Skocz do zawartości
crash5

Battlefield 4

Rekomendowane odpowiedzi

Bany weź lepiej poszukaj info odnośnie tych rang :biggrin: Na naszym PSS też jest już SA :) 59zł :)

Ja u siebie tego nie sprawdze bo mam dopoero 49 ale widzialem przed chwila na twitchu jak koles sie cieszyl ze 111 mu wchodzi, spytalem czy tylko dla premium i nie wiedzial. 

tu link do kanalu: http://www.twitch.tv/sunnysideuplife

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strzelam ze 120 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, 110 może osiągnąć każdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, żeby tylko ten level coś dawał jeszcze poza numerkiem obok nicku ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prestyż panie, prestyż. co z tego że skill dwu cyfrowy, ale ranga jaka gruba ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to nic nie daje? A ZŁOTE BATTLEPACKI ? Panowie DICE tu do Was z sercem, a Wy w ten sposób, na prawdę nie ładnie. Łódkę będziecie mogli popchnąć teraz, level wyższy będzie wpadał. A tu tylko defetyzm, marazm i sceptycyzm. Się chyba w pewnym miejscu poprzewracało, za dużo macie.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da sie kupic premium na amerykanskim pss i odpalic potem na europejskim koncie? Jako ze CR juz mam to 36€ za 4 dodatki i wczesniejszy do nich dostep jestem w stanie przebolec.   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodali w filtrze następne mapki z dodatku.Jak ktoś pogra na Kinkongu to niech da znać czy poprawili netcode.

Edytowane przez neuro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bronie jakie otrzymamy w Naval Strike:

 

Assault - AR160 (5.56x45, 30 rounds, 700 RPM)

Engineer - SR-2 (9x21mm, 30 rounds, 900 RPM)

Support - AWS (5.56x45, 100 rounds, 800 RPM)

Recon - SR338 (.338, 10 rounds, semi-automatic)

All-Kit - SW40 (.357, 6 rounds, revolver) 

 

Edit: I jeszcze na PS4 wylądowała nowa łatka.  Oto lista zmian jakie wprowadza.

 

We’ve started rolling out a new Battlefield 4 game update on Playstation 4. You may experience some downtime during this rollout, as we are also updating the game servers. As usual, it will take a few hours before the majority of servers are updated.

 

March 4 PS4 Game Update Notes

-Several crash fixes and stability improvements

-Various improvements for Spectator Mode

-Tweaked timing for how long the killfeed stays on screen

-Fixed an issue where the message "Joining Server" sometimes didn't appear when the user tried to join the server

-Added default player slots to server browser filters

-Fix for an issue on Silk Road where players could deform the terrain to create a big, water-filled hole

-Fix for a bug that occurred with the end-of-round camera if the player was in the bomber in China Rising

-Fix for an issue on Rogue Transmission where it was impossible to capture a flag while riding the quad bike

-Prevented players from interacting with an M-Com on Siege of Shanghai after it had been destroyed

-Fixed an issue where audio for disarming M-Coms could get stuck in an infinite loop

-Added minimap details for missing carriers in Rush on Paracel Storm and Hainan Resort

-Fix for an exploit that would allow players to shoot two tank shells with not enough delay between shots

-Removed a bug where squads would get split up when transitioning between Conquest and Air Superiority

-Fixed an issue where Defuse could get stuck in an unplayable state between rounds

-Removed a bug that would cause players to sometimes get stuck in the killcam after having been killed

-Fixed an issue with revive icon not being greyed out in-game on map and minimap, when the player died after getting revived in Defuse

-General improvements and bug fixes for the Battledash and Mission create screens

-Fixed a bug where red laser dots would get stuck on textures

-Zoom dispersion fix. When zooming in while firing the dispersion did not lower to the new max value

-Fixed a bug where the enemy health always displayed as full in the kill-cam

-Fixed an issue in Defuse so killed bomb carrier can’t plant a bomb in the next round without picking up a new bomb

-The MAV has been updated to prevent players from exploiting it

-Improved repair rates for vehicles with different base healths

-Tweaked volume balance and other ambience parameters on the majority of base game and China Rising maps

-Improved the track vehicles wheel friction so vehicles don’t get stuck at relatively minor hills

-Fixed an issue with faulty zoom levels that occurred when using click to zoom in. While sprinting and zooming, will mess up the zoom levels, from hip to zoom.

-Improved boat physics and handling, including implementation of a system that lets players push stuck boats back in the water

Weapon tweaks

-THe SRS bolt action time has been tweaked and the rate of fire has been lowered

-The GOL bolt action time has been tweaked

-The muzzle velocity for the MP7 has been reduced

-The MTAR21 muzzle velocity has been reduced

-Updated the handling of the 1x scopes for Type95B1, A91, SteyrAug, SAR21, QBZ951, FAMAS, UTAS, MTAR, L85A2, and F2000

-Updated rate of fire for the RGP7 and NLAW

 

Edytowane przez Valchall

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą nie za bardzo rozumiem dlaczego GOL i SRR61 dostały nerfa, podobnie zresztą jak MTAR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślałem ze im wyższy tickrate tym lepiej...

błąd w złożeniu zdania.... chodziło mi o to żeby zwiększyli tickrate serwerów - panie czepialski

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem parę minut i jeśli chodzi o bugi najbardziej irytujące to wiele się nie zmieniło. Doszedł za to bug na hardcorze (albo jest to zmiana zamierzona) przy śmierci naszej nie wiadomo kto ani czym nas zabił. Trzeba patrzeć na informacje w po prawej stronie aby wykminić WTF?

Edytowane przez Valchall

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WTF?

 

hardkor to hardkor :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwery po aktualizacji,chyba błędnie interpretują informacje na temat naszego zabójcy(niejednokrotnie przez 1h gry zabił mnie człowiek znajdujący sie na drugim końcu mapy.)

Raz gra nie pokazuje kto nas zabił,innym razem pokazuje ale zle i czasem pokazuje dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie,że MP7 po dzisiejszej aktualizacji jest naprawdę bardzo ciekawą pozycją w PDW.Nawet bez dodatków naprawdę daje radę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie,że MP7 po dzisiejszej aktualizacji jest naprawdę bardzo ciekawą pozycją w PDW.Nawet bez dodatków naprawdę daje radę.

 

Z tego co czytałem na changelogu dostał nerfa. Chyba zmniejszyli prędkość wylotową pocisku. Być może robili przy nim coś jeszcze.

 

Co do błędu "kto nas zabił" niestety muszę potwierdzić. Bo dziwaczne mi killcamy się zdarzały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×