Skocz do zawartości
crash5

Battlefield 4

Rekomendowane odpowiedzi

No raczej taki średniak, nawet nie, ale nadaje się w zupełności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Na serwerach ECT (testowe dla wybrancow na PC) tickrate ustawionych jest na 30hz. Ludzie mowia, ze to a niebo a ziemia, przy obecnych 10. Ilosc bullshitow zwiazanych z trade killing oraz zaliczanie zgonow za naroznikiem, drastycznie spadla. Oby wraz z nadchodzacym patch'em, to zaimpelemntowali. Wydaje mi sie, ze to jest wazniejsze, niz ten ping- 20 czy 60 na konsolach, jakos kolosalnie nie wplywa na rozgrywke. 

Edytowane przez kabotyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W przypadku battlefield 4 nawet jak byś sie połączył kablem do serwerów to byś miał lagi :) niestety ale tak to już jest wszystko złożone ze jakość tylko naszego internetu jest praktycznie bez znaczenia w przypadku gdy koleś do którego strzelamy ma problemy z połączeniem.Ta gra jest najgorszym Battlefield'em w historii konsol nowej i poprzedniej generacji (i nie mam tu na myśli samej sytuacji zwianej z działaniem tego produktu,ale przede wszystkim przystosowanie go do warunków panujących na rynku gier czyli mówiąc krótko ta gra jest zbyt łatwa i ciagle trwa proces jej "przystosowywania" do slabych graczy co doprowadza do śmiesznych a czesto irytujacych sytuacji.Kiedy wszyscy są pr0 to nikt nie jest pr0)

Edytowane przez PLasgoogle
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie jestem pr0 :(

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie sobie doczytalem co to ten caly tick rate i ile wynosi w BF4, tak jak napisal kabotyn 10hz, pisza, ze w CS wynosi on 120hz, wiec cos wolno sie ta gra 'odswieza', co prowadzi do tego, ze dostajemy obrazenia, a nawet ich nie mozemy zobaczyc i giniemy od razu, a dostalismy strzal wczesniej niz to gra pokazala. ale kazdy to wie. Tylko czy ten tick rate tylko na konsolach jest taki maly?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam :(

Ale mam nowe kafelki :D

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanko mam.

Przeglądając BL w zakładce liga światowa,nie pokazuje mi statystyk moich znajomych,macie podobnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z coda można się śmiać ale tam przynajmniej nie ginie się 3 sekundy po tym jak schowalismy się za cover. Po co mi palmy, zmiana warunków pogodowych i jakieś levoluszyn skoro najważniejsze w fpsie jest rejestracja pocisków i samo strzelanie a to jest zrobione na odpierdoo....

Zreszta jak napisał kolega Google w tej grze każdy jest pro ta gra ma masakaryczny AIM assist. W końcu EA chodzi aby gracze coda grali w ta gre.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaz, ale to niestety nieuchronne. Spójrz na Killzona SF, nie ma aima i po pierwszym zachłyśnięciu , powoli ludzie wracają do Coda i BFa. Mało jest ludzi co lubią grać w trudne gry, większość gra 4fun :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Może za dużo w KZ nie grałem, w 2 coś koło 300h mam tylko i kilka godzin w 3 (która w ogóle mi się nie podobała), ale ta gra cierpi na zupełnie inny problem, tam 80% meczów kończyło się gwałtem na respie przeciwnika. Jest tylko jeden spawn i kilka wyjść z niego, nie grałem chyba żadnego albo bardzo niewiele TDM gdzie mecz nie skończyłby się respówą w tą czy drugą stronę. To nie jest fun at all. I zupełnie nie rozumiem też jak można podawać CoD jako przykład dobrze zrobionej gry pod względem hit registration jak tam od kilku części jest nieustanne narzekanie na lag kompensejszyn. IMHO BF3 też nie jest trudną grą, a grało się przyjemnie. Nie było tyle dronów (nawet w KZ chyba tyle tego nie ma), nie ginęło się od AC130 (po nerfie) co 20 sekund. Nie było tyle explosives do spamowania i ekran nie trząsł się jak głupi przez 90% meczu. A teraz jest to wszystko plus jakiś visual recoil (?) i kule nie lecą tam gdzie patrzysz LOL. Na szczęście jak słychać z tego całego CTE olbrzymia część rzeczy zostanie naprawiona lub zmieniona i oby to już przy tym DLC. Ja i większość moich znajomych chce biegać i strzelać do innych biegających (lub nie) ludzi, a nie unikać spamu z mortara, samolocików z papieru, robotów z działem armatnim i frustrować się po każdym przelocie OP gunshipa. To na prawdę tak dużo ?

Edytowane przez Entliczeq
  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nigdy sie nad tym nie zastanawialem bo same jakos wpadaly ale w Zadaniach jest zawsze cos wymagane w "rundzie. Na przyklad zabic kogos z tostera, czajnika i mikrofalowki. Czy ta "runda" to jest dlugosc mapy? Czy jedno zycie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"długość mapy"

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zawsze grałem "jedno życie". jak zginąłem to wychodziłem z gry i szukałem nowej mapy

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla tych co myślą że mają słabe łączę albo opóźnienia. Zacznijcie grać klasami typu technik z małymi giwerami. Ja cały czas myślałem że mam opóźnienia bo latałem z giwerami typu karabin. Zawsze 1vs1 ginąłem pierwszy, parę kulek dostałem i już mnie nie było. Odkąd zacząłem grać technikiem z jakimś tam małym pistolecikiem ( 2 od góry na liście) to zauważyłem że trudniej mnie trafić, szybciej strzelam, wystarczy parę kulek na hc i już koleś leży. Ba usłyszałem co to świst kuli która leci koło mnie. Tak naprawdę wiem z doświadczenie że koleś dobrze trafia, ale gra ma jakieś takie dziwne ustawienia że kula leci obok mnie. Sam miałem wiele razy że strzelałem do gościa 3-4 razy nawet z karabinu aby go ubić. Na hc teoretycznie wystarczy tylko 2 razy  kogoś trafić aby zginął (oczywiście z karabinu tupu SWD. Więc jak gość dostał 3 razy i stał dalej to wiedziałem że w jego mniemaniu go nie trafiłem ( w przypadku gdy gość gra klasą typu technik).  Ja rozumiem że karabin musi mieć większe opóźnienie w celowaniu niż pistolecik z celownikiem kolimator( czy jak to się pisze). Jednak nie wiem dlaczego nawet klasą LKM łatwiej się gra niż karabinem. Przecież LKM jest cięższy i powinien mieć większy odrzut niż ma np RK80 ( albo jakoś tak) druga giwera od góry, dostępna w tej klasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi ci o bronie typu pdw? one mogą dawać wrażenie lepszego i szybszego zabijania bo są szybkostrzelne. na bliski kontakt to dobry sprzęt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o bronie które są jako "główne " w danej kategorii. Wiadomo że snajper, szturmowiec jak i technik może latać z karabinem czy strzelbą. Widzę że bronie odpowiednie do danej kategorii są lepsze niż te dodatkowe. Byłem w szoku jak zobaczyłem jaki odrzut ( a właściwie jego brak) ma LKM. Przecież to ciężki sprzęt a można nim kosić na spore odległości. Dla mnie to paradoks że szybciej mogę ubić snajpera z karabinem, na powiedzmy 50m grając technikiem. Kule mają mały opad, mały odrzut, grając karabinem typu swd nie zdąży się wycelować i już się ginie. Bronie typu pdw powinny wygrywać w bliskim kontakcie powiedzmy do 20m. Jednak sytuacja że ktoś z PDW z kolimatorem szybciej trafia snajpera na 100m niż snajper jego... to chyba nierealne w rzeczywistości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No bf to jest taking arcade jak cod.Ta gra nie ma nic wspolnego z rzeczywistością.Strzelasz typa z miniguna on przyjmuje wszystko na klate i biegnie dalej.....on by wyglądał jak ser szwajcarski; D

Takich nie logicznych akcji jest od groma,ale kto by w to grał jak byś od każdego strzała padał i się wykrwawial czy cos takiego.

Edytowane przez kazikosky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się że nie można padać od jednej kulki. Jednak nie rozumiem dlaczego w bf jest łatwiej grać małymi giwerami tak jak w codzie. To w CODzie zawsze było bieganie z pistoletem z perkami na szybki bieg, szybkie mierzenie itp. Bf miał być chyba grą bardziej realną. Najbardziej "lubię" akcje jak z czołgu z głównego działa trafiam w gościa, on dalej biegnie i przyjmuje jeszcze 4-5 kulek z CKM. Co ciekaw tak jest jak trafiam gości który biegnie. W snajpera który leży wystarczy trafić 2-3 razy z CKM i już go nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to nie jest tak "by design" tylko to są błędy w grze. Już widzę jak kładziesz szybciej z pdw-r snajpera na dystansie 50 metrów i więcej. Śmignie Ci tylko kula przed oczami i Cię nie ma. A Ty musisz trafić z 5-7 kul nie licząc headshotów. (normal) PDW jest dobre tylko i wyłącznie na bardzo bliski kontakt, dzięki dobremu hip accu można robić run and gun, ale i tak nie są jakieś "wow". A na HC to jak się dostanie pierwszą kulę z Famasa to drugiej już się nie czuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na odleglosci do 100 metrow to nie problem sciagnac snajpera z pdw, karabinka itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to jest problem. Widocznie nie jestem takim pro. Zadając obrażenia po 12HP  trafić na 100 metrach typa 8x i nie dać się w tym czasie zabić to dla mnie wyczyn. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak ja powyżej 15-20 metrów już tym burstuje, ale mimo wszystko nadal jest to dla mnie raczej mało osiągalny wyczyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×