redo 530 Napisano 16 Czerwiec 2015 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 16 Czerwiec 2015 (edytowane) Ubi robi masę gównianych gier i temu nikt nie zaprzeczy. Jednak od czasu do czasu umieją stworzyć coś dobrego. Takim tytułem było TCGRFuture Soldier, Child of Light i chociażby Valliant Hearts. Dlatego błagam...żabojady nie spierdzielcie tego. Inaczej będę namawiał ludzi do piracenia waszych gier i kupowania z drugiej ręki. Edytowane 16 Czerwiec 2015 przez TRaCeGuitar Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal333 5 Napisano 16 Czerwiec 2015 zapowiada się ciekawie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny Boy 407 Napisano 16 Czerwiec 2015 Jak dla mnie jedna z ciekawszych zapowiedzi. Z entuzjazmem się wstrzymuję bo to Ubi, ale w teorii wygląda to świetnie - kapitalny gejmplej z Future Soldier + świetna oprawa A/V + otwarty świat + pojazdy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danielski_82 572 Napisano 17 Czerwiec 2015 Ano właśnie Ubi ale sam koncept walki z kartelami na otwartej mapie kapitalny , troszkę nawet zapachniało Operation Flashpoint :) Większość pewnie trzyma kciuki za wizualia ale dla mnie najważniejsza będzie cześć taktyczna , czyżby powrot do rozstawiania żołnierzy znany z G.R.A.W ? Oby oby , jak najmniej kontekstowych one buttonów jak najwięcej planowania :) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sakosusz 169 Napisano 17 Czerwiec 2015 Gameplay swietny, czekac tylko na info downgrade i gramy. Szczerze taki otwarty swiat Ubisoft nie podoła utrzymac wizualnie co widzielismy na gamplayu. Co do gry to mi sie spodobała. Napewno kupie ale nie na premiere Wysłane za pomocą klucza francuskiego :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 17 Czerwiec 2015 Ogolne wrazenia pozytywne - niemniej UBI + open world i tu mam obawy, bo w zaleznosci od tego jak bardzo otwarty i jak duzy ten swiat wykreuja moze byc dobrze a moze byc srednio. Nie mam nic przeciwko otwartym światom ale czasami mniejsze otwarte obszary podzielone na misje wypadaja lepiej, glownie z racji tego ze zrobic duza gre z otwartym swiatem i ustrzec sie bugow i glitchy to jest nie lada wyzwanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach