Skocz do zawartości
GT Sunday Cup

GT Sunday Cup - Droga Do F1

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki chłopaki za wspólną jazdę wczoraj. Dość fajny, przekrojowy dobór aut/torów :) Szczególnie fajnie jechało się w Dino w Madrycie, świetny tor, fajny sprint i emocje do końca (Sharent cholernie lagował, trudno było za nim jechać bo raz pojawiał się na bandzie, raz w chmurze dymu, raz był w ogóle niewidoczny). Szkoda, że tak późno odkryłem, że jeżdżę na KM bo pewnie i w Londynie byłoby więcej soku.

 

Elmijo, opukałem Cię chyba Lotusem na dohamowaniu, wybacz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update nadchodzacych eventow poprawiony. W dalszym ciagu zapraszam do like-owania posta na samej gorze abysmy mogli startowac w ta niedziele o 22.00 (ze wzgledu na wyscig). Brakuje jedengo glosu... Jesli nikt nie polubi to pojedziemy standartowo o 21.00. Pozdrawiamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko CINGLEASZ, ja na padzie niestety muszę wcześniej hamować, a jazda tym potworem wymaga sporego treningu.

Informuje że panowie CINGLEASZ i PLEBANN spełnili wymogi regulaminowe i otrzymują licencje małej ligi LTE.

Co do LOTUSA F1 to ERROR jak wyjedziesz nim na tor to już nie będziesz taki szczęśliwy że nim jedziemy, ten POTWÓR to nie dzisiejsze F1, jego stosunek masy do mocy to 0,5 KG - 1KM, na szybkim zużyciu

pożera opony na 5 okr. wystarczy jeden obrót zahaczając trawę lub tarkę i traci się 20 % gum, więc radzę panowie trenować!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie odnośnie przyznawania licencji nowym zawodnikom. Bylem wczoraj na treningu trzecią osoba z licencja. Dziś dowiaduje się, że 2 osoby spełniły wymogi i dostają licencje a nawet nie poproszono mnie o zdanie nt ww osób. Po co więc cała ta zabawa w treningi z 3 osobami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racja, zależy mi (i tutaj Pleban na pewno podpisze się pod tym) na tym, żeby nikt nie miał wątpliwości czy się nadajemy czy nie i jeśli procedura istnieje to należy ją wyczerpać. Skonsultujcie panowie, ja jeszcze szampana nie otworzyłem ;)

 

PS. Trening zaliczony, jury w wymaganym składzie było - pozostaje uznaniowa kwestia tego czy jazda była "udana".

Edytowane przez cieglo
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat do Ciebie zastrzeżeń nie mam (chociaż też za dużo nie pojeździliśmy) ale bardziej mi chodzi o samą procedurę. Zostałem poproszony o wejście do pokoju żeby były 3 wymagane osoby na treningu, a teraz się okazuje że decyzja została podjęta z całkowitym pominięciem mojej osoby. - więc po kij ja byłem tam Wam w ogóle potrzebny?

 

Jeśli chodzi o Plebana - w jego wykonaniu widziałem głównie jeżdżenie po trawie, więc na tę chwilę powinienem być na nie. Róbmy to jak trzeba, albo nie róbmy tego w ogóle przyjmując kogo nam się podoba bez zawracania tyłka iluzorycznym regulaminem.

Edytowane przez sharent
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie jeśli SHARENT ma zastrzeżenia co do waszej jazdy  (trafiliście na trudny trening) to zapraszamy na następne treningi.

PS: SHARENT na koniec w pokoju JA i INO wyraziliśmy swoje opinie ty nie miałeś zastrzeżeń, możliwe że nie słyszałeś naszej rozmowy bo strasznie lagowałeś i cię przerywało,

musisz coś pokombinować z netem bo jak będziesz miał tak w niedzielne wieczory to czarno to widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No lotusik jest potworem. Tak sie zastanawiam czy nie dac dwoch mieszanek opon WM i WS. Okrazen bedzie okolo 35, musze jeszcze sprawdzic dzisiaj na kierze co i jak bo na padzie wczoraj mi nie szlo :)

Zuzycia zmniejwszymy bo nie ma sensu jechac na 7 pit stopow albo i wiecej :)

Co do plebana i cienglasza, przychylniej mozemy na nich spojzec ze wzgledu na ich jazde w gt by night. Tam wiekszych problemow nie ma chyba z chlopakami, Mattaman potwierdzi albo zaprzeczy mojemu rozumowaniu :)

Edytowane przez KOWI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie jeśli SHARENT ma zastrzeżenia co do waszej jazdy  (trafiliście na trudny trening) to zapraszamy na następne treningi.

PS: SHARENT na koniec w pokoju JA i INO wyraziliśmy swoje opinie ty nie miałeś zastrzeżeń, możliwe że nie słyszałeś naszej rozmowy bo strasznie lagowałeś i cię przerywało,

musisz coś pokombinować z netem bo jak będziesz miał tak w niedzielne wieczory to czarno to widzę.

No co do treningów to jeśli aspirujemy do jazdy z Wami to automatycznie oznacza, że musimy się pojawiać na treningach. Nie tylko od święta i w celu zdobycia licencji ale też bardziej na bieżąco. Ja chcę pojeździć może znowu w czwartek, może i w inne dni. Osobiście też - nawet jeśli licencja się pojawi - nie mierzę w wyścig Lotusem, zbyt specyficzna maszyna i zbyt ciasno z czasem. Za to event Ferrari - dla wielbiciela marki (to ja) - to perełka i tutaj bardzo bym chciał z Wami pojechać.

 

Matta niech się wypowie ale Sharenta swoją drogą bym chciał osobiście przekonać :) :thumbsup:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie jeśli SHARENT ma zastrzeżenia co do waszej jazdy  (trafiliście na trudny trening) to zapraszamy na następne treningi.

PS: SHARENT na koniec w pokoju JA i INO wyraziliśmy swoje opinie ty nie miałeś zastrzeżeń, możliwe że nie słyszałeś naszej rozmowy bo strasznie lagowałeś i cię przerywało,

musisz coś pokombinować z netem bo jak będziesz miał tak w niedzielne wieczory to czarno to widzę.

Nie tyle mam zastrzeżenia lub ich nie mam bo to nieistotne. Faktycznie, waszej rozmowy nie słyszałem albo nie zwróciłem po prostu uwagi bo może czytałem coś sobie w międzyczasie w necie. Ale w takim wypadku wy nie słyszeliście mojej opini, więc mogliście po prostu wprost mnie o to spytać.

 

Jeśli chłopaki nie mieli za strzeżeń to przychylam się do ich zdania, ale chodzi i mi o samą dziwną sytuację.

 

Kwestia Plebana tylko - jak powiedziałem, to co widziałem to notoryczne spiny i wyjazdy w trawę, stanowiące potencjalne niebezpieczeństwo dla reszty (fury Ferrari, zwłaszcza F40, wbrew pozorom wcale nie są łatwiejsze w prowadzeniu niż ten lotus o czym się na pewno przekonacie), sugerowałbym zwrócić na to uwagę.

 

Cienglasz jeździł ok i ma moje błogosławieństwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obaj jeżdżą bardzo w porządku. Może nie najszybciej :D ale napewno z pełnym poszanowaniem zasad ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do Lotusa, to zużycie opon powinno być normalne

pit działa ok - wkoncu to F1 

A na zużyciu bardzo szybkim znowu nie będzie można wykorzystac wpełni jego walorów, bo trzeba będzie uważac na opony

Biorąc udział w takim evencie miałem nadzieje, że choćby troszke poczuje klimat tamtych wyścigów.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można przesunąć mój Event z Ferrari i wydłużyć Sennę do 3-4 wyścigów (coś na kształt zawodów specjalnych dodanych przez Polyphony).

 

Co do zużycia - zgadzam się z Hellsem.

Edytowane przez sharent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można by pojechać jeszcze Brands Hatch, Spa, Monaco, Silverstone i Nurba  ;) Wszystkie te tory były w kalendarzu w 1985 roku.

 

Kowal po co kombinować z tymi mieszankami? Na standardowych WT jest aż nadto przyczepności..

Edytowane przez MrKubool
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak rzucilem pomysl z tymi oponami, nie ma musu.

Pojezdze dzisiaj wieczorkiem to ogarne co i jak i dam znac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj no daj... bo jest sroda a ja nic nie wiem... Zawsze tak wszystko na ostatnia chwile robisz?? Co z planem? jakimis priorytetami? Wpisz sobie w yt Brian Tracy i posluchaj. pomoze ci sie zorganizowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Informuję iż z braku czasu zawieszam swoją działalność jako FOTOREPORTER do odwołania !!!

                   :beach:  :drinks: :lazy3:    

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj no daj... bo jest sroda a ja nic nie wiem... Zawsze tak wszystko na ostatnia chwile robisz?? Co z planem? jakimis priorytetami? Wpisz sobie w yt Brian Tracy i posluchaj. pomoze ci sie zorganizowac.

 

Ty misiu nie musisz wszystkiego wiedzieć. Ważne, że wiesz co się może wydarzyć w niedziele :) Elmijo dobrą propozycję zapodał. Ferrari zaczynamy już teraz, a później będzie odpowiedni event dla F1. 

Errorku uwierz mam dobrze ustawioną hierarchie rzeczy w życiu do robienia i akurat ostatnio GT spadło w nich zdecydowanie, co nie zmienia faktu, że większość rzeczy co do niedzieli miałeś podane. Tor, auto, przybliżoną liczbę okrążeń, opony też zostały ustalone, zużycie domyślnie zmniejszone (była tylko kwestia stestowania co i jak) i nic więcej nie trzeba do startu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra. OFICJALNIE.

NIEDZIELA. 08.06.2014. START WYSCIGU GODZINA 22.00.

Ja w takim razie dziękuję za niedzielne zakończenie eventu VW. Jest to dla mnie zdecydowanie za późno dlatego zgłaszam swoją nie obecność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty misiu nie musisz wszystkiego wiedzieć. Ważne, że wiesz co się może wydarzyć w niedziele :) Elmijo dobrą propozycję zapodał. Ferrari zaczynamy już teraz, a później będzie odpowiedni event dla F1.

Zdecydujcie się w końcu... Zaraz się w sobotę okaże, że w niedzielę będziemy jeździć Ogórkami...

 

Rozumiem, że w tę niedzielę jedziemy lotusem po Monzy i ch...j. Już mam dość ciągłego kombinowania z zasadami i zmianami. Ktoś coś ustala to się tego trzymajmy a nie przez cały tydzień do niedzieli włącznie po 15 zmian, a potem jeszcze ze 3 zmiany typów opon co wyścig.

 

EDIT

Jak na ironię zostałem poproszony o start z Ferrari już w tę niedzielę. W takim razie proszę o edycję pierwszego postu - zmianę toru w pierwszym wyścigu - na Londyn, zamiast Madrytu. Z racji braku pit lane na tym torze wyjątkowo pojedziemy na lekkich uszkodzeniach i normalnym zużyciu.

 

Tymczasem pogram sobie w Metal Gear Solid 4, bo za ch...ja nie wiem już jakim autem i jaki tor trenować.

Edytowane przez sharent
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogórkami to nie za szybkie są :)

 

Cały czas proces tworzenia żyje. Wymyśliłem sobie Lotusa w niedziele, bo sam Sharent na to naciskałeś w postach przed wydaniem patcha. Elmijo zapodał nie głupi pomysł z eventem "Droga do F1" w którym jedziemy od gokarta po królową motorsportu. Uważam to za fajne rozwiązanie, co nie zmienia faktu, że wiem iż trochę zamieszania z furkami jakimi mamy jechać to wprowadza. Sądzę jednak, że nie powinno to robić większej różnicy, skoro ty przygotowałeś event w każdym calu i wszystko jest zapięte na ostatni guzik, a Lotus na Monzie jest to impuls związany z postami sprzed patcha i oczekiwaniami co poniektórych. 

Ja uważam, że warto pojechać teraz już event ferrari a później zabawić się w drogę do F1, niż zrobić jeden wyścig w lotusie i zostawić na długo temat F1 aby później były teksty (aaa to już było, powtarzamy się). 

 

Ja nic nie będę narzucał tutaj, możemy i jechać lotusem w niedziele aby nie kombinować i żeby wszystko było już jasne, ale myślę że warto poprzesuwać wszystko i śmignąć zgodnie z powyższym pomysłem :)

Edytowane przez KOWI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale miałeś też dać jakiś 5ty wyścig niespodziankę - niekoniecznie Lotusa. Jednocześnie nic nie mówiłem, że mam coś przeciwko temu czy innemu rozwiązaniu. Pretensje mam wyłącznie o to, że udało mi się znaleźć już wczoraj czas żeby dłuższą chwilę pojeździć tym lotusem, a teraz okazuje się, że wszystko to jak krew w piach :biggrin: Za miesiąc już nie będę nic z tego treningu pamiętał.

 

Spoko, podmieńcie daty w pierwszym poście, tylko pamiętajcie o przerwie 22.06.

Wczoraj jeździliśmy Dino po Londynie i było miodzio, mimo braku pitu. Walka jest jeszcze lepsza niż w Monaco - bardzo trudno znaleźć miejsce do wyprzedzania. Ino potwierdzi :)

Edytowane przez sharent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że z Dino w Madrycie na to konto nie zrezygnujesz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie odnośnie przyznawania licencji nowym zawodnikom. Bylem wczoraj na treningu trzecią osoba z licencja. Dziś dowiaduje się, że 2 osoby spełniły wymogi i dostają licencje a nawet nie poproszono mnie o zdanie nt ww osób. Po co więc cała ta zabawa w treningi z 3 osobami?

Sharent byłeś czwartą osobą z licencją LTE :P

Na koniec treningu KOWI ocenił jazdę kandydatów i poruszył kwestię GTbN, ja i ELMIJO byliśmy tego samego zdania...

Nie było kontaktów z innymi zawodnikami (poza Lotusem ale to już sobie wyjaśnili) nie było blokowania itp. itd. jedynie jazda po trawie, która nikomu krzywdy nie zrobiła poza koszącym.

W momencie gdy trwała dyskusja na ten temat nie brałeś w niej udziału tylko ... jechałeś swoje...

A że w regulaminie jest jasno napisane, że wystarczy 3 osoby z licencją aby kandydat zaliczył trening to zapewne dlatego ELMIJO napisał:

 

Informuje że panowie CINGLEASZ i PLEBANN spełnili wymogi regulaminowe i otrzymują licencje małej ligi LTE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×