kill 10044 Napisano 21 Sierpień 2013 Kapitalna sprawa. Jak ktoś grał w Stardusta HD wie co jest na rzeczy. W dodatku gierka za free na start dla posiadaczy PS+ 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vulcan_Genom 255 Napisano 21 Sierpień 2013 Wygląda przyzwoicie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chrono87 171 Napisano 22 Sierpień 2013 Uwielbiam takie oczopląsy :D Oby tylko szybko nie wkradła się nuda. Latanie w okół planety w SuperSturdust jakoś wydaje mi się mieć większy potencjał, ale ten team chyba wie co robi :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kazioo 4 Napisano 30 Sierpień 2013 (edytowane) Wszystko z voxeli, wszystko się rozpada: Edytowane 30 Sierpień 2013 przez Kazioo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 30 Sierpień 2013 Coś niesamowitego! Ale czy aby jest 1080p i 60k/s? Bo inaczej nie kupuję :crazy: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 30 Sierpień 2013 Wiem ze to sarkazm, ale 60 jest na pewno, widac ze jest to bardzo plynna animacja, az milo sie patrzy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 30 Sierpień 2013 Ten drugi gif jest fajny, ciekawe czy gra będzie tak miodna jak SS HD, oby! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kazioo 4 Napisano 2 Wrzesień 2013 Ale czy aby jest 1080p i 60k/s? Tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manowak 0 Napisano 4 Wrzesień 2013 Wygląda fajnie, jak jeszcze dorzucą dobrą muzyczkę to będzie git :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kazioo 4 Napisano 5 Wrzesień 2013 Same latające kostki w tej grze wymagają więcej pamięci RAM niż to co posiada całe PS3. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BrzozaLuk 876 Napisano 5 Wrzesień 2013 kolejna gra dla ludzi z epilepsja, ja sie jaram! po tym jak dzieki WB zagralem w super stardust i sie w nim ostro zadurzylem na maksa ucieszylem sie z wiadomosci ze ta gra trafi do plusa :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chrono87 171 Napisano 5 Wrzesień 2013 Na digital fundry widziałem gameplay w 60 klatkach, ale to się pięknie rusza :D Te gify tego nie oddają :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomo 11882 Napisano 6 Wrzesień 2013 Zajebiste te filmiki, przeczesałem net i chyba wszystko obejrzałem co mi wypluł ekran. Płynność, i soczystość tego co serwuje ta gierka będzie mi się pewnie śniła po nocach. Stardust choć już trochę leciwy to i tak nadal jest miłym przerywnikiem, z ResoGun będzie pewnie podobnie. Mam również przy okazji cichą nadzieję że twórcy po ukończeniu dzieła zajmą się wskrzeszeniem i kontynuacją kolejnego tytułu ze swojej stajni a mianowicie DeadNation :thumbsup: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 6 Wrzesień 2013 (edytowane) Wczoraj pojawiła się plotka, ze DN2 od dłuższego czasu jest w produkcji na PS4. Edytowane 6 Wrzesień 2013 przez ONE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 6 Wrzesień 2013 Ekipa Housemarque wczoraj gościła na naszych łamach sugerując nam bardzo mocno, że Dead Nation 2 jest w produkcji na PlayStation 4. Dzisiaj powracając, ale tym razem ze swoją nową grą - Resogun, które będzie darmowy dla posiadaczy PS+ na premierę najnowszej konsoli Sony. Jak się okazuje z wywiadu jaki przeprowadził serwis GamingBolt - gra wykorzystuje architekturę PS4 jak tylko się da. Ona nam nie pomaga, jest niezbędna . Wraz ze zunifikowaną architekturą, możemy łatwo podzielić wykorzystanie pamięci w taki sposób jak chcemy i jak potrzebujemy, a ponadto mamy jeszcze bardzo szybki dostęp GPU do tego, co zapisze procesor. Wykorzystujemy więcej pamięci niż miało łącznie PS3 do latających cząsteczek! GPU i shadery są mocno wykorzystywane do kalkulacji wielu rzeczy. Dla przykładu, cała geometria, fizyka i detekcja kolizji cząsteczek, a także same cząsteczki które odpalają się przy detonacji bomby - wszystko to robione jest w GPU. Pozostaje nam jeszcze mnóstwo wolnej mocy procesora (na ten moment wykorzystujemy tylko 50% jego mocy w trakcie rozgrywki), ale szczerze - mając dostęp do pomoc GPU - nawet nie potrzebujemy wykorzystywać pełnej mocy procesora. Biorąc pod uwagę, że cząsteczki latają na lewo i prawo, to nie dziwi mnie wykorzystanie GPU jak tylko się da. Zresztą, zerknijcie sami. http://www.ps3site.pl/resogun-skorzystalo-z-rozwiazan-wprowadzonych-w-playstation-4/166038 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 18 Październik 2013 http://blog.us.playstation.com/2013/10/18/hands-on-with-resogun-old-school-shooting-new-school-tech/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 5 Listopad 2013 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garru 74 Napisano 6 Listopad 2013 (edytowane) Godzinna prezentacja Resogun. Edytowane 6 Listopad 2013 przez Garru 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garru 74 Napisano 8 Listopad 2013 (edytowane) Dwa nowe materiały z RG :) Edytowane 8 Listopad 2013 przez Garru 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 9 Listopad 2013 http://a.pomf.se/eea7k.gif Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beardo0 236 Napisano 9 Listopad 2013 Ten gif zajmuje prawie 40mb! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glugi 26 Napisano 9 Listopad 2013 Na początku myślałem "ee jakaś mała gierka, pewnie słabiak". Teraz jak spoglądam na te materiały i to co dzieje się na ekranie, te "cząstęczki" to jest to coś w stylu "WOW ale się dzieje - masakra". Fajnie, że na start będzie w Plusie, na pewno jest to pozycja do obadania :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 13 Listopad 2013 9.0 od IGN. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzmiwtrzcinie 317 Napisano 13 Listopad 2013 Ta gra to był jedyny pewniak z tytułów startowych, ci goście nie zawiedli (po cichu liczę, że teraz ruszą pełną parą z Dead Nation 2 na ps4 :D) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 13 Listopad 2013 W takiej grze to nawet nie ma co spieprzyć Sprawdzony przez dziesięciolecia model rozgrywki i full HD. Wysokie oceny zupełnie mnie nie dziwią, jedyne pytanie ile można grać w tego typu grę Ja w superstardusta nie skończyłem żadnej planszy a w Dead Nation może z 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach