem wyłapuję pocisk mimo działania osłony


ps.

 

może to jest tak jak z flarami w helce, jakiś bug w dźwięku jest i często mimo aktywacji i tak łapię rakietę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tam wygląda sprawa BF4 ? czy poprawiono już problem z zawieszaniem się konsoli i gra chodzi tak dobrze jak przykładowo BF Bad Company 2 i BF3 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tam wygląda sprawa BF4 ? czy poprawiono już problem z zawieszaniem się konsoli i gra chodzi tak dobrze jak przykładowo BF Bad Company 2 i BF3 ?

Powiedzmy że tak :D

A co do pada, mój od Beefów jest już tak rozwalony że wgl gałka nie odbija tylko zostaje w miejscu tam gdzie ją skierowałem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z kłopotami z padem poradziłem sobie dzięki filmikom na yt, wystarczyło włożyć złożona kartke papieru do pada by był lepszy docisk i działa bez zarzutów bo jakas podkładka gumowa się starła.
Godzina 16 z minutami, final stand dodany przez store www a w konsoli nadal nie moge go pobrać, klikam pobierz i nic, psn w formie ;)

ps. U kumpla na ps4 można było pobierać już koło 13 a grać godzine później ;)

Wie ktoś jakie zmiany wprowadził ten patch? Bo nigdzie nie widze info o tym.

Edytowane przez Aerogryf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z kłopotami z padem poradziłem sobie dzięki filmikom na yt, wystarczyło włożyć złożona kartke papieru do pada by był lepszy docisk i działa bez zarzutów bo jakas podkładka gumowa się starła.

Godzina 16 z minutami, final stand dodany przez store www a w konsoli nadal nie moge go pobrać, klikam pobierz i nic, psn w formie ;)

ps. U kumpla na ps4 można było pobierać już koło 13 a grać godzine później ;)

Wie ktoś jakie zmiany wprowadził ten patch? Bo nigdzie nie widze info o tym.

Ja tez nie moge pobrać.. Ech... Ale to nie wina PSN tylko jakby tego nie było bo w grze również nie widzi dodatku....

OGÓLNE:

  • Uruchomiono dodatek Battlefield 4 Ostateczna rozgrywka.
  • Zmodyfikowano szybkość działania wskaźnika obrażeń, aby zachowywał się podobnie jak w Battlefield 3.
  • Poprawiono błąd z rozmiarem wskaźnika obrażeń przeciwnika, który po strzale w rękę powinien być średni, a nie mały.
  • Dodano zaawansowane opcje modyfikacji wskaźnika obrażeń.
  • Zmodyfikowano wskaźniki obrażeń: tekstura wskaźnika średniego obrażenia pasuje lepiej do tekstur wskaźników małego obrażenia i trafienia w głowę.
  • Poprawiono dokładność wskaźnika obrażeń zadawanych z pojazdów żołnierzom piechoty.
  • Uściślono menu drużynowe w grze, aby było jasne, że opcja dołączania drużynowego nie odnosi się do drużyn prywatnych.
  • Poprawiono błąd uniemożliwiający graczom dołączanie do gry na wynajmowanych serwerach chronionych hasłem.
  • Dodano opcję (w zaawansowanych) pozwalającą na włączanie/wyłączanie ikony ulepszenia polowego Obrona przy nazwie dostrzeżonego nieprzyjaciela. Domyślnie ikona jest teraz wyłączona. Ikona została wprowadzona wraz z jesienną aktualizacją i nie można było jej wyłączyć.
  • Poprawiono efekt graficzny rozbryzgu wody pojawiający się przy postrzeleniu gracza po jego wynurzeniu się na powierzchnię (zwykle za drugim razem).
  • Poprawiono szereg błędów z dźwiękiem pod wodą, pojawiających się w sytuacji wielokrotnego wynurzania i zanurzania się gracza.
  • Poprawiono ponowne rozmieszczanie rozrzuconego wyposażenia bojowego, aby pojawiało się ono w swojej pierwotnej lokalizacji dopiero po wyczerpaniu się amunicji lub eliminacji używającego tej broni gracza.
  • Dopracowano wczytywanie terenu na mapach Chińskiej nawałnicy, aby poprawić jego wygląd na początku rundy.
  • Poprawiono błąd powodujący brak wyświetlania Battlelogu w grze po wylogowaniu się z profilu na stronie wynajmu serwerów.
  • Poprawiono błąd z migoczącym interfejsem pocisku kierowanego TV.
  • Poprawiono błąd powodujący niekiedy powstawanie zakłóceń graficznych w dolnej części ekranu podczas lotu śmigłowcem nad wodą.
  • Przejęcie flagi: usunięto błąd ze zdublowaną flagą pojawiającą się przy przejęciu flagi tuż po jej powrocie do bazy.
  • Przejęcie flagi: poprawiono błąd powodujący niekiedy wyświetlanie flagi w złym miejscu (nie na trzymającym ją graczu).
  • Poprawiono błąd powodujący wyświetlanie latarek i laserów z broni ręcznej na broni zamontowanej na pojeździe.
  • Uporządkowano ikony celownika kolimatorowego i pogrubiono linie, aby były wyraźniejsze.
  • Ustawiono ogień własny jako wyłączony w trybie klasycznym serwera wynajmowanego.
  • Poprawiono opisy nowych zaawansowanych opcji interfejsu ekranowego, w których „swój“ niekiedy opisywany był jako „wrogi“.
  • Poprawiono błąd powodujący pokazywanie pustego nieśmiertelnika po zabiciu nożem gracza z nieśmiertelnikiem „Czwarte piętro“.
  • Zmodyfikowano cieniowanie celownika holograficznego, aby uzyskać lepszą widoczność na jasnym tle, np. na śniegu.
  • Zmodyfikowano kolory i cieniowanie interfejsu pojazdów, aby uzyskać lepszą widoczność na jasnym tle.
  • Poprawiono błąd powodujący znaczne zamglenie i rozmycie obrazu interfejsu RAWR (zdalnie kierowanego lądowego pojazdu bezzałogowego) na tle niektórych powierzchni.
  • Poprawiono błąd z rozrzuconym wyposażeniem bojowym, powodujący niekiedy zapadanie się broni w ziemi po jej upuszczeniu. Teraz gracze nie powinni mieć problemu z podniesieniem takiej broni.
  • Poprawiono błąd umożliwiający zabicie kolegów z drużyny lub siebie samego pojazdem, ruszając nim w daną stronę i wyskakując z niego. Zmiana nie dotyczy wrogów — wciąż można ich zabijać w ten sposób i gra poprawnie nalicza teraz za to punkty.
  • Poprawiono błąd z działaniem dymnego M18 powodujący, że dym był widoczny tylko dla graczy stojących na granacie.
  • Poprawiono błąd z błyskiem wystrzału w pistolecie Desert Eagle.
  • Dodano kilka wydzielaczy dymu w M320 i M18, aby skrócić czas tworzenia się zasłony dymnej.
  • Zmodyfikowano dym w XM25 Airburst.
  • Poprawiono błąd ze skierowaniem kamer na flagi. Zmiana dotyczy trybu Dowódca/Duży Podbój na mapie „Zatopiony smok“.
  • Zmodyfikowano torbę medyczną, aby nie leczyła żołnierzy znajdujących się pod ogniem zaporowym lub pod wodą.

POPRAWKI BŁĘDÓW GRAFICZNYCH

Operacja Blokada

  • Poprawiono błąd powodujący wyświetlanie zawieszonego w powietrzu pudła kartonowego po zniszczeniu pudeł znajdujących się pod nim.

Kurort Hajnan

  • Poprawiono błąd z niewielkim stopniem, który gracz musi przeskoczyć w małym budynku przy pustym basenie, na zachód od kurortu.

O pierwszym brzasku

  • Szturm: poprawiono błąd z niewidzialną ścianą zatrzymującą pociski na północ od dworca autobusowego.

 

Oblężenie Szanghaju

 

  • Poprawiono błąd z okluzją po zniszczeniu ściany na północ od budynku znajdującego się w punkcie D.
  • Poprawiono błąd z niewidzialną ścianą na rogu posągu (na południe od flagi D).

 

 

 

 

 

Propaganda

 

  • Duży Podbój: poprawiono błąd powodujący, że gracz mógł utknąć poza terenem gry po przeskoczeniu muru w południowo-zachodniej części bazy chińskiej.
  • Neutralizacja: poprawiono błąd z krawędziami chodników w północno-wschodniej części mapy.

Strefa powodziowa

  • Mały Podbój: poprawiono błąd z dachem drewnianej szopy, który po jej zniszczeniu pozostawał zawieszony w powietrzu.

 

Park Lumpini:

 

  • Dominacja: poprawiono błąd powodujący przenikanie leżącego gracza przez pryzmę ziemi w południowo-zachodniej części mapy.
  • Szturm: poprawiono błąd powodujący przenikanie gracza przez błoto obok mostu między bazą amerykańską i przekaźnikiem A z drugiej pary przekaźników.
  • Szturm: usunięto pojawiające się gdzieniegdzie defekty graficzne wody (niewygładzone krawędzie).
  • Duży Podbój:
  • Poprawiono błąd uniemożliwiający graczom przeskoczenie nad niektórymi odcinkami czerwonego ogrodzenia w części mapy nieopodal zapory. Teraz nie powinno być z tym żadnych problemów.
  • Poprawiono błąd z nierównym łączeniem ścian, powodujący w niektórych miejscach powstawanie niewielkich pionowych przerw między teksturami.
  • Poprawiono błąd graficzny pojawiający się pod jednym z mostów w pobliżu placu budowy.
  • Poprawiono błąd z zawieszoną w powietrzu pryzmą ziemi (pod mostem nieopodal placu budowy).
  • Duży Podbój: poprawiono błąd z trawą przenikającą przez chodnik na północ od flagi A.
  • Duży Podbój: poprawiono błąd z roślinami wyglądającymi jak zawieszone w powietrzu po zniszczeniu ich podstawy.
  • Duży Podbój: poprawiono błąd z brakującą teksturą w osuwisku błotnym w południowo-wschodniej części mapy.

Targ Pereł

  • Mały Podbój: poprawiono błąd z brakiem tekstur powodujący, że gracze mogli patrzeć przez jedną ze ścian i podłogę na południe od flagi C.
  • Dominacja: poprawiono problem z okluzją dotyczący jednego z budynków w pobliżu flagi B.
  • Sprzężenie: poprawiono błąd z zawieszonym w powietrzu przełącznikiem bramy podnoszonej.
  • Duży Podbój:
  • Poprawiono błąd z przenikaniem się elementów grafiki w pobliżu flagi A.
  • Poprawiono błąd z paletami zawieszonymi w powietrzu po zniszczeniu palet pod spodem.
  • Zespołowy DM: poprawiono błąd z przenikaniem się elementów grafiki w budynku niedaleko ulicy w północnej części mapy.
  • Szturm: poprawiono błąd z wózkiem zaopatrzeniowym zawieszonym w powietrzu nad ulicą w pobliżu przekaźnika B z drugiego zestawu przekaźników.

Zatopiony Smok

  • Sprzężenie:
  • Poprawiono błąd z niewidzialną ścianą w oknie na parkingu na zachód od flagi D;
  • Poprawiono błąd z niewidzialną ścianą w pobliżu wjazdu na zadaszony parking w południowo-zachodniej części mapy.
  • Poprawiono błąd z pęknięciami/otworami w ścianach zadaszonego parkingu, umożliwiającymi zajrzenie na drugą stronę.
  • Poprawiono błąd uniemożliwiający zbicie szyby wiaty autobusowej atakiem wręcz.
  • Poprawiono błąd z migotaniem tekstur u podnóża śluzy.
  • Poprawiono problem z łączeniami elementów wieżowca powodujący, że gracze mogli widzieć obszar poza obrębem mapy.
  • Poprawiono błąd z nierównym ustawieniem metalowych poręczy w pobliżu jeziora w sektorze E.
  • Poprawiono błąd z teksturą wody zawieszoną w powietrzu nad rampą prowadzącą do bazy amerykańskiej.
  • Poprawiono błąd z kolorami na spodzie łodzi turystycznych.
  • Poprawiono błąd powodujący niekiedy wyświetlanie niewłaściwej animacji podczas wspinania się po drabinie w pobliżu północnego mostu.
  • Usunięto niewidzialną ścianę pod restauracją Sea Dragon.
  • Poprawiono błąd powodujący przenikanie barierki przez most w pobliżu flagi B.
  • Poprawiono błąd uniemożliwiający graczowi przeskoczenie nad barierką przy jednej z budek strażniczych w pobliżu flagi D.
  • Poprawiono błąd z dużą okluzją pojawiającą się po zniszczeniu roślinności na północny-wschód od dużego parkingu.
  • Poprawiono błąd z niewidzialną ścianą na piętrze w zniszczonej części restauracji.
  • Usunięto problem z ostatnim stopniem przy fladze amerykańskiej, nad którym gracz musiał przeskoczyć.
  • Poprawiono błąd ze zniszczeniem szyldu restauracji.

ZAŁATANE LUKI

  • Metro 2014: usunięto lukę umożliwiającą graczowi przedostanie się poza obszar mapy i prowadzenie stamtąd ostrzału.
  • Operacja Blokada: zmodyfikowano barierkę w panoptykonie, aby stanowiła dodatkową przeszkodę dla graczy chcących wykorzystać balkon do uzyskania przewagi nad przeciwnikiem.
  • Park Lumpini: usunięto lukę umożliwiającą graczom wykorzystanie MAV-a do odrodzenia się przy znajomym, aby dostać się poza obręb mapy.
  • Park Lumpini: usunięto lukę umożliwiającą przedostanie się pod stację metra.
  • Park Lumpini: załatano lukę umożliwiającą w trybie Mały Podbój oddawanie strzałów przez niewielki otwór w ścianie, niezamierzony przez twórców gry.
  • Kurort Hajnan: usunięto lukę umożliwiającą graczowi przedostanie się poza obszar mapy i prowadzenie stamtąd ostrzału.
  • Targ Pereł:
  • Usunięto lukę umożliwiającą patrzenie przez część budynku w pobliżu autobusu.
  • Usunięto lukę umożliwiającą odradzanie się w pojeździe, zanim zegar startu tury osiągnął 0.

POPRAWKI I MODYFIKACJE BRONI

  • Poprawiono błędy z kalibracją/prędkością wylotową L96, 338 Recon i SR338. Kalibracja i prędkość wylotowa we wszystkich ww. karabinach jest już poprawna.
  • Korzystanie z celownika termo/nokto nie niweluje już oślepiającego efektu wybuchu granatu hukowego.
  • Uzupełniono tekst opisu ustawień czułości celowania, aby zawierał informację o lunecie x3 (m.in. opisy dotyczące pistoletów Magnum kal. 44 i M1911).
  • Poprawiono błąd powodujący niekiedy wyłączenie efektu termo/nokto podczas odradzania się.

POPRAWKI I ULEPSZENIA ANIMACJI

  • Poprawiono problemy z animacją wyciągania pistoletów MP412 i SW40 podczas biegu (widok z perspektywy pierwszej osoby).
  • Poprawiono błędy w animacji strzelby M26 podwieszonej pod M416.
  • Poprawiono błędy z przenikaniem się elementów grafiki podczas przeładowania Mk11, SCAR i SR338 (widok z perspektywy trzeciej osoby).
  • Poprawiono pozycję chwytu przedniego MTAR21 w widoku z perspektywy trzeciej osoby.
  • Poprawiono błąd z postawą w biegu pojawiający się podczas wyświetlania animacji strzelb w widoku z perspektywy pierwszej osoby.
  • Poprawiono błąd z brakiem animacji chwytu U-100 podczas montowania pewnych akcesoriów.
  • Zmodyfikowano zachowanie kamery podczas przeładowania M1014.
  • Poprawiono błąd graficzny po zakończeniu animacji przeładowania M39EBR. Usunięto również siatkę zamka zatrzasku magazynku.
  • Usunięto błąd postawy pod koniec animacji przeładowania M416.
  • Poprawiono błąd z zamkiem SKS przenikającym przez broń podczas strzelania. Poprawiono również pozycję leworęczną.
  • Dodano punkt przerwania przeładowania M320.
  • Poprawiono błąd animacji szybkiego rzutu granatem w widoku z perspektywy trzeciej osoby.

 

POPRAWKI OBEJMUJĄCE POSZCZEGÓLNE PLATFORMY

PC

  • Wprowadzono poprawkę umożliwiającą rozpoznanie kontrolera plug-n-play, nawet jeśli zostanie on podłączony po uruchomieniu gry.
  • Dodano możliwość zmiany umiejscowienia nakładki z wykresem wydajności.

 

PlayStation 3

  • Poprawiono błąd powodujący niewłaściwe zaznaczanie wrogów przez ręczny znacznik w trybie jednoosobowym.
  • W trybie Unicestwienie na mapie „Zapora na Mekongu” usunięto łódź szturmową i odrzutowiec, aby poprawić wydajność.

PlayStation 4

  • Poprawiono błąd powodujący przełączanie się kamuflażu ze spadochroniarskiego na domyślny w sytuacji, gdy gracz wyszedł z gry za pośrednictwem opcji „Zamknij aplikację“ w menu PSN.
  • Poprawiono błąd powodujący niewłaściwe zaznaczanie wrogów przez ręczny znacznik w trybie jednoosobowym.

Xbox One

  • Poprawiono błąd powodujący brak zapisania wyposażenia klasy w sytuacji, gdy gracz opuścił serwer w trakcie gry lub z poziomu ekranu zakończenia rundy.
  • Poprawiono błąd powodujący brak włączenia gracza do sesji po przyjęciu zaproszenia z poziomu wyszukiwarki serwerów otwartej za pośrednictwem menu dołączania drużynowego.
  • Poprawiono błąd powodujący niekiedy wyłączanie się gry podczas wylogowania z głównego profilu w trybie wieloosobowym.
  • Zaktualizowano ceny dla użytkowników EA Access.

POPRAWKI NA SERWERACH

  • Poprawiono błąd powodujący brak rozpoznawania przez serwery liczby odblokowań większej niż 50, co sprawiało, że gracze nie otrzymywali należnych im zadań, nieśmiertelników i innych odblokowań.
  • Poprawiono błąd powodujący pojawianie się u niektórych użytkowników Battlelogu komunikatu: „Nie masz całej zawartości do pobrania wykorzystywanej na tym serwerze“.

AKTUALIZACJA SERWERA R34 WYDANA W PAŹDZIERNIKU

  • Na wynajmowanych serwerach administratorzy mogą teraz modyfikować liczbę graczy wymaganych do rozpoczęcia gry.
Edytowane przez jodzio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tam możecie już pobrać u siebie ten dodatek ? Bo u mnie nadal się nie da  :sad:

nie można ;( Wszyscy to mają. Puste serwery stoją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie można ;( Wszyscy to mają. Puste serwery stoją.

Można już pobierać 6,34 GB, ale strasznie wolno ściąga

Poprzednie dlc szybko pobrałem. Zapewne psn znowu nie wyrabia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można już pobierać 6,34 GB, ale strasznie wolno ściąga

Poprzednie dlc szybko pobrałem. Zapewne psn znowu nie wyrabia.

Mówisz chyba o wersji PS4 bo MY na PS3 nie możemy. Dodatek waży 1,8gb i klapa. W grze dodatku nie widać a w store jest, ale jak klikasz Pobierz to nic się nie dzieje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można już pobierać dlc do BF4 "Ostateczna rozgrywka", w końcu się ściąga co prawda wolno jak krew z nosa ale idzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można już pobierać dlc do BF4 "Ostateczna rozgrywka", w końcu się ściąga co prawda wolno jak krew z nosa ale idzie ;)

A mi dobrze ściąga. Za 30 min testujemy :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Którym z kolei do odblokowania pistoletem jest M1911?

Strasznie słaby jest ten Bf4. :-\ Spodziewałem się że będzie nie gorszy od Bf3 a tu takie rozczarowanie.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opłaca się kupić BF4 na PS3?

Nie oplaca sie na ps3, i mówię to jako posiadacz obu generacji, ful pakiet na ps3 i teraz na ps4 i te dwie konsole to dwa światy. Lepiej zaoszczędzić hajs.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×