Skocz do zawartości
kill

Jak to jest z Gwarancją?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie kupiłem konsole jakieś pół roku temu no i wszystko było git ale tydzien temu zrobiłem aktualizację pograłem w coś tam i też było dobrze ale teraz od 4 dni kiedy próbuje się połączyć z ps network to konsola się zawiesza i tak jest z każdym Pierwszym podłączeniem do PSN po np 2 krotnym odpaleniu ps podłącza się normalnie i się nie zawiesza. Wie ktoś o co może chodzić? Mam wykupioną tą dodatkową gwarancje za 300zl że mogę ją oddać przez to że się popsuła z mojej winy czy jakoś tak chyba, w Media Markcie i jest ona pewnie jeszcze ważna jak myślicie oddać konsole?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwarancje plus w MM masz na cztery lata, więc pewnie jeszcze jest ważna...

Zanim ją oddasz, to skonfiguruj połączenie sieciowe na nowo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No konfiguruje je za każdym razem jak włączam ps i dopiero wtedy sie odpala -.-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddać można i z tytułu gwarancji i z tytułu niezgodności towaru z umową (zawsze konsekwentnie, jeżeli jest taka możliwość, polecam tę drugą opcję), ale wydaje mi się, że warto ten problem opisać w temacie dotyczącym usterek, ewentualnie problemów z połączeniem PS3 z siecią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsola zaczęła mi się wyłączać po chwili grania, roczna gwarancja skończyła się w lutym tego roku. Rozkręcić i skręcić potencjometry na zasilaczu czy walczyć ze sklepem? Aha, jedną śrubkę zacząłem odkręcać także jest widoczny ślad na niej ale konsoli jeszcze nie otwierałem

Edytowane przez Dav

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie baw się z konsolą, możesz jeszcze bardziej ją popsuć :) Idź do sklepu i powołaj się na Niezgodność Towaru z Umową (2 lata) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsola zaczęła mi się wyłączać po chwili grania, roczna gwarancja skończyła się w lutym tego roku. Rozkręcić i skręcić potencjometry na zasilaczu czy walczyć ze sklepem? Aha, jedną śrubkę zacząłem odkręcać także jest widoczny ślad na niej ale konsoli jeszcze nie otwierałem

Skoro jest widoczny ślad, to mają ewentualną podstawę do odrzucenia Twojego roszczenia...

Ale zostaje Ci jedynie powołanie się na niezgodność...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, idź do sklepu... Jakbym go miał pod nosem to już bym szedł, ale muszę jechać w jedną stronę 80km, a nie bardzo mi się to widzi jak nic nie załatwię z nimi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaczął rozkręcać, ale plomba zapewne jest nienaruszona :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, idź do sklepu... Jakbym go miał pod nosem to już bym szedł, ale muszę jechać w jedną stronę 80km, a nie bardzo mi się to widzi jak nic nie załatwię z nimi

jak masz 80km to wyslij poleconym za potwierdzeniem odbioru

zadzwon do rzecznika to ci powie co i jak

dzis mija 2 miesiące jak ja oddałem swoją na niezgodnosc

po 14 dniach jak minął termin odpowiedzi rzecznik wysłał wezwanie zakonczenia sprawy na podstawie przekroczenia terminu itd

oczywiscie ze strony sklepu brak odpowiedzi i 30pazdziernika poszlo wezwanie przedsadowe

czyli znowu maja 14 dni

nie wiem czekam dalej ale na nową sie napewno nie zgodze jak tak do klienta podchodza, tylko hajs mnie intereuje

mam nadzieje ze o swiat sie wyrobi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dav - To trzeba było nie bawić się w Adama Słodowego, tylko najpierw skorzystać z przysługujących Ci praw konsumenta...

Zapakuj konsolę i wyślij z wraz z pisemną reklamacją z tytułu niezgodności towaru z umową - za potwierdzeniem odbioru. Nic innego w tej kwestii nie wymyślisz...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostałem teraz maila od Rzecznika

nie odpowiada, nie odbiera telefonów; trzeba go będzie pozwać, ale sprawa sądowa i tak potrwa swoje;

wie ktoś moze ile trwa taka sprawa sądowa ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyślij mu "wezwanie przedsądowe"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostałem teraz maila od Rzecznika

nie odpowiada, nie odbiera telefonów; trzeba go będzie pozwać, ale sprawa sądowa i tak potrwa swoje;

wie ktoś moze ile trwa taka sprawa sądowa ??

Gdzieś Ty kupił tą konsolę ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyślij mu "wezwanie przedsądowe"...

wezwanie przedsadowe rzecznik wyslal mu 30 pazdziernika na ktore tez nie odpowiedzial

Gdzieś Ty kupił tą konsolę ???

w osiedlowym Avansie

franczyzowy sklep ale dalej istnieje choc troche sie skurczyl

napisal mi ze jak dalej nie beda odbierac telefonu to podejdzie osobiscie

Edytowane przez chudyVU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wezwanie przedsadowe rzecznik wyslal mu 30 pazdziernika na ktore tez nie odpowiedzial

w osiedlowym Avansie

franczyzowy sklep ale dalej istnieje choc troche sie skurczyl

napisal mi ze jak dalej nie beda odbierac telefonu to podejdzie osobiscie

W Avansie takie problemy ??? :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Avansie takie problemy ??? :o

oj uwierz mi ze jakby poszli na ugode i wymienili mi konsole to bylo by git i nie robil bym problemu zadnego, bo kupili by sobie na hurtowni 250GB za 800zl i po sprawie ale jak sie uparli to w sadzie rzadam zwrotu gotowki czyli 1300zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pozostaje postępowanie uproszczone i pozew złożony w powszechnym sądzie cywilnym...

Masz wzór formularza -> http://www.bip.ms.go...lne/form1_p.pdf

kloose jak rzecznik wzial pod swoje barki sprawe to niech tak zostanie ...ja nie bede sie mu wcinal bo wie co robi

ja go tylko troche poganiam a sam w sadzie bym nie wiele zdzialal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie zdziałałbyś - to nie aż tak straszne jak się wydaje...

Mam nadzieję, że poinformujesz nas o rozwoju sprawy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kloose jak rzecznik wzial pod swoje barki sprawe to niech tak zostanie ...ja nie bede sie mu wcinal bo wie co robi

ja go tylko troche poganiam a sam w sadzie bym nie wiele zdzialal

Pozew najprawdopodobniej będzie składany do Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Inspekcji Handlowej.

Przerabiałem kiedyś podobną historię tylko z innym towarem. Pomocna była wtedy Pani Miejska Rzecznik Konsumenta.

Nadmienię jeszcze tylko, iż wyrok tego sądu do niczego nie zobowiązuje (jak sama nazwa mówi "polubowny"). Dopiero jeśli tam nic nie wskórasz to pozostaje sąd cywilny.

Pozdro i powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale aby rzeczony sąd mógł wszcząć sprawę, wymagana jest również zgoda przedsiębiorcy, a nie tylko wniesienie sprawy przez konsumenta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ewidentnie graja na czas i zwlekaja ale ja sie nie poddam na bank :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×