bany® 907 Napisano 4 Marzec 2014 Bany weź lepiej poszukaj info odnośnie tych rang Na naszym PSS też jest już SA :) 59zł :) Ja u siebie tego nie sprawdze bo mam dopoero 49 ale widzialem przed chwila na twitchu jak koles sie cieszyl ze 111 mu wchodzi, spytalem czy tylko dla premium i nie wiedzial. tu link do kanalu: http://www.twitch.tv/sunnysideuplife Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haobao_PRO 639 Napisano 4 Marzec 2014 No to lipa... to teraz jaki jest max lvl ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 4 Marzec 2014 strzelam ze 120 ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haobao_PRO 639 Napisano 4 Marzec 2014 Rozumiem, że obecny 110lvl jest dostępny dla każdego ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Entliczeq 257 Napisano 4 Marzec 2014 Tak, 110 może osiągnąć każdy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 4 Marzec 2014 Wszystko fajnie, żeby tylko ten level coś dawał jeszcze poza numerkiem obok nicku ^^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 4 Marzec 2014 prestyż panie, prestyż. co z tego że skill dwu cyfrowy, ale ranga jaka gruba ;) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Entliczeq 257 Napisano 4 Marzec 2014 Jak to nic nie daje? A ZŁOTE BATTLEPACKI ? Panowie DICE tu do Was z sercem, a Wy w ten sposób, na prawdę nie ładnie. Łódkę będziecie mogli popchnąć teraz, level wyższy będzie wpadał. A tu tylko defetyzm, marazm i sceptycyzm. Się chyba w pewnym miejscu poprzewracało, za dużo macie. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 4 Marzec 2014 Da sie kupic premium na amerykanskim pss i odpalic potem na europejskim koncie? Jako ze CR juz mam to 36€ za 4 dodatki i wczesniejszy do nich dostep jestem w stanie przebolec. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 1526 Napisano 4 Marzec 2014 (edytowane) Dodali w filtrze następne mapki z dodatku.Jak ktoś pogra na Kinkongu to niech da znać czy poprawili netcode. Edytowane 4 Marzec 2014 przez neuro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Valchall 141 Napisano 4 Marzec 2014 (edytowane) Bronie jakie otrzymamy w Naval Strike: Assault - AR160 (5.56x45, 30 rounds, 700 RPM) Engineer - SR-2 (9x21mm, 30 rounds, 900 RPM) Support - AWS (5.56x45, 100 rounds, 800 RPM) Recon - SR338 (.338, 10 rounds, semi-automatic) All-Kit - SW40 (.357, 6 rounds, revolver) Edit: I jeszcze na PS4 wylądowała nowa łatka. Oto lista zmian jakie wprowadza. We’ve started rolling out a new Battlefield 4 game update on Playstation 4. You may experience some downtime during this rollout, as we are also updating the game servers. As usual, it will take a few hours before the majority of servers are updated. March 4 PS4 Game Update Notes -Several crash fixes and stability improvements -Various improvements for Spectator Mode -Tweaked timing for how long the killfeed stays on screen -Fixed an issue where the message "Joining Server" sometimes didn't appear when the user tried to join the server -Added default player slots to server browser filters -Fix for an issue on Silk Road where players could deform the terrain to create a big, water-filled hole -Fix for a bug that occurred with the end-of-round camera if the player was in the bomber in China Rising -Fix for an issue on Rogue Transmission where it was impossible to capture a flag while riding the quad bike -Prevented players from interacting with an M-Com on Siege of Shanghai after it had been destroyed -Fixed an issue where audio for disarming M-Coms could get stuck in an infinite loop -Added minimap details for missing carriers in Rush on Paracel Storm and Hainan Resort -Fix for an exploit that would allow players to shoot two tank shells with not enough delay between shots -Removed a bug where squads would get split up when transitioning between Conquest and Air Superiority -Fixed an issue where Defuse could get stuck in an unplayable state between rounds -Removed a bug that would cause players to sometimes get stuck in the killcam after having been killed -Fixed an issue with revive icon not being greyed out in-game on map and minimap, when the player died after getting revived in Defuse -General improvements and bug fixes for the Battledash and Mission create screens -Fixed a bug where red laser dots would get stuck on textures -Zoom dispersion fix. When zooming in while firing the dispersion did not lower to the new max value -Fixed a bug where the enemy health always displayed as full in the kill-cam -Fixed an issue in Defuse so killed bomb carrier can’t plant a bomb in the next round without picking up a new bomb -The MAV has been updated to prevent players from exploiting it -Improved repair rates for vehicles with different base healths -Tweaked volume balance and other ambience parameters on the majority of base game and China Rising maps -Improved the track vehicles wheel friction so vehicles don’t get stuck at relatively minor hills -Fixed an issue with faulty zoom levels that occurred when using click to zoom in. While sprinting and zooming, will mess up the zoom levels, from hip to zoom. -Improved boat physics and handling, including implementation of a system that lets players push stuck boats back in the water Weapon tweaks -THe SRS bolt action time has been tweaked and the rate of fire has been lowered -The GOL bolt action time has been tweaked -The muzzle velocity for the MP7 has been reduced -The MTAR21 muzzle velocity has been reduced -Updated the handling of the 1x scopes for Type95B1, A91, SteyrAug, SAR21, QBZ951, FAMAS, UTAS, MTAR, L85A2, and F2000 -Updated rate of fire for the RGP7 and NLAW Edytowane 4 Marzec 2014 przez Valchall Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekj24 22 Napisano 4 Marzec 2014 Jaki ma rozmiar sama latka na ps4? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 4 Marzec 2014 o żesz ty orzeszku, to się chłopaki z Dice zafixowali http://d2xhqqdaxyaju6.cloudfront.net/file/attachment-w/416199/1f/fix-spaghetti-bolognese-numer-1-w-polsce.jpg 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Valchall 141 Napisano 4 Marzec 2014 Swoją drogą nie za bardzo rozumiem dlaczego GOL i SRR61 dostały nerfa, podobnie zresztą jak MTAR. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peka71 51 Napisano 4 Marzec 2014 myślałem ze im wyższy tickrate tym lepiej... błąd w złożeniu zdania.... chodziło mi o to żeby zwiększyli tickrate serwerów - panie czepialski 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 4 Marzec 2014 Ile waży? Znowu eins Gigabyte? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 4 Marzec 2014 1330 mb albo cos kolo tego 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RafaelManu7 8 Napisano 4 Marzec 2014 Niech ktoś zda relacje, czy dalej występują te irytujące "rwania" i inne tego typu rzeczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Valchall 141 Napisano 4 Marzec 2014 (edytowane) Pograłem parę minut i jeśli chodzi o bugi najbardziej irytujące to wiele się nie zmieniło. Doszedł za to bug na hardcorze (albo jest to zmiana zamierzona) przy śmierci naszej nie wiadomo kto ani czym nas zabił. Trzeba patrzeć na informacje w po prawej stronie aby wykminić WTF? Edytowane 4 Marzec 2014 przez Valchall Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 4 Marzec 2014 WTF? hardkor to hardkor :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hubcio-com 17 Napisano 4 Marzec 2014 Znajomy właśnie mi powiedział że da siew końcu rushować to prawda ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLasgoogle 469 Napisano 4 Marzec 2014 Serwery po aktualizacji,chyba błędnie interpretują informacje na temat naszego zabójcy(niejednokrotnie przez 1h gry zabił mnie człowiek znajdujący sie na drugim końcu mapy.) Raz gra nie pokazuje kto nas zabił,innym razem pokazuje ale zle i czasem pokazuje dobrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 4 Marzec 2014 dokladnie. gine od helikoptera, a na killcamie czołg :/ 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLasgoogle 469 Napisano 4 Marzec 2014 Mam wrażenie,że MP7 po dzisiejszej aktualizacji jest naprawdę bardzo ciekawą pozycją w PDW.Nawet bez dodatków naprawdę daje radę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Valchall 141 Napisano 4 Marzec 2014 Mam wrażenie,że MP7 po dzisiejszej aktualizacji jest naprawdę bardzo ciekawą pozycją w PDW.Nawet bez dodatków naprawdę daje radę. Z tego co czytałem na changelogu dostał nerfa. Chyba zmniejszyli prędkość wylotową pocisku. Być może robili przy nim coś jeszcze. Co do błędu "kto nas zabił" niestety muszę potwierdzić. Bo dziwaczne mi killcamy się zdarzały. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach