Skocz do zawartości
ONE

Kierownica do PS3

Rekomendowane odpowiedzi

Ponawiam moje pytanie do osób, które zakupiły kierownicę Thurmaster Ferrari F430 w REDCON czy Pixamania? Ile czekaliście na paczkę? Czy z towarem jest wszystko ok? Nie jest to jakiś drugi gatunek, że tak tanio? Dla porównania przecież w różnych sklepach w internecie F430 kosztuję około 600 zł.

Już się dowiedziałem.Ten kumpel od którego odkupiłem swoją kierę-miał ją właśnie z Redcona.Mówi,że czekał 5 dni.Towar absolutnie porządny,dobrze opakowany,wszystko bez zarzutu....Spoko bierz,jest doskonała!!!I faktycznie cicho chodzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było offtopu.

Ponawiam moje pytanie do osób, które zakupiły kierownicę Thurmaster Ferrari F430 w REDCON czy Pixamania? Ile czekaliście na paczkę? Czy z towarem jest wszystko ok? Nie jest to jakiś drugi gatunek, że tak tanio? Dla porównania przecież w różnych sklepach w internecie F430 kosztuję około 600 zł.

Nie wiem czy Ferrari F430 ma taka opcje jaką ma DFGT - pokrętło ustawień trakcji, balansu hamulców, ABS, stabilizacji. Jeśli jesteś fanem GT5, to takie pokrętło podczas wyścigu bardzo ułatwia życie. Czasami żeby wygrać w A-spec, musiałem auto przyspieszyć rezygnując z elektroniki asystującej. Ja nie jestem wielkim fanem gry, ale taka zmiana ustawień jest bardzo przydatna.

Tom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Właśnie wczoraj odebrałem swój WSP i powiem: rewelacja. Świetna jakość wykonania, dobre materiały, wszystko idealnie pasuje (nic nie trzeba przerabiać),a co najważniejsze jest bardzo stabilny. Także jeśli ktoś się zastanawia to polecam i warto poczekać obecnie mają tylko tygodniowe opóźnienie w wysyłce więc luz, a naprawdę warto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy Ferrari F430 ma taka opcje jaką ma DFGT - pokrętło ustawień trakcji, balansu hamulców, ABS, stabilizacji. Jeśli jesteś fanem GT5, to takie pokrętło podczas wyścigu bardzo ułatwia życie. Czasami żeby wygrać w A-spec, musiałem auto przyspieszyć rezygnując z elektroniki asystującej. Ja nie jestem wielkim fanem gry, ale taka zmiana ustawień jest bardzo przydatna.

Tom

No właśnie są plusy i minusy, ale trzeba wybrać co dla mnie jest bardziej potrzebne. I niestety dalej nie wybrałem... najgorsze jest to jak się czyta, analizuje i brakuje zdecydowania :P No jak baba :D

PLUSY:

DFGT- kąt 900 stopni, pokrętło zmiany ustawień, duża liczba przycisków ( nie trzeba używać pada ) ,

F430- super wygląd ( jak dla mnie ), cichsza niż DFGT, nie trzeba się tak nakręcić jak przy DFGT

MINUSY:

DFGT- stosunkowo głośna.... i co jeszcze?

F430- kąt obrotu 270 stopni, mało przycisków- niezbędna obsługa pada podczas surfowania po menu

O czymś zapomniałem? Może zrobimy taką listę w jednym miejscu, niech każdy dodaje swoje uwagi :)

Edytowane przez Watson20054133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie są plusy i minusy, ale trzeba wybrać co dla mnie jest bardziej potrzebne. I niestety dalej nie wybrałem... najgorsze jest to jak się czyta, analizuje i brakuje zdecydowania :P No jak baba :D

PLUSY:

DFGT- kąt 900 stopni, pokrętło zmiany ustawień, duża liczba przycisków ( nie trzeba używać pada ) ,

F430- super wygląd ( jak dla mnie ), cichsza niż DFGT, nie trzeba się tak nakręcić jak przy DFGT

Przy tzw U-TURN trzeba trochę sie nakręcić w DFGT.

MINUSY:

DFGT- stosunkowo głośna.... i co jeszcze?

Nie przesadzałbym z tą głośnością.

F430- kąt obrotu 270 stopni, mało przycisków- niezbędna obsługa pada podczas surfowania po menu

Właśnie mało przycików i brak kólka powodują, że IMO DFGT biję F430 na głowę

Witajcie,

Właśnie wczoraj odebrałem swój WSP i powiem: rewelacja. Świetna jakość wykonania, dobre materiały, wszystko idealnie pasuje (nic nie trzeba przerabiać),a co najważniejsze jest bardzo stabilny. Także jeśli ktoś się zastanawia to polecam i warto poczekać obecnie mają tylko tygodniowe opóźnienie w wysyłce więc luz, a naprawdę warto.

Napisz proszę, czy podczas jazdy i mocnego kręcenia kierownicą nic się nie ugina, nie składa, nie zmienia kątów w wyniku nacisku rękoma w kierunku podłogi. Pytam, ponieważ w moim stojaku musiałem wprowadzić poprawki i teraz raz ustawiony stojak nie zmienia kątów ustawienia.

Dziękuję

Tom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

największa wada DFGT to pedały są marnej jakości gaz jak to gaz ale hamulec lipa na maksa... i można jeszcze ponarzekać na "łopatki" chociaż jak dla mnie te przyciski mogą być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plusy - DFGT ma klakson w miejscu gdzie byc powinien :biggrin:

           - zintegrowany lewarek dźwigni zmiany biegów

Minus - wolałbym łopatki miast p[rzycisków. Zaznaczam, że przyciski sprawdzają sie bardzo dobrze.

           - zintegrowany lewarek - wolałbym wzorem g25 żeby był oddzielny, ale wiadomo, że to podnosi koszty.

Jeżeli w pokoju, w którym grasz nie będa spały osoby trzecie dfgt będzie ok. Przez scianę nikt jej nie usłyszy :tongue:

Nie miałem styczności z f430 dlatego się nie wypowiem. Z wyglądu rzeczywiście ładniejsza od logitecha. Ale ja zwracałbym uwagę na funkcjonalność. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zwracałbym uwagę na funkcjonalność.

W tym stwierdzeniu zamyka się przewaga jednej kiery nad drugą. Brak konieczności sięgania po pada do przeskakiwania w menusach jest cenną wygodą. Dla mnie ta kierownica nie ma wad, względem funkcjonalności oraz ceny. Ale to tylko moje zdanie

Tom

PS EYE działa (podobno) nie tylko w beginners mode?

Tom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz proszę, czy podczas jazdy i mocnego kręcenia kierownicą nic się nie ugina, nie składa, nie zmienia kątów w wyniku nacisku rękoma w kierunku podłogi. Pytam, ponieważ w moim stojaku musiałem wprowadzić poprawki i teraz raz ustawiony stojak nie zmienia kątów ustawienia.

Dziękuję

Tom

Tom u mnie zupełnie nie ma tego problemu. Po skręceniu wszystko stabilne, nawet przy ostrym traktowaniu nie zmienia kątów poprzednio nastawionych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym stwierdzeniu zamyka się przewaga jednej kiery nad drugą. Brak konieczności sięgania po pada do przeskakiwania w menusach jest cenną wygodą. Dla mnie ta kierownica nie ma wad, względem funkcjonalności oraz ceny. Ale to tylko moje zdanie

Tom

PS EYE działa (podobno) nie tylko w beginners mode?

Tom

W F430 nie potrzeba żadnego pada do obsługi menu,pad jest tylko potrzebny tylko dla przycisku ps button nic więcej,F430 ma bardzo dobre metalowe pedały i super manetki do zmiany biegów a DFGT to każdy wie jak ta kwestia wyglada.

Są przyciski start,select,kółko,kwadrat itd jest nawet krzyżak kierunkowy pod czerwonym przyciskiem start/stop więc nie ma problemu.

Edytowane przez MR ART PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W F430 nie potrzeba żadnego pada do obsługi menu,pad jest tylko potrzebny tylko dla przycisku ps button nic więcej,F430 ma bardzo dobre metalowe pedały i super manetki do zmiany biegów a DFGT to każdy wie jak ta kwestia wyglada.

Jak tylko będę mógł przyjrzę się na żywo tej F430 - zaintrygowałeś mnie!

Tom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W F430 nie potrzeba żadnego pada do obsługi menu,pad jest tylko potrzebny tylko dla przycisku ps button nic więcej,F430 ma bardzo dobre metalowe pedały i super manetki do zmiany biegów a DFGT to każdy wie jak ta kwestia wyglada.

Są przyciski start,select,kółko,kwadrat itd jest nawet krzyżak kierunkowy pod czerwonym przyciskiem start/stop więc nie ma problemu.

No i ten znaczek w środku biggrin.gif. Niestety tylko 270 stopni obrotu. Obecnie używam kiery z 240 stopniami i wiem co to oznacza. W sytuacjach wymagających precyzyjnego ruchu, przy szalejącym FF jest to max. trudne np. takie AMG, Grand Tour Eiger czy nocna Toscania w Lambo, a o Vettelu nie chce mi się nawet myśleć (tam ze 25 stopni i Red Bull prawie zawraca). Do fajnej zabawy wystarczy i jest super, ale do robienia ekstremalnych wyników to się bardziej przyda 900 stopni. Ja chyba nie wytrzymam i popuszczę ...... trochę kasy na G27. Ceny cały czas lecą w dół i nową można kupić już za 1050 zł. Pytanie kiedy Kazik da w GT5 pełne wsparcie dla niej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

He, he. Popierdzielone to może nie ale czasami rzeczywiście jest ciężko:) Moja żona raz mówi: "No kup sobie ten fotel", albo pomaga mi dźwigać stół żebym mógł kiere podpiąć. Innym razem mówi, że kupi mi lizaka i wysle do przedszkola :tongue: Jak wiemy kobieta zmienną jest. No ale m.in. za to je kochamy. Ostatnio mój zakup gran turismo zbiegł się z zakupem rowerka treningowego. Żona jeździ sobie rowerem a ja moim sls po nurburgring :thumbsup:

Zdziecinnienie starcze,zidiocenie,kryzys wieku średniego...to tylko niektóre epitety! Ale prawdziwy "Wojownik" za nic ma brzęczenie swojej sqwaw...howgh!!!A metoda "kup coś swojej Kobiecie,to przy okazji upieczesz swój pomysł" działa zawsze!Mnie ostatnie inwestycje w GT5 kosztowały "dodatkowo" nowe skórzane kanapy do salonu...i zadziałało!!! Teraz chyba będą nowe firanki i nowe zasłony-może będą pasować do fotela kubełkowego???

Powodzenia w codziennych zmaganiach...

Edytowane przez Marqus_Pirx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do pedalow od f430 to mam wrazenie ze tylko nakladki sa metalowe,reszta to plastik-wiec jaka to roznica jest?.

Swoja droga DFGT przed swietami wlasnie w euro kosztowala 399zl teraz 459zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli ktoś chce kupić DFGT to od siebie mogę polecić sklep:

http://media-mex.eu/index.html

kapitalna obsługa, na drugi dzień kurier już był u mnie z kierownicą. Przesyłka za pobraniem.

Edytowane przez rydz87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do pedalow od f430 to mam wrazenie ze tylko nakladki sa metalowe,reszta to plastik-wiec jaka to roznica jest?.

Swoja droga DFGT przed swietami wlasnie w euro kosztowala 399zl teraz 459zl.

W g25/g27 nakładki i trzpień są metalowe a reszta to plastik a różnica jest kolosalna,w pedałach od F430 hamulec stawia zmienny opór,im głębiej wcisniesz tym opór jest większy.Pedał przyspieszenia działa bardzo precyzyjnie i można bardzo dokładnie dozować przyspieszenie w zakrętach o czym w DFGT można pomarzyć,pod wzgledem wykonania i precyzji działania bliżej im do g25/g27.Pedały od tych kierownic to dwie inne bajki i nie ma co ich porównywać.Pedały od DFGT można porównać do starych modeli Logitecha np.MOMO,Driving Force Formula,Force EX itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W g25/g27 nakładki i trzpień są metalowe a reszta to plastik a różnica jest kolosalna,w pedałach od F430 hamulec stawia zmienny opór,im głębiej wcisniesz tym opór jest większy.Pedał przyspieszenia działa bardzo precyzyjnie i można bardzo dokładnie dozować przyspieszenie w zakrętach o czym w DFGT można pomarzyć,pod wzgledem wykonania i precyzji działania bliżej im do g25/g27.Pedały od tych kierownic to dwie inne bajki i nie ma co ich porównywać.Pedały od DFGT można porównać do starych modeli Logitecha np.MOMO,Driving Force Formula,Force EX itp.

Potwierdzam.Jestem już po pierwszej euforii i teraz na spokojnie potestowałem.Precyzja działania pedałów jest ogromna...można dawkować "po milimetrze" nieomal i "się słucha"...Hamulec stawia wyrazny opór.Force feedback wyraznie odczuwalny i co mnie zaskoczyło pozytywnie (nowicjusz!) daje adekwatne wrażenia do zdarzeń na torze...

Teraz mogę spokojnie wrócić do zarzuconych już licencji i wyścigów "na brązach" i "na srebrach"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zastosowaniu specjalnych linek w DFGT można też idealnie miarkować gaz. Bez linek było kiepsko, ale jak założyłem linki to była inna jazda i lepiej drift idzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli ktoś chce kupić DFGT to od siebie mogę polecić sklep:

http://media-mex.eu/index.html

kapitalna obsługa, na drugi dzień kurier już był u mnie z kierownicą. Przesyłka za pobraniem.

Ja niestety nie mogę, przysłali mi g27 z popsutym Force Feedback'iem (głośny stuk bez przerwy), na żadną zamiane ani zwrot pieniędzy od nich nie można liczyć. Pozostało mi tylko już drugi raz wysłać do serwisu logitecha (fixit), za pierwszym razem stwierdzili "Objaw opisany jako usterka jest cechą pracy tego modelu.". Niestety - nie jest, grałem na innych egzemplarzach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety nie mogę, przysłali mi g27 z popsutym Force Feedback'iem (głośny stuk bez przerwy), na żadną zamiane ani zwrot pieniędzy od nich nie można liczyć. Pozostało mi tylko już drugi raz wysłać do serwisu logitecha (fixit), za pierwszym razem stwierdzili "Objaw opisany jako usterka jest cechą pracy tego modelu.". Niestety - nie jest, grałem na innych egzemplarzach.

No to rzeczywiście kiepska sprawa, musiałeś trafić na egzemplarz z wadą fabryczną...

Ciężko będzie z naprawą i wymianą na nowy towar, pozostaje znaleźć jakiegoś rzeczoznawcę który opisze problem i zgłosić sprawę do UOKIK jeżeli Sklep i Serwis Logitecha nie chcą naprawić/wymienić produktu na nowy, wolny od wad.

Edytowane przez rydz87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W g25/g27 nakładki i trzpień są metalowe a reszta to plastik a różnica jest kolosalna,w pedałach od F430 hamulec stawia zmienny opór,im głębiej wcisniesz tym opór jest większy.Pedał przyspieszenia działa bardzo precyzyjnie i można bardzo dokładnie dozować przyspieszenie w zakrętach o czym w DFGT można pomarzyć,pod wzgledem wykonania i precyzji działania bliżej im do g25/g27.Pedały od tych kierownic to dwie inne bajki i nie ma co ich porównywać.Pedały od DFGT można porównać do starych modeli Logitecha np.MOMO,Driving Force Formula,Force EX itp.

No wlasnie chodzi mi o to ze jesli trzpien nie jest metalowy to sama nakladka,nie zwieksza wytrzymalosci..

W DFGT tez opor sie zwieksza w hamulcu.Gaz sprawia gorsze wrazenie,no ale nie chce mi sie wierzyc ze w innych kierownicach jesli auto zaczyna lapac spina to nie trzeba gazu puszcac.Bo to jest zalezne od obrotow silnika.No ale nie ma co sie oszukiwac mozna bylo te pedaly zrobic lepsze,ale zanim kupilem to wlasnie takie negatywy slyszalem,kupilem i myslalem ze bedzie gorzej a tu szybko je wyczulem i zadnych linek nie zamierzam zapinac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh... a gdyby tak stworzyli Kierownicę z DFGT z pedałami z F430... niestety każdy towar musi mieć jakiś mankament :(

Kręci mi się w bani, DFGT, F430, DFGT, F430, DFGT, F430.... heh i tak w kółko :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego Ci mowilem jak mozesz dolozyc bierz fanateca,ewentualnie uzywana g25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×