Skocz do zawartości
Emir

F1 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma. Poprzednia wersja Logitech DFP miała taką kombinację przycisków, którymi zmieniałeś pomiędzy 900 stopni, a 250 bodajże.

Ale tutaj nie ma, tak samo jak w G25 i G27. Jesteśmy po prostu skazani na twórców gry, czy chciało im się dać nam możliwość ręcznego ustawiania, czy po prostu sami stwierdzili jaki najlepszy kąt dla nas będzie...

Mam nadzieje, ze w F1 2010 nie bedziemy skazani na 900 st bo to zabije cala przyjemnosc z jazdy ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma. Poprzednia wersja Logitech DFP miała taką kombinację przycisków, którymi zmieniałeś pomiędzy 900 stopni, a 250 bodajże.

Ale tutaj nie ma, tak samo jak w G25 i G27. Jesteśmy po prostu skazani na twórców gry, czy chciało im się dać nam możliwość ręcznego ustawiania, czy po prostu sami stwierdzili jaki najlepszy kąt dla nas będzie...

a wiadomo może czy f1 da możliwość zmiany? bo średnio widzi mi się 900 stopni w f1...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

900 stopni na pewno nie, chyba by kogoś tam porąbało, a ludzie zaraz by się rzucili na nich za taką głupotę i szybko by się patch pojawił.

Nie ma obaw. Stawiam, że ustawią nam automatycznie około 250 stopni i w zupełności wystarczy do F1.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już jesteśmy przy kierownicach, to poniżej zapodam listę oficjalnie wspieranych kontrolerów na PS3:

Dual Shock 3 (Sixaxis)

Logitech Driving Force EX/RX

Logitech Driving Force Pro

Logitech Driving Force GT

Logitech G25 Racing Wheel

Logitech G27 Racing Wheel

Thrustmaster Run’N’Drive Wireless Rumble Force

Thrustmaster Dual Trigger Rumble Force

Trochę dziwi brak MOMO ?? w szczególności, że na PC będzie działać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O kurka no to padłem przy tych porównaniach z 2008 i 2010 (real) różnicę tylko w kolorach ale jak się ustawi odpowiednio tv to z gry wypływa fotorealistyczna grafika -chyba doczekaliśmy się gry której można śmiało nadać jej takie miano .Kurka szkoda że jeszcze tyle trzeba czekać ale nic damy radę i do zobaczyska w lidze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już jesteśmy przy kierownicach, to poniżej zapodam listę oficjalnie wspieranych kontrolerów na PS3:

Dual Shock 3 (Sixaxis)

Logitech Driving Force EX/RX

Logitech Driving Force Pro

Logitech Driving Force GT

Logitech G25 Racing Wheel

Logitech G27 Racing Wheel

Thrustmaster Run’N’Drive Wireless Rumble Force

Thrustmaster Dual Trigger Rumble Force

Trochę dziwi brak MOMO ?? w szczególności, że na PC będzie działać

http://www.ps3site.pl/forum/topic/16566-f1-2010/page__view__findpost__p__377688

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie problem w tym, że te starsze gry nie mają jakiejkolwiek konfiguracji skrętu, w GT5P jesteś skazany na 900 stopni.

ciach...

Właśnie u mnie jest inaczej z LogiGT :D GT5P mam tylko 180* i koniec, kiedyś pamiętam była taka opcja chyba w menu.

Co nie zmienia faktu, że dla F1 180* jest w sam raz, nie wiem jak wy ale nie podoba mi się też FF w kierownicy wolę żeby szybko i płynnie skręcała (Monaco :D )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już nie mogę się doczekać. Czy wiadomo czy będzie możliwość "profesjonalnego" ustawiania bolidu. Tzn. całą areodynamike itp.

Edytowane przez premko_pl5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Lewis i F1:

41363466117946412122549.jpg

a co do filmiku: kto jezdzi na takiej kamerze? dlaczego prowadzacy z uporem maniaka powtarzal "formula pierwsza" zamiast "formula jeden". Nie wiem jak Was, ale sam wyscig mnie na tym filmiku nie zachwycil (albo filmik mi tnie, albo wersja na X nie jest plynna). Natomiast jezyk polski jakos nie razi straszliwie.

Edytowane przez kazior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta prezentacja zenujaco wypadla moim zdaniem, nie dosc ze tlumaczenia nie za specjalnie im wyszly, to jeszcze ten czlowiek prezentujacy calos, ktory nie ma zielonego pojecia o F1. Wlasnie skladam zamowienie na wersje angielska nie ma na co sie zastanawiac, lepsze to niz meczyc sie podczas zabawy z takim czyms.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wywiad z głównym projektantem :

2 part.

W 2 parcie jest trochę o multi i grze ze znajomymi. Polecam

edit.

OPM jak wiadomo dał notę 9/10

The National 5/5

Edytowane przez Helion07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja się wypowiem.

Polska prezentacja jak i samo spolszczenie...przemilczę może lepiej, bo zaraz się fanatycy polonizacji odezwą, że jakim prawem w ogóle jeszcze narzekam, powinien brać bez względu na to jakiego by bubla mi wciskali.

A na poprawki w tłumaczeniu jakieś znaczące bym się nie łudził nawet, tym bardziej jak robi to jakaś mało znana firma, jak ktoś wcześniej wspominał.

Teraz z innej beczki:

OPM dał grze podobno 9/10, także nie ma obaw, mamy hit na jaki czekaliśmy długie lata!

4 września gra idzie w złoto i zaczną się pojawiać recenzję, itd. a machina marketingowa rusza pełną parą!

Cieszę się, że gra była robiona przez fanów dla fanów, dzięki temu dostaniemy kawał porządnej gry, a jak dopracują kilka rzeczy jeszcze w F1 2011 to to będzie najlepsza seria F1 jaka widziała światło dzienne.

F1 2010 już się na taką zanosi...ale jestem podjarany po prostu tą grą jak rzadko którą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojęcie prowadzącego o F1 jest bardzo duże nie ma to tamto ... Reakcje publiczności mnie zabiły ! a do polonizacji, że się tak wyrażę CM Are you fuckin' kiddin' me?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Recenzja albo zapowiedź, co prawda po włosku ale jakość video jest bardzo dobra (nie CAM) :)

Zobaczcie co się dzieje jak jedziemy za bolidem w deszczu od 5:14

Co do latających bolidów to fakt od 5:40

Edytowane przez Helion07
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tutaj macie po angielsku co gość mniej więcej mówi. Daje w spojler, żeby forum nie rozwalało:

F1 2010 PREVIEW TRANSLATION!

"A surprise has entered in our suitcases in the travel from gamescom , a preview code of f1 2010!

We're just back in the office , and with a decent steering wheel we've been immersed in the new title of codemasters!

We can't deliver definitive comments about the game due the limited time , but a few laps on the various cars was sufficent to being impressed in front of this new codemasters work.

Away from the noise of the gamescom crowd , we tried with calm the title.

We've started the game , and soon with Press conference , we answered the questions of the media and we started the game as a Medium Experienced driver who starts his career in a medium team , but in not the weakest.(hrt , lotus , virgin)

After that , we've inserited in the Catalunya paddok , the first standard menu of the game.

The paddok location will change in the career , when we start the various race weekends in different locations.

Started the race , we've get immersed in the atmosphere of the f1 in the garage.

The ingeneers were around us working on our car.

Interacting with the monitor in front of us , we can access various informations like weather , many setup options or ask the engineer to load a predefinied setup.

Finally when we get satisfied , we are ready to get in the track , the car left the garage automatically and we are on the grid.

The difficult level is medium , so with some aids actived.

We're good sim drivers , but at this level of difficulty the car is a hard beast to dominate! If we accellerate too early , the spin is garanteed.

The car reacts very very well to the steering wheel inputs!

The ai too was challenging in the medium difficulty , but after some training we manage to step on the podium.

Then we've turned all aids off and the difficulty drastically increased!

The car is even more twitchy and nervous but it's not frustrating to drive.

Codemasters managed to give us a great handling , realistic but not too much difficult and frustrating.

f1 2010 is not as severe as some other racing simulators , but the sim racers at the max difficulty will have some troubles to drive fast!

The are mechanical damages and external damages , tyres and engine management and numerous other variables that will appear on the HUD!

Another great aspect of the game is the Collision and damage system.

despite we haven't the final version of the game yet , we've admired a very detailed and realistic damage model , even more realistic than other codemasters titles

many external parts of the car can get damaged or desrtroyed , the car can get airbone and rollover in very realistic ways!

The weather simulation is incredibly realistic!

we can start a race under the sun and finish it in the thunder!

The handling will drastically change between dry or wet conditions , but codemasters has done more , the road condition will change during the race like sbk x.

The graphic don't give us doubts about the final quality of the game.

The ego engine can handle very well all 24 cars but in some circuits the detail isn't impressive like other codemasters titles.

The car models and the track reproduction anyway is very good.

We've been impressed by the small details of this game , in the race we can see debris fly away when the car pass over them , birds on the air and leaves flies away form the trees.

the framerate is great , except for monaco where even the more powerful pc's will have difficulties to have max frames.

anyway The sense of speed is fantastic!

The sound is real life like , very detailed and immersive!

f1 2010 is near to his debut in the shops , on the 24 th of semptebmer the f1 fans will have the game of their dreams , a challenging a solid title.

The wait is almost over , soon we will have the Review and the final score!

stay tuned !! "

Jedyne co mi się nie podoba, to znów latające auta w replayach! To jest po prostu fatum Codemasters! Już od czasów Colina mają z tym problem i jak widać tutaj również się to przejawia.

Tak, przyjrzyjcie się bliżej ujęciom z replayów, a szczególnie z boku bolidów. Widać, że unoszą się lekko nad ziemią :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

latające auta w replayach

hmm ale to widac tylko na replayach czy podczas wyscigu tez? Faktycznie tak to wyglada jakby unosily sie nad ziemia.. Codemasters nie zauwazylo tego? dziwne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko w replayach, i tak mają już od bardzo dawna, w pierwszym DIRT to było, a nie wiem czy nie w starszych Colinach również.

W GRID i DIRT2 nie było tego widać, może udało im się to wyeliminować w jakiś sposób.

Wszędzie jest to wytykane. Raczej tego już nie poprawią, chociaż fakt faktem że te buildy są dość stare, bo nowych chyba nikt nie widział.

Tzn. widział, bo były na SPA teraz, ale to było spotkanie zamknięte, także tylko wybrani mogli zapewne pograć.

Także pozostaje mieć nadzieję, że nie będzie tego w finalnej wersji, bo może na szutrze się to tak w oczy nie rzuca, ale na asfalcie już bardzo wg mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie. Ja niestety (Wy pewnie też) bardzo duzo oczekuje od tej gry...i nie ukrywam, ze chcialbym aby byla perfekcyjna..ehh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglada to beznadziejnie. A powodem jest brak dynamicznego cienia. Samochod ma przyklejony pod soba beznadziejny obrazek ktory ani drgnie. Stad efekt unoszenia sie nad ziemia.

Porownajcie sobie tu na pauzie w 5:44

i tutaj w 1:07

Moze to jakis stary build?

EDIT: I dlaczego w tej recenzji nie ma ani razu widoku z kamery T znad kasku? Ten zza kiery jest wporzo ale chyba jednak wole T..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na gamescomie był stary build, ale czy to poprawią? W ogóle te całe cienie są jakieś dziwne, niedopracowane.

CM słynie ze świetnych replayów, ale tutaj naprawdę nie jest za ładnie.

Szczerze mówiąc nigdzie nie natknąłem się na rozmowy o tym, a patrząc wstecz to niestety bardzo możliwe jest, że tak zostanie...ale obym się mylił i to bardzo.

Nie chce mi się wierzyć, że to tak zostawią...to wygląda okropnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To rozwiazujemy lige! no nie mozna tak grac przeciez!

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To rozwiazujemy lige! no nie mozna tak grac przeciez!

:biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cwir na tym dolnym filmiku jest ok, prawda? tam wszystko ladnie wyglada. Na górnym faktycznie jest lipa. Wg mnie górny filmik to jakis stary build.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×