Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi sie ze 3 blizniaczo podobne gry w ktorych mamy smoki rycerzy i magie w zupelnosci wystarcza, przynajmniej na chwile obeca, bo watpie ze to koniec serii Dark Souls. Pora na nowy klimacik i osobiscie lepiej trafic nie mogli.

Edytowane przez Bansai

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zebrałem troche informacji tego co narazie wiadomo o gameplayu:

-Chyba oczywiste styl walki przypomina ten z Soulsów, jednak będzie znacznie szybszy;
-Ofensywny styl gry będzie bardziej opłacalny
-Przewroty będą głównym narzędziem defensywnym(nic nie wiadomo o tarczach tarcze też mają być);
-Twórcy starali się wytworzyć klimat gry przypominający Tower of Latria z Demon's Souls;
-Całość gry będzie się działa w jednym mieście;
-Będzie dużo broni z możliwością "transformacji" ,np. tasak z trailera na podstawowym trybie jest krótszy, ale łatwiej rozbija obronę przeciwników;
-Będzie wiele rodzajów broni;
-Duża ilość pancerzy i różnego rodzaju lootu;
-Będzie kreator postaci;
-Część bossów nie znajduje się za fogiem, fog pojawi się dopiero po wejściu na arenę;
-Bardziej przyjazny dla graczy coop, podobną mają nadal istnieć inwazje;

-Świat jest bardziej "żywy" przeciwnicy jeśli nie zauważą bohatera/npc będą zajmować się swoimi sprawami, można spotkać się z sytuacjami w których NPC będą bronić się przed atakiem przeciwników i od nas zależy czy mu pomożemy, dobijemy go, czy go zignorujemy;

-Dostęp do broni palnej i amunicji będzie bardzo ograniczony, broń palna nadaje się głównie w bliskich starciach- na odległość zadaje o wiele mniejsze obrażenia;

-Twórcy skupiają się na nieliniowości- poziomy będzie można przejść na kilka sposobów, stosując różne ścieżki;

-Pochodnie mają odgrywać większą rolę niż w Soulsach, pomieszczenia mają być ciemne i będą wymagać dodatkowych źródeł światła;

-Gra będzie bardzo krwawa, bohater po większych starciach będzie cały pokryty krwią(O ile się nie mylę tym razem ta gra ma mieć ograniczenie wiekowe M/18);

Edytowane przez MachoMan
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie trafili w 10tkę, zachwycony jestem koncepcją gry, wzięli wszystko co najlepsze z DeS (mroczny klimat Latrii, dynamiczniejsza walka), do tego dorzucili broń palną, ,,tryby'' broni, i pochodnię z DkS II, i oczywiście next-genową grafikę. Ciekawi mnie jak to będzie z wielkością świata gry, skoro akcja ma się toczyć w jednym mieście. Być może gra będzie bardziej otwarta, gdzie za każdym rogiem będą kolejne rozgałęzienia, a same miasto będzie istnym labiryntem niezbadanych uliczek, przejść i zakamarków.

 

Edit: poszperałem jeszcze za info na necie, i znalazłem m.in. że broni ma być mniej, niż w takim DkS II, ale za to każda ma być unikatowa, moim zdaniem bardzo dobrze, w Dks II postawili niestety na ilość, np. 5 halabard, i wszystkie mające te same animacje ataku, takie rzeczy psują radość z eksploracji. No i natknąłem się na info., że tarcz ma nie być, jak to już będzie? Mi by pasowało, gra stałaby się bardziej zręcznościowa i wymagająca.

Edytowane przez brzmiwtrzcinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dowiedziałem się tego, że gra pomimo zastosowania podobnej formy gameplay'u, będzie mieć zupełnie inny feeling. To wszystko dlatego, że walka ma być szybsza - mnie blokowaniaj i czekania na "ten" moment a więcej akcji i szybsze podejmowanie decyzji. Wg mnie, dzięki temu gra może być nie tylko dynamiczniejsza ale także o wiele trudniejsza. Spróbujcie grac w DaS I/II bez tarczy. W Dark Souls II granie sztylet + katana (dext build) jest bardzo fajny, różnorodny i zabójczy - lecz dużo cięższy niż buildy korzystające z magii czy tarczy.

Edytowane przez winiasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie jak to będzie z wielkością świata gry, skoro akcja ma się toczyć w jednym mieście. Być może gra będzie bardziej otwarta, gdzie za każdym rogiem będą kolejne rozgałęzienia, a same miasto będzie istnym labiryntem niezbadanych uliczek, przejść i zakamarków.

Gra sie nie musi ograniczać tylko przez to że dzieje się tylko w mieście, na pewno będą kanały pod miastem, będzie można wejść do części budynków czy to większych czy mniejszych ,np. do jakiegoś pałacu albo ratusza. Pewnie z niektórych większych budynków będzie można przechodzić do innych lokacji załóżmy że wchodzi się do wielkiej katedry a z niej wchodzi się do katakumb. Tak więc moim zdaniem to, że akcja rozgrywa się w 1 mieście nie musi ograniczać świata gry.

 

No i natknąłem się na info., że tarcz ma nie być, jak to już będzie? Mi by pasowało, gra stałaby się bardziej zręcznościowa i wymagająca.

Tarcze będą, kolega z polskiej facebookowej grupy dks jest na e3 i się dowiedział że mają zostać w grze. Znając życie używanie tarcz będzie po prostu mniej opłacalne niż noszenie drugiej broni/spluwy w ręce, gra ma wymagać szybkiego panowania nad sytuacją, przeciwnicy mają atakować z wielu stron i powinno się jak najszyciej ich eliminować.

 

Bezczelnie ukradzione z innego forum:

 

"Journalist: "Will Bloodborne have an easier mode for new players?"

Miyazaki: "No."

They said the Virus(bloodborned) has progressions.

Monsters bleed where you slice them.

If you hit an enemy's torch they get set on fire.

-City is very densely layered. 'More complex than Thief'

-Combat is much more aggressive

-They dual wielded in the demo: Firearm and what they call a 'Sawcleaver' one in each hand.

-Firearms are a close-range weapon, to stun enemies, create counter-attack opportunities.

-Sawcleaver was transformable, and many weapons will be.

-'You cannot play this the same way as Demon's Souls' - Have to be more aggressive

-Targetting the same level of difficulty as Demon's Souls. "

Edytowane przez MachoMan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Info z głównej.

Kiedy Bloodborne (PS4) znany nam był jeszcze pod tytułem Project Beast, spekulowało się, że gra będzie sequelem wydanego w 2009 roku Demon Souls. Hidetaka Miyazaki, pełniący funkcję dyrektora generalnego projektu, zapewnia jednak, że Bloodborne od samego początku miał być nową marką.

Na łamach Famitsu Miyazaki wytłumaczył dokładnie, dlaczego From Software zdecydowało się na świeży koncept zamiast rozwijać już istniejący.

"W 2012 roku, jeszcze przed ogłoszeniem PlayStation 4, Sony Computer Entertainment zapytało nas, czy nie chcielibyśmy stworzyć zupełnie nowej gry na nową platformę. Jak więc widzicie, nigdy nie rozpatrywaliśmy Bloodborne w kategoriach Demon Souls II. Pomysł pracowania na sprzęcie następnej generacji był dla nas bardzo pociągający, natomiast SCE wykazywało wielki entuzjazm związany z naszym projektem".

Bloodborne cechuje się zupełnie innym klimatem niż poprzednie dokonania studia w postaci Demon Souls i Dark Souls (PS3). Epoka wiktoriańska, elementy steam punku oraz broń palna – tego raczej żaden fan japońskiego dewelopera się nie spodziewał. Skąd taka zmiana?

"Wpływ na to miało kilka rzeczy, przede wszystkim walka. Myśleliśmy o tym, aby zmienić system i nie opierać go tylko na mieczu i tarczy. Tak też wprowadziliśmy broń palną. Nie chcieliśmy jednak doprowadzić do tego, żeby gra stała się strzelaniną, stąd epoka wiktoriańska, która świetnie odzwierciedla nasze założenia".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jaa jasny chu.. Ja tyle lat czekałem na grę w takich klimatach a tu wszytko jest w 100% takie jakie oczekuję. Tak stworzyć świat to trza być geniuszem designerskim. No przegięli :)

Edytowane przez vincent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciekł trailer: http://a.pomf.se/yddnwi.webm. Niby nad tą grą tyle pracują, ale jakość grafiki i fpsy są na stosunkowo niskim poziomie.

 

Ten trailer był podobno przygotowywany z myślą o TGS 2013, z tego by wynikało, że ma już prawie rok, także nie ma co się fps-ami i grafiką sugerować z tego trailera. Niemniej jednak sam gameplay obłędny, ten nowy rodzaj uniku (dash) nieźle się prezentuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem tak podjarany tym tytułem...ale niestety prawie nic nie pokazali a jedyne co mogę wywnioskować to że będą to po części Soulsy.

Czekam na więcej informacji !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciekł trailer: http://a.pomf.se/yddnwi.webm. Niby nad tą grą tyle pracują, ale jakość grafiki i fpsy są na stosunkowo niskim poziomie.

 

Napisz jeszcze ze twoja ocena tej gry to 6/10. Uwielbiam jak ktos wydaje jakies bezsensowne opinie zanim wyjdzie gra ogladajac trailer na jakims filmiku kiepskiej jakosci

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz jeszcze ze twoja ocena tej gry to 6/10. Uwielbiam jak ktos wydaje jakies bezsensowne opinie zanim wyjdzie gra ogladajac trailer na jakims filmiku kiepskiej jakosci

6/10. Moja całkowicie bezsensowna opinia opiera się na poprzednim materiale w którym gra strasznie klatkowała, na relacjach na których Miyazaki sam przeprosił na samym początku o klatkowanie i na tym oto webm który oferuje najlepszą jakość i już na nim widać jak gra klatkuje, na trailerze widać jak gra klatkuje. Było powiedziane że zaczęto prace nad grą już po wydaniu Artorias of the Abyss, jednak patrząc na to jak ta gra wygląda i jak działa to stosunkowo niedawno zaczęli ją robić(może z rok). Uwielbiam kiedy ludzie mają wąty o byle co.

Edytowane przez MachoMan
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciekł trailer: http://a.pomf.se/yddnwi.webm. Niby nad tą grą tyle pracują, ale jakość grafiki i fpsy są na stosunkowo niskim poziomie.

Mają ponad rok na optymalizację + gra już teraz chodzi stabilnie na ps4 (nie crashuje etc - info z wywiadu).

Spokojnie dociągną do 30fpsów - najwyżej coś lekko obniżą graficznie. Tak czy siak będzie to ogromny skok jakościowy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mają ponad rok na optymalizację + gra już teraz chodzi stabilnie na ps4 (nie crashuje etc - info z wywiadu).

Spokojnie dociągną do 30fpsów - najwyżej coś lekko obniżą graficznie. Tak czy siak będzie to ogromny skok jakościowy. 

Crashować może nie crashuje ale fpsy skaczą, chyba że build gry który teraz pokazywali był z tamtego roku, ale to zbyt dużego sensu nie ma. Miejmy nadzieję że tym razem nie wytną całego oświetlenia i nie pogorszą textur i modeli jak w 2 żeby gra skakała między 20 a 30 fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crashować może nie crashuje ale fpsy skaczą, chyba że build gry który teraz pokazywali był z tamtego roku, ale to zbyt dużego sensu nie ma. Miejmy nadzieję że tym razem nie wytną całego oświetlenia i nie pogorszą textur i modeli jak w 2 żeby gra skakała między 20 a 30 fps.

Ten trailer jest na starym buildzie... nowy był pokazany na E3. Twórcy mówią, że Sony da im tyle czasu ile potrzebują. Dadzą rade 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten trailer jest na starym buildzie... nowy był pokazany na E3. Twórcy mówią, że Sony da im tyle czasu ile potrzebują. Dadzą rade 

No wiem że jest na starym buildzie, ale już na tym filmie co wysłałeś widać spadki fpsów i ścinki. Ciężko mi uwierzyć że ten trailer jest ze starego builda skoro nowy też chodzi beznadziejnie, a Miyazaki przepraszał za te ściny i mówił że gra jest w Pre-Alphie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciekł trailer: http://a.pomf.se/yddnwi.webm. Niby nad tą grą tyle pracują, ale jakość grafiki i fpsy są na stosunkowo niskim poziomie.

Miazga totalna, a ludzie odpowiedzialni za desing powinni dostać podwyżkę. Obecnie chyba najbardziej oczekiwana gra na PS4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hidetaki Miyazaki z From Software nie unika umieszczania nowej produkcji na tle starszych tytułów – i to nie wyłącznie po to, żeby wskazywać różnice. W dalszym ciągu będzie to gra rzucająca graczowi wyzwanie, dająca poczucie satysfakcji z pokonania trudnego przeciwnika i oparta na motywie eksploracji. Eksploracji przestrzennej, ale nie tylko – chodzi też o zgłębianie tajemnicy niedostępnego i posępnego świata. Brzmi znajomo, prawda? Mniej więcej to samo robiliśmy w niedawnym Dark Souls II.

Bloodborne może dzielić pewne założenia z poprzednimi grami From Software, ale ma co najmniej jedną unikalna cechę: uniwersum. Gra rozgrywa się w mrocznym mieście Yharnam nękanym przez tajemniczą plagę. Twórcy odwołują się do klimatów dziewiętnastowiecznych – lub konkretniej: stylistyki wiktoriańskiej i neogotyckiej – żeby doprawić je właściwymi sobie elementami. Nie zabraknie ździebka czarnego humoru.

Styl gry najlepiej obrazuje jeden z zaprezentowanych typów wrogów: kruki pełzające nieporadnie po ziemi, które podrywają się do ataku, rozpaczliwie trzepocząc skrzydłami i próbując wydrapać bohaterowi oczy. „Są urocze” – komentuje Miyazaki (już wiecie skąd w grze bierze się wspomniany czarny humor). Moją uwagę przykuwają jeszcze stroje humanoidalnych przeciwników, w tym przede wszystkim okrycia głowy. Rycerskie hełmy? Gdzie tam! Snujący się po ulicach opętani mieszkańcy noszą gustowne kapelusze i cylindry. Żeby była jasność – nie wygląda to śmiesznie. Wygląda upiornie i jakoś smutno. Tym bardziej że pośród hord oponentów można znaleźć jegomościa poruszającego się na wózku inwalidzkim.

Znacie już miejsce akcji, więc czas przejść do niej samej. Powiem prosto z mostu: Bloodborne to gra, w której fani Dark Souls i Demon's Souls odnajdą się bez problemu. W prezentacji nie robiono bowiem niczego, czego nie przeżylibyśmy podczas przemierzania krain Lordran i Drangleic. Wygląda na to, że dostaniemy sieć połączonych ze sobą lokacji, wypełnionych przeciwnikami, pułapkami i zakamarkami. Skróty, drabiny, miejsca pogrążone w mroku, mosty, twierdze, ukryte skarby – wyliczać podobieństwa można jeszcze długo. Oczywiście każdy z tych aspektów został podporządkowany klimatowi gry, ale i tak widać wyraźnie, że Miyazaki robi po prostu nową wersję swoich najbardziej uznanych produkcji.

Skoro wiemy, że ogólna struktura i mechanika gry nie będzie odbiegała od tego, co znamy, warto wyłuskać nowe pomysły. From Software jak zwykle trochę ich ma. Przede wszystkim autorzy chcą większej dynamiki świata. Kiedy bohater gry wszedł do miasta, zobaczyliśmy tłum ludzi z pochodniami i widłami idących w górę ulicy. Miyazaki wyjaśnił, że to grupa polująca na potwory, która udaje się na miejsce zbiórki. Ludzie zatrzymali się obok płonących zwłok bestii. Jakieś dwie minuty później rozległ się odgłos dzwonu, nawołujący do wznowienia polowania. Tłum ruszył w dalszą podróż. W takich sytuacjach będziemy musieli podejmować błyskawiczne decyzje – atakować, wycofać się czy może przeczekać. Czasem warto będzie obserwować rozwój wydarzeń, innym razem opieszałość może kosztować nas życie.

Podobnych scenek ma być więcej. To jedna z rzeczy, która może wprowadzić sporo frajdy, szczególnie przy założeniu, że będziemy wielokrotnie odwiedzać te same lokacje. Prawdopodobnie będziemy, bo tak to wyglądało w „soulsach”. Nie mogę potwierdzić tego z całą pewnością, bo Miyazaki wspomniał tylko, że przykładowy system zapisu gry będzie kojarzył się bardziej z rozwiązaniami znanymi z Demon's Souls niż Dark Souls. Producent dodał, że niektóre z elementów gry są jeszcze kwestią otwartą.

Przechodząc przez mały fragment miasta, bohater musiał pokonać wielu przeciwników, np. wspomnianych zwykłych mieszkańców polujących na potwory. Ich tragedia, jak wytłumaczył Miyazaki, polega na tym, że sami padli ofiarą plagi, ale nawet nie zdają sobie z tego sprawy. From Software chce, żeby gracz brał bardziej aktywny udział w walce – zrezygnował z ukrywania się za tarczą. Ten kierunek prawdopodobnie nie wyklucza innych technik działania, bo same tarcze w grze będą (mieli je chociażby przeciwnicy), ale oznacza, że najlepsze efekty osiągniemy, wykazując się inicjatywą. Podczas pokazu chyba ani razu nie widzieliśmy blokowania ciosów i tak charakterystycznego dla „soulsów” przewrotu. Zamiast tego prezentujący grę robił uniki – szybkie przeskoki na boki – i raczej starał się zdominować przeciwników przy pomocy ataków, combosów, kontrataków itd. Szło mu to różnie, ale śmierci nie widzieliśmy ani jednej, bo grano przy włączonym trybie nieśmiertelności. Miyazaki w paru sytuacjach zaznaczał jednak, że gra będzie wymagająca i nieraz pożegnamy się z życiem.

Ocenić system walki z Bloodborne jest bardzo trudno. Z jednej strony, w zarysie przypomina on rozwiązania znane z niedawnych hitów From Software. Z drugiej, wciąż jest sporo niewiadomych. Jedną z największych nowości jest na przykład broń palna. Miyazaki z całą mocą podkreślił, że nie chce robić strzelanki. Z tego powodu wszelkiej maści pistolety czy strzelby będą miały wyjątkowo mały zasięg. Pukawka użyta podczas pokazu przydawała się głównie do wytrącania przeciwników z równowagi lub przełamywania ich osłony. Jako że prezentacja odbywała się z wyłączonym interfejsem, nie było jasne, jak będzie wyglądał system celowania – Miyazaki wyjaśnił, że to jeszcze kwestia otwarta. Drugim istotnym aspektem jest coś, co określiłbym mianem gadżeciarskich broni. Przykładową „kosę” bohatera można było rozłożyć, by zwiększyć jej zasięg.

Zwykli przeciwnicy kryli się za tarczami. Większe postacie próbowały zmiażdżyć bohatera. Psy rzucały się wściekle na boki. Wspomniane kruki zaskakiwały nagłymi podrywami. Zaliczyliśmy jeszcze spotkanie z innym łowcą potworów, walczącym akurat z dwoma czworonożnymi bestiami. Miyazaki wytłumaczył, że będziemy mogli mu pomóc lub zlekceważyć sytuację i udać się w swoją stronę. Co też uczyniono, by na koniec pokazać fragment starcia z bossem. Wielka istota wskoczyła na mur niczym Taurus z pierwszego Dark Souls i… widząc ją w akcji, poczułem się nieswojo. Gigantyczna, upierzona, humanoidalna bestia przerażała już swoim wyglądem oraz wściekłością. Charakterystycznym atakiem było pochwycenie postaci gracza i uderzenie nim kilka razy o ziemię. W normalnej grze będzie to bardzo, ale to bardzo bolało.

W sesji pytań i odpowiedzi zadałem Miyazakiemu chyba najgorsze pytanie z możliwych: czy gra będzie wyglądała tak jak na pokazie. Bo trzeba powiedzieć, że Bloodborne prezentował się przepięknie – niesamowicie gęsty klimat budowało specyficzne oświetlenie, gra świateł, gęstość czerni i szczegółowość otoczenia oraz postaci. Szczególne wrażenie robił wspomniany boss, pokryty piórami, futrem czy Bóg wie czym – od jego uderzeń wznosiły się zawiesiste chmury kurzu. Uwagę przykuwały także hektolitry bryzgającej krwi – po jednej z walk bohater był nią dosłownie przesiąknięty. Bloodborne naprawdę wyglądał przepięknie, ale odbiło się to na płynności. Spadki animacji zdarzały się praktycznie cały czas. Oczywistym wydało mi się to, że gra zostanie zoptymalizowana, czyli okrojona z wielu efektów.

Słysząc moje pytanie, Miyazaki zaśmiał się głośno i powstrzymał tłumaczkę od przekładania na japoński moich wątpliwości. „To pytanie akurat rozumiem” – powiedział po angielsku i wyjaśnił, że obecny build gry działa na PlayStation 4 i prezentuje to, co From Software chce osiągnąć. Zapewnił, że studio chce oddać podobną jakość grafiki w finalnej grze. Czas pokaże, ile tego podobieństwa uda się Japończykom zachować.

Lekko zawstydzony podejmowaniem tak błahych kwestii, jak liczba wielokątów, w milczeniu wysłuchałem reszty pytań i odpowiedzi, a później opuściłem salę. Bloodborne podobno będzie można przetestować na Gamescomie, więc zapewne dopiero wtedy stanę się stuprocentowym wyznawcą gry. Jej blask, czy może raczej mrok, przyciąga równie mocno jak Dark Souls II.

Szymon Liebert GOL

  • Like 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- Early 2015 release
- Action RPG
- PS4 Exclusive. (Sony IP)
- No easier difficulty. Targeting the same level of difficulty as Demon's Souls.
- Game length will be around the same as Souls games.
- Visually one of the most impressive current gen games.
- Targeting 1080p 30fps. Game is still early so currently has framerate issues, devs have acknowledged this and said will be ironed out.
- Bloodborne was started by the team who developed Demon's Souls and the first Dark Souls after they finished work on the Artorias of the Abyss DLC.
- Bloodborne does not star a static protagonist, can customize character and stats like previous souls games.
- From Software says it's going to be more in line with the death penalties and progression system found in Demon's Souls, which from what we gather means that we'll be collecting souls (Blood?) and returning to a safe zone once again.
- The world and story is completely new, and the setting takes full advantage of the PS4's capabilities
- City is called Yharnam, it's massive, looks like London back in the 19th century
- game will take place during various times of day and weather.
- "If you remember the Tower of Latria level in Demon's Souls, that's the kind of atmosphere we want to create with Bloodborne." (

)
- City is very densely layered. 'More complex than Thief'
- When asked, From Software says it's not pursuing the same open structure of Dark Souls II
- The zones of the game are connected between them, as in Dark Souls 1 (conflicts with the above point?)
- Q: Will zones only be filled with enemies? A: You will feel alone.
- But the game has NPC's, can choose to save or ignore some that are in trouble.
- Ragdolls are in
- Cloth physics
- Fog gates are in
- Bosses will not always be behind soul-gates this time. Instead, sometimes they'll just ambush you and the soul-walls will just appear afterwards
- Monsters bleed where you slice them.
- Some areas are really dark, you'll need a torch to navigate.
- There will be no map display in the game
- No shields, focus on faster action.
- Rolling, backstepping, locking on, parry and kicking are all in.
- There are less weapons overall, but he thinks the depth of each of those actually available make up for that difference.
- Still tons of weapons and armor to collect
- Weapons are divided by right and left hand so you cannot dual wield certain weapons.
- Bladed weapon in right hand is referred to as a 'Sawcleaver'
- Firearms are more useful defensively, to stun enemies, giving you time to back up or create counter-attack opportunities.
- If you hit an enemy's torch they get set on fire.
- You cannot play this the same way as Demon's Souls'. Have to be more aggressive.
- He wants combat to not just focus on action but also the strategic element.
- The combat in the game is designed to feel like a life or death struggle.
- Enemies are not static spawns, but walk around and can come from anywhere (behind crates etc).
- The keywords for the game is "blood" and "beast".
- Blood a key focus and is also used to regain your HP and gain various other benefits.
- They said the Virus(bloodborned) has progressions.
- You get blood sucking it from corpses or items.
- Sucking too much blood will turn you into a beast which I suppose is this game’s Soul/Hollow form. The game will apparently become a lot harder to play/control when in beast mode. To become a human again you need human blood and is where the online component comes into play. [translated from Famitsu, not sure if entirely accurate]
- There will be online elements of some sort, and it will involve players "discovering" together. As to how exactly the process of fighting alongside other players will work, Miyazaki's coy. "The key concept, or phrase, that we have right now is it's an open explorative community," is all he'll give away.
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Rolling, backstepping, locking on, parry and kicking are all in". - No i git :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak dla FF i MGS kiedyś kupowałem konsole psx/ps2/ps3 .

Teraz taką grą jest dla mnie Dms/DS/Bloodborn .

Wygląda niesamowicie !

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Japońskich produkcji, które osiągnęły wielki sukces także na rynku zachodnim, jest kilka, aczkolwiek zdecydowana większość gier z Kraju Kwitnącej Wiśni przepada na Starym Kontynencie bez śladu. Los ten nie grozi raczej Bloodborne (PS4), a główny projektant tego tytułu podkreśla, że nigdy nie dzielił odbiorców na regiony czy narodowości.

Hidetaka Miyazaki nie obawia się ogromnych oczekiwań wobec swojej produkcji, wynikających z jej ogólnoświatowego zasięgu.

Niespecjalnie się tym przejmuję. To, co mnie interesuje przede wszystkim - niezależnie od tego, czy mowa o tytule tworzonym z myślą Japonii czy innych krajach - to
robienie gier dla ludzi, którzy gry kochają
. Po prostu. Nie zmieniło się to również teraz, przy okazji produkcji Bloodborne.

Biorąc pod uwagę, że to nowy tytuł na zupełnie nową platformę, spotkaliśmy się w trakcie procesu dewelopingu z wieloma nieznanymi nam wcześniej wyzwaniami. Mimo wszystko uważam, że to gra, która jest bardzo w naszym stylu [From Software – dop.red.]. Fundamentalna zasada, jaką się kierujemy, nie zmieniła się od czasów 
 – prawdziwa gra dla tych, którzy gry kochają.

Miyazaki odniósł się także do swoich doświadczeń związanych z tworzeniem na PlayStation 4.

To konsola, która przerasta oczekiwania
. Mimo że Bloodborne jest wciąż w produkcji, to naprawdę jestem bardzo podekscytowany na myśl o tym, jak będzie prezentowała się finalna wersja. Myślę, że ten sprzęt sprawia, że tworzenie takich gier jest teraz możliwe.

Przypominamy, że Bloodborne będzie tytułem ekskluzywnym dla PlayStation 4. Premiera w 2015 roku.

http://www.pssite.com/news-33984-tworca_bloodborne_nie_dzieli_graczy_na_zachod_i_japonie.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak z fabułą. W poprzednich częściach było mniej więcej to samo, a to klątwa,a to król przedobrzył z czarną magią i wszystko szlag trafił. Może tutaj będzie to jakoś rozbudowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×