Tyrys 5 Napisano 6 Grudzień 2015 przynajmniej nie klatkuje jak warthunder i trzymale stale 30 klatek oraz brak crossplay z pc co mnie cieszy:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacaC8 38 Napisano 6 Grudzień 2015 Nie miało być czasami 60kl? Czy naprawdę PS4 jest tak słabe, że nie może pociągnąć nawet archaiczne WoT na ultra w 60 klatkach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 6 Grudzień 2015 Raczej nieudolność devów wg mnie. Jeśli rzeczywiście to działa w 30. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karollleeek 4 Napisano 8 Grudzień 2015 Ktos cos wie moze kiedy bedzie mozna znow pograc? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 8 Grudzień 2015 Zapewne dopiero na premierę, która nie została jeszcze oficjalnie potwierdzona. Co do 30 kl. To jakaś porażka, pamiętam info od producenta że gra miała hulać w 1080/60, jeśli tego nie poprawią na premierę to się zbłaźnią. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yog-Sothoth 11 Napisano 8 Grudzień 2015 To co mi sie na wejsciu nie podoba - pokazuje nam czy przebijemy dany czolg czy nie... szkoda jeszcze ze nie ma pokazanych perfidnych xpotow... Ulepszanie czolgu tez jest do dupy zrobione, kupujemy cale zestawy uzbrojenia a nie pojedyncze czesci. Hmm ale przebicia to i na PC są pokazywane, tylko że kolorystycznie odwrotnie (zielone - przebicie do czerwonego - ni huhu). Nie mam zamiaru bawić się regularnie w ten tytuł, ale gdybym był nowy w tym "świecie" to zupełnie odepchnęłoby mnie sterowanie pojazdem sprzężone z analogiem. Niby można zmienić przód/wstecz pod R2/L2, ale wtedy celowanie i strzał robi się ociężałe. Muszą dodać więcej konfiguracji sterowania, bo na razie pozostaje ustawianie w systemie, co zaraz koliduje z innymi grami. Co samej rozgrywki to obrywanie nie jest w ogóle przejrzyste. Nie wiem kiedy zostaję trafiony i muszę sugerować się paskiem wytrzymałości. Fakt, mnie też to sterowanie pod analogiem wkurza bo jak chcę cofnąć się zza winkla na zoomie, to zawsze gałką krzywo się przekręci co kończy się w większości ustawieniem bokiem do przeciwnika. Poruszanie czołgiem powinno być na krzyżaku, ale pewnie tak nie zrobią (ktoś się orientuje jak jest na Xbox360?). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j3acek 57 Napisano 8 Grudzień 2015 fajny nowy tryb będzie w wersji na pc ciekawe kiedy na konsolach? pytanie do xboxowców czy wersja konsolowa mocno rożni się od pc? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacaC8 38 Napisano 8 Grudzień 2015 Ten tryb już od miesięcy jest. Sęk w tym, że pojawiał się jedynie okresowo na przemian z innymi trybami. Może teraz na stałe zostanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j3acek 57 Napisano 8 Grudzień 2015 tak zauwazyłem i pograłem dzis na pc trochę w ten tryb (mam 3 10 tiery) i stwierdzam ze ten tryb w cholerę kasy kosztuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j3acek 57 Napisano 11 Grudzień 2015 WoT: PS4 & Xbox – Q&A 11.12.2015 – Type 59 pojawi się w grze, choć oczywiście nie w wersji „gold”, – odnośnie WoWs na konsole na razie nie ma żadnych informacji, – planowany jest system zapisu powtórek. Z początkiem nowego roku gra zostanie przeniesiona na najnowszą wersję serwera BigWorld, która daje takie możliwości. Nie wiadomo natomiast ile czasu zajmie implementacja systemu, – planowane jest umożliwienie tworzenia plutonów przez graczy z różnych platform. W tej chwili prace dotyczą XBOX One i 360 (i pewnie na tym się skończy, bo we współpracę Sony i M$ w tej kwestii raczej będzie trudno), – Firefly ma się pojawić w 2016. Albo i nie…, – rozgrywka w stylu wojen klanów na PC jest planowana, ale nadal znajduje się w stadium koncepcji. Po uruchomieniu wersji na PS4 studio skupi się na esporcie i turniejach, a następnie na tej właśnie formie rozgrywki, – Celowniki serwerowe? – Działają od samego początku…, – Więcej map? – Wyszły nowe w październiku i wyjdą również w grudniu, – Bitwy Historyczne, czy Dominacja są brane pod uwagę, ale to zależy od ich „sukcesu” na PC (czyli nie liczyłbym), – misje osobiste zostaną wprowadzone albo jako osobny system, albo jako element operacji. Trudność operacji zostałaby odpowiednio dostosowana, – Dostaniemy Tygrysa 131 (zdobyczny Brytyjczyk)? – Dobry pomysł! – Hydro wróci jeszcze w tym roku, – pojazdy premium nie zostaną usunięte z drzewek, – japońskie czołgi ciężkie zostaną wprowadzone w 2016, – jeśli Sony się zgodzi (posiada licencję na nazwę czołgu z filmu) to Fury wróci. (jakbym miał obstawiać to Sony zażyczy sobie, żeby to był czołg dostępny tylko w wersji na PS4), – Ksywki/loginy jako inskrypcje? – Świetny pomysł! Zobaczymy co się da zrobić. – Wprowadzenie skalowanej mapy wymaga wielu rozdzielczości i wykorzystania pamięci, której w przypadku XB 360 już brakuje. Na razie nie…, – wersja na PS4 powinna nadgonić dystans do Xboxów w ciągu 6 miesięcy. Po pierwsze usprawni to dalszy rozwój gry, bo nie trzeba będzie robić wszystkiego po dwa razy. Po drugie skończą się jęki, że „nie lubicie naszej konsoli bardziej”. Chociaż nie, to drugie się nigdy nie skończy. – matchmaking PZ. II J zostanie poprawiony w trybie „będzie jak będzie”, – pojawi się jeszcze więcej wariantów pogodowych zarówno nowych jak i starych map, – jeszcze przed końcem roku wprowadzona zostanie druga linia brytyjskich TDków, – korespondencja między WG, a Sony i M$ w sprawie umożliwienia miedzyplatformowej rozgrywki jest wysyłana codziennie. (podobno zaraz po połączeniu serwerów Sony i M$ do sprzedaży z tej okazji trafić mają buty zaprojektowane wspólnie przez Adidasa i Nike oraz mieszana 1:1 Coca-Cola z Pepsi. Dodatkowo PiS zaprosi PO do koalicji), – trwają pracę nad trybem kooperacyjnym samouczka, – Havok jest co prawda już używany w grze, ale w grudniu zastosowana zostanie jego najnowsza wersja, co umożliwi zmiany w fizyce w przyszłym roku. znalezione na : http://www.dom1n.com/qa/wot-ps4-xbox-qa-11-12-2015/ 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j3acek 57 Napisano 2 Styczeń 2016 Drugi otwarty test wersji beta World of Tanks na PlayStation 4 odbędzie się w dniach 8 – 10 stycznia http://console.worldoftanks.com/pl/news/general-news/ps4-openbeta2/ 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacaC8 38 Napisano 2 Styczeń 2016 Link jest do amerykańskiego PSS, natomiast na eu WoTa nie ma. Mało tego ze strony sklepu PSS jestem automatycznie wylogowywany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aborygen 44 Napisano 2 Styczeń 2016 a ja myślałem ze premiera 1 stycznia a tu drugie testy ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Generał 9 Napisano 3 Styczeń 2016 (edytowane) Jako pecetowy wociarz, który już jednak od wielu miesięcy nie gra w WoT, muszę wam powiedzieć, że ta gra posiada kilka istotnych "ficzerów" oraz kontrowersji wokół niej narosłych, o których należy wspomnieć: 1. "Instytucja" tzw. gold ammo za kredyty - jest to amunicja o większej przebijalności niż standardowa. Jest ona dostępna właściwie dla każdego działa występującego w tej grze. Kilka lat temu można ją było kupić tylko za prawdziwe pieniądze, więc w bitwach prawie się jej nie używano ale potem Wargaming pozwolił kupować gold ammo za wewnętrzną walutę w grze (kredyty) zdobywaną w zwykłych bitwach. Od tego czasu, szczególnie na wysokich tierach, gold ammo lata sporo, co powoduje, że balans przebijalość-pancerz zostaje zakłócony (pancerze są generalnie balansowane pod przebijalność zwykłej amunicji) i stąd wielki płacz części graczy, że to coś w rodzaju oficjalnego cheatu. Żeby było śmieszniej niektóre pojazdy występujące w grze używając gold ammo stają się bardzo OP a inne bez tej amunicji są prawie bezużyteczne! 2. Algorytm matchmakingu - od lat istnieją "teorie spiskowe", że Wargaming ustawia matchmaking tak, aby każdy gracz posiadał ogólny procent zwycięstw w bitwach losowych zbliżony do 50%, co ma niby pomóc utrzymać jak największą liczbę aktywnych graczy (słabsi gracze - a tych jest większość - są w ten sposób "promowani" kosztem lepszych, aby szybko nie zniechęcili się i nie porzucili gry). Ponadto niektórzy twierdzą, że osoby, które wykupiły konto premium (oficjalnie daje ono tylko więcej punktów doświadczenia potrzebnych do odblokowania kolejnych tierów oraz więcej kredytów z bitew) mają lepszy matchmaking, niż gracze nieposiadający konta premium. 3. Grzebanie przy parametrach wozów występujących w grze - oczywiście tzw. rebalans to immanentna część każdej gry MMO, ale w WoT stosunkowo częste są narzekania graczy na tzw. ninja-nerfy, czyli pogorszenie właściwości niektórych wozów bez oficjalnego podania tego faktu do wiadomości graczy. Może się to także tyczyć zarobków niektórych wozów. Oczywiście w tej grze jest już chyba kilkaset przeróżnych wozów, więc trudno tutaj o jakiś realny ogólny balans, ale np. podejrzenia o jakieś ninja-nerfy kupionych za realną kasę tzw. czołgów premium (zarabiają one więcej kredytów niż zwykłe) mocno wkurzają ich posiadaczy. W ciągu kilku lat rozwoju WoT do tej gry wprowadzono wiele wozów bądź całych kategorii wozów bojowych, które były mocno niezbalansowane i w ten sposób zmieniały mocno przebieg całej rozgrywki (np. niszczyciele czołgów X tieru, czołgi średnie wysokich tierów, które są historycznie czołgami podstawowymi a więc lepszymi od czołgów ciężkich). Poza tym zmianom podlegają też mapy, na których toczą się bitwy, oraz ogólne parametry gry, jak zasięg widzenia i poziom kamuflażu całych klas wozów bojowych. 4. Poziom bitew losowych - to podstawowy typ bitew występujących w WoT, który polega na walce dwóch oficjalnie w pełni losowo dobranych drużyn po 15 graczy każda na stosunkowo małej mapce. Tutaj niestety taktyki ani wzajemnej komunikacji nie ma prawie wcale i bitwy te wyglądają jak...totalny bajzel. Często jedni przeszkadzają drugim, robią idiotyczne z punktu widzenia mechaniki gry rzeczy itd. To często kończy się pyskówkami na czacie i ogólnie zniechęca do dalszej gry. 5. Boty - podobno ostatnimi czasy w WoT pojawia się coraz więcej botów, które "pracują" na kredyty i nowe wozy wyższych tierów dla swoich właścicieli. To, szczególnie na niższych tierach, często rozwala rozgrywkę. Ba, istnieją nawet podejrzenia, że i Wargaming podstawia boty do gry, aby zapewnić odpowiednią obsadę w bitwach na niższych tierach i poprawiać statystyki populacji serwera. Warto także wspomnieć, że w WoT nie ma w zasadzie trybu PvE, tzn. on dopiero raczkuje. 6. F2P - WoT to gra free to play, podobnie jak War Thunder. Jednak Sklep Premium WoT do najtańszych - szczególnie jak na polskie warunki - nie należy! Najlepiej zarabiające kredyty czołgi premium VIII tieru kosztują prawie 200 zł, miesięczne konto premium to wydatek ponad 40 zł a niektóre "wypasione"oferty z dużymi ilościami złota, kredytów i unikatowymi czołgami premium to koszt ponad 400 zł. Ma to szczególnie istotne znaczenie przy grze na wyższych tierach (VIII-X), gdzie przeciętny gracz po każdej bitwie wychodzi przeważnie na minus, jeśli chodzi o kredyty, bez posiadania konta premium. Tak więc sypnąć sałatą w WoT od pewnego momentu przeważnie trzeba... Jak to wygląda na konsoli Xbox tego nie wiem, ale jeśli nie mozna przenosić konta z PC na konsolę, to na PS4 czeka graczy grind od zera, czyli siłą rzeczy wydawanie sporej ilości hajsu, aby szybko wbić wysokie tiery. I na to pewnie liczy Wargaming pojawiając się ze swoją grą na zupełnie nowej platformie... Edytowane 3 Styczeń 2016 przez Generał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aborygen 44 Napisano 8 Styczeń 2016 działa ta neta ?? bo albo ja mam problem z włączeniem albo serwery jeszcze nie działają ;: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SkibaPL 1851 Napisano 8 Styczeń 2016 @GeneralZnam paru co na wocie zeby zjedli i tak jak ty porzucili gre. I nie mowie tu o jakichs noobkach tylko graczach ktorzy cisneli w to od zamknietej bety majac na koncie prawie wszystkie X tiery. Im dalej wargaming brnal z patchami tym bardziej zepsuli gre, o dinganiu sie goldem od papierowego czolgu celujac po xpotach nie ma co nawet wspominac :pOsobiscie na pc dobilem tylko do 7 tiera jednym czy tam dwoma czolgami i tez porzucilem gre, za to gdy ostatnio pogralem w bete na ps4 to mi sie nawet podobala, co wiecej mapy sa te same i wiekszosc co grala na pc wie gdzie sie ustawiawiac aby zdobyc latwe fragi na konsolowcach ktorzy pierwszy raz w to graja.Konta oczywiscie nie mozna importowac z pc, tak samo jak w war thunderze.Na 100% pobiore finalna wersje zeby od czasu do czasu pyknac sobie pare rundek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 8 Styczeń 2016 @General Znam paru co na wocie zeby zjedli i tak jak ty porzucili gre. I nie mowie tu o jakichs noobkach tylko graczach ktorzy cisneli w to od zamknietej bety majac na koncie prawie wszystkie X tiery. Im dalej wargaming brnal z patchami tym bardziej zepsuli gre, o dinganiu sie goldem od papierowego czolgu celujac po xpotach nie ma co nawet wspominac :P Osobiscie na pc dobilem tylko do 7 tiera jednym czy tam dwoma czolgami i tez porzucilem gre, za to gdy ostatnio pogralem w bete na ps4 to mi sie nawet podobala, co wiecej mapy sa te same i wiekszosc co grala na pc wie gdzie sie ustawiawiac aby zdobyc latwe fragi na konsolowcach ktorzy pierwszy raz w to graja. Konta oczywiscie nie mozna importowac z pc, tak samo jak w war thunderze. Na 100% pobiore finalna wersje zeby od czasu do czasu pyknac sobie pare rundek. Ta ja grałem od czasu Zamkniętej Bety na PC jeszcze!! I co?? też porzuciłem grę dlaczego? W pewnym momencie jak miałeś GOLDA to miałeś ammo która wchodziła we wszystko ZAWSZE, poza tym na PC skinny z weak pointami zniszczyły zabawę... Ale na konsoli (w tym wypadku XBOX ONE) gra się wybornie... JEDYNE CZEGO MI BRAKUJE to wojen klanów o prowincje na mapie świata :D to było coś... (ta adrenalina ze walczysz z innymi o prownicje któa da dla klanu $$ a tym samym i dla Mnie :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablos_83 4001 Napisano 13 Styczeń 2016 Premiera 19 stycznia szczegóły bonusów dla PS+ http://console.worldoftanks.com/pl/news/general-news/ps4-keydates/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j3acek 57 Napisano 16 Styczeń 2016 ktoś będzie zakładał klan? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owieczkinn 0 Napisano 18 Styczeń 2016 Jutro startuje :) Nie wiecie czy można już pobrać , bo nie grałem w beta a nie mam dostępu do konsoli aby sprawdzić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacaC8 38 Napisano 18 Styczeń 2016 (edytowane) W PSS na konsoli nie ma, na przeglądarce też nie wyszukuje. Normalnie miałbyś do pobrania w bibliotece jeśli grałbyś w betę. DUUUŻo pobierania cię czeka ;) Edytowane 18 Styczeń 2016 przez JacaC8 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owieczkinn 0 Napisano 18 Styczeń 2016 Z moim internetem to na pewno jutro nie zagram :) Ile to ma w ogóle gb? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacaC8 38 Napisano 18 Styczeń 2016 Sama gra niewiele waży, natomiast z poziomu aplikacji pobiera ponad 30GB. Ogółem zajmuje 40.02GB Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One™ 525 Napisano 19 Styczeń 2016 (edytowane) Jak mam grę z bety to nic nie będe musiał raczej pobierać, nie? @edit Włączyła mi się aktualizacja 1.04 ;) @edit I tak nie działa... Sent from my m2 using Tapatalk Edytowane 19 Styczeń 2016 przez One™ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j3acek 57 Napisano 19 Styczeń 2016 Na oficjalnym forum i fejsie pisze ze o 18 start dziś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach