KrisPora_PL 145 Napisano 29 Sierpień 2010 super emocje, świetna postawa Roberto mimo tych błędów, które popełniali wszyscy, byle tak dalej, szkoda że Witia zawalił Q bo było by więcej pkt dla Team-u, udany wyścig :thumbsup: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Daro 3 Napisano 29 Sierpień 2010 Ojj, gdyby Hamilton nie wydostał się ze żwiru na końcu wyścigu to na prawdę zwycięstwo byłoby bardzo blisko, wydaje mi się, że wtedy nie popełniłby tego kosztownego błędu w boksach. Jednak kolejne trofeum na półkę jest, więc BRAWO ROBERT! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UniteD 189 Napisano 29 Sierpień 2010 Kubica już dawno jest w gronie najlepszych zawodników, a nie dopiero teraz wchodzi :) Błędy popełniał dzisiaj każdy, jeden mniej drugi więcej, ale nikt nie miał idealnego przejazdu. Świetnie, że po paśmie niepowodzeń jest pudło! Widać, że Renia daje rady z Red Bullami i trzyma formę, są nadzieję na Monzę. Błąd w boxach, mówi się trudno, ale trzeba się cieszyć że się udało mimo wszystko utrzymać 3 pozycję. Na Monze mam sporę nadzieję :D zwróciłbym jeszcze uwagę na błąd kiedy dał się objechac przez vettela jak łajza ; ] gdyby nie to, moze mialby na tyle wystarczająca przewage na webberem ze po bledzie w boxie wyjechal by przed nim ; ] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bagley 3 Napisano 29 Sierpień 2010 Świetny wyścig ... Więcej emocji niż w Hiszpanii ( 2 wyścigi) i Węgry razem... Świetny Lewis dobre tempo :), Webber SHOW? (trochę skopał start) ale P2 też Cieszy, lepszy wyścig od dzieciaka ... Płaczące dziecko ... Co on zrobił z przyciskiem <facepalm> Jeśli zdobędzie WDC to jedynie jakimś fuksem... Cieszy mnie 3 miejsce Roberta :) Szkoda błędu w Pitlane.. ale podium to podium :) Go Webber Go RBR!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 30 Sierpień 2010 (edytowane) Brawo dla Roberta! Zasłużone pudło (tak mi się marzyło). Piękny wyścig po takiej przerwie, było co oglądać. KUB przez większość wyścigu bardzo dobrze. HAM był poza zasięgiem kogokolwiek, a po wypadnięciu w żwir już było za mało kółek na dogonienie go. Niestety błąd na pit-stopie kosztował jedno, cenne miejsce i Robert uczciwie się do tego przyznał. Co do VET, to byłem pewny, że coś odwali z BUT. Nie wiedziałem tylko, że to będzie to aż tak głupie. Strach koło niego jeździć. Renault już zostawiło w tyle Merca i walczy z czołową trójką (kto myślał na początku sezonu, że tak będzie) i to jest świetne. Kanał F działa i pomoże jeszcze pewnie. Brawo dla inżynierów! Pierwsze podejście i od razu w dziesiątkę. Pozdrawiam Edytowane 30 Sierpień 2010 przez NERVUS_PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazior 12 Napisano 30 Sierpień 2010 (edytowane) Kanał F działa i pomoże jeszcze np. na Monza. nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno na Monzy Renault nie bedzie mialo kanału F. (mozna to ot tak wymontować?) Edytowane 30 Sierpień 2010 przez kazior Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UniteD 189 Napisano 30 Sierpień 2010 nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno na Monzie Renault nie bedzie mialo kanału F. (mozna to ot tak wymontować?) zanim cos napiszesz najpierw pomysl - po co rezygnowac z czegos co doskonale sie sprawdzilo - a charakterystyka toru podobna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazior 12 Napisano 30 Sierpień 2010 dlatego napisałem "nie wiem ile w tym prawdy". Czytaj ze zrozumieniem. "W najbliższej Grand Prix Włoch (12.09) system ten może jednak się nie sprawdzić, bowiem na Monzie jest dużo długich prostych, na których można osiągać dobre prędkości bez pomocy "F-duct". Tor ten "z natury" ma małą siłę dociskową, przez co rozwiązanie z lżejszym i gładkim tylnym skrzydłem oraz osłoną silnika, mogą okazać się lepszym wariantem." Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukaszLozinski 3 Napisano 30 Sierpień 2010 nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno na Monzie Renault nie bedzie mialo kanału F. (mozna to ot tak wymontować?) Ano, prawda prawda, we Włoszech kanału F nie będzie. Na Monza korzystają z tak niewielkiej "downforce", że nie ma konieczności jej zmiany w zakrętai na prostych. Raczej nikt, z zespołów, które mają ten system opracowany, nie będzie z niego korzystał. Co do wymontowania, to nie ma większych problemów. Po obserwacji jego budowy w Renault, wygląda na to, ze powietrze biorą z kanału wlotowego do silnika i przerzucają je na takie małe "skrzydełko" pod głównym skrzydłem tylnym. Więc odcięcie dopływu powietrza załatwia całą sprawę wymontowania systemu. Sprytnie to zrobili, tak z drugiej strony. wydaje mi się, że ciekawiej niż srebrne bolidy ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 30 Sierpień 2010 zanim cos napiszesz najpierw pomysl - po co rezygnowac z czegos co doskonale sie sprawdzilo - a charakterystyka toru podobna. http://f1.pl/Artykul.82+M5339ec92a6e.0.html Robert potwierdza, że Monza będzie prawdopodobnie bez kanału F. Pozdr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UniteD 189 Napisano 30 Sierpień 2010 dlatego napisałem "nie wiem ile w tym prawdy". Czytaj ze zrozumieniem. "W najbliższej Grand Prix Włoch (12.09) system ten może jednak się nie sprawdzić, bowiem na Monzie jest dużo długich prostych, na których można osiągać dobre prędkości bez pomocy "F-duct". Tor ten "z natury" ma małą siłę dociskową, przez co rozwiązanie z lżejszym i gładkim tylnym skrzydłem oraz osłoną silnika, mogą okazać się lepszym wariantem." jesli tak jest pardon - zwracam honor ; ] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 30 Sierpień 2010 Kochani na Monzie znowu najszybsze bedzie Force India! pomnicie moje slowa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UniteD 189 Napisano 30 Sierpień 2010 (edytowane) szybkie to i moze bedzie - ale pewnie skonczy w okolicach P 8,9 - oprocz szybkosci trzeba miec jesczze troche skilla ; ) Edytowane 30 Sierpień 2010 przez UniteD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 30 Sierpień 2010 Sutil nie jest zlym kierowca, wrecz przeciwnie jest bardzo dobrym. Zatem ja sie nie martwie:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UniteD 189 Napisano 30 Sierpień 2010 Sutil nie jest zlym kierowca, wrecz przeciwnie jest bardzo dobrym. Zatem ja sie nie martwie:) no w tej serii nie ma slabych kierowcow - ale od czolowki jednak odstaje wg mnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Banzai 1 Napisano 7 Wrzesień 2010 Karun Chandhok jako pierwszy pokonał okrążenie Korean International Circuit za kierownicą bolidu Red Bulla. Poniżej filmik z przejazdu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bagley 3 Napisano 7 Wrzesień 2010 Albo kamera jest jakaś nie ten tego .. .albo bolid ma V10 ? :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 7 Wrzesień 2010 (edytowane) A co Karun robi w Red Bullu? Zostaje ich testowym czy jak? Z tego co wyczytałem to jest rzeczywiście V10. Co do samego toru to podoba mi się długa prosta zaraz po pierwszych dwóch zakrętach. A asfalt taki nierówny, albo kamera się tak trzepie :P Oj coś im ta robota tam nie idzie. Edytowane 7 Wrzesień 2010 przez Patricko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Banzai 1 Napisano 7 Wrzesień 2010 Karun jest nadal kierowcą HRT, ale jego rola rezerwowego chyba spowodowała "litość" szefostwa RBR aby się przejechał "prawdziwym" bolidem F1 Wysokość krawężników wskazuje na to, że wyleją jeszcze przynajmniej jedną warstwę asfaltu. Ciekawe, czy zdążą na czas? Inspekcje mają za 14 dni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bagley 3 Napisano 7 Wrzesień 2010 A co Karun robi w Red Bullu? Zostaje ich testowym czy jak? Z tego co wyczytałem to jest rzeczywiście V10. Redbull jest jednym z sponsorów Karuna :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazior 12 Napisano 8 Wrzesień 2010 nie wiem czy był już taki news: "Od sezonu 2013 bolidy startujące w F1 mają być słabsze, bardziej ekonomiczne i cichsze. Tak radykalnych zmian nie było jeszcze we współczesnej F1. Według projektu ma się zmienić pojemność silników z 2,4 do zaledwie 1,6, a nawet 1,4 litra. Liczba cylindrów ma zamiast ośmiu wynosić cztery. Tak pomysł już teraz nie podoba się wielu kierowcom, którzy lubią szybką jazdę, a tymczasem moc nowego układu napędowego wynosiłaby "zaledwie" 650 koni mechanicznych." taki trochę fail... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 8 Wrzesień 2010 Ale mają za to wrócić turbodoładowania, z tym że nie wiem czy to ma związek z tą sprawą. Również mają zostać wprowadzone obręcze 18 calowe zamiast 13 calowych jak teraz. Ale to takie czcze gadanie...zawsze tak było i będzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Banzai 1 Napisano 8 Wrzesień 2010 18 calowe felgi chciał wprowadzić Michelin. Jak wiemy przetarg wygrało Pirelli, więc i 13-tki zostają. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 8 Wrzesień 2010 18 calowe felgi chciał wprowadzić Michelin. Jak wiemy przetarg wygrało Pirelli, więc i 13-tki zostają. Ehh.... Czytaj: http://f1.pl/Artykul.82+M50507ee90e7.0.html Przeobrażeniom ma ulec również konstrukcja zawieszeń. Poza tym w planach jest zwiększenie rozmiaru obręczy kół z 13 do 18 cali. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazior 12 Napisano 10 Wrzesień 2010 (edytowane) no to zaczynamy weekend wyscigowy :) ciekawe dlaczego tak pomalowali Red Bulle Edytowane 10 Wrzesień 2010 przez kazior Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach