Skocz do zawartości
DaraS

FORMUŁA 1

Rekomendowane odpowiedzi

super emocje, świetna postawa Roberto mimo tych błędów, które popełniali wszyscy, byle tak dalej, szkoda że Witia zawalił Q bo było by więcej pkt dla Team-u, udany wyścig :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojj, gdyby Hamilton nie wydostał się ze żwiru na końcu wyścigu to na prawdę zwycięstwo byłoby bardzo blisko, wydaje mi się, że wtedy nie popełniłby tego kosztownego błędu w boksach. Jednak kolejne trofeum na półkę jest, więc BRAWO ROBERT!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kubica już dawno jest w gronie najlepszych zawodników, a nie dopiero teraz wchodzi :)

Błędy popełniał dzisiaj każdy, jeden mniej drugi więcej, ale nikt nie miał idealnego przejazdu.

Świetnie, że po paśmie niepowodzeń jest pudło! Widać, że Renia daje rady z Red Bullami i trzyma formę, są nadzieję na Monzę.

Błąd w boxach, mówi się trudno, ale trzeba się cieszyć że się udało mimo wszystko utrzymać 3 pozycję.

Na Monze mam sporę nadzieję :D

zwróciłbym jeszcze uwagę na błąd kiedy dał się objechac przez vettela jak łajza ; ] gdyby nie to, moze mialby na tyle wystarczająca przewage na webberem ze po bledzie w boxie wyjechal by przed nim ; ]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny wyścig ... Więcej emocji niż w Hiszpanii ( 2 wyścigi) i Węgry razem... Świetny Lewis dobre tempo :), Webber SHOW? (trochę skopał start) ale P2 też Cieszy, lepszy wyścig od dzieciaka ...

Płaczące dziecko ... Co on zrobił z przyciskiem <facepalm> Jeśli zdobędzie WDC to jedynie jakimś fuksem...

Cieszy mnie 3 miejsce Roberta :) Szkoda błędu w Pitlane.. ale podium to podium :)

Go Webber Go RBR!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brawo dla Roberta! Zasłużone pudło (tak mi się marzyło). Piękny wyścig po takiej przerwie, było co oglądać. KUB przez większość wyścigu bardzo dobrze. HAM był poza zasięgiem kogokolwiek, a po wypadnięciu w żwir już było za mało kółek na dogonienie go. Niestety błąd na pit-stopie kosztował jedno, cenne miejsce i Robert uczciwie się do tego przyznał. Co do VET, to byłem pewny, że coś odwali z BUT. Nie wiedziałem tylko, że to będzie to aż tak głupie. Strach koło niego jeździć.

Renault już zostawiło w tyle Merca i walczy z czołową trójką (kto myślał na początku sezonu, że tak będzie) i to jest świetne. Kanał F działa i pomoże jeszcze pewnie. Brawo dla inżynierów! Pierwsze podejście i od razu w dziesiątkę.

Pozdrawiam

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kanał F działa i pomoże jeszcze np. na Monza.

nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno na Monzy Renault nie bedzie mialo kanału F. (mozna to ot tak wymontować?)

Edytowane przez kazior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno na Monzie Renault nie bedzie mialo kanału F. (mozna to ot tak wymontować?)

zanim cos napiszesz najpierw pomysl - po co rezygnowac z czegos co doskonale sie sprawdzilo - a charakterystyka toru podobna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlatego napisałem "nie wiem ile w tym prawdy". Czytaj ze zrozumieniem.

"W najbliższej Grand Prix Włoch (12.09) system ten może jednak się nie sprawdzić, bowiem na Monzie jest dużo długich prostych, na których można osiągać dobre prędkości bez pomocy "F-duct". Tor ten "z natury" ma małą siłę dociskową, przez co rozwiązanie z lżejszym i gładkim tylnym skrzydłem oraz osłoną silnika, mogą okazać się lepszym wariantem."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno na Monzie Renault nie bedzie mialo kanału F. (mozna to ot tak wymontować?)

Ano, prawda prawda, we Włoszech kanału F nie będzie. Na Monza korzystają z tak niewielkiej "downforce", że nie ma konieczności jej zmiany w zakrętai na prostych. Raczej nikt, z zespołów, które mają ten system opracowany, nie będzie z niego korzystał.

Co do wymontowania, to nie ma większych problemów. Po obserwacji jego budowy w Renault, wygląda na to, ze powietrze biorą z kanału wlotowego do silnika i przerzucają je na takie małe "skrzydełko" pod głównym skrzydłem tylnym. Więc odcięcie dopływu powietrza załatwia całą sprawę wymontowania systemu. Sprytnie to zrobili, tak z drugiej strony. wydaje mi się, że ciekawiej niż srebrne bolidy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zanim cos napiszesz najpierw pomysl - po co rezygnowac z czegos co doskonale sie sprawdzilo - a charakterystyka toru podobna.

http://f1.pl/Artykul.82+M5339ec92a6e.0.html Robert potwierdza, że Monza będzie prawdopodobnie bez kanału F.

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlatego napisałem "nie wiem ile w tym prawdy". Czytaj ze zrozumieniem.

"W najbliższej Grand Prix Włoch (12.09) system ten może jednak się nie sprawdzić, bowiem na Monzie jest dużo długich prostych, na których można osiągać dobre prędkości bez pomocy "F-duct". Tor ten "z natury" ma małą siłę dociskową, przez co rozwiązanie z lżejszym i gładkim tylnym skrzydłem oraz osłoną silnika, mogą okazać się lepszym wariantem."

jesli tak jest pardon - zwracam honor ; ]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kochani na Monzie znowu najszybsze bedzie Force India! pomnicie moje slowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szybkie to i moze bedzie - ale pewnie skonczy w okolicach P 8,9 - oprocz szybkosci trzeba miec jesczze troche skilla ; )

Edytowane przez UniteD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sutil nie jest zlym kierowca, wrecz przeciwnie jest bardzo dobrym. Zatem ja sie nie martwie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sutil nie jest zlym kierowca, wrecz przeciwnie jest bardzo dobrym. Zatem ja sie nie martwie:)

no w tej serii nie ma slabych kierowcow - ale od czolowki jednak odstaje wg mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karun Chandhok jako pierwszy pokonał okrążenie Korean International Circuit za kierownicą bolidu Red Bulla.

Poniżej filmik z przejazdu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo kamera jest jakaś nie ten tego .. .albo bolid ma V10 ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co Karun robi w Red Bullu? Zostaje ich testowym czy jak?

Z tego co wyczytałem to jest rzeczywiście V10.

Co do samego toru to podoba mi się długa prosta zaraz po pierwszych dwóch zakrętach.

A asfalt taki nierówny, albo kamera się tak trzepie :P Oj coś im ta robota tam nie idzie.

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karun jest nadal kierowcą HRT, ale jego rola rezerwowego chyba spowodowała "litość" szefostwa RBR aby się przejechał "prawdziwym" bolidem F1 :biggrin:

Wysokość krawężników wskazuje na to, że wyleją jeszcze przynajmniej jedną warstwę asfaltu. Ciekawe, czy zdążą na czas? Inspekcje mają za 14 dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co Karun robi w Red Bullu? Zostaje ich testowym czy jak?

Z tego co wyczytałem to jest rzeczywiście V10.

Redbull jest jednym z sponsorów Karuna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy był już taki news:

"Od sezonu 2013 bolidy startujące w F1 mają być słabsze, bardziej ekonomiczne i cichsze. Tak radykalnych zmian nie było jeszcze we współczesnej F1.

Według projektu ma się zmienić pojemność silników z 2,4 do zaledwie 1,6, a nawet 1,4 litra. Liczba cylindrów ma zamiast ośmiu wynosić cztery. Tak pomysł już teraz nie podoba się wielu kierowcom, którzy lubią szybką jazdę, a tymczasem moc nowego układu napędowego wynosiłaby "zaledwie" 650 koni mechanicznych."

taki trochę fail...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mają za to wrócić turbodoładowania, z tym że nie wiem czy to ma związek z tą sprawą.

Również mają zostać wprowadzone obręcze 18 calowe zamiast 13 calowych jak teraz.

Ale to takie czcze gadanie...zawsze tak było i będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18 calowe felgi chciał wprowadzić Michelin. Jak wiemy przetarg wygrało Pirelli, więc i 13-tki zostają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18 calowe felgi chciał wprowadzić Michelin. Jak wiemy przetarg wygrało Pirelli, więc i 13-tki zostają.

Ehh....

Czytaj: http://f1.pl/Artykul.82+M50507ee90e7.0.html

Przeobrażeniom ma ulec również konstrukcja zawieszeń. Poza tym w planach jest zwiększenie rozmiaru obręczy kół z 13 do 18 cali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to zaczynamy weekend wyscigowy :)

ciekawe dlaczego tak pomalowali Red Bulle

d10ita291.jpg

Edytowane przez kazior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×