kloose 1500 Napisano 24 Lipiec 2012 Poczekaj na skan... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
huqo PL 6 Napisano 25 Lipiec 2012 Witam. Chciałbym kupić konsole PS3 slim z dodatkowym padem i grą Uncharted 3 w komputroniku i tam jest napisane że "Gwarancja - 1 rok w serwisie zewnętrznym" Czyli jeżeli coś się stanie to mogę reklamować tylko u SONY? Czy jeżeli konsola się zepsuje po roku to czy mogę iść do komputronika i powiedzieć im że towar jest niezgodny z umową? Proszę odp bo chciałbym ją dziś albo jutro kupić. A może polecacie jakiś inny sklep w Poznaniu gdzie są ciekawe oferty? Na początku myślałem o Media Markt ale tak w tej samej cenie jest sama konsola bez pada i gry. Ale tam przynajmniej mam 2 lata "gwarancji". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 25 Lipiec 2012 Nigdzie standardowo nie dostajesz dwóch lat gwarancji na konsolę... Sony, udziela jedynie 12 miesięcznej DOBROWOLNEJ gwarancji na swój produkt... 24 miesiące masz na reklamacje produktu, z tytułu niezgodności towaru z umową... Zresztą, wystarczyło kliknąć stronę - dwie wstecz i miałbyś odpowiedź na pytanie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
huqo PL 6 Napisano 25 Lipiec 2012 Wiem ze nie ma 2 lat gwarancji dlatego napisałem w "..." Czytałem i o komputroniku był 1 post na który ty odpisałeś. Mi chodzi jak to u nich wygląda czy w ogóle ktoś tam kupił konsole i oddawał na gwarancje? Zgodzili się? Czyli jesteś pewien że jak kupie tam konsole to będę mógł żądać naprawy w okresie 2 lat. Wiem że taka jest ustawa ale oni mogą mieć to gdzieś a po sądach nie będę latał :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 25 Lipiec 2012 Dla "ustawy" nie ma znaczenia, czy towar kupisz od pani Czesi z warzywniaka, czy od pana Kazia z Komputronika - sprzedawca nie może jej ani wyłączyć, ani ograniczyć żadnymi swoimi przepisami / regulaminami czy zapisami w karcie gwarancyjnej... Musisz tylko pamiętać, że jedynie w ciągu 6 miesięcy od daty wydania produktu, istnieje domniemanie, iż niezgodność miała miejsce w chwili wydania - później, to już Ty musisz tą niezgodność udowadniać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denver666 31 Napisano 25 Lipiec 2012 (edytowane) Wrzucę, bo może komuś w końcu się przyda. http://www.federacja...y.php?story=417 http://www.federacja...y.php?story=390 Edytowane 26 Lipiec 2012 przez denver666 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr.Ming 2 Napisano 3 Sierpień 2012 (edytowane) EDIT. Już wiem. Edytowane 3 Sierpień 2012 przez Mr.Ming Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Singularity 320 Napisano 3 Sierpień 2012 Witam. Chciałbym kupić konsole PS3 slim z dodatkowym padem i grą Uncharted 3 w komputroniku i tam jest napisane że "Gwarancja - 1 rok w serwisie zewnętrznym" Czyli jeżeli coś się stanie to mogę reklamować tylko u SONY? Na początku myślałem o Media Markt ale tak w tej samej cenie jest sama konsola bez pada i gry. Ale tam przynajmniej mam 2 lata "gwarancji". polecałbym mimo wszystko media markt/saturn-> jak się psuje to zwykle nie robią problemów i na niezgodności towaru z umową wymieniają na nowy sprzęt, w innych sklepach różnie z tym jest (naprawić naprawią w każdym ale trudniej o nową sztukę) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Babka 18 Napisano 3 Sierpień 2012 Witam, mam małe pytanie co do gwarancji. Otóż czy jest możliwość oddania pada na gwarancję? Oczywiście mowa o tym, który był w pudełku z konsolą, paragonik mam, niestety pad z wycieńczenia stracił na czułości i to diametralnie. Nie będzie problemu z oddaniem go na gwarancje? Z czym to się wiąże? Dostanę nowy? Z góry dzięki za odpowiedź. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 3 Sierpień 2012 Problemu nie będzie - paragon i do sklepu / salonu Sony... A to czy dostaniesz nowy, zalezy od sposobu reklamacji - przy gwarancji producenta, raczej Ci go naprawią, przy reklamacji z tytułu niezgodności - to Ty wybierasz czy chcesz nowy, czy naprawiony... polecałbym mimo wszystko media markt/saturn-> jak się psuje to zwykle nie robią problemów i na niezgodności towaru z umową wymieniają na nowy sprzęt, w innych sklepach różnie z tym jest (naprawić naprawią w każdym ale trudniej o nową sztukę) Przy reklamacji z tytułu niezgodności, to konsument wybiera sposób usunięcia wady / usterki... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
huqo PL 6 Napisano 6 Sierpień 2012 No niby w Media Markt nie ma problemu z oddaniem konsoli ale ja np. kupiłem u nich konsole dbałem o nią przez ok. 1,5 roku nie miała żadnej rysy ani nic... wyglądała jak nowa i po tym czasie padł laser. Oddałem im ps3 i po tygodniu dostałem "odnowioną" konsole... Była to naprawiona konsola kogoś innego który nie dbał o nią tak jak ja i było widać rysy na obudowie... Co z tego że miałem działającą konsole jak wyglądała moim zdaniem okropnie. Oczywiście nie było mowy o wymianie na nową. Jest jakiś sposób żeby tego uniknąć? Żeby naprawili moją konsole (a nie dawali używke kogoś innego) a najlepiej od razu wymienili na nową? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ExVitallin_PL 165 Napisano 16 Sierpień 2012 (edytowane) Dziwny zbieg okoliczności, też oddałem swoją konsolę do naprawy w Media i otrzymałem czyjąś konsolę, w o wiele lepszym stanie Edytowane 16 Sierpień 2012 przez ExVitallin_PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudyVU 5 Napisano 18 Sierpień 2012 Dziwny zbieg okoliczności, też oddałem swoją konsolę do naprawy w Media i otrzymałem czyjąś konsolę, w o wiele lepszym stanie a to jest zgodne z prawem !? oddajesz swoj sprzęt do naprawy a dostajesz inny ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 18 Sierpień 2012 Jeśli warunki gwarancji nie stanowią inaczej to tak - inaczej byłoby gdyby skorzystał z reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową... Można by się doczepić, gdyby próbowali mu oddać sprzęt o gorszych parametrach niż jego, ale tak się nie stało... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudyVU 5 Napisano 18 Sierpień 2012 Jeśli warunki gwarancji nie stanowią inaczej to tak - inaczej byłoby gdyby skorzystał z reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową... Można by się doczepić, gdyby próbowali mu oddać sprzęt o gorszych parametrach niż jego, ale tak się nie stało... mam teraz takie pytanie bo w pazdzierniku minie 24miesiące od zakupu a od jakiegoś czasu coraz częsciej mi sie ps3 wiesza, przy wyłanczaniu gry/systemu sie resetuje tak jakby i za kazdym razem wyskakuje raport o nieprawidłowym zamknieciu systemu ! czy moge w jakis sposob oddac ją z tytulu niezgodnosci towaru.... bo nie chciałbym zeby mi playka zgasła w pazdzierniku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 18 Sierpień 2012 Czyżby YLOD się zbliżał... ;) Pamiętaj tylko, że po 6 miesiącach od zakupu, to na Tobie spoczywa obowiązek udowodnienia udowodnienia, że towar był niezgodny z umową w chwili jego wydania... Generalnie jak konsola nie była otwierana, nie nosi śladów uszkodzeń ani ingerencji mechanicznej, nie jest zakurzona, brudna - to powinni bez problemu uznać reklamacje... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marso 1 Napisano 18 Sierpień 2012 witam, ile ps3 ma gwarajncji na yloda i jak to z nia jest. Mialem wczesniej xboxa i tam 3 lata gwarancji i jak co dzwonisz przyjezdzaja i zabieraja a jak z ps?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 18 Sierpień 2012 12 miesięcy dobrowolnej gwarancji producenta (door to door) i 24 miesiące z tytułu niezgodności towaru z umową... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudyVU 5 Napisano 18 Sierpień 2012 (edytowane) Czyżby YLOD się zbliżał... ;) Pamiętaj tylko, że po 6 miesiącach od zakupu, to na Tobie spoczywa obowiązek udowodnienia udowodnienia, że towar był niezgodny z umową w chwili jego wydania... Generalnie jak konsola nie była otwierana, nie nosi śladów uszkodzeń ani ingerencji mechanicznej, nie jest zakurzona, brudna - to powinni bez problemu uznać reklamacje... nawet mnie nie strasz :/no to co mam im powiedziec jak ją zaniose zapakowaną razem z fakturą?nigdy jej nie rozkręcałem, anie nie jest w zaden sposob uszkodzonawyczytałem ze z Ylod moge isc napewno jak juz zgasnie ......... ale mi konsola działa jeszcze, czasem sie potrafi zawiesic tak jak wyzej pisałem co jest denerwujące ......moze ktos doradzi jak napisac to pismo i jutro lece do sklepu. Powiedzcie mi jeszcze bo wiem ze w duzych sklepach nie ma problemu a jak jest np w Avansie ? Edytowane 19 Sierpień 2012 przez chudyVU Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojcik_dan 332 Napisano 30 Sierpień 2012 Ja mam inny problem. Kupiłem wczoraj konsolę Slim 320 GB czerwoną, nowa z paragonem z czerwca 2012 z Media Markt, tylko niestety brat nie sprawdził a paragon jest ale od 160gb. Po pierwszej interewencji sprzedający powiedział, że może pomylił paragon i poszuka, ale powiedział, że przecież dysk można wyjąć. Pytanie brzmi czy faktycznie taki paragon wystarczy do akceptacji gwarancji? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 30 Sierpień 2012 W Media można otrzymać kopię paragonu... Nie kombinuj... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojcik_dan 332 Napisano 30 Sierpień 2012 Konsola była kupiona na Allegro. Niestety później się okazało, że paragon jest inny. Czekam na razie na reakcję sprzedającego. Nie było kupione przez Kup teraz i jak gość mi się wypnie to po prostu rozważam różne warianty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 30 Sierpień 2012 Kupowałeś od firmy / sklepu, czy osoby prywatnej ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojcik_dan 332 Napisano 30 Sierpień 2012 Prywatna osoba, ale ma kilka konsol na stanie właśnie z paragonami, używane i nowe. Na allegro ma ponad 800 komentarzy, ale faktycznie nie mam dowodu na to, że od niego kupiłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 30 Sierpień 2012 Czyli poza Allegro ? Bez urazy, ale w tym wypadku zachowałeś się jak baran (nie traktuj tego jako wycieczki personalnej)... Jak nie masz absolutnie żadnych dowodów na zakup u tego "sprzedawcy (mail, sms, dowód wpłaty, itp...), to możesz liczyć albo na dobrą wolę sprzedającego, albo zwyczajnie się "bujać" z towarem... Co do gwarancji, to niby masz dowód zakupu - ale pytanie czy poza wielkością dysku, na paragonie są jakieś inne cechy tej konsoli - kolor przykładowo... Natomiast, mając wspomniane wyżej jakiekolwiek dowody na zakup, możesz skorzystać z przepisów KC - art. 556 odnośnie rękojmi za wady... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach