Skocz do zawartości
marcindzik

Podłączania TV do kompa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jako że szykuję się do kupna TV do PS3 to zastanawiam się czy nie będę miał problemów z podpięciem telewizora do PC co będzie mi służyło do oglądania filmów. Więc mam pytanie z tego co patrzę to w kompie nie mam wejścia HDMI  tam gdzie jest karta graficzna mam trzy wejścia jedno pod monitor chyba jest to port VGA lub D-Sub (nie mam pewności) port DVI i port S-video. Teraz żeby telewizor służył mi także jako monitor to muszę kupić przejściówke z hdmi na?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na DVI

 

Jak już to z DVI na HDMI, ale myślę, że w 90% przypadków TV będzie miał DVI. Będziesz musiał tylko jeszcze pomyśleć o podpięciu dźwięku do TV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mam wieże, więc nie wystarczy jak podepne wieże pod kompa? Albo po tv? Niewiem no nie znam się nad tym kompletnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz podpiąć PC pod wieżę lub jakieś głośniki, bo przez DVI nie idzie dźwięk. Skąd ten dźwięk można wyprowadzić do wieży oprócz portu USB to już nie bardzo wiem :P.  Ja mam podpięty dźwięk właśnie przez USB, bo mam taką możliwość.

Obraz podłączysz przewodem HDMI-DVI albo zwykłym HDMI i przejściówką jak już wyżej koledzy napisali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz to już trochę nie rozumiem czy podpięcie wieży pod kompa po czym kompa pod tv HDMI dam mi dźwięk? Raczej tak. Ale jeśli chce dźwięk z konsoli na wieży to kable z wieży do TV, tylko że ja mam w wieży podpięte dwa kable biały i czerwony a do kompa czarny, więc bd musiał tak samo kupić jakąś przejściówke aby podpiąć kabel pod tv? Gdzieś czytałem że wtedy idzie na odwrót i czarny podpiąć pod ejście słuchawkowe a biał i czarny pod TV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach