beos431 0 Napisano 15 Marzec 2011 Witam, chciałbym zapytać szanownych forumowiczów czy konieczne jest posiadanie pudełka w celu zgłoszenia reklamacji PS3. Pozdrawiam. Jeśli reklamujesz z ustawy (która daje ci 2 lata na reklamowanie towaru) to pudełko nie jest potrzebne. Jeśli reklamujesz z gwarancji SONY to musisz doczytac w warunkach gwarancji czy jest potrzebne czy nie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OddThomasPL 61 Napisano 15 Marzec 2011 Witam! Postanowilem oddac moja ps3 slim 250 gb do naprawy do empiku. Konsola nie padla definitywnie ale bledy odczytu plyty i zwiechy przekonuja mnie ze do smierci lasera niedaleko. Konsola ma 16 miesiecy wiec chce ja oddac na ustawe o niezgodnosc... W empiku mowili mi ze musze oddac im caly zestaw w moim przypadku ps3,2 pady, kable w tym hdmi, dwa filmy,gre. W zwiazku z tym mam kilka pytan do osob ktore przeszly juz reklamacje w empiku: 1.Czy zabiora mi calosc czy tylko konsole? 2. Czy pozwola mi zostawic sobie HDD a jesli nie to czy musze go formatowac przed oddaniem? 3.Czy stwarzaja problemy przy reklamacji? 4.Daja nowa konsole,a moze zwracaja pieniadze czy naprawiaja a jesli tak to ile to trwa? 5.Slyszalem ze oddaja odswiezane konsole jesli tak to czy oddaja akcesoria z zestawu ktory im oddalem do naprawy? Wiem trochę tego jest ale nigdy jeszcze nie reklamowalem nic na niezgodnosc z umowa wiec nie chce wtopic. Prosilbym o odpowiedzi ludzi ktorzy tez oddawali konsole do empiku. Mozecie pisac duuuzo ja lubie czytac;) Bardzo prosze o szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beos431 0 Napisano 16 Marzec 2011 Witam! Postanowilem oddac moja ps3 slim 250 gb do naprawy do empiku. Konsola nie padla definitywnie ale bledy odczytu plyty i zwiechy przekonuja mnie ze do smierci lasera niedaleko. Konsola ma 16 miesiecy wiec chce ja oddac na ustawe o niezgodnosc... W empiku mowili mi ze musze oddac im caly zestaw w moim przypadku ps3,2 pady, kable w tym hdmi, dwa filmy,gre. W zwiazku z tym mam kilka pytan do osob ktore przeszly juz reklamacje w empiku: 1.Czy zabiora mi calosc czy tylko konsole? 2. Czy pozwola mi zostawic sobie HDD a jesli nie to czy musze go formatowac przed oddaniem? 3.Czy stwarzaja problemy przy reklamacji? 4.Daja nowa konsole,a moze zwracaja pieniadze czy naprawiaja a jesli tak to ile to trwa? 5.Slyszalem ze oddaja odswiezane konsole jesli tak to czy oddaja akcesoria z zestawu ktory im oddalem do naprawy? Wiem trochę tego jest ale nigdy jeszcze nie reklamowalem nic na niezgodnosc z umowa wiec nie chce wtopic. Prosilbym o odpowiedzi ludzi ktorzy tez oddawali konsole do empiku. Mozecie pisac duuuzo ja lubie czytac;) Bardzo prosze o szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam! Powiem tak - reklamujesz tylko konsole (pady , kable, filmy blue ray są przecież sprawne). Nie powinni robić problemu. Jakiś czas temu z ustawy reklamowałem aparat fotograficzny w Makro. Zaniosłem im sam aparat i paragon, bez kablii, pudełka, płyty itp. Pani trochę się burzyła, że nie mam całej reszty - powiedziałem jej że ta cała reszta jest sprawna, a ja chce reklamować tylko aparat. Przyjęła do reklamacji. Myślę, że powinieneś spróbowac tak samo. Zresztą na chłopski rozum - jeśli kupiłeś zestaw z filmem na blue ray i płytę "zje ci pies" to nie tracisz gwarancji na konsole czy pada. Co ma piernik do wiatraka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OddThomasPL 61 Napisano 16 Marzec 2011 Powiem tak - reklamujesz tylko konsole (pady , kable, filmy blue ray są przecież sprawne). Nie powinni robić problemu. Jakiś czas temu z ustawy reklamowałem aparat fotograficzny w Makro. Zaniosłem im sam aparat i paragon, bez kablii, pudełka, płyty itp. Pani trochę się burzyła, że nie mam całej reszty - powiedziałem jej że ta cała reszta jest sprawna, a ja chce reklamować tylko aparat. Przyjęła do reklamacji. Myślę, że powinieneś spróbowac tak samo. Zresztą na chłopski rozum - jeśli kupiłeś zestaw z filmem na blue ray i płytę "zje ci pies" to nie tracisz gwarancji na konsole czy pada. Co ma piernik do wiatraka. Dzieki! Ja tez uwazam ze wozenie sie z caloscia do sklepu to lipa no ale do empiku mam ponad 50 kilometrow i jak mi kaza pozniej wracac po reszte akcesoriow to pojde w koszta. Glupie maja te przepisy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
superos 0 Napisano 12 Kwiecień 2011 Kolatos - ani z rękojmi, ani z gwarancji, ani z niezgodności nie potrzebujesz pudełka, tylko że w razie kiedy sklep uzna Twoje roszczenia odnośnie zwrotu pieniędzy za konsole wówczas mogą zarządać kompletu. OddThomasPL i beos431 A taki piernik do wiatraka że może empik chce wymienić na nową sztukę, więc potrzebują kompletu żeby oddać do dostawcy, może mają jakieś swoje sposoby, swoją drogą napisz piękne pismo z niezgodności towaru z umową, spakuj ładnie komplet i bądź miły dla ludzi z serwisu i zanieś grzecznie - gwarancja Ci się skończyła, więc tak na serio ratuje Cię tylko dobre serce Pani kierownik serwisu Empik... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fxg 0 Napisano 12 Kwiecień 2011 Konsole kupiłem w MM - padło nie wiem co, przestała po prostu czytać dosłownie jedną płytę z grą fifa 11 błąd 80010514, więc oddałem do sklepu zgłaszając reklamację. Oczywiście nie miałem pojęcia o co chodzi gdy sprzedawca coś mówił o odnowieniu konsoli, on zresztą też (później się przekonałem, że nie on jeden). Konsole oczywiście odebrałem odnowioną, ale zaciekawiony czym jest ten odnowiony/zregenerowany produkt postanowiłem poszukać trochę informacji na ten temat w sieci. Oczywiście nie byłem zadowolony, więc pojechałem do Centrum Sony na Ogrodowej w Warszawie gdzie bardzo miły pan trochę „przyciśnięty do muru” powiedział wprost, że jest to składak z różnych popsutych wcześniej konsol i wysłał mnie do PRAM'u, który de facto odpowiada za PS 3 w naszym kraju. Wcześniej zadałem pytanie czy byłby zadowolony gdyby w przypadku popsucia się samochodu dealer zaproponował mu takiego składaka - odpowiedź była oczywista. Udałem się do PRAMU, a tam pan próbował palić niemca opowiadając bajki, że konsola jest zregenerowana i jest jak nowa... Jak nowa, no właśnie…. Ta jasne podzespoły były używane i działają, ale jak były eksploatowane i co było ze sprzętem, który dostałem wcześniej nie tak, nie wiedział i nie mógł powiedzieć. Co ciekawe pan z serwisu nie chciał również powiedzieć tego na czym mi zależało mianowicie, że był to sprzęt wcześniej przez kogoś używany, ciągle tylko odnowiony i zregenerowany – w końcu jednak to przyznał. Było też opowiadanie bajek, że w gwarancji jest napisane, że producent wymienia wedle uznania - szczerze - mam to w dupie. Po pierwsze gwarancja jest w pudełku, sprzedawca w sklepie nie informuje o możliwości wymiany wadliwego sprzętu na wcześniej używany - wniosek prosty, nie będę dał się ładować w gruchę...Warto zauważyć, że w gwarancji specjaliści z Sony nie napisali swojej definicji pojęcia sprzęt zregenerowany (najprawdopodobniej tego typu praktyki byłyby niezgodne z prawem), co daje możliwość interpretacji konsumentowi - w tym przypadku mi, a tego typu spory rozstrzygane są na korzyść klienta. Wracając do Centrum Sony zadałem tam pytanie dlaczego Sony nie umieszcza na pudełku informacji o tym, że w przypadku popsucia się urządzenia firma wymienia je na sprzęt używany – powiedział, że umieszcza (nie kłóciłem się, bo nie pamiętałem). Miałem okazję to sprawdzić później w Empiku gdzie sprzedawca zapytany o taką informację zrobił dziwną minę, a zapytany co oznacza, że dostanę egzemplarz zregenerowany odpowiedział - swój ze zmienionymi podzespołami, wgranym nowym firmware i z racji zmiany bebechów nowymi numerami seryjnymi, czyli to czego naiwnie się spodziewałem. Konsole w PRAM przyjęli, co zrobią nie mam pojęcia. Napisałem im reklamację domagając się zwrotu sprzętu, lub wymiany na nowy. Tego poskładanego bubla nie dam sobie na 100% wcisnąć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 12 Kwiecień 2011 Nie będę się wdawał w dyskusje na temat zasadności takiego postępowania, ale zauważę tylko, że taka praktyka obowiązuje wszędzie od bardzo dawna. W sumie nie pamiętam aby prawo konsumenckie było kiedykolwiek inne w tym względzie. Wymiana sprzętu na nowy lub zwrot pieniędzy (każdego, lodówki, pralki, konsoli), na podstawie roszczeń gwarancyjnych następuję tylko jeśli są spełnione odpowiednie warunki, które określa ustawa, a nie firma. I jeśli dobrze pamiętam (ale proszę mnie nie cytować ;p ), to zwrot pieniędzy następuję, jeśli gwarant nie ustosunkował się w ciągu dwóch tygodni od roszczeń gwarancyjnych, a wymiana sprzętu na nowy gdy ten ma być naprawiony (trafia do serwisu), po raz trzeci lub jeśli jest nienaprawialny. Także raczej nic nie wskórasz bo tak już jest po prostu ten świat zbudowany. Stracisz tylko czas i pieniądze. A wiesz co jest najlepsze? Ten błąd mogłeś sobie sam naprawić. Wystarczyło użyć google. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fxg 0 Napisano 12 Kwiecień 2011 (edytowane) No, więc napisałem, że chce mój sprzęt, a nie używany po kimś - proste... Jak nie potrafią naprawić mojego niech dadzą nowy... Używanego - nie mojego- po prostu nie przyjmę. Nie chodzi o to, że chcę od nich nowy sprzęt - chcę po prostu dostać swój. Problem polega na tym, że nawet sprzedawcy w sklepach nie mają pojęcia o warunkach gwarancji firmy Sony. Rozumiem, że ludzie z braku czasu/chęci godzą się na takie załatwienie sprawy, ale jest to po prostu oszustwo, a ja nie mam zamiaru odpuścić. Edytowane 12 Kwiecień 2011 przez fxg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mac88 19 Napisano 14 Kwiecień 2011 Orientuje si ę ktoś z Was jak jest z gwarancją konsoli np z Amazonu z Anglii? Polski oddział Sony respektuje gwarancję zagraniczną,czy w razie awarii trzeba ją wysyłać na wyspy brytyjskie ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gandihigh 2 Napisano 17 Kwiecień 2011 (edytowane) W najbliższym czasie chyba będe musiał oddać konsole na gwaranacje i na szczęście został mi jeszcze miesiąc. Z konsolą musze jechać do miejsca w którym kupiłem, czy może to być salon SONY? Następna sprawa ile zazwyczają rozpatrują? Mam na myśli, czy sie opieprzają i mają w dupie, czy idzie to dość sprawnie? W przypadku wymiany podzespołów dostaje nowe oryginalne? No i czy gwarancja się przedłuża o kolejny rok? Edytowane 17 Kwiecień 2011 przez gandihigh Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dApo 34 Napisano 19 Kwiecień 2011 W najbliższym czasie chyba będe musiał oddać konsole na gwaranacje i na szczęście został mi jeszcze miesiąc. Z konsolą musze jechać do miejsca w którym kupiłem, czy może to być salon SONY? Następna sprawa ile zazwyczają rozpatrują? Mam na myśli, czy sie opieprzają i mają w dupie, czy idzie to dość sprawnie? W przypadku wymiany podzespołów dostaje nowe oryginalne? No i czy gwarancja się przedłuża o kolejny rok? zadzwon do sony zamow naprawe przyjedzie kurnier zabierze konsole i bedziesz czekal min. 5 tygodni jak wyjedzie poza kraj... tak przynajmniej jest w moim przypadku i juz sie nie cierpliwie i zastanawiam sie czy kupic nastepne produkty sony -_- . aha i nie przedluzaja gwarancji na czas pobytu w serwisie co moim zdaniem jest absurdem bo konsola niemal 1,5 miesiaca juz siedzi w serwisie. (moja ps3 padla na laser po 3 miesiacach uzytkowania). tak opierdalaja sie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saracen 84 Napisano 20 Kwiecień 2011 zadzwon do sony zamow naprawe przyjedzie kurnier zabierze konsole i bedziesz czekal min. 5 tygodni jak wyjedzie poza kraj... tak przynajmniej jest w moim przypadku i juz sie nie cierpliwie i zastanawiam sie czy kupic nastepne produkty sony -_- . aha i nie przedluzaja gwarancji na czas pobytu w serwisie co moim zdaniem jest absurdem bo konsola niemal 1,5 miesiaca juz siedzi w serwisie. (moja ps3 padla na laser po 3 miesiacach uzytkowania). tak opierdalaja sie. Opierdalają sie i to jest pewne. A może maja tyle padniętych PS3 że nie mogą się wyrobić w krótszym czasie. Koledze padł xbox360 zadzwonił (Door to Door) przyjechał kurier i konsola pojechała do Frankfurtu. Po SIEDMIU DNIACH miał naprawioną już w domu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dApo 34 Napisano 20 Kwiecień 2011 (edytowane) dzis sie konczy 5 tydzien naprawy gwarancyjnej ciekawe czy dostane jakies info... moja ps3 tez byla door to door (tzn jak narazie door to nothing) :D ta... jak mi sie tv zepsuje (tez sony) beda go trzymac 2 miechy w serwisie i kto mi zaplaci za telewizje.... Edytowane 20 Kwiecień 2011 przez dApo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbyniek 1 Napisano 8 Maj 2011 ja zaraz szału dostane. wysłałem konsole 25 marca do PRAM i co i NIC! usterka jaka mnie spotkała jest tylko do usunięcia za granicą. ( problemy z chłodzeniem i hałasem) Panowie wytlumaczyli sie ze konsola musiała pojechac do Francji bo oni moga co najwyżej zmodyfikowac soft wgrac go na nowo itp... do tej pory status mojej naprawy widnieje jako" w naprawie centralnej" i musze czekac:( Teraz pytanie ile oni moga ja tak prxetrzymywac. 6 tygodni to wystarczająco dużo. dzwoniłem wczoraj a gosciu z PRAMU nie potrafił sie nawet do tego odpowiednio ustosunkowac. tak jakbby pracował tam 1 dzień. BURAK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 8 Maj 2011 Miejski Rzecznik Konsumentów ul. Kasprzaka 16 60-237 Poznań wejście C od ul. Stablewskiego tel.(61) 833-19-51 fax (61) 833-19-51 e-mail: mrzk@um.poznan.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dApo 34 Napisano 8 Maj 2011 mi trzymali jakies 5,5 tygodnia.... jak ja sie pytalem dlaczego konsola zostala wyslana do francji (bo tez poleciala tam) to odpowiedzial mi ze w (uwaga z.a.j.e.b.i.s.t.e slowa teraz) "polsce nie ma takiej technologi by ja naprawic i oni (czyli PRAM) sa tylko logistykami o_0". To jest autentyczny cytat kolesia z serwisu PRAM. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
superos 0 Napisano 14 Maj 2011 Ojjj piszecie głupoty, ale nie chce mi się każdego z osobna poprawiać więc napisze coś od siebie Warunki gwarancji playstation. - http://pl.playstation.com/media/245346/PS3%20Manufacture%27s%20Guarantee.pdf Punkt 3: Firma SCEE (Sony Computer Entertiment Europe) może według własnego uznania naprawić lub wymienić produkt - Czy ktoś tu widzi wzmiankę że musi być nowy ?! Nigdzie nie mogę doczytać o czasie realiacji naprawy - często firmy robią tak, że w karcie gwarancyjnej mają napisane "naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym czasie" a jak interpretowany jest ten jnajkrótszy czas to zależy już od czytającego/piszącego. gwarantem jest tu SCEE lub wymieniona instytucja przez SCEE czyli w przypadku Polski firma PRAM która jest szmacianą firmą - wiem to, bo współpracuje z nimi. Gwarant ustala sobie czas realizowania gwarancji, a z tego co widzę to nie ustalił w karcie gwarancyjnej - nie ma wzmianki o tym. Jeśli składacie papier z ustawy to jest wygodniej bo SKLEP MA WTEDY 14 DNI ŻEBY NA WASZE PISMO ODPISAĆ PISMEM i wtedy wiecie co się będzie działo z Waszą konsolą... Pytajcie jak macie więcej pytań... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diuszek 8 Napisano 14 Maj 2011 (edytowane) A wiesz co jest najlepsze? Ten błąd mogłeś sobie sam naprawić. Wystarczyło użyć google. To mnie teraz zdołowałeś. 3 tygodnie konsola stała nie odpalana i wczoraj po odpaleniu pierwszy raz Brinka takie coś mi się pojawiło. Inną płytę czytało ok. Więc nie zastanawiając się długo sięgnąłem po płytę czyszczącą BLUE RAY i odpaliłem czyszczenie. Skutek - teraz w ogóle nie czyta żadnej płyty. <br>Ale do sedna. Czy jak oddam do naprawy (konsola na gwarancji) to mogą mi nie uznać reklamacji z tego powodu (użycie płyty czyszczącej)?. Spotkał się już ktoś może z takim przypadkiem? Edytowane 14 Maj 2011 przez diuszek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olokogz 0 Napisano 16 Maj 2011 Witam, jak to jest naprawde z oczekiwaniem na wykonanie naprawy w zwiazku z gwarancja? Gdzies przeczytalem ze powinno to nastapic w ciagu 14 roboczych dni lub ewentualnie 21 gdy niema potrzebnym czesci, po tym czasie powinni dac nowy sprzet. Pamietam ze jak kiedys oddawalem PSP na gwarancje to czekalem wlasnie niecale 14dni, teraz oddalem PS3 i czekam juz ponad 21 ( i dzwoniac do sklepu mowia ze dalej jest w ' autoryzacji ' cokolwiek to znaczy). Jak ktos wie jak to naprawde jest to prosze o pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Devon 1 Napisano 16 Maj 2011 Cześć! Na święta zakupiłem w Niemczech, w Hamburgu konsolę PlayStation 3 320GB + Playstation Move. Wszystko było dobrze do czasu. Pewnego dnia kamera upadła na ziemię i zaczęły się problemy. Obraz przerywa, nie działają żadne gry wymagające PlayStation Move, w ustawieniach również obraz urywa. Zapewne dysfunkcja mechaniczna. Po pierwsze - czy dałoby radę w ogóle ją reklamować? Jeśli tak to pojawia się kolejny problem. Czy z gwarancją niemiecką będę w stanie reklamować w Polsce, czy muszę jednak jechać do Niemiec? Jeżeli nie będzie się dało, to na szczęście kamera to kosz rzędu 50zł. Ale pół stówki piechotą nie chodzi... Jeśli dałoby się coś załatwić prosiłbym o pomoc. Jeśli temat był poruszany to bardzo przepraszam, za powtórkę :x Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 16 Maj 2011 Witam, jak to jest naprawde z oczekiwaniem na wykonanie naprawy w zwiazku z gwarancja? Prawo tego nie reguluje. Wszystko zależy do producenta. 2 tygodnie to mają na ustosunkowanie się do zgłoszenia Reklamacyjnego. Po tym czasie Reklamacja zostaje uznana a sprzęt trafia do serwisu. Kiedy naprawią? Nie muszą powiedzieć. Cześć! Na święta zakupiłem w Niemczech, w Hamburgu konsolę PlayStation 3 320GB + Playstation Move. Wszystko było dobrze do czasu. Pewnego dnia kamera upadła na ziemię i zaczęły się problemy. Obraz przerywa, nie działają żadne gry wymagające PlayStation Move, w ustawieniach również obraz urywa. Zapewne dysfunkcja mechaniczna. Po pierwsze - czy dałoby radę w ogóle ją reklamować? Jeśli tak to pojawia się kolejny problem. Czy z gwarancją niemiecką będę w stanie reklamować w Polsce, czy muszę jednak jechać do Niemiec? Jeżeli nie będzie się dało, to na szczęście kamera to kosz rzędu 50zł. Ale pół stówki piechotą nie chodzi... Jeśli dałoby się coś załatwić prosiłbym o pomoc. Jeśli temat był poruszany to bardzo przepraszam, za powtórkę :x Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź. Nie ma podstaw do reklamacji. Gdyby jednak było inaczej to mógłbyś reklamować w Polsce na podstawie prawa unijnego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz 76 Napisano 16 Maj 2011 Cześć! Na święta zakupiłem w Niemczech, w Hamburgu konsolę PlayStation 3 320GB + Playstation Move. Wszystko było dobrze do czasu. Pewnego dnia kamera upadła na ziemię i zaczęły się problemy. Obraz przerywa, nie działają żadne gry wymagające PlayStation Move, w ustawieniach również obraz urywa. Zapewne dysfunkcja mechaniczna. Po pierwsze - czy dałoby radę w ogóle ją reklamować? Jeśli tak to pojawia się kolejny problem. Czy z gwarancją niemiecką będę w stanie reklamować w Polsce, czy muszę jednak jechać do Niemiec? Jeżeli nie będzie się dało, to na szczęście kamera to kosz rzędu 50zł. Ale pół stówki piechotą nie chodzi... Jeśli dałoby się coś załatwić prosiłbym o pomoc. Jeśli temat był poruszany to bardzo przepraszam, za powtórkę :x Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź. Reklamuj , to jest Sony , a nie jakiś samsung , lg czy inne badziewie i możliwe , że dostaniesz nową . Mi Sony wymieniło za darmo obiektyw w aparacie , który spadł na podłogę z 1,5 metra , ponieważ postawiłem go na telewizorze i włączyłem samowyzwalacz , żeby zrobił zdjęcie , a ten się jakoś zachwiał i spadł . Wymienili i podali tylko informację , że taki obiektyw kosztuje 1600 zł . Dlatego zawsze mówię , żeby kupować firmowe . Z telewizorem Sharpa też nie miałem problemu , za to z telefonem samsunga masakra była , lg też się strasznie miga od napraw , zwłaszcza że sprzęt się po prostu zepsuł , co jest ich winą . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olokogz 0 Napisano 25 Maj 2011 (edytowane) Ile mniej wiecej czekaliscie na ustosunkowanie sie do zlozonej reklamacji? Ja czekam juz miesiac i zadnej konkretnej informacji nikt nie jest w stanie mi udzielic, zawsze jak dzwonie jestem splawiany tekstami ' zaraz to sprawdze i oddzwonie do pana ', oczywiscie nietrudno sie domyslic ze nikt nie oddzwania. Czy jest to normalne postepowanie w zwiazku z ps3? Pamietam ze kiedys oddawalem psp i po 5 dniach mialem nowa do odebrania. Zaczyna mnie powoli juz to denerwowac i mysle czy nie wybrac sie tam osobiscie, moze to cos pomoze, bo wiadomo ze przez telefon zawsze latwo kazdego splawic. Edytowane 25 Maj 2011 przez olokogz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stachna01 80 Napisano 25 Maj 2011 Ile mniej wiecej czekaliscie na ustosunkowanie sie do zlozonej reklamacji? Ja czekam juz miesiac i zadnej konkretnej informacji nikt nie jest w stanie mi udzielic, zawsze jak dzwonie jestem splawiany tekstami ' zaraz to sprawdze i oddzwonie do pana '... To zanotuj sobie z kim rozmawiasz i poproś na następny raz z zwierzchnikiem - wymagaj od nich informacji, zanotuj - mają certyfikat Sony - napisz skargę do nich z kopią do Sony opisz im sytuację. Jak nikt nie reaguje. Ty się poskarżysz i jeszcze 10-20 innych, to też inaczej zaczną traktować klientów - nie tylko 1 serwis istnieje - oni też mogą stracić autoryzację i certyfikat. I przede wszystkim zapytaj się kiedy oddzwonią. A tak przy okazji serwis gwarancyjny może trwać od kilku dni do kilku ładnych tygodni nie mówiąc o paru miesiącach. Życzę cierpliwości i szybkiego powrotu naprawionego sprzętu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szysz7 0 Napisano 26 Maj 2011 Czy komuś wróciła już konsola wysłana tak na przełomie marca/kwietnia 2011? Moją wysłano do Francji 6 kwietnia 2011, dziś mija 7 tygodni i 1 dzień i dalej nikt nic nie wie. Czy ktoś wie jaki był rekordowo długi czas zwrotu? Może należałoby zrobić ranking jakiś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach