Skocz do zawartości
Xiem

Serwis Konsoli PSP / PS VITA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Czy ktos z Was orientuje sie, gdzie moge zdobyc obudowe do psp slim? Najlepiej kompletna (face plate, tyl i boki + klapka). Na allegro mozna znalezc jedynie plastikowe obudowy (pokrowce ochronne). Moje psp "uleglo wypadkowi", a serwis sony chce za wymiane obudowy, uwaga, uwaga 330 zl + przesylka (wole kupic nowe albo meczyc sie ze starym). Interesuja mnie polskie sklepy, badz takie, ktore wysylaja towar do polski.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile? 330zł? przecież PSP kosztuje >400zł o_O nie daj się, tylko idż im ręcznie wytlumaczyć, paranoja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Robsonie na pewno kupisz przedni panel ale dupki do slima nie maja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlesnie to jest ten problem, ze wszedzie sa albo do fata..albo jakies zielono pizdzace podrobki.

Edit. Jeszcze jedno tez nie moge znalezc .. i pewnie nic takiego nigdzie nie bedzie, jak zestaw srubek do psp.

Tak to jest jak sie odreca spilowanym srubokretem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po ostanim melanzu na moim PSP pojawila sie(xD) dosc gleboka rysa, na tyle gleboka ze mnie denerwuje bo jest taki efekt wielu kolorow ze tak to nazwe (taki jak kapniemy kropla wody na wyswietlacz) i teraz pytanie:

Znacie jakies metody "zalatania" tego? Jakies magiczne preparaty lub cos w tym stylu

Z gory dzieki za wszystkie odp.

PS. na panele przednie juz patrzylem ale jakos 100zl mi sie nie usmiecha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 sprawy, pokaz na zdjeciu jak to wyglada i ... gdzie ogladales panele? (szukam do swojego S&L)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zdjeciu tego nie uchwyce bo za male taka tragedia nie jest ale denerwuje mnie gdy cos jest choc troszke uszkodzone, szczegolnie wyswietlacz. A panelik przedni do S&L(bo takowego mam) znalazlem na robsonie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... a ja może trochę odejdę od tematu. Ile stoi nowy wyświetlacz do PSP? Czy często na wyświetlaczach pojawiają się "bad-pixele"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz ryskę na wyświetlaczu do oddajesz konsolę do jakiegoś zakładu, gdzie mają pastę diamentową, tam przy jej pomocy usuną wierzchnią warstwę szkiełka, usuwając ryskę. Pod warunkiem, że jest to gruba rysa, bo wtedy Ci szkiełko zostanie zbytnio odchudzone Ale na małe ryski nadaje się, czytałem opinie ludzi, którzy mieli bardzo porysowane telefony komórkowe i po takiej operacji wyglądały jak nowe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Peps
Hmm... a ja może trochę odejdę od tematu. Ile stoi nowy wyświetlacz do PSP? Czy często na wyświetlaczach pojawiają się "bad-pixele"?

bad pixeli juz nie ma, byly kiedys na poczatku ery LCD'kow xP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bad pixeli juz nie ma, byly kiedys na poczatku ery LCD'kow xP

były, są i będą. Może panele się bardziej dopracowane, ale pojedyncze wypalenia nadal są obecne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Peps

Ja raczej juz z zlymi pixelkami sie nie spotkalem, kupowalem konsole w 2006 roku 18 grudnia czli prawie 2007, a dostalem w sklepie konsole z softem 1,51 albo 1,52 gdzies potem cztalem ze to byly pierwsze konsole ktore dotarly do europy czyli mialem konsole z pierwszej produkcji xP bo normalnie konsole wtedy lazily z softem 2.cos, i zlych pixeli nie mam a jak czytalem to byla masa topicow wlasnie o zlych pixelach : o dodatkowo ani razu mi nie padla konsola i nie mialem w gwarancji od tamtej pory, niektorym juz dyski UMD popadaly a mi sie trzyma caly czas chodz plytke mam wsadzona ciagle w konsoli i laser pracuje caly czas, ja to mam farta : O

U mojego kolegi na LG 32" i u siebi na LG 26" (HD ready ofkorz) nie zauwazylem pixeli zadnych zlych ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już się uporasz z rysami, to proponuję udać się do sklepu po folię. Na moim PSP taka folia przyklejona jest od nowości, anie tego nie widać, ani nie przeszkadza. Folia łatwa w czyszczeniu, tania i przyjemna. Osobiście nie wyobrażam sobie nie mieć takiego bajaru na PSP czy cyfraku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu ludzie praktykowali sztuczki z pastami polerskimi, ale nie wiem czy im to wychodziło na dobre.

Także zachęcam do kupna folii. Mam Hori od kilku dobrych lat i trzyma się świetnie. W razie czego można wywalić do śmieci i kupić za kilka złotych nową.

Co do tych pixeli - konsolę mam z czerwca 2005, a wyświetlacz w stanie idealnym, żadnych hot i bad-pixeli. Nie wydaje mi się więc, aby LCD z początku produkcji były "gorsze".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Peps

Darutek a ja mam konsole od 18,12,2006 roku i od tamtej pory nie używam żadnej foli, noszę PSP w tym pokrowcu co był w zestawie tzw. "skarpeta" i mam tylko 2 malutkie ryski ale takie że ich wogóle nie widać, widać je dopiero pod dobrym oświetleniem więc jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, orientuje się ktoś może gdzie taką baterię kupię? Oczywiście w szczecinie, i czy ktoś orientuje się za ile chodzi nowa?

Na allegro widziałem ją za 45 zeta nawet dwie aukcje ale teraz żadnej nie mogę znaleźć... jak ktoś znajdzie to mógłby mi podesłać link na pw, z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Kolejna beznadziejna podróbka. Chcesz, żeby ta swietna bateria PSP Ci uszkodziła? Przecież wiadomo, że te wszystkie podróby to po prostu 4 baterie akumulatorkowe nie najwyższej jakości wsadzone w pudełko coby pasowało do PSP. Odradzam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kurde... Potrzebuje cos co bedzie dluzej mi baterie ladowac :X myslalem juz nawet nad ladowarka sloneczna dla psp ;p A co sadzisz o baterii 9800mAh? to chyba Sony wydalo "chyba" zobacz na allegro bo ja jestem na PS3 i niestety nie moge tu wkleic linka do obrazka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Od SONY jest tylko jedna właściwa bateria do PSP - 1200 mAh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba do PSP S&L a nie do PSP - nie wypowiadaj sie jak nie masz pojecia o czym piszesz.

Pips - niestety wiekszosc podrobek jest kiepskiej jakosci a oryginalu nie da sie namierzyc w Polsce (Sony W OGOLE ich nie dystrybuuje - interesuja ich tylko baterie do S&L). Gmeraj po allegro - ja dorwalem dwie oryginalne bateria za lacznie 90 PLN (gdzies komus chyba z ciezarowki spadly X-D).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Chyba do PSP S&L a nie do PSP - nie wypowiadaj sie jak nie masz pojecia o czym piszesz.

Mam pojęcie o czym piszę. Gdzie napisał, iż to ma być bateria do fata?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kłóćcie się ;/ potrzebuje na gwałt coś co mi zasili PSP oczywiście gripy są do zwykłego PSP jak mam nadzieje bo slima nie mam, a te gripy są w granicach 20-30 złotych a jakieś źródło prądu muszę mieć a szczególnie do połowy lipca ale nvm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A baterie nie sa przypadkiem zrodlem napiecia a nie pradu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra kupie Gripa skoro mówicie że to oszustwo na pspoland ktoś mi napisał że ma jakieś batery data travel pack i mu ze dwa razy ładuje psp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityka prywatności.