Skocz do zawartości
Patricko

Liga 1

Rekomendowane odpowiedzi

ja zjechalem po miekkie gumy , chwile po wyjezdzie z boksu z twardej zrobila sie miekka lewa przednia - puncture, szybki zjazd po nowy komplet - wyjazd z boksu przejazd paru zakretow kolejny puncture - kolejny zjazd do boksu - ciezko po takiej akcji zlapac dobry rytm jazdy - jakkolwiek fun ze sciagnia sie jest - a no i skargi typu walka bok w bok ktos wypada z zakretu bo jest na zewnetrznej a marudzi ze dostal dzwona - zdaje sie z ozim mialem taka akcje - podejmujesz walke trzeba sie z tym liczyc - jesli to nie pasi - odpusc.

z errorem tez mialem maly R.A. - tym razem z mojej winy - bez problemu oddalem mu pozycje.

byle do melbourne ; ]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Wyścig piękny, podsumowanie z my point of view.

Start z 5 pozycji. Mogło być lepiej, ale incydent z Fauperem (na szybkim kółku pytam przez headseta czy jedzie szybkie kółko czy zjeżdża - otrzymuję info, że szybkie, ale moje też szybkie więc jadę za nim. Na jednym z zakretów wypada, czysto go wyprzedzam, a na następnym zakręcie dostaję w tył i łapię spina. Fauper uważa, że nie było kontaktu, ja, że był - taki incydent) uniemożliwia mi pobicie czasu.

Na starcie pierwszy zakręt strasznie przestrzela Renault - na szczęście - czysto dla mnie.

Przez headsety wszyscy chwalą, że czysto pierwszy zakręt :)

Na drugim zakręcie potężna kraksa w której niestety biorę udział. Najpierw dostaję w tył, obraca mnie o 180st i potężny dzwon z Red Bullem, po którym mój przedni spojler jest żółty.

Jedziemy dalej.

Okolice 5 okrążenia (opony jeszcze zielone) - kapeć nr 1.

Wymiana i założenie twardej mieszanki.

Przebicie się z 9 na 5 pozycję.

W okolicach 16 okrążenia - kapeć nr 2 :(

Wymiana i założenie miękkiej mieszanki. Spadek na 8 pozycję.

Po wyjeździe z boksu - kara za prędkość - jeszcze jeden przejazd.

Wyjazd i przebicie się na 6 pozycję. Na dwa okrążenia przed końcem - równa i czysta walka z Konrdim -> strata jednej pozycji.

Ostatecznie przyjazd na 7 miejscu, ale 20sek kara Konriego daje ostatecznie 6 miejsce.

Dla mnie bomba, choć niezasłużone kapcie kosztowały mnie ze 2-3 pozycje - ale to gdybanie.

Szkoda Patricko, bo jechał jak z innej bajki. Z drugiej strony - w rzeczywistości też takie rzeczy się zdarzają, ale wierzę, że ze swoją klasą Patricko jeszcze się odbije.

Wnioski na przyszłość? Do Australii nie będę trenował na zasadzie robienia timetriali. Na początku wyścigu jednak bolid zachowuje się zupełnie inaczej (pełny bak, zimne opony) i można wtedy bardzo ostro się przejechać, w stosunku do techniki jazdy używanej w timetrialu.

Tak czy siak. Dzięki Panowie.

Mam nadzieję, że opiekunowie ligi przygotują w najbliższym czasie podsumowanie wyścigu, przyznane punkty itd. (zaktualizują excela?!?)

Pozdrawiam i do zobaczenia w Australii :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi moj brak objechania gry i trasy dal sie ostro we znaki :confused:

W quali na dosc dobrym flying lapie kiedy w koncu mialem troche miejsca, z 2.5 minuty przed koncem cos sie zjebalo z wozem i nie moglem jechac wiecej niz 100kmh. Jak dojechalem do pit stopu to zostalo 50 sekund quali wiec nic juz nie moglem zrobic... Chyba braklo paliwa (to co Patricko mial pod koniec wyscigu).

A sam wyscig to generalnie moje samotne gonienie, blad ktory partaczy cala dotychczasowa prace i od nowa. I tak z 5-6 razy.. Na pierwszym okrazeniu pod koniec drugiego sektoru bylem nawet 4, ale zaliczylem spina bo totalnie spartaczylem zakret i od tamtej pory generalnie samotnie wyscig jechalem, zjechalem do pitstopu na chyba 7 okrazeniu gdzie pojecia nie mialem co robic i jak (moj pierwszy pit stop i w ogole pierwszy raz online w tej grze), a jakies 7 kolek od konca jechalem na zoltych oponach i ani to przyjemne ani produktywne nie bylo, a zjezdzac nie bylo juz sensu... I tak cisnalem ile potrafilem, zaliczalem spina, cisnalem od nowa, zaliczalem spina... blee..

Do Melbourne sie juz lepiej przygotuje :)

PS: Czy da sie jakos w trakcie wyscigu sprawdzic ile mam do kolesia przede mna albo ile ma do mnie koles za mna? Bo u gory mialem tylko roznice czasu do najszybszego okrazenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój wyścig wyglądał tak, na 3 zakręcie dostałem takiego strzała, że odpadło mi przednie skrzydło- jechałem całe okrążenie bez skrzydła, doczłapałem się do pit stopu i oczywiście dostałem karny przejazd za nadmierną prędkość w pit-lane. Następnie jeszcze dwa kapcie i miałem po wyścigu. Szkoda, że nie zauważyłem kto mnie tak załatwił na początku:( Mam nadzieję, że w następnym wyścigu będzie lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS: Czy da sie jakos w trakcie wyscigu sprawdzic ile mam do kolesia przede mna albo ile ma do mnie koles za mna? Bo u gory mialem tylko roznice czasu do najszybszego okrazenia.

Niestety tylko różnice do pierwszego masz po przejechaniu sektora bodajże. Do poprzedzające i zawodnika za Tobą nie ma czasów niestety...

PS.

Szablon zaktualizowany jak coś :)

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

Szablon zaktualizowany jak coś :)

Na pewno? Ja widzę stare dane (nawet mnie nie ma).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem głupi błąd, który nie wiem od czego zależy.

Jak przed chwilą pobierałeś stary na dysk, to w tym nowym będziesz miał dane ze starego...

Nie wiem właśnie dlaczego. Zrestartuj przeglądarkę i spróbuj ponownie, powinno pójść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Start wczorajszego GP z perspektywy mojej. Az do pierwszego spina :). W ogole to moj pierwszy konkretny race po paru time trialach i przyczepnosc opon na poczatku wyscigu mnie zaskoczyla totalnie.. No ale dosc juz tlumaczenia sie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ha prawda taka ze granie timetriala a wyscig to zupelnie inna bajka - tez sie na tym zlapalem - bo w zasadzie gralem tylko time triale - a w wyscigu przyczepnosc jest strasznie zmienna - btw tak sie zastanawiam czy to nie kolejny bug - w pewnym momencie zupelnie stracilem przyczepnosc (twarde gumy) jechalem juz dosyc dlugi stint ale na wyswietlaczu gumy graly na zielono.

Edytowane przez UniteD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Start wczorajszego GP z perspektywy mojej. Az do pierwszego spina :). W ogole to moj pierwszy konkretny race po paru time trialach i przyczepnosc opon na poczatku wyscigu mnie zaskoczyla totalnie.. No ale dosc juz tlumaczenia sie

Na tym filmiku ktoś konkretnie przestrzelił pierwszy zakręt i wykonał dziwną hopkę  :biggrin: ( około 0,25 sek.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To byl fizyk89. Co mlody mial na mysli to ja nie weim...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cwir, dzięki za filmik.

Jak go obejrzałem to aż mi się podniosło ciśnienie, więc chciałem skomentować kilka rzeczy.

Porównam go do mojego opisu wyścigu, jeszcze z perspektywy, nieoglądania filmiku :)

Ja jadę Lotusem

Na starcie pierwszy zakręt strasznie przestrzela Renault - na szczęście - czysto dla mnie.

22 sek. Aż tak strasznie renault nie przestrzelił, ale mi śmignął przed maską

27 sek. No Panie Renault - taki wjazd na tor mógł zakończyć się dla nas obu potężnym dzwonem. Ile razy było mówione o zachowaniu ostrożności przy powrocie na tor???

Przez headsety wszyscy chwalą, że czysto pierwszy zakręt :)

Na drugim zakręcie potężna kraksa w której niestety biorę udział. Najpierw dostaję w tył, obraca mnie o 180st i potężny dzwon z Red Bullem, po którym mój przedni spojler jest żółty.

39 sek - zwróćcie uwagę na dziwny tor jazdy Faupera

41 sek - Fauper po dziwnym torze jazdy zahacza mój tył, w konsekwencji się obracam, a później (tego na filmie nie widać) dostaję od Verbatimka czołowego dzwona (utrata części nosa = wolniejsza jazda + dłuższy postój w boksie)

Co na to nasze FIA? Incydent z kwalifikacji z Fauperem opisywałem już wcześniej. Dostałem coś podobnego, ale Fauper twierdził, że kontaktu nie było. Tu mamy czarno na białym dowód. Mogę mniemać (tu tylko słowo moje przeciw słowu Faupera), że w kwalifikacjach było podobnie.

Pytam więc - robimy coś z tym? Fauper dostanie jakieś ostrzeżenie? Jakąś karę? Jakieś 'przepraszam' usłyszę? Po podobnym zarzucie z kwalifikacji usłyszałem, że "coś mi się wydaje" i ścigać się nie umiem. Teraz też?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego rozpatrywalismy incydent z quala - wiec odrobine nie uczciwym jest na podstawie tego filmu mowic ze tak samo bylo w qualu i domniewywanie.tu rzeczywiscie mielismy kontakt ale nie przypominam sobie zebys zglasazal jakies protesty - to jest wyscig takie rzeczy sie zdarzaja - jasna sprawa ze za ta sytuacje nalezy sie slowo pardon.ja z reszta tez w trakcie wyscigu dostalem w zakretach kilka "popchniec" co wiadomo konczy sie spinem - ale nie bede za kazdym razem o to plakal.

takze kolego nie spinaj sie tak i potraktuj granie troche bardziej na lajcie - nikt Cie tu celowo nie uderzyl.

a btw pisanie o czarno na bialym gdzie film pokazuje zupelnie inna sytuacje ...no comment

Edytowane przez UniteD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to tak, faktycznie wyprzedzenia pierwsze raczej do dziwnych nalezalo bo on mial do ciebie z kilometr i no niesetety przesadzil. Co do jakiejkolwiek kary to pkt mu odjac nie moge bo i tak zadnych nie zdobyl. Jedynie mozemy mu zwrocic uwage na jego styl jazdy i w formie ostrzezenia stwierdzic ze jesli beda mialy miejsce kolejne takie incydenty... to po prostu z wynikow wyscigu przesuniemy go o 5 pozycji do tylu. Poki co fakt tylko ostrzezenie aby poprawil swoja jazde. Jesli nie czujesz sie dobrze na torze to nie utrudniaj zycia innym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ozi ma rację. Takie zachowania trzeba wyłapywać tym bardziej ,ze jest teraz wszytko czarno na białym.

I nagrywanie choćby właśnie startu czy 1-2 min początku wyścigu tak jak to zrobił cwir jest czymś wspaniałym właśnie do ewentualnych protestów itp. bo jak wszyscy wiedzą najczęściej się "przytulamy" wszyscy na pierwszych zakrętach :thumbsup: jeśli to dla cwira nie jest problem nagrywania takich rzeczy to było by super co tydzien wrzucać takie filmiki .

Chętnych na dzisiejszy mały trening lub wyscig na torze w Australii zapraszam na PW do mnie w celu wysłania zaproszeń. o godz. 21:00 zaczynamy:start:

Pozdrawiam

Edytowane przez Kondri

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w tym tygodniu odpadam z testow, bo pracuje na popoludniowa zmiane. Zatem bede trenowal sam.

-------

edit.

jak macie sobie zamiar wrzucac tutaj na publicznym forum o ostrzegam ze takie zagrania zostana potrakowane wyrzuceniem z ligi obu delikwentow. Od wymienienia sie przyjemniosciami jest pw.

Edytowane przez Sir Siekier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

41 sek - Fauper po dziwnym torze jazdy zahacza mój tył, w konsekwencji się obracam, a później (tego na filmie nie widać) dostaję od Verbatimka czołowego dzwona (utrata części nosa = wolniejsza jazda + dłuższy postój w boksie)

Niestety nie miałem szansy Ciebie ominąć, ja nie czuję się winny tej całej sytuacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego rozpatrywalismy incydent z quala - wiec odrobine nie uczciwym jest na podstawie tego filmu mowic ze tak samo bylo w qualu i domniewywanie.tu rzeczywiscie mielismy kontakt ale nie przypominam sobie zebys zglasazal jakies protesty - to jest wyscig takie rzeczy sie zdarzaja - jasna sprawa ze za ta sytuacje nalezy sie slowo pardon.ja z reszta tez w trakcie wyscigu dostalem w zakretach kilka "popchniec" co wiadomo konczy sie spinem - ale nie bede za kazdym razem o to plakal.

takze kolego nie spinaj sie tak i potraktuj granie troche bardziej na lajcie - nikt Cie tu celowo nie uderzyl.

W qualu wiedziałem, że to Ty. O tym, że również w wyścigu oberwałem od Ciebie, dowiedziałem się właśnie z filmiku. Nie wiedziałem kto mnie poczęstował.

A ustawiło mi to cały wyścig (pisałem o poniesionych konsekwencjach), dlatego boli.

Poza tym, dziwi Twój tor dojazdu do tego zakrętu. Nie miałeś szans po tej linii zrobić go czysto i szybko, więc trzeba było szybciej odpuścić, a nie używać mojego bolidu jako dodatkowego hamulca.

A przy okazji - ja traktuję to na lajcie, ale chciałbym wiedzieć, czy i jak opiekunowie ligi radzą sobie z takimi rzeczami. Już kiedyś ubolewałem nad tym, że gra trochę za słabo karze za wypadki na torze i albo trzeba jej w tym dopomagać (czyli opiekunowie ligi mogą przyznawać kary i ostrzeżenia za udowodnione przewinienia), albo trzeba się zacząć uczyć pokonywania zakrętów ze wspomagaczami w postaci bolidów od których się można odbić, żeby się zmieścić w zakręcie.

Ja oczywiście jestem za czystą jazdą :)

Niestety nie miałem szansy Ciebie ominąć, ja nie czuję się winny tej całej sytuacji.

Absolutnie nie uważam, że jesteś winny. Ot, opisałem cały incydent. To przecież ja "stanąłem dęba na torze" :)

...

jak macie sobie zamiar wrzucac tutaj na publicznym forum o ostrzegam ze takie zagrania zostana potrakowane wyrzuceniem z ligi obu delikwentow. Od wymienienia sie przyjemniosciami jest pw.

O co chodzi? O moją dyskusję z Fauperem? Cyba omawiamy incydent wyścigowo-kwalifikacyjny?!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie nie uważam, że jesteś winny. Ot, opisałem cały incydent. To przecież ja "stanąłem dęba na torze" :)

Trochę nam się wyścig **ebał przez te urwane nosy;) Nie mówię, że przez to odpadłem z walki o podium (bo to nawet nie było w moim zasięgu;), ale spokojnie mogłem powalczyć o miejsca 7-9.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz mowie o tym aby was nie ponioslo, obecna dyskusja jest dobra bo rzeczowa :) pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
VI. Ustawienia bolidów: Aktualizacja punktu: 13.10.2010

Na ten temat zostanie przeprowadzona jeszcze ankieta. Graczy wybiorą czy będziemy jeździć z wszystkimi wspomagaczami wyłączonymi, czy zostawimy poszczególne do włączenia.

  • Braking Assist (Asystent hamowania) - OFF
    ABS - do wyboru
    TCS - do wyboru
    GEARBOX (skrzynia biegów) - do wyboru
    LINIA - OFF
    PIT STOP - MANUAL
  • Czy ktoś gra na padzie, kierownicy czy różnych innych wynalazkach nie ma tutaj żadnego znaczenia. Chodzi tylko i wyłącznie o zabawę. Mimo wszystko prosimy Was o informacje na czym gracie, żeby po prostu każdy wiedział kto na czym gra.

Dlatego wczoraj się dziwiłem, że gramy bez ABS'u ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ ozi - w tym zakrecie popelnilem blad i przy tym zostanmy - wiadomo ze kazdy z nas stara sie unikac takich sytuacji - ale jak to w wyscigach zdazaja sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ ozi - w tym zakrecie popelnilem blad i przy tym zostanmy - wiadomo ze kazdy z nas stara sie unikac takich sytuacji - ale jak to w wyscigach zdazaja sie.

Ok. Zamykamy temat tego incydentu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Verbatimek, maly lapsus sie wkradl. Patricko bedzie to poprawi na wylaczony. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×