Jump to content

Followers

No followers

Information

Group

Old Boy

Content Count

8770

Birthday

Unknown

Last visited


Joined

  1. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    no to mamy poza moze A way out ktore z podonych powodow ocenilismy podobnie kompletnie odmienne zdanie o grach. The Order byl dla mnie przecietniakiem ktory poz grafika nie oferowal NIC. Owszem ciekawie wykreowany swiat, ktory byl kompletnie zmarnowanym w mojej opinii potencjalem co jeszcze bardziej uderzylo mnie po ograniu gry. Tu nie chodzi o spieranie - podobalo sie dobrze. Ja po tym co widzialem twierdze ze fabula w TLOU2 to jest porazka i ze nawet soczysty gameplay tego nie uratuje. Ot moje zdanie nic wiecej. Musialbym sprawdzic wiecej Twoich recek gier w ktore gralem czy moze sa jakies ktore ocenilismy podobnie (to tak z czystej ciekawosci).
  2. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    Nie tu nie chodzilo o punkt zaczepny. Chodzilo raczej o zrozumienie toku myslenia. Tak pisalem o tym sam i mozez to znalezc gdzies w ostanich 3 stronach - ze w pelni sie zgadzam ze przechodzenie gry z padem w lapie - a jej ogladanie to sa zupelnie rozne rzeczy. Wiec mysle ze nie musze sie tutaj powtarzac. Fillm to medium nie interaktyne ktore odbieramy dokladnie tak samo jesli dajmy na to ogladamy ten sami w naszym salonie, gra to medium interaktywne i to wlasnie interakcja w ktora wchodzimy moze zmienic odbior gry. Tutaj sie zgodze. Nie nerwowo. Gra spolaryzowala graczy - i moim zdaniem to jest fakt z ktorym ciezko polemizowac. Jasne ze rozumiem ze moze sie Tobie nie chciec dyskutowac, tez to rozumiem - szczegolnie w odniesieniu do TLOU czesc 1. Gdzie ja gre uznalem za tylko dobra ale znalazla sie masa osob ktore probowaly mi tlumaczyc ze moj obior gry jest niewlasciwy. Wiec nie drogi panie tu nie chodzi o to czyja racja jest mojsza lub twojsza. Tu chodzi o dyskusje. I nic wiecej. Tobie sie podobalo good for you. Nawiazalem do A way out, i luz uwazasz ze porowanie nie trafione. Dla mnie roznica jest to ze fakt w A way out mamy historie prowadzona tak a nie inaczej zeby na koncu dostac malo przyjemny kop w ryj. Part2 zaczyna sie od malo przyjemnego kopa w ryj, ale pare razy stara sie (czasami na sile) prowadzic fabule tak zeby jej przedwczesnie nei zakonczyc mimo iz cudowne ocalenia maja no w mojej opinii srednio malo sensu. Nie chodzi tez absolutnie o zarzucanie komus hipokryzji, bo to nie ma sensu. Podobalo sie to sie podobalo, ale sa tacy ktorym sie nie podobalo. I to tyle. Mnie naprawde jest ciezko zrozumiec czemu sie podobalo. W odniesieniu do innych gier - sa tacy co ostro krytykowali Life is Stragne (dla mnie 9-/10), sa tacy co mowili eeeee dla mnie WET PS3 to przecietniak szkoda na to czasu (dla mnie dobra gra 7/10 - piekny grindhousowy klimat), sa tacy ktorzy uznali Brothers a tale of two sons za przewidywalne i plytkie (z pierwszym sie zgadzam ale mimo wszystko dla mnie znow 9/10), sa tacy co bronili The Order 1886 dla mnie to przecietniak (5/10) itd wymieniac by mozna wsrod wiekszych i mniejszych tytulow. Obior dziela (sztuki w tatrze, filmu, gry, ksiazki) zawsze byl, jest i bedzie subiektywny. Po prostu jestem nieco zaskoczony opiniami niektorych. Ale to ich opinie. to co czas na puszczenie wodzy fantazji i typy co wydarzy sie w Part3? Glowne postaci to Abby i Lev z moze parogodzinnym wystepem Ellie?
  3. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    No to sie odezwe. Podsumuje czyli tak @Sithmanobejrzal gre na YT ale mu sie podobalo i wszystko jest git. Ja obejrzalem gre na YT i mi sie nie podobalo - to uzywa sie argumentu - zagraj, a potem oceniaj? @xavrisjestem ciezko zaskoczony kolego ze nie miales w wypadku Part2 odczuc podobnych jak przy koncu The Way Out (bo mielismy podobne odczucia co do odwrocenia oczekiwan). Dla mnie TLOU2 to jesli chodzi o story telling to takie A way Out ktore zamiast raz pod koniec ze 3 (a moze i wiecej) razy wali Ciebie takim srednim/slabym odwroceniem oczekiwan. Pomijam juz dysonans ludo-narracyjny. Hej gameplay to krwawe mordowanie, a nie czekaj cut scenka - teraz zabiles postac X i cut scenka pokazuje ze masz sie czuc z tym zle. Przepraszam ale dla mnie dalej historia kladzie ta gre. I gameplay (bez zbyt wielu zmian), oraz piekna grafa oraz dobra muzyka tego nie uratuja.
  4. MagEllan

    W co teraz gracie?

    kupoilem Origin Access za 4pln na miesiac i gram w tego NFS heat. Gram bo mam sentyment do serii, ale moja ocena po wbiciu 20 lvl rep to moze byc (6/10). sprawdze tez pewnie pare innych gier.
  5. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    No to czekam na Twoja opinie. Jak juz skonczysz. Unikaj, bo Twoje podejrzenia nie sa do konca sluszne.
  6. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    No ja rozumiem ale powiem ze nie do konca - A nie czekaj juz mowilem czemu takie podejscie moze sie odbic czkawką
  7. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    @xavris @KOMARZYSKO Wam sie podoba i luz. @Frost Prime jak widac ma nieco inne zdanie ale calosc ocenil wysoko. ot roznica opni i nic wiecej. Jedno jest pewne gra mocno spolaryzowana graczy. Bardziej niz jakakolwiek gra z ostanich 7 lat (a tak przynajmniej podpowiada mi moja pamiec).
  8. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    I tak wysoko oceniles gre. I widzisz powiedz teraz po ograniu - czy ktos kto dokladnie zna fabule bez grania moze wydac opinie ze ta mu sie nie podoba i ciagnie gre mocno w dol? Nawet nie chce sie rozpisywac w spoilerach o tej fabule. Bo zarzutow jest wiele wiecej nizli te ktore przedstawiles. Co wiecej wbij na YT obejrzyj sobie streszczenie takie 30 minutowe fabuly TLOU part 1 i zadaj sobie pytanie czy wiedzac i tak bys zagal? No ja znajac fabule part 1 i tak bym ogral. I teraz tak oczywiscie na Twoje argumenty ze spoilera jest masa kontrargumentow. Tyle ze to nie ma moim zdaniem znaczenia bo jak wiemy opinia jest jak dupa kazdy ma swoja. I luz sa tacy ktorym calosc sie podobala, ale trzeba zaakceptowac ze sa tacy ktorzy znajac fabule mowia - co z tego ze grafa, udzwiekowanie, walka to 10/10 skoro fabula dla mnie polozyla ta gre 3/10. (to jest przyklad nie moja ocena nie oceniam bo nie gralem, ale dalej uzurpuje sobie prawo do wyrazenia opinii o samej li tylko fabule w formie nie podoba mi sie.) I na koniec. Co czyni fabule dobra? dla mnie jest to fakt ze jest ona spojna (i wiarygodna) w wykreowanym swiecie. Tak mamy Wieska gdzie mamy jakies potwory, inne malo realne rzeczy - ale czy historia Barona, lub walka o tron na Skellige nie pasuja do tej historii? No pasuja. Czy historia braci z Tales of Two Sons pasowala do swiata? Ano pasowala. Czy historia z Papo&Yo pasowala do swiata ano pasowala. Z gier bardziej fabularnych to nawet Heavy Rain czy inny Detroit (mimo masy klisz) troche sie bronily. To samo jesli mamy jakies Zombiaki i brutalnie wykeowany swiat - czy historia w TLOU1 pasowala do swiata, ano pasowala. A ta z part 2 no tak mocno naciagana jest - do tego postaci mozna opisac "out of character" czyli ich zachowanie jest podporzadkowane fabule ale niekoniecznie wiarygodne odnosnie tego jak postepuja. To tyle.
  9. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    Jesli celem pana Druckmanna bylo podzielenie (Part 2 is a divisive game), to tak wykonal swoja robotę po mistrzowsku. I nie zrozum mnie zle kompletnie pomijam co kto o grze mysli (bo kazdy moze myslec co chce - albowiem ocena subiektywną jest). Wiec tak pan Druckmann wybitnie podzielil graczy. Tylko ze ja prywatnie nie wiem czy to jest dobra droga. Bo w ten sposob mozna stracic czesc publiki. A to przeklada sie na sprzedaz, a wiec na kase.
  10. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    No i to co pogrubione jest glowna rzecza ktora podzielila spolecznosc. Od zachwytow, przez takie bardziej wywazone zdanie jak twoje, po ludzi ktorzy czuja sie srogo rozczarowani. Jesli pan Druckmann mial na celu zrobienie gry ktora podzieli (i tak juz podzielona spolecznosc graczy) to bije brawo bo mu sie to udalo. Tylko ze takie podejscie moze sie troche odbic na odbiorze gry, a takze i sprzedazy. I tak jak juz przyznalem mamy tutaj gre Z postaciami roznorodnymi bardziej niz o nich. Wiec na ten element, i obawy o niego ja (mimo uczulenia na polityczna poprawnosc), moge przymknac oko. I tak mam dobra pamiec... z jednej to fajny skill z drugiej bywa to przeklenstwem
  11. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    @Kentucky To juz dawno temu wyjasnil @xavris w odpowiedzi na Twoj post. I tak przyznaje, ze moje obawy o to jak roznorodnosc bedzie zaprezentowana w grze to pikus ktory mozna pominac. Mam co do gry zupelnie inny zarzut. Jesli lubisz gry robione pod teze dla i przez Geymers - to polecam Read Only Memories 2064.
  12. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    Jesli od roznicy opinii dostajesz raka to mam nadzieje ze nie ogladasz TV. To ze Ty nie widzisz powodow nie znaczy ze inni nich nie widza bo zwyczajnie nie podzielaja Twojej opinii.
  13. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    Jasne. ja przez chwile wypadlem z wypoziomowania Ale finalnie chodzi o to zeby kazdy mial prawo do swojej oceny i tyle. Jasne ze frackje mi sie podoba mi sie nie podoba beda sie scierac. Ale to tez mozna zalatwic dyskusja ktora jesli prowadzi do nikad to mozna zakonczyc - coz po prostu inaczej odebralismy ta sama gre.
  14. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    No wlasnie rozumiem czemu chciales dac opor. To gdzie ja chcialem pociagnac temat dalej to upraszczajac - opinia jest jak dupa kazdy ma swoja. I nikt nikomu nie moze mowic jak ma obierac gre. Wiec tak zgadzam sie nie mozna wmowic grajacym ze gra jest kupa, bo kazdy z nas ocenia gry inaczej. I to samo w druga strone jak i nie ma sensu proba przekonania osoby ktora twierdzi ze gra jest slaba ze taka nie jest bo nam sie podoba. a potem sie rozpisalem o tym ze mozna wymienic wiele wad gry i ze dalej moze ona nam sie podobac. Coz jesli wierzyc temu co wylewa sie do netu, to czesc grajacych jest zachwycona a czesc jest uber rozczarowana. Wiec grze udalo sie jedno podzielic jeszcze bardziej i tak juz podzielona spolecznosc graczy.
  15. MagEllan

    The Last of Us: Part II

    Dzieki! Nie prosze pana, uwazam ze po wstepnym uniesieniu emocje powinny juz opadac w koncu mamy weekend. I nikt nikomu nie ma prawa wmawiac ze jego ocena gry jest bleda. Nawet jesli mowimy o ekstremach. (no ale o tym juz pisalem nie raz i przepraszam serdeczenie bo wiem ze wiesz o tych oczywistych oczywistosciach). Wczoraj poznym wieczorem odezwal sie do mnie kumpel wielki fan czesci pierwszej, i powiedzial ze po pierwszym waznym momencie dalej jest na tak jesli chodzi o technikalnia byl oczarowany, ze calosciowo jest oczarowany, a to ze owe wydarzenie no taki zamysl tworcow przynajmniej nie ma kalki z czesci pierwszej. Wiec prawie xavris jakbym Ciebie czytal Dzieki za pierwsze wrazenia, i poczekam sobie az gre ukonczysz i strzelisz pelnowymiarowa opinie.

Community Reputation

MagEllan last won the day on May 9

MagEllan had the most liked content!

2726 Guru

Informacje o profilu

  • Wiek
    38
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

12712 profile views
×